Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 211 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

"Поликарт" ООД развива своята дейност в сектор на икономическа дейност 17.23 – Производство на канцеларски материали от хартия и картон в сектор С17 „Производство на хартия, картон и изделия от тях“, и се характеризира с висока енергийна интензивност. Стратегията на дружеството е да се разраства, да произвежда и доставя опаковки от всякакъв тип на най-конкурентните цени на Балканите и във връзка с това се предвижда да се разшири производствените си мощности в съществуващия стопански обект на дружеството в с. Бързия, общ. Берковица.

Компанията предвижда да изпълни енергоспестяващи мерки и дейности, които са насочени към постигане на енергийно спестяване чрез обновление на производствени мощности с по-енергоефективни и усъвършенстване на технологиите за производствения процес.

По настоящия проект се предвиждат следните дейности:
1.Придобиване на ново производствено оборудване, съгласно Мярка 1) Машина за производство на малки етикети на ролки за автоматизирани системи за етикетиране; Мярка 2) Широкоформатна машина за производство на опаковки на ролки; Мярка 3) Машина за довършителни процеси и форматиране на ролки за опаковки и етикети и Мярка 4) Машина за сгъване и производство на опаковки, от Енергийния одит;
2.Консултантски услуги за въвеждане и сертифициране на стандарт БДС EN ISO 50001;
3.Визуализация и публичност на проекта;
4.Извършване на енергийно обследване и изготвяне на енергиен одит.

Целта на предвидените инвестиции е от една страна е новата строителна механизация и оборудване да дадат възможност на дружеството да разшири дейността си, а от друга страна да постигне висок стандарт на енергийна ефективност. Енергийният одит на проекта доказва, че средният процент енергийно спестяване от предвидените за въвеждане по проекта машини и оборудване е 92,10 %. Вследствие изпълнението на проекта на „Поликарт“ ООД се предвижда по-висока рентабилност на дейността, енергийна ефективност на бизнеса и ще допринесе за високата конкурентоспособност на компанията.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Машина за производство на малки етикети на ролки за автоматизирана система за етикетиране: Настоящата дейност съответства изцяло на препоръчаната Мярка1 в Енергийния одит (Приложение Б) на дружеството и предвижда закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на Машина за производство на малки етикети на ролки за автоматизирана система за етикетиране в "Поликарт" ООД, което ще позволи на предприятието да разшири производителността си и да намали разходите за използваните енергийни източници. Анализът на наличното в производствената база на дружеството технологично оборудване показа, че съществуващата машина WD 26, предназначенa за изпълнение на производствените операции – печат, щанцоване и рязане e с голям специфичен енергиен разход. Машината е стара – произведена през 1966 г., с ограничени възможности, амортизирана и с висок процент брак на произвежданата продукция (възлиза на ≈ 10 % по данни на предприятието), непроизводителна, енергийно неефективна и работеща с нисък клас на точност на регистрация на печата, което увеличава многократно загубите на дружеството и налага нейната подмяна. Общата инсталирана мощност на съществуващата машина е 30,5 kW и работна мощност 19,825 kW, като произведената продукция брой етикети за 2015 година, при работни часове 400 годишно е 800 000 бр./год., което е производителност на брой етикети за час – 2 000 бр./час., за които потребената енергия за анализирания период е 7 930 kWh/год. Настоящата дейност предвижда закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на нова производствена машина за производство на малки етикети на ролки за автоматизирани системи за етикетиране в производствената база на дружеството, находяща се в с. Бързия, общ. Берковица. Флексопечатната машина за етикети с обща инсталирана мощност е 8 kW е високотехнологична и се отличава с висока производителност, ниско потребление на ток поради своята модулна структура, нисък процент на брак (предвижда се да е ≈ 1 %) при висококачествени изделия и лесно облужване със водноразтворими мастила. Очаква се новата машина да е с производителност на брой етикети за час – 8 000 бр., а произведената продукция при работни часове 400 годишно да е 3 200 000 бр./год. Потребената енергия ще е значително по-малко количество и ще възлиза