Организация и управление на проекта : За осъществяване на всички задачи по организацията и управлението на проекта ще отговаря екип за изпълнение на проекта, в който са включени позициите Ръководител на проекта, Координатор и счетоводител.
За гарантиране спазването на заложените времеви и финансови параметри за изпълнение на проекта, ще бъдат подготвени и утвърдени всички необходими документи и процедури, определящи правилата и стъпките за реализирането му. За тази цел след стартирането на проекта екипът:
- ще се запознае с условията и приложимите процедури за изпълнението на проекта;
- ще се запознае с определението за нередност, както и с правилата за докладване и отчитане на нередности;
- ще приеме подробен план за изпълнението на проекта с адаптиране на плана за действие, към реални дати и ясно разпределение на конкретните задачи на всеки член на екипа във времето;
- ще обсъди и приеме в окончателен вариант предварително разработени от ръководителя на проекта описания на задълженията, отговорностите и организационните взаимоотношения за всяка една длъжност в екипа по проекта;
- ще бъде обсъден графика за провеждане на обществени поръчки, като всеки член на екипа ще получи копие от приетите документи.
- ще се запознае с изискванията за отчитане и работа в системата ИСУН, като администрирането и отчитането ще бъдат осъществявани от Ръководителя на проекта и проектния екип в пълно съответствие с изискванията на договора за безвъзмездна помощ;
- ще бъде докладвано своевременно вслучай, че възникнат нередности, както и за случаи, в които може да се предполага, че са налице нередности;
- ще гарантира спазването на разпоредбите на действащото законодателство, отнасящо се до управлението и изпълнението на проекта, възлагането на обществени поръчки и осигуряването на равни възможности.
- ще се осигури пълна прозрачност и проследимост на извършените по проекта дейности и направените разходи, като пълен достъп до информацията за проекта ще имат представителите на представители на Договарящия орган, Сертифициращия орган, Одитиращия орган, други одитиращи органи и органи на Европейската Комисия.
За да се постигнат очакваните цели, резултати и ползи за целевите групи, основополагащи принципи при организирането и управлението на проекта, ще бъдат:
- ясно структуриране и разпределение на задачите по реализацията на проекта във времето;
- ясно разграничаване на функциите и отговорностите на всеки един член на екипа;
- оптимално използване на наличните човешки ресурси;
- ясно дефинирани правила и ред за комуникация и отчитане;
- ограничаване на рисковете пред успешната реализация на проекта;
- равенство, координация и партньорство между всички участници в управлението на проекта. |
1 639.34
|
1 631.83
|
Строително монтажни работи: При изпълнение на СМР е предвидено разширение на съществуващия ДЦДУ чрез преустройство на помещения - част от бивше СОУ "Алеко Константинов", както следва:
1. Стая - бивша класна стая
Ще се обособи в две отделни стаи за:
1.1. Групова стая Монтесори за деца на възраст от 3 до 7 години – 3/4 от пространството;
В тази стая ще бъде създадена структурирана, визуализирана работна среда за работа по метода Монтесори и осигуряване на целодневен престой с възможност за следобедна почивка. За целта ще се обособи пространство за следобедна почивка.
1.2. Индивидуален кабинет за психолого-логопедична работа с деца от първа възрастова група /3-7 години/ - 1/4 от пространството.
2. Стая - бивша класна стая
В тази стая ще бъде създадена структурирана, визуализирана работна среда за работа по метода Монтесори и осигуряване на целодневен престой с кът за почивка за деца на възраст от 7 до 18 години.
3. Стая - бивша класна стая.
Обособява се като „Зала за рехабилитация“ без да се налага преграждане /запазват се същите размери/.
4. Бившите санитарни помещения ще запазят предназначението си. Те ще се ремонтират и обособяват на:
- Съблекалня за персонала;
- Сервизно;
- Баня с тоалетна.
5. Бившата стая за „Обслужващ персонал“ ще се преустрои на Санитарни помещения за деца:
Ще бъдат обособени две тоалетни с достъп за инвалидни колички и помощни приспособления за обслужване на деца с двигателен дефицит. Едната е с размери за деца на възраст /3-7 год./, а другата - за деца в училищна възраст - 7-18 год. Тоалетните ще са снабдени с подвижни душове.
В предверието ще се монтират два броя умивалници - съответно за двете групи деца - по-нисък и по- висок.
6. Бившата стая - „Хранилище“ ще се преустрои в „Разливно“ помещение.
Храната на децата, ползващи социални услуги в ДЦДУ се приготвя и доставя от Домашен социален патронаж. В помещението ще се извършва единствено разливане в съдове за хранене и сервиране на децата.
7. Бивша библиотека. Ще се раздели на три равни по размер стаи, както следва:
7.1. Индивидуален кабинет за психолого-логопедични занятия с деца от втора възрастова група /7-18 години/
7.2. Мултисензорна зала - за провеждане на специализирани терапевтични и игрови занятия с деца с различни дефицити за подобряване на уменията за учене, терапевтиране на сензорни дефицити и стимулиране.
7.3. Административен кабинет на директор.
Кабинет, в който ще се обработва и съхранява цялостната документация на социалната услуга. Ще се използва и за срещи с родители при първоначално посещение за сключване на договор за предоставяне на социалните услуги или провеждане на консултация.
8. В разширението на коридора ще се обособи ново помещение, в което ще се монтира трамплин за терапия и музикална уредба.
9. „Класна стая“ - предвижда се разделяне на две стаи:
9.1. Зала за сензорно-моторни дейности - 2/3 от пространството;
9.2. Административна стая на социалните работници - 1/3 административен кабинет на социалните работници;
В този кабинет ще се обработва и съхранява информацията в досиетата на потребителите на социални услуга. Ще се провеждат междуекипни срещи с родителите за приемане на плановете за грижи за всяко дете.
