Подобряване на производствените процеси в "Лалев" ООД чрез закупуване и внедряване в експлоатация на машина за разкрой на листов материал с газокислородно и плазмено рязане с цифрово-програмно управление, абкант преса с цифрово-програмно управление и хидравлична гилотина преса с цифрово-програмно управление.: Стъпки за реализация на дейността:
1. Изграждане на екип за управление и отчитане на проекта, който има за цел ефективното и ефикасното изпълнение на проектните дейности. „Лалев” ООД ще сформира екип от опитни професионалисти във фирмата, който ще поеме грижата за неговото цялостно изпълнение на проекта. Целта е осигуряване на отчетност на проекта пред Управляващия орган (УО) на програмата и изготвяне на всички изискуеми технически и финансови отчети, съгласно Общите условия и Договора за безвъзмездна финансова помощ и Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ. Екипът ще включва ръководител, счетоводител и координатор. Екипът ще бъде сформиран през първи месец и дейността му ще продължи до края на изпълнението на проекта - дванадесети месец.
2. Ще се възложи на изпълнител извършването на доставката на машините в съответствие с изискванията на правилата на процедурата и при спазване на Постановление № 118 на Министерски съвет от 20.05.2014 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм. Ще бъде проведена процедура за определяне на изпълнител чрез „Избор с публична покана“ по чл.7, т.1 от ПМС № 118/20.05.2014 г., тъй като размерът на договорената безвъзмездна финансова помощ от Европейския съюз, включително съфинансирането от страна на бенефициента за договори за доставки е по-висока от 20 000 лв. и размерът на безвъзмездната финансова помощ е по-голям от 50 на сто от общата сума на одобрения проект. Изборът на изпълнител ще се проведе от първи до четвърти месец включително.
3. След провеждане на процедурата за избор на изпълнители (доставчици) ще бъде сключен договор с избраните кандидати за доставчик в пети месец от изпълнението на проекта.
4. След сключване на договора с избрания изпълнители (доставчици) ще се пристъпи към доставка на актива. Доставката ще се извърши съгласно времевите клаузи и другите условия, залегнали в договорите за доставка между бенефициента и изпълнителите. При доставяне на машините ще бъде подписан приемо-предавателен протокол за доставка. Поддейността ще се състои от шести до единадесети месец включително.
5. След доставката на машините ще се извърши инсталиране ще бъдат тествани и пускане в експлоатация в производствените помещения на "Лалев" ООД в с. Ведраре, община Карлово. Ще бъде извършен инструктаж за работа със закупеното оборудване (безопасност на труда). Ще бъдат проведени и други тестови изпитания и/или евентуални нулеви серии от различни детайли с различна сложност. Ще бъде подписан на финален приемно-предавателни протоколи за удостоверяване изрядността на новите машини и технологии. Тази поддейност ще бъде изпълнена през дванадесети месец от изпълнението на проекта.
6. Информиране и публичност на проекта - изпълнението на всички дейности по проекта в рамките на настоящата ще включва и осигуряване на необходимата публичност и информираност относно проектната инициатива и оказаната подкрепа от страна на ЕС съгласно изискванията на пълният набор от мерки за информиране и публичност, които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация". Подейността ще се изпълнява от първи до дванадесети месец. |
853 590.47
|
577 948.00
|
Добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги чрез закупуване и внедряване в експлоатация на машина за разкрой на листов материал с газокислородно и плазмено рязане с цифрово-програмно управление, абкант преса с цифрово-програмно управление и хидравлична гилотина преса с цифрово-програмно управление, лентоотрезна машина и машина за заваряване.: Стъпки за реализация на дейността:
1. Изграждане на екип за управление и отчитане на проекта, който има за цел ефективното и ефикасното изпълнение на проектните дейности. „Лалев” ООД ще сформира екип от опитни професионалисти във фирмата, който ще поеме грижата за неговото цялостно изпълнение на проекта. Целта е осигуряване на отчетност на проекта пред Управляващия орган (УО) на програмата и изготвяне на всички изискуеми технически и финансови отчети, съгласно Общите условия и Договора за безвъзмездна финансова помощ и Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ. Екипът ще включва ръководител, счетоводител и координатор. Екипът ще бъде сформиран през първи месец и дейността му ще продължи до края на изпълнението на проекта - дванадесети месец.