на 2 080 kWh/год. Технически параметри на предвиденото в дейността производствено оборудване: • Секция за зареждане на ролки до 320 мм широчина и до 76 мм вътр. шпула • Предварително подготовка на материала преди печат • 4 броя флексографски печатни секции за печат • Секция за полагане на топъл печат до 1 цвят на материал до 200 микрона дебелина • Секция за ролно щанцоване на материала с макс дебелина до 200 микрона дебелина • Секция за пренавиване и цепене по дължина на отпечатаният материал • Секция за доставка на готовите ролки с макс. диаметър на ролката 360 мм • Модул за навиване на отпадъчният материал на ролка Животът на действие на оборудването е 20 години от датата на въвеждане в експлоатация, а срокът за откупуване на инвестицията е 4,81 години. Предвидените инсталации по проекта използват одобрени енергийни технологии и са съизмерими с най-добрите налични технологии, като прилагането им ще допринесе за устойчиво екологично развитие и намаляване на негативното въздействие върху околната среда. Дейностите, свързани с внедряването на новото производствено оборудване по настоящото проектно предложение са съобразени с действащите нормативни актове, стандарти, регламенти и др. в областта на опазването на околната среда и здравословните и безопасни условия на труд. Етапи за осъществяване на дейността са: 1/ Изготвяне на тръжна документация и провеждане на процедура за избор на доставчик (1-12 месец); 2/ Сключване на договор с избрания доставчик (12-14 месец); 3/ Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол (14-16 месец); 4/ Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация (16-17месец); 5/ Подписване на финален приемо-предавателен протокол (17 месец). 166 560.00 166 560.00
Широкоформатна машина за производство на опаковки на ролки: Настоящата дейност съответства изцяло на препоръчаната Мярка2 в Енергийния одит (Приложение Б) на дружеството и предвижда закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на Машина за производство на малки етикети на ролки за автоматизирана система за етикетиране в "Поликарт" ООД, което ще позволи на предприятието да разшири производителността си и да намали разходите за използваните енергийни източници. При анализа на наличното технологично оборудване WD 141G, бе установено, че съществуващата машина с 86,4 kW обща инсталирана мощност и 56,16 kW работна мощност, предназначена за печат на опаковки, е с голям специфичен енергиен разход, произведена през 1970 г., с ограничени възможности, амортизирана и с висок процент брак на произвежданата продукция (възлиза на ≈ 10 % по данни на предприятието), както и за настройка на машината, енергийно неефективни и работеща с минерални мастила, които не се използват от десетилетия. Всички изброени дейностикоето налага нейната подмяна. Произведената продукция брой опаковки на ролки за 2015 година при работни часове 400 годишно е 800 000 бр/год., а производителността на брой опаковки за час е 2 000 бр. Потребената енергия за анализирания период е 22 464 kWh/год. Предвидената за закупуване нова широкоформатна машина за производство на опаковки на ролки е с обща инсталирана мощност 16 kW и ще бъде инсталирана в производствената база на дружеството, находяща се в с. Бързия, общ. Берковица. Флексопечатната машина за опаковки е високотехнологична линия от ново поколение, която се отличава с висока производителност, точност на печата, ниско потребление на електроенергия - 6 400 kWh/год., поради своето централно задвижване, нисък процент на брак за настройка и работа ( ≈ 1 % ), лесно облужване и почистване след работа. Машината е с по-голяма ширина на обработваният материал и с възможност да обработва по тънки материали, което предлага допълнителни спестявания на електроенергия и намаляване на брак по време на печата. Производителността на брой опаковки на ролки за час е 9 000 бр. за час, а произведената продукция опаковки на ролки при работни часове 400 годишно ще бъде 3 600 000 бр./год. Допълнителни технически характеристики на новата Широкоформатна машина за производство на опаковки на ролки: • Секция за зареждане на ролки до 1300 мм широчина и до 150 мм вътр. шпула • Предварително подготовка на материала преди печат • 4 броя флексографски печатни секции за печат по CMYK и Pantone методи • Секция за полагане на топъл печат до 1 цвят на материал до 200 микрона дебелина • Секция за ролно щанцоване на материала с макс дебелина до 200 микрона дебелина • Секция за