Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение цели разработване на уеб приложение, което да свързва клиентски профили, реализирани покупки, търговски предложения и отстъпки. Приложението следва да позволява достъп през устройства с уеб интерфейс (компютър, мобилен телефон, таблет) до богата функционалност:
1)	идентифициране на профила на клиента и обвързване на покупката с него;
2)	демографски анализ на поведението;
3)	изпращане/ получаване на „локализирана” и персонализирана информация;
4)	ползване на дигитални карти, ваучери, купони и др. за удостоверяване на правото за ползване на отстъпка;
5)	сравнение на цените на стоки и услуги, предлагани от различни търговци;
6)	извеждане на осреднени стойности на цените за различни стоки и услуги;
7)	проследяване на динамиката на цените на стоки и услуги;
8)	организиране на виртуални промоционални кампании, игри и лотарии;
9)	удобно и лесно търсене.
Стъпвайки на собствени софтуерни алгоритми и нов бизнес модел, компанията търси пробив в едно от приоритетните направления на тематична област „ИКТ и информатика”: „уеб, хибридни и "native" приложения, уеб базирани приложения за създаване и експлоатиране на нови услуги и продукти”.
За целта проектното предложение включва дейности като:
1.	Придобиване на права по интелектуална собственост.
2.	Създаване и тестване на прототип.
3.	Изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на иновативния продукт.
4.	Организиране на промоционални събития в България, свързани с популяризиране на иновативния продукт.
5.	Визуализация на проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Придобиване на права по интелектуална собственост: В рамките на дейността ще бъде закупен и внедрен специализиран софтуер за създаване на уеб приложения, който да облекчи работата на разработчиците при създаването на иновативния продукт. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител с достатъчно опит, като самото възлагане ще стане изключително бързо, тъй като стойността е под прага за провеждане на процедура за избор с публична покана, определен в чл. 50, ал. 2, т. 2 от Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ). Дейността ще протече в следните стъпки: 1. Избор на изпълнител (в началото на 1-ви (М1) месец от изпълнението на проекта). 2. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (в края на М1). 3. Инсталиране, тестване, пускане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (в края на М1). 29 600.00 28 800.00
Създаване и тестване на прототип: В рамките на дейността ще бъде изработен и тестван прототип на иновативния продукт. В самото начало ще бъде събран екип от квалифицирани специалисти: • Системен проектант - 1 бр. на 8 часов работен ден • Експерт, телекомуникации и мрежи за данни - 1 бр. на 8 часов работен ден • Разработчик, софтуер - 2 бр. на 4 часов работен ден • Бизнес консултант, информационни технологии - 1 бр. на 4 часов работен ден • Експерт, бизнес развитие - 1 бр. на 8 часов работен ден За нормалната им работа ще бъдат обезпечени необходимите ДМА: • Преносим компютър тип 1 - 4 бр. – за заетите с програмиране и технически дейности, изискващи хардуер с достатъчно висока производителност и бързина. • Преносим компютър тип 2 – 3 бр., от които 2 бр. – за заетите с формулирането на бизнес логиката на приложението и 1 бр. за тестване на работата на приложението върху недотам производителен и бърз компютър. • Сървър - 1 бр. – за качване на разработените версии на приложението и тестване на работата на базата данни. • Смартфон тип 1 - 2 бр. – за разработчиците, с оглед тестване на приложението върху мобилни устройства, работещи под iOS. • Смартфон тип 2 - 2 бр. – за разработчиците, с оглед тестване на приложението върху мобилни устройства, работещи под Android. • Смартфон тип 3 - 2 бр. – за разработчиците, с оглед тестване на приложението върху мобилни устройства, работещи под Windows. • Баркод четец - 2 бр. – за разработчиците, с оглед тестване на функционалността по разчитане на баркод, визуализиран върху екрана на мобилно устройство. Доставката на ДМА ще бъде извършена в рамките на 1-ви (М1) месец от изпълнението на проекта, тъй като стойността е под прага за провеждане на процедура за избор с публична покана, определен в чл. 50, ал. 2, т. 2 на ЗУСЕСИФ. За нормалната работа на екипа ще бъде обезпечени помещения с обща площ от минимум 150 м2. Изборът на помещения също ще бъде извършен изключително бързо (в рамките на М1), тъй като бенефициентите не провеждат процедура за избор с публична покана в случай на наемане (чл. 50, ал. 4 от ЗУСЕСИФ). Специалистите ще бъдат заети с разработката 18 месеца (от М2 до М19). При изпълнението ще ползват и специализирания софтуер за създаване на уеб приложения, придобит в резултат от предходната дейност. Разработката ще премине през следните етапи: 1. Технологично развитие – създаване и валидиране на отделните модули на системата в лабораторна среда (TRL 4), а в последствие и в релевантна среда (TRL 5). 2. Изработване на системен модел и тестване в релевантна среда (TRL 6). 3. Демонстриране на прототипа в операционна среда (TRL 7). Първият етап ще отнеме 9 месеца, вторият – 6 месеца, а третият – 3 месеца. 326 900.00 324 405.36
Изработване на пазарни анализи и проучвания, маркетингови планове за пазарна реализация на иновативния продукт: Дейността ще включва провеждане на пазарни анализи и проучвания и разработване на маркетингови планове за пазарна реализация на иновативния продукт на 4 различни пазари: Европа, Азия, Северна и Южна Америка. Ще бъде възложена на външен изпълнител с достатъчно опит, като самото възлагане ще стане изключително бързо, тъй като стойността е под прага за провеждане на процедура за избор с публична покана, определен в чл. 50, ал. 2, т. 2 от ЗУСЕСИФ. Дейността ще протече в следните стъпки: 1. Избор на изпълнител (в началото на 23-ти (М23) месец от изпълнението на проекта). 2. Получаване на услугата и подписване на приемо-предавателен протокол (в края на М24). 29 000.00 28 000.00
Организиране на промоционални събития в България, свързани с популяризиране на иновативния продукт: Дейността ще включва организиране и провеждане на 9 двудневни промоционални събития в София, на които да бъде популяризиран иновативния продукт. Ще бъде възложена на външен изпълнител с достатъчно опит, като самото възлагане ще стане изключително бързо, тъй като стойността е под прага за провеждане на процедура за избор с публична покана, определен в чл. 50, ал. 2, т. 2 от ЗУСЕСИФ. Дейността ще протече в следните стъпки: 1. Избор на изпълнител (в началото на 23-ти (М23) месец от изпълнението на проекта). 2. Получаване на услугата и подписване на приемо-предавателен протокол (в края на М24). 22 500.00 21 600.00
Визуализация на проекта: Дейността ще включва изработване на 1бр. плакат, 16 бр. стикери и 1 бр. промоционален филм съобразно изискванията описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Ще бъде възложена на външен изпълнител с достатъчно опит, като самото възлагане ще стане изключително бързо, тъй като стойността е под прага за провеждане на процедура за избор с публична покана, определен в чл. 50, ал. 2, т. 2 от ЗУСЕСИФ. Дейността ще протече в следните стъпки: 1. Избор на изпълнител (в началото на 1-ви (М1) месец от изпълнението на проекта). 2. Получаване на услугата и подписване на приемо-предавателен протокол (в края на М24). 1 800.00 1 700.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.