2. Ще се възложи на изпълнител извършването на доставката на машините в съответствие с изискванията на правилата на процедурата и при спазване на Постановление № 118 на Министерски съвет от 20.05.2014 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм. Ще бъде проведена процедура за определяне на изпълнител чрез „Избор с публична покана“ по чл.7, т.1 от ПМС № 118/20.05.2014 г., тъй като размерът на договорената безвъзмездна финансова помощ от Европейския съюз, включително съфинансирането от страна на бенефициента за договори за доставки е по-висока от 20 000 лв. и размерът на безвъзмездната финансова помощ е по-голям от 50 на сто от общата сума на одобрения проект. Изборът на изпълнител ще се проведе от първи до четвърти месец включително.
3. След провеждане на процедурата за избор на изпълнители (доставчици) ще бъде сключен договор с избраните кандидати за доставчик в пети месец от изпълнението на проекта.
4. След сключване на договора с избрания изпълнители (доставчици) ще се пристъпи към доставка на актива. Доставката ще се извърши съгласно времевите клаузи и другите условия, залегнали в договорите за доставка между бенефициента и изпълнителите. При доставяне на машините ще бъде подписан приемо-предавателен протокол за доставка. Поддейността ще се състои от шести до единадесети месец включително.
5. След доставката на машините ще се извърши инсталиране ще бъдат тествани и пускане в експлоатация в производствените помещения на "Лалев" ООД в с. Ведраре, община Карлово и в град Плевен. Ще бъде извършен инструктаж за работа със закупеното оборудване (безопасност на труда). Ще бъдат проведени и други тестови изпитания и/или евентуални нулеви серии от различни детайли с различна сложност. Ще бъде подписан на финален приемно-предавателни протоколи за удостоверяване изрядността на новите машини и технологии. Тази поддейност ще бъде изпълнена през дванадесети месец от изпълнението на проекта.
6. Информиране и публичност на проекта - изпълнението на всички дейности по проекта в рамките на настоящата ще включва и осигуряване на необходимата публичност и информираност относно проектната инициатива и оказаната подкрепа от страна на ЕС съгласно изискванията на пълният набор от мерки за информиране и публичност, които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация". Поддейността ще се изпълнява от първи до дванадесети месец.
|
6 900.00
|
3 999.00
|
Разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на "Лалев" ООД чрез закупуване и внедряване в експлоатация на машина за разкрой на листов материал с газокислородно и плазмено рязане с цифрово-програмно управление, абкант преса с цифрово-програмно управление и хидравлична гилотина преса с цифрово-програмно управление, лентоотрезна машина и машина за заваряване.: Стъпки за реализация на дейността:
1. Изграждане на екип за управление и отчитане на проекта, който има за цел ефективното и ефикасното изпълнение на проектните дейности. „Лалев” ООД ще сформира екип от опитни професионалисти във фирмата, който ще поеме грижата за неговото цялостно изпълнение на проекта. Целта е осигуряване на отчетност на проекта пред Управляващия орган (УО) на програмата и изготвяне на всички изискуеми технически и финансови отчети, съгласно Общите условия и Договора за безвъзмездна финансова помощ и Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ. Екипът ще включва ръководител, счетоводител и координатор. Екипът ще бъде сформиран през първи месец и дейността му ще продължи до края на изпълнението на проекта - дванадесети месец.
2. Ще се възложи на изпълнител извършването на доставката на машините в съответствие с изискванията на правилата на процедурата и при спазване на Постановление № 118 на Министерски съвет от 20.05.2014 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм. Ще бъде проведена процедура за определяне на изпълнител чрез „Избор с публична покана“ по чл.7, т.1 от ПМС № 118/20.05.2014 г., тъй като размерът на договорената безвъзмездна финансова помощ от Европейския съюз, включително съфинансирането от страна на бенефициента за договори за доставки е по-висока от 20 000 лв. и размерът на безвъзмездната финансова помощ е по-голям от 50 на сто от общата сума на одобрения проект. Изборът на изпълнител ще се проведе от първи до четвърти месец включително.
3. След провеждане на процедурата за избор на изпълнители (доставчици) ще бъде сключен договор с избраните кандидати за доставчик в пети месец от изпълнението на проекта.
4. След сключване на договора с избрания изпълнители (доставчици) ще се пристъпи към доставка на актива. Доставката ще се извърши съгласно времевите клаузи и другите условия, залегнали в договорите за доставка между бенефициента и изпълнителите. При доставяне на машините ще бъде подписан приемо-предавателен протокол за доставка. Поддейността ще се състои от шести до единадесети месец включително.