пренавиване и цепене по дължина на отпечатаният материал • Секция за доставка на готовите ролки с макс. диаметър на ролката 360 мм • Модул за навиване на отпадъчният материал на ролка Животът на новата машина е 20 години от датата на въвеждане в експлоатация, а срокът на откупуване е изчислен на 5,52 години. Предвидените инсталации по проекта използват одобрени енергийни технологии и са съизмерими с най-добрите налични технологии, като прилагането им ще допринесе за устойчиво екологично развитие и намаляване на негативното въздействие върху околната среда. Дейностите, свързани с внедряването на новото производствено оборудване по настоящото проектно предложение са съобразени с действащите нормативни актове, стандарти, регламенти и др. в областта на опазването на околната среда и здравословните и безопасни условия на труд. Етапи за осъществяване на дейността са: 1/ Изготвяне на тръжна документация и провеждане на процедура за избор на доставчик (1-12 месец); 2/ Сключване на договор с избрания доставчик (12-14 месец); 3/ Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол (14-16 месец); 4/ Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация (16-17 месец); 5/ Подписване на финален приемо-предавателен протокол (17 месец). 285 730.00 285 730.00
Машина за довършителни процеси и форматиране на ролки за опаковки и етикети: Настоящата дейност съответства изцяло на препоръчаната Мярка 3 в Енергийния одит (Приложение Б) на дружеството и предвижда закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на Машина за довършителни процеси и форматиране на ролки за опаковки и етикети в "Поликарт" ООД, което ще позволи на предприятието да разшири производителността си и да намали разходите за използваните енергийни източници. Към момента дружеството разполага с технологично оборудване WD 134 - съществуващата машина е с 26 kW обща инсталирана мощност и с 16,9 kW работна мощност. Машината е предназначена за рязане на опаковки и е с голям специфичен енергиен разход, произведена през 1967 г., с ограничени възможности, амортизирана и с голям процент загуба на вакуум поради износване, висок процент брак на произвежданата продукция (възлиза на ≈ 10 % по данни на предприятието), както и за настройка на машината, проектирана за дълги тиражи типови опаковки, енергийно неефективна и изискваща определен тип композитни ножове за рязане, което налага нейната подмяна. Произведената продукция за 2015 година, при работни часове 400 годишно е 800 000 бр./год. при производителност за час – 2 000 бр. Потребената енергия за анализирания период е 6 760 kWh/год. Настоящата дейност предвижда доставка и въвеждане в експлоатация на нова производствена Машина за довършителни процеси и форматиране на ролки за опаковки и етикети в производствената база на дружеството, находяща се в с. Бързия, община Берковица. Новата Машина за довършителни процеси и форматиране на ролки за опаковки и етикети е от ново поколение и се предвижда да е с обща инсталирана мощност 4 kW. Машината се отличава с висока производителност, ниско потребление на електроенергия - 1 600 kWh/год., нисък процент на производствен брак (≈ 1 %) при настройка за къси до средни тиражи при производството на опаковки. Оборудването работи с цели ножове, което позволява работа на по висока скорост и намален брак, при ниски загуби на вакуум поради начина на работа на машината. Производителността за час е 8 000 бр., а произведената продукция при работни часове 400 годишно ще бъде 3 200 000 бр./год. Допълнителните технически характеристики на новото оборудване са: • Секция за зареждане на материал • Предварително подготовка на материала преди щанцоване • Формат на материали от мин 330х400 мм до макс 720х1020 мм • Секция за полагане на топъл печат до 1 цвят на материал до 200 микрона дебелина • Секция за ролно щанцоване на материала с макс дебелина до 200 микрона дебелина • Секция за почистване на материала на листа • Секция за извеждане на материала Животът на действие на оборудването е 20 години от датата на въвеждане в експлоатация, а срокът на откупуване е изчислен на 3,91 години. Предвидените инсталации по проекта използват одобрени енергийни технологии и са съизмерими с най-добрите налични технологии, като прилагането им ще допринесе за устойчиво екологично развитие и намаляване на негативното въздействие върху околната среда. Целта е да се минимизира рискът от грешки, както и да се позволи ефективното почистване и поддържане на