Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 678 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящият проект е насочен към повишаване на производствения капацитет и разширяване на експортния потенциал на фирма „Лифт Груп Аспект 1” ЕООД чрез осъществяване на инвестиция за закупуване, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на модерно технологично оборудване за обработване на листов материал (лазерно рязане и огъване), с което ще се постигне автоматизация на процеса на производство на асансьори и детайли за асансьори в цеха на фирмата, находящ се в гр. Ветрен, община Септември.

„Лифт Груп Аспект 1” ЕООД е създаденa през 2011 г. Собственик на фирмата е Силвия Михайлова Биволарска. Фирмата е специализирана в производството на електрически асансьори и детайли за асансьори. От създаването си, предприятието се превръща в един от най-големите производители на асансьори в България, като утвърждава позициите си на националния пазар и непрекъснато увеличава пазарния си дял.

Реализацията на проекта ще спомогне за постигане на редица приоритети, които са част от средносрочната и дългосрочната стратегия на предприятието, а именно: автоматизация на производствения процес; повишаване на качеството и едновременно с това – оптимизиране на производствените разходи и намаляване на себестойността на произвежданата продукция; разширяване на пазарните позиции на националния и международния пазар; повишаване на броя на заетите и качеството на заетостта в предприятието; повишаване на ресурсната ефективност и ефикасност на производствения процес.

