Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 678 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Развитие на управленския капацитет във фирма ЗИИУ „Стандарт“ АД
Дружеството, извършва основната си дейност в сектор Метални изделия и е лидер на пазара на измерителни инструменти в България. Сектора се отличава със силно изразена конкурентна среда, което налага периодични инвестиции и непрестанни усилия за запазване и разширяване на пазарните позиции на участниците на пазара. Компанията е ориентирана към използване на иновативни решения за усъвършенстване на предлаганите продукти и оптимизиране на разходите за тяхното създаване.
За увеличаването на продукцията и разширяване на пазарния дял на дружеството е необходимо да бъде подобрена ефективността на фирмата. Оптимизацията на работните процеси е възможна единствено с подобряване на дейностите по вземане на управленски решения.
Оптимизацията на бизнес процесите ще позволи компетентни действия от страна на мениджмънта за постигане на набелязаните цели. Наличието на условия за взимането на правилни управленски решения ще осигури устойчивост, развитие и разширяване на пазарните позиции. В рамките на проекта компанията предвижда да внедри софтуер за управление на бизнес процесите, тясно свързано със спецификата на дейността му. Предлаганата за внедряване ИКТ система представлява цялостно интегрирано уеб-базирано решение, включващо управление на всичките основни процеси, от които компанията зависи за успешното си развитие и отговарящо на съвременните нужди на нашата фирма.
Липсата ИКТ софтуер който да подпомага успешното осъществяване на основните процеси за реализиране на дейността не позволява повишаването на ефективността на фирмата. Съществува риск от допускане на пропуски по време на оперативната работа и е затруднено планирането на текущите  и дългосрочни задачи.
Чрез осъществяване на дейностите по изпълнение на проекта ще се допринесе за цялостното развитие на организацията, подобряване на нейното управление и разширяване на пазарните й позиции на вътрешния и на външните пазари.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, посредством разработване и внедряване "ИКТ софтуер за управление на бизнес процесите " - 1 брой: В изпълнение на предвидената дейност ще разработим и внедрим ИКТ софтуер за управление на бизнес процесите (ERP система с CRM модули). Процесите по планиране могат да бъдат подпомогнати с развитието на модул, който да предоставя детайлна информация относно отделните фактори. На база на генерираната аналитична информация, ползвайки данни въведени в други модули (склад, финансово-счетоводен, човешки ресурси и др.) предприятието ще може да планира по-ефективно. Чрез тази информация, производителят може да получава максимално точно прогнозно време за реализация на съответния продукт. Модули на системата: Модули и функционалности Финансов модул: - Изготвяне на балансови форми за даден период от време - Изготвяне на справки за разходи и приходи - Изготвяне/генериране на фактури - Издаване на международни фактури - Нотификации за предстоящи плащания - Следене на финансовите взаимоотношения с неограничен брой клиенти - Нотификации за просрочени задължения от страна на клиенти - Изчисляване на себестойност по продукт, услуга - Изготвяне на годишни финансови отчети - Визуализация на информация за клиент - Пресмятане на ДДС - Автоматично начисляване на амортизации Модул Доставки - Генерирана приемателни протоколи, складови разписки - Данни за доставчици, справки по покупки , оферти, кореспонденция - Управление на доставки – история оферти, цени, артикули - Автоматично генериране на заявки при заявка клиент - Генериране на протоколи от доставки и печат на бланки - Логове на извършени действия от служители - Автоматично изписване към склад Модул Склад - Складови наличности - Автоматично обновяване на складови наличности на база поръчки, доставки и фактури - Местоположение - Генериране на дневни, седмични и месечни справки за точни наличности на всички артикули/продукти - Нотификации при намаляване на наличности на склад Модул Производство: - Управление на производствен процес, производствени документи, - Автоматично генериране на маршрутни карти - Лимити за нужните материали - Технологични етапи за производство на продукт - Определяне на разходи, норми на времена за операции и труд за цялостен продукт, по технологични фази и количества - Степен на завършеност, отклонения от срокове и разходи. - Справки за незавършено производство Модул Човешки ресурси - Генериране на бланки за договори, отпуск, анекси, длъжностни характеристики, болнични листове - Генериране на заплати на база часова ставка - Експортиране на данни за служители - Печат на всички видове документи за служители МОДУЛ УПРАВЛЕНИЕ НА КЛИЕНТИ- CRM - Управление оферти, договори , вземания - История на клиента -кореспонденция, срещи, протоколи; - Управление оферти, договори , вземания - Документи към продажбата- сертификати, специални указания др. - Управление контактни лица-длъжности, координати, лични предпочитания подмодул "Маркетинг мениджмънт" - Управление на целеви групи - Управление на маркетингови кампании към Facebook и Google - Анализ на маркетингови кампании и средства за тях - Управление на комуникация с клиентите - Възможност за създаване на йерархия на клиента - Генериране на планове за продажби Модул Управление на Отпадъци - Групиране и изчисляване по стойност и количество на генерирани отпадъци - Управление и анализ за по вид, количество , времеви диапазон и др. - Актуални екологични национални и европейски нормативни документи - Управление на договорите за изкупуване, извозване на отпадъци от други фирми - Изчисляване на такси и данъци и - Генериране на документи в електронен и хартиен носител Модул Администриране - Управление на потребители - Управление на права на потребители - Управление на поръчки - Управление на номенклатури - Преглед на пълни логове за действия на служители - Създаване на нови страници в системата и менажиране на новини към служители 545 000.00 545 000.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ДМА, необходимо за функционирането и внедряване "ИКТ софтуер за управление на бизнес процесите" - Сървърна конфигурация 1 брой: В изпълнение на предвидената дейност ще закупим необходимото оборудване за безпроблемното функциониране на "ИКТ софтуер за управление на бизнес процесите" - Сървърна конфигурация 1 брой. EООД не разполага със сървърна конфигурация, която да покрива минималните технически изисквания за нормална работа и функционалност на софтуерната система за управление. Предвидената за внедряване сървърна конфигурация за съхранение на данни е необходима за обезпечаване на работоспособността и функционалността на внедряваната в ЗИИУ Стандарт софтуерна система, представляваща ИКТ базиран софтуер - ERP система с CRM модули. Наличието на сървър е предпоставка за правилното и надеждно функциониране на ERP системата. Необходимо е той да бъде с достатъчно голям капацитет, за да не се налага да се изчакват заявките на отделните служители. Също така сървърът ще съхранява цялата информация по всички процеси в предприятието, като всеки един служител ще намира на него всички необходими справки. 4 400.00 4 400.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.