новото технологично оборудване, с цел избягване на замърсяването и неблагоприятните влияния върху околната среда и качеството на продукцията. Дейностите, свързани с внедряването на новото производствено оборудване по настоящото проектно предложение са съобразени с действащите нормативни актове, стандарти, регламенти и др. в областта на опазването на околната среда и здравословните и безопасни условия на труд. Етапи за осъществяване на дейността са: 1/ Изготвяне на тръжна документация и провеждане на процедура за избор на доставчик (1-12 месец); 2/ Сключване на договор с избрания доставчик (12-14 месец); 3/ Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол (14-16 месец); 4/ Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация (16-17 месец); 5/ Подписване на финален приемо-предавателен протокол (17 месец). 132 800.00 132 800.00
Машина за сгъване и производство на щанцовани опаковки: Настоящата дейност съответства изцяло на препоръчаната Мярка 4 в Енергийния одит (Приложение Б) на дружеството и предвижда закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на Машина за сгъване и производство на щанцовани опаковки в "Поликарт" ООД, което ще позволи на предприятието да разшири производителността си и да намали разходите за използваните енергийни източници. При анализа на наличното в производствената база технологично оборудване, бе установено, че съществуващите машини произведени през 50-те години от FL Smithe, предназначени за изпълнение на производствените операции – рязане, сгъване и лепене са с голям енергиен разход, стари (1957 и 1954 година), с ограничени възможности и разделени операции на отделни машини, амортизирани и бавни, с голям процент бракувана продукция (възлиза на ≈ 10 % ). Машините са енергийно неефективни и работещи с ниска точност на сгъването и некачествено лепене и невъзможност да произвежда наскоро наложилите се модерни конструкции опаковки (тип автоматично дъно), което налага тяхната подмяна. Съществуващите машини са с обща инсталирана мощност 28,72 kW (FL Smithe HP – 11,72 kW и FL Smithe LO – 17 KW), като общата работна мощност е 21,54 kW. Произведената продукция брой опаковки за 2015 год., при работни часове 450 годишно е 900 000 бр/год., а производителността на брой опаковки за час е 2 000 бр. Потребената енергия е 9 693 kWh/год. Настоящата дейност предвижда доставка и въвеждане в експлоатация на нова високотехнологична Машина за сгъване и производство на щанцовани опаковки в производствената база на дружеството, находяща се в с. Бързия, община Берковица. Машината за лепене и сгъване на опаковки е високотехнологична линия от ново поколение и се предвижда да е с обща инсталирана мощност е 10 kW. Тя се отличава с висока производителност, ниско потребление на ток - 4 500 kWh/год., поради своята олекотеност на детайлите и ремъчен транспорт, нисък процент на брак (≈ 1 %) и точна регистрация при работа на висока скорост. Машината може да произвежда опаковки с автоматично дъно, наложили се като стандарт в последното десетилетие. Производителността на брой опаковки за час е 8 000 бр., а ппроизведената продукция опаковки при работни часове 450 годишно ще бъде 3 600 000 бр./год. Допълнителни характеристики на предвидената машина: • Секция за зареждане на ролки до 320 мм широчина и до 76 мм вътр. шпула • Предварително подготовка на материала преди печат • 4 броя флексографски печатни секции за печат • Секция за полагане на топъл печат до 1 цвят на материал до 200 микрона дебелина • Секция за ролно щанцоване на материала с макс дебелина до 200 микрона дебелина • Секция за пренавиване и цепене по дължина на отпечатаният материал • Секция за доставка на готовите ролки с макс. диаметър на ролката 360 мм • Модул за навиване на отпадъчният материал на ролка Животът на действие на оборудването е 20 год. от датата на въвеждане в експлоатация и срокът на откупуване на инвестицията е изчислен на 6,64 години. Предвидените инсталации по проекта използват одобрени енергийни технологии и са съизмерими с най-добрите налични технологии, като прилагането им ще допринесе за устойчиво екологично развитие и намаляване на негативното въздействие върху околната среда. Дейностите, свързани с внедряването на новото производствено оборудване по настоящото проектно предложение са съобразени с действащите нормативни актове, стандарти, регламенти и др. в областта на опазването на околната среда и здравословните и безопасни условия на труд. Етапи за осъществяване на дейността са: 1/ Изготвяне на тръжна документация и провеждане на процедура за избор на доставчик (1-12 месец); 2/ Сключване на договор с избрания доставчик (12-14 месец); 3/ Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол (14-16 месец); 4/ Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация (16-17 месец); 5/ Подписване на финален приемо-предавателен протокол (17 месец). 261 720.00 261 720.00