5. След доставката на машините ще се извърши инсталиране ще бъдат тествани и пускане в експлоатация в производствените помещения на "Лалев" ООД в с. Ведраре, община Карлово и в град Плевен. Ще бъде извършен инструктаж за работа със закупеното оборудване (безопасност на труда). Ще бъдат проведени и други тестови изпитания и/или евентуални нулеви серии от различни детайли с различна сложност. Ще бъде подписан на финален приемно-предавателни протоколи за удостоверяване изрядността на новите машини и технологии. Тази поддейност ще бъде изпълнена през дванадесети месец от изпълнението на проекта.
6. Информиране и публичност на проекта - изпълнението на всички дейности по проекта в рамките на настоящата ще включва и осигуряване на необходимата публичност и информираност относно проектната инициатива и оказаната подкрепа от страна на ЕС съгласно изискванията на пълният набор от мерки за информиране и публичност, които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация". Поддейността ще се изпълнява от първи до дванадесети месец. |
0.00
|
125 800.00
|
Подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес чрез закупуване и внедряване в експлоатация на машина за разкрой на листов материал с газокислородно и плазмено рязане с цифрово-програмно управление, абкант преса с цифрово-програмно управление и хидравлична гилотина преса с цифрово-програмно управление: Стъпки за реализация на дейността:
1. Изграждане на екип за управление и отчитане на проекта, който има за цел ефективното и ефикасното изпълнение на проектните дейности. „Лалев” ООД ще сформира екип от опитни професионалисти във фирмата, който ще поеме грижата за неговото цялостно изпълнение на проекта. Целта е осигуряване на отчетност на проекта пред Управляващия орган (УО) на програмата и изготвяне на всички изискуеми технически и финансови отчети, съгласно Общите условия и Договора за безвъзмездна финансова помощ и Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ. Екипът ще включва ръководител, счетоводител и координатор. Екипът ще бъде сформиран през първи месец и дейността му ще продължи до края на изпълнението на проекта - дванадесети месец.
2. Ще се възложи на изпълнител извършването на доставката на машините в съответствие с изискванията на правилата на процедурата и при спазване на Постановление № 118 на Министерски съвет от 20.05.2014 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския фонд за морско дело и рибарство, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм. Ще бъде проведена процедура за определяне на изпълнител чрез „Избор с публична покана“ по чл.7, т.1 от ПМС № 118/20.05.2014 г., тъй като размерът на договорената безвъзмездна финансова помощ от Европейския съюз, включително съфинансирането от страна на бенефициента за договори за доставки е по-висока от 20 000 лв. и размерът на безвъзмездната финансова помощ е по-голям от 50 на сто от общата сума на одобрения проект. Изборът на изпълнител ще се проведе от първи до четвърти месец включително.
3. След провеждане на процедурата за избор на изпълнители (доставчици) ще бъде сключен договор с избраните кандидати за доставчик в пети месец от изпълнението на проекта.
4. След сключване на договора с избрания изпълнители (доставчици) ще се пристъпи към доставка на актива. Доставката ще се извърши съгласно времевите клаузи и другите условия, залегнали в договорите за доставка между бенефициента и изпълнителите. При доставяне на машините ще бъде подписан приемо-предавателен протокол за доставка. Поддейността ще се състои от шести до единадесети месец включително.
5. След доставката на машините ще се извърши инсталиране ще бъдат тествани и пускане в експлоатация в производствените помещения на "Лалев" ООД в с. Ведраре, община Карлово .Ще бъде извършен инструктаж за работа със закупеното оборудване (безопасност на труда). Ще бъдат проведени и други тестови изпитания и/или евентуални нулеви серии от различни детайли с различна сложност. Ще бъде подписан на финален приемно-предавателни протоколи за удостоверяване изрядността на новите машини и технологии. Тази поддейност ще бъде изпълнена през дванадесети месец от изпълнението на проекта.
6. Информиране и публичност на проекта - изпълнението на всички дейности по проекта в рамките на настоящата ще включва и осигуряване на необходимата публичност и информираност относно проектната инициатива и оказаната подкрепа от страна на ЕС съгласно изискванията на пълният набор от мерки за информиране и публичност, които бенефициентите трябва да прилагат при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация". Дейността ще се изпълнява от първи до дванадесети месец.
|
0.00
|
150 000.00
|