Изпълнението на Дейност 2 "Строително монтажни работи" включва разходи за СМР, собствен принос на Община Свищов по проекта в размер: 16 333,33 лева без вкл. ДДС.
Собствения принос ще се използва за дофинансиране на разходите за доставка и монтаж на мултисплит инверторна система, съгласно обобщената КСС от разработения и одобрен технически проект. |
95 250.01
|
109 763.11
|
Строителен надзор: Дейността включва подготовка и провеждане на процедурата за избор на изпълнител, който да изпълнява дейностите по строителен надзор. За осъществяването на строителен надзор при изпълнение на СМР работи ще бъде избран консултант, притежаващ професионална квалификация и практически опит, който ще гарантира законосъобразното изпълнение на предвидените строително-монтажните работи на обекта. Той ще бъде отговорен за:
- Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа само в присъствието на служители по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, като състави необходимия за това протокол по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
- В тридневен срок от съставянето на Протокола за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво да завери Заповедната книга на строежа и да уведоми писмено в 7-дневен срок от заверката Общината, специализираните контролни органи и регионалната дирекция за национален строителен контрол (РДНСК);
- съответствието на изпълняваните строителни работи с одобрените технически проекти;
- контрола на продуктите, влагани при изпълнението на строителните работи;
- спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството;
- недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
- коректното изпълнение на работите свързани с осигуряване на достъп на хора с увреждания;
- пълнота и правилно съставяне на всички актове и протоколи по време на строителството съгласно наредбата на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите;
- годността на строежа за въвеждане в експлоатация.
След приключване на строително-монтажните работи упражняващият строителен надзор ще изготви окончателен доклад до възложителя, както и ще съгласува констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ за предаване на строежа от строителя на възложителя. Ще изготви и регистрира актуализиран технически паспорт на обекта съгласно чл. 176а от ЗУТ. |
1 500.00
|
1 440.00
|
Авторски надзор: Авторският надзор ще се осъществява от проектанта изготвил инвестиционния проект, съгласно сключен договор за проектиране на обекта, с който е възложено и упражняването на авторски надзор по време на строителството, съгласно Закона за устройство на територията и действащите подзаконови нормативни актове. Авторският надзор по време на изпълнение на строително-монтажните работи на обекта ще се осъществява от проектанта на работния проект в пълно съответствие с изискванията на ЗУТ, на подзаконовите актове по прилагането му и с условията на договора за извършването на авторски надзор. Проектантът на проекта осигурява необходимата техническа и договорна помощ през периода на изпълнение и узаконяване на обекта. Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при следните случаи:
• При подписване на протоколи и актове;
• При обсъждане и промяна на конструктивните решения;
• При одобряване на конструктивни решения;
• При изготвяне на ревизирани чертежи/проекти;
• При изменение на проектни части по време на работа;
• Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част на площадката за всички етапи на изпълнение на проекта;
• Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при аварийни или спешни ситуации след уведомяване от Възложителя или упълномощено от него лице;
• Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд;
• Проектантът съгласува екзекутивни чертежи, съгласно ЗУТ;
• Проектантът уведомява своевременно Възложителя за промяна в изпълнението на одобрените проекти, при замяна на материали или възникнали допълнителни работи/дейности по време на строителството, които водят до промяна на приетите КСС;
• При необходимост изготвя ревизирани чертежи или изменения на проектите по време на работа. |
800.54
|
800.54
|
Информация и комуникация по проекта: В съответствие с правилата на ЕС за информация и комуникация предвидени в Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. за определяне на общо-приложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд , Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 г. бенефициентът на помощта следва да популяризира получената финансова подкрепа по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР). При изпълнението на проекта обществеността следва да бъде информирана за целите и резултатите му, както и да бъде подчертана ролята на Общността за реализацията на му и обществените ползи от него, за постигане на прозрачност и публичност при реализиране на проекта. Мерките за информация и публичност следва да се изпълняват съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
С оглед популяризиране на проекта и в съответствие с изискванията на Насоките за кандидатстване ще бъдат:
- провеждане на 2 (две) пресконференции - встъпителна и заключителна;
- изготвяне на презентация – 1 брой;
- изработване и доставка на плакати – 4 броя;
- изработване и доставка на информационни брошури - 50 броя;
- изработване и доставка на банер със стойка - 1 брой.
В съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. бенефициентът редовно ще публикува на интернет страницата на общината информация за напредъка при изпълнението на проекта. |
750.00
|
900.00
|
Организиране и провеждане на процедури за избор на изпълнител : Община Свищов е публична организация, която не разполага със собствени ресурси за самостоятелно изпълнение на дейностите и е необходимо те да бъдат възложени на външни изпълнители. Това е и основният риск за успешното и навременно изпълнение на проекта, защото най-големите забавяния се реализират при тяхното провеждане. За успешното изпълнение на проекта се предвижда всички необходими тръжни документации да бъдат подготвени със собствени ресурси на общината и процедурите за избор на изпълнител да се организират и проведат от звеното в общинската администрация отговорна за провеждането им. Предвижда се да бъдат подготвени и проведени процедури за възлагане на:
1) изпълнението на СМР;
2) осъществяването на строителен надзор;
3) упражняването авторски надзор;
4) изпълнениена мерките за информация и комуникация по проекта;
С оглед навременното изпълнение на проекта и минимизиране на риска от забавяне подготовката и провеждането на всички процедури ще започне веднага след подписването на договора за предоставяне на БФП. |
0.00
|
0.00
|