Консултантски услуги за въвеждане и сертифициране на стандарт БДС EN ISO 50001 (Energy Management Systems)/EN ISO 50001 : По проекта се предвижда въвеждане и сертифициране на система за енергиен мениджмънт БДС EN ISO 50001, чиято основна цел на е да помогне на организацията да установи системи и процеси, необходими за подобряване на енергийната ефективност, което включва енергиен мениджмънт, използване и потребление на енергия. С въвеждането на стандарта ще се постигне намаляване на емисиите от парникови газове, разходите за енергия и други въздействия върху околната среда чрез систематично управление на енергията и ще позволи на „Поликарт” ООД да предприеме действия, необходими за подобряване на енергийната ефективност и да покаже съответствието на дейността си с изискванията на този международен стандарт. Дейността предвижда: 1. РАЗРАБОТВАНЕ И ВНЕДРЯВАНЕ НА СТАНДАРТ БДС EN ISO 50001 1.1. Анализ на съществуващото състояние: извършва се анализ на съществуващото състояние на дружеството, управлението на енергията и съответните енергийни потоци. 1.2. Разработване на документацията на система за управление: Разработват се, според изискванията на съответните стандарти и специфичните особености на организацията и процесите в дружеството, Наръчник на системата със следното съдържание: 1.2.1. Представяне на дружеството, неговата политика 1.2.2. Органиграма на дружеството 1.2.3. Уводна част 1.2.4. Елементи на системата (съгласно изискванията на стандарта, процедури, формуляри, инструкции и т.н) 1.2.5. Систематизиране на валидната документация 1.2.6. Разработване съвместно със съответните представители на дружеството на необходимите фирмени процедури, описващи в детайли процесите в дружеството в съответствие с изискванията на стандарта, както и фирмени инструкции, записи и др. 1.3. Вътрешен одит: Цел на този одит е да се провери до каква степен система за управление е въведена и ефективна, както и да се открият слаби места, пропуски в системата. Друга предпоставка за успешната сертификация е провеждането на преглед от висшето ръководство, като в него се обръща внимание на: 1.3.1. Удовлетвореността на клиента 1.3.2. Икономическите резултати 1.3.3. Възможности за подобрение 1.3.4. Цели 2. СЕРТИФИКАЦИЯ НА СТАНДАРТ БДС EN ISO 50001 2.1. Сертификационен одит: състои се от 2 Фази 2.1.1. Одит Фаза 1: извършва се по план, като в него са уточнени целите на одита, клаузите на документите, по които се търси съответствие, екипа, времевата рамка, метода на одита и неговото местоположение. Одитът служи за откриването на съществени недостатъци в нея, като при неговото провеждане се: 2.1.1.1. Проверява документацията на системата за управление на Възложителя 2.1.1.2. Оценява работното място и специфичните за него условия на Възложителя 2.1.1.3. Оценява състоянието на Възложителя и неговото разбиране на изискванията на стандарта, особено по отношение идентифицирането на ключови характеристики или съществени аспекти, процеси, цели и функциониране на системата за управление 2.1.1.4. Събира необходимата информация по отношение обхвата на системата за управление, процесите и местоположението на клиента, както и свързаните с тях законови и регулаторни аспекти и съответствие с нормите 2.1.1.5. Разглежда разпределението на ресурсите за одит-фаза 2 и се прави преценка дали Възложителят е готов за одит-фаза 2. Резултатите се документират под формата на доклад. В случай на установени несъответствия, те трябва да бъдат отстранени и да се представят доказателства за отстраняването им преди Одит Фаза 2. 2.1.2. Одит-фаза 2: задачата на одиторите е да сравнят практическото прилагане на системата за управление с документираните процеси и да ги оценят във връзка с изпълнение на изискванията на стандарта. Резултатите от Одит Фаза 2 се документират под формата на одит доклад. 2.1.3. Издаване на сертификат: Сертификатът се издава, само когато несъответствията са били отстранени и приети или са проверени от одитния екип. 2.2. Контролен одит: Контролни одити следва да се провеждат веднъж годишно по време на периода на валидност на сертификата. 22 300.00 22 299.71