Посредством изпълнението на проекта ще бъдат преодолени редица проблеми пред дружеството, а имено – ниската производителност, липсата на възможности за подобряване характеристиките на произвежданите от фирмата продукти – асансьори и детайли за асансьори, ниската степен на автоматизация на производствения процес, високият производствен брак и др. Това са факторите, които мотивират настоящото проектно предложение на фирма „Лифт Груп Аспект 1” ЕООД.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване, доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на 2 бр. машини и съоръжения за обработване на листов материал): В рамките на дейността ще бъдат закупено, доставено, инсталирано и въведено в експлоатация следното оборудване: - Хидравлична абкантпреса с цифрово-програмно управление – 1 бр. - Машина за лазерно рязане на листов материал – 1 бр. Планираната инвестиция ще допринесе за изпълнението на настоящата дейност в следните направления: - Автоматизация на производството на асансьори и детайли за асансьори на основните етапи на технологичния процес – конструиране, разкрояване, огъване, сглобяване; - Повишаване на производствения капацитет и производителността; - Създаване на нови работни места, повишаване на квалификацията на персонала и увеличаване на възнагражденията в предприятието. Стъпки за реализация на дейността: 1. Сформиране на екип за изпълнение на дейността и последващо цялостно управление на нейната реализация (от месец 1 до месец 8) – ще бъде сформиран екип за организация и изпълнение на проекта, състоящ се от ръководител и координатор. При реализация на дейността ще бъде приложен метод на наблюдение, контрол, вътрешна оценка и отчетност на нейното изпълнение. Фирма „Лифт Груп Аспект 1” ЕООД ще приложи този метод с цел осигуряване на успешното изпълнение на дейността. 2. Избор на изпълнител (от месец 1 до месец 4) и сключване на договор (от месец 5 до месец 6) за доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на технологично оборудване за обработване на листов материал за производство на асансьори и детайли за асансьори за производствено предприятие „Лифт Груп Аспект 1” ЕООД – при спазване на приложимото законодателство (ПМС). Процедурата за избор и сключване на договор с изпълнител за доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на машини и съоръжения за обработване на листов материал за производство на асансьори и детайли за асансьори ще бъде проведена при спазване на Постановление № 118 от 20 май 2014 г. (загл. изм. и доп. - ДВ, бр. 50 от 2015 г., в сила от 03.07.2015 г.). Общият размер на доставката изисква провеждането на избор с Публична покана, съгл. чл.8 от ПМС 118/2014 г. 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от месец 7 до месец 8) и инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация (месец 12) – в съответствие със сроковете за доставка, монтаж, пускане в експлоатация и условията за плащане, регламентирани в подписания на предходния етап договор. Оборудването трябва да отговаря на предварително зададените технически и функционални характеристики, като плащанията ще бъдат осъществени въз основа на записаните в договора между „Лифт Груп Аспект 1” ЕООД и избрания изпълнител условия. Доставката на посоченото оборудване ще бъде удостоверена с подписване на приемо-предавателен протокол. Въвеждането в експлоатация и началният инструктаж на персонала ще бъдат осигурени от фирмите-доставчици. Ще бъдат извършени 72-часови проби на оборудването. 4. Визуална идентификация и публичност на дейността (от месец 1 до месец 8) – в съответствие с Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013. Мерките за визуализация и публичност ще бъдат в следните направления: - поставяне на емблемата на Европейския съюз в съответствие с техническите характеристики, предвидени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията; - посочване на подкрепата на проекта от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; - поставяне на постоянна табела с необходимите реквизити не по-късно от три месеца след приключването на дейността на видимо за обществеността място. 681 969.85 681 700.00
Дейност за добавяне на нови характеристики и подобряване на съществуващите продукти (ще бъде изпълнена чрез закупуване, доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на 2 бр. машини и съоръжения за обработване на листов материал): В рамките на дейността ще бъдат закупено, доставено, инсталирано и въведено в експлоатация следното оборудване: - Хидравлична абкантпреса с цифрово-програмно управление – 1 бр. - Машина за лазерно рязане на листов материал – 1 бр. Планираната инвестиция ще допринесе за изпълнението на настоящата дейност в следните направления: - Повишаване на качеството и едновременно с това постигане на по-ниска себестойност на единица продукция. - Разширяване на пазарните позиции на националния и международния пазар. Стъпки за реализация на дейността: 1. Сформиране на екип за изпълнение на дейността и последващо цялостно управление на нейната реализация (от месец 1 до месец 8) – ще бъде сформиран екип за организация и изпълнение на проекта, състоящ се от ръководител и координатор. При реализация на дейността ще бъде приложен метод на наблюдение, контрол, вътрешна оценка и отчетност на нейното изпълнение. Фирма „Лифт Груп Аспект 1” ЕООД ще приложи този метод с цел осигуряване на успешното изпълнение на дейността. 2. Избор на изпълнител (от месец 1 до месец 4) и сключване на договор (от месец 5 до месец 6) за доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на технологично оборудване за обработване на листов материал за производство на асансьори и детайли за асансьори за производствено предприятие „Лифт Груп Аспект 1” ЕООД – при спазване на приложимото законодателство (ПМС). Процедурата за избор и сключване на договор с изпълнител за доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на машини и съоръжения за обработване на листов материал за производство на асансьори и детайли за асансьори ще бъде проведена при спазване на Постановление № 118 от 20 май 2014 г. (загл. изм. и доп. - ДВ, бр. 50 от 2015 г., в сила от 03.07.2015 г.). Общият размер на доставката изисква провеждането на избор с Публична покана, съгл. чл.8 от ПМС 118/2014 г. 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от месец 7 до месец 8) и инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация (месец 12) – в съответствие със сроковете за доставка, монтаж, пускане в експлоатация и условията за плащане, регламентирани в подписания на предходния етап договор. Оборудването трябва да отговаря на предварително зададените технически и функционални характеристики, като плащанията ще бъдат осъществени въз основа на записаните в договора между „Лифт Груп Аспект 1” ЕООД и избрания изпълнител условия. Доставката на посоченото оборудване ще бъде удостоверена с подписване на приемо-предавателен протокол. Въвеждането в експлоатация и началният инструктаж на персонала ще бъдат осигурени от фирмите-доставчици. Ще бъдат извършени 72-часови проби на оборудването. 4. Визуална идентификация и публичност на дейността (от месец 1 до месец 8) – в съответствие с Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013. Мерките за визуализация и публичност ще бъдат в следните направления: - поставяне на емблемата на Европейския съюз в съответствие с техническите характеристики, предвидени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията; - посочване на подкрепата на проекта от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; - поставяне на постоянна табела с необходимите реквизити не по-късно от три месеца след приключването на дейността на видимо за обществеността място. 0.00 0.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуване, доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на оборудване за обработване на листов материал – Машина за лазерно рязане на листов материал – 1 бр.): В рамките на дейността ще бъдат закупено, доставено, инсталирано и въведено в експлоатация следното оборудване: - Машина за лазерно рязане на листов материал – 1 бр. Планираната инвестиция ще допринесе за изпълнението на настоящата дейност в следните направления: - Повишаване на ресурсната ефективност и ефикасност на производствения процес чрез значително намаляване на обема отпадъци, предвидени за депониране – както за производството като цяло, така и на единица продукция. Стъпки за реализация на дейността: 1. Сформиране на екип за изпълнение на дейността и последващо цялостно управление на нейната реализация (от месец 1 до месец 8) – ще бъде сформиран екип за организация и изпълнение на проекта, състоящ се от ръководител и координатор. При реализация на дейността ще бъде приложен метод на наблюдение, контрол, вътрешна оценка и отчетност на нейното изпълнение. Фирма „Лифт Груп Аспект 1” ЕООД ще приложи този метод с цел осигуряване на успешното изпълнение на дейността. Чрез ефективна система за управление и контрол, ще бъде отразен детайлно всеки момент от реализацията на дейността и ще бъде предоставена актуална информация на Договарящия орган и заинтересованите лица, при необходимост. Методът ще спомогне за постигането на ефективна координация и комуникация, осигуряване на прозрачност в управлението на дейността и добра отчетност и контрол върху нейното изпълнение. 2. Избор на изпълнител (от месец 1 до месец 4) и сключване на договор (от месец 5 до месец 6) за доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на технологично оборудване за обработване на листов материал за производство на асансьори и детайли за асансьори за производствено предприятие „Лифт Груп Аспект 1” ЕООД – при спазване на приложимото законодателство (ПМС). Процедурата за избор и сключване на договор с изпълнител за доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на машини и съоръжения за обработване на листов материал за производство на асансьори и детайли за асансьори ще бъде проведена при спазване на Постановление № 118 от 20 май 2014 г. (загл. изм. и доп. - ДВ, бр. 50 от 2015 г., в сила от 03.07.2015 г.). Общият размер на доставката изисква провеждането на избор с Публична покана, съгл. чл.8 от ПМС 118/2014 г. 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от месец 7 до месец 8) и инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация (месец 12) – в съответствие със сроковете за доставка, монтаж, пускане в експлоатация и условията за плащане, регламентирани в подписания на предходния етап договор. Оборудването трябва да отговаря на предварително зададените технически и функционални характеристики, като плащанията ще бъдат осъществени въз основа на записаните в договора между „Лифт Груп Аспект 1” ЕООД и избрания изпълнител условия. Доставката на посоченото оборудване ще бъде удостоверена с подписване на приемо-предавателен протокол. Въвеждането в експлоатация и началният инструктаж на персонала ще бъдат осигурени от фирмите доставчици. Ще бъдат извършени 72-часови проби на оборудването. 4. Визуална идентификация и публичност на дейността (от месец 1 до месец 8) – в съответствие с Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013. Мерките за визуализация и публичност ще бъдат в следните направления: - поставяне на емблемата на Европейския съюз в съответствие с техническите характеристики, предвидени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията; - посочване на подкрепата на проекта от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; - поставяне на постоянна табела с необходимите реквизити не по-късно от три месеца след приключването на дейността на видимо за обществеността място. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.