Визуализация и публичност на проекта: Предложените в настоящия проект на мерки за визуализация и публичност са съгласно правилата на Регламент на ЕК 1828/2006 относно общите правила за приложение на регламент 1303/2013 на Европейския паралмент и на Съвета от 17 декември 2013 за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските рейони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и гарантират изпълнението на мерките за публичност, с оглед акцентиране върху комуникацията, прозрачността и визуализацията. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността като за целта бъдат спазвани стриктно изискванията на Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г и на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. В съответствие с подписания договор, кандидатът ще предприеме необходимите за популяризиране на получената безвъзмездна помощ действия чрез наемане на външен изпълнител, а именно: • Публикуване на 2 прес-съобщения в медиите във връзка със стартирането на проекта и резултатите от изпълнението му; • Една (1) информационна табела с данни на проекта за оповестяване на участието на ЕС с всички задължителни реквизити • Стикери – ще бъдат залепени на оборудването и обзавеждането, предвидени за закупуване по проекта. Прессъобщенията за медиите ще бъдат изготвени в началото и в края на проекта, като целта е при старта на дейностите да се популяризират планираните активности и очакваните резултати, а при приключването – да се отбележи постигнатия напредък, ползите за работещите и за самия работодател в резултат на отпуснатото европейско финансиране. Постоянната информационна табела, която ще бъде изработена, ще бъде поставени на видно място в производствения обект на дружеството в с. Бързия, общ. Берковица. Стикерите ще бъдат поставени на оборудването, което е предвидено да се закупи по проекта. ЕТАПИ: 1. Избор на външен доставчик на описаните дейности по визуализация и публичност (1-12 месец); 2. Изработване и публикуване на първото прессъобщение за старта на проекта (12 месец); 3. Изработване на дизайн, одобрение и изработване на стикерите за оборудването и на информационнaтa табелa (14 месец); 4. Поставяне (залепване) на стикерите върху оборудването, закупено по настоящия проект (16 месец); 5. Поставяне на видно място на информационната табела (16 месец); 6. Изработване и публикуване на второто прессъобщение за постигнатите резултати при изпълнението на проекта (17 месец). 1 500.00 1 400.00
Енергиен одит: Обследването за енергийна ефективност има за цел да извърши преглед на предвидените по проекта енергоспестяващи инвестиции в „Поликарт“ ООД и да представи обоснована оценка на енергоспестяващия им потенциал. За постигането на енергийна ефективност, чрез закупуване на енергийно ефективно оборудване, е направен енергиен одит, който да прегледа енергийните процеси в предприятието, да предложи енергоспестяващи мери и да изчисли енергийните спестявания от инвестициите по проекта. Дейностите по проекта са съобразени с изчисленията и препоръките на енергийния одит. ъв връзка с подготовката на проекта и изискванията на Указанията за кандидатстване, беше проведено енергийно обследване и беше изготвен енергиен одитен доклад по образец на Приложение Б към Насоките за кандидатстване. Енергийният одит беше изготвен в периода преди подаване на проектното предложение. За целта беше проведен избор между 3 конкурентни оферти. На 03 юни 2016 г. беше изпратена покана до три фирми, регистрирани енергийни одитори по чл. 60 към АУЕР , а именно: „ЕНЕРКОН” ЕООД; "АЛТЕРЕН" ООД и "ДЖИ ЕР ЕН ПАУЪР БЪЛГАРИЯ" ЕООД. Крайният срок за получаване на оферти беше до 15 юни 2016 г. Получени бяха следните оферти: 1. „ЕНЕРКОН” ЕООД, подадена на 09.06.2016 2. "АЛТЕРЕН" ООД, подадена на 14.06.2016 3. "ДЖИ ЕР ЕН ПАУЪР БЪЛГАРИЯ" ЕООД, подадена на 15.06.2016 На 16 юни 2016 г. беше изготвена Обосновка за избора на изпълнител, а именно избран беше кандидатът с най-ниска предложена цена "Алтерен" ООД. С избрания кандидат беше сключен договор за извършване на енергийно обследване, а след приключване на изпълнението, беше подписан приемопредавателен протокол. Одитът беше входиран в АУЕР на 10 август 2016 г. с вх. номер BG16RFOP-815/10.08.2016 г. Обследването беше одобрено със Становище номер № BG16RFOP-815/19.09.2016 г. 19 900.00 19 900.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.