Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

С проект: "ПОВИШАВАНЕ НА УПРАВЛЕНСКИЯ КАПАЦИТЕТ В АЛАННИ" във фирмата ще се извърши внедряане и сертифициране на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2008, ще внедри и ще се сертифицира по ISO 14001:2015 за управление на околната среда, ще внедри Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността.

Въвеждането и сертифицирането на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015, ще позволи на фирмата да повиши качеството на подлаганите продукти и услуги, съобразено с екологичните изисквания и норми, с което да отговори на изискванията на чуждестранните клиенти, както и ще даде възможност да се участва в редица обществени поръчки за изготвяне на алуминиева и PVC дограма, окачени фасади и др. профили, както и до участие в международни конкурси. Това основно се отнася и към участието на дружеството в поръчки за чужбина, тъй като чуждестранните клиенти задължително изискват наличието на международно признат стандарт гарантиращ, че предлаганите продукти и услуги ще отговарят на необходимото качество и на необходимите еколого съобразни норми.

Въвеждането на работеща ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността - софтуерна система за управление на бизнес процесите в реално време, ще позволи да се повиши управленския капацитет на дружеството, тъй като същата ще обхване в цялост управлението на дружеството, в следствие на което ще се предприемат своевременни и
качествени управленски решения.

След сертифицирането на ISO 9001 и ISO 14001 и въвеждането на ERP система , дейността на дружеството ще бъде улеснена, подобрена и допълнена с възможността за изработването на по-голям обем продукти (с 25% - 30% годишно), за които в дружеството са постъпвали множество запитвания от клиенти.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Въвеждане и сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията международен стандарт ISO 9001:2015 за управление на качеството и на международен стандарт ISO 14001:2015 за управление на околната среда.: Изпълнението на дейността включва следното: - Въвеждане на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 9001:2015 за управление на качеството; - Въвеждане на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 14001:2015 за управление на околната среда; - Сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 14001:2015 за управление на околната среда; - Сертифициране на система за управление в съответствие с изискванията на международен стандарт ISO 9001:2015 за управление на качеството. Изпълнението на дейността ще позволи за целите на изпълнението на проекта да бъде извършено въвеждане на международно признат стандарт SO 9001:2015 за управление на качеството и на международно признат стандарт за управление на околната среда ISO 14001:2015 и стандартизиране по стандарт ISO14001:2015 за управление на околната среда и сертифициране по стандарт ISO 9001:2015 за управление на качеството. С изпълнението на дейността ще бъде избрана консултантска организация за създаването на документирани правила за изпълнение и управление на дейностите във фирмата, с което да се гарантира правилното им изпълнение и ефективност на управлението им. По този начин ще се постигне съответствие с изискванията на приложимия стандарт за система за управление (ISO 9001:2015 - Система за управление на качеството и ISO 14001 - Система за управление на околната среда). Въвеждането на системите ще подготви фирмата за сертификация което се явява финален етап на изграждането на системата, на който й се придава готовност да бъде демонстрирана пред орган за сертификация. След приключването на дейностите по въвеждане на документи за Стандартизирана система за управление (за ISO 9001:2015 - Система за управление на качеството и ISO 14001 - Система за управление на околната среда), ще се подаде заявка за сертификация на ISO 14001:2015 и сертификация на ISO 9001:2015 до предварително избрания орган за сертификация, който ще изпрати одиторски екип да провери и оцени дали въведените Стандартизирани системи за управление съответстват на изискванията на стандартите. След положителен доклад от одита, органът за сертификация ще вземе решение по сертификацията и ще издаде сертификати. Сертификатите са официален документ, издаден от Орган за сертификация. Сертификатите са доказателство, че фирмата (организацията) е въвела и има реално работеща Стандартизирана система за управление в съответствие с ISO 9001:2015 - Система за управление на качеството и Стандартизирана система за управление в съответствие с ISO 14001:2015 за управление на околната среда. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Сформиране на екип по проекта (1 месец) 2. Провеждане на процедура по избор на изпълнители (1-2 месец) 3. Подписване на договори за въвеждане на ISO 9001:2015 за управление на качеството и ISO 14001:2015 за управление на околната среда с избран изпълнител (2 месец) 4. Въвеждане на международно признат стандарт ISO 9001:2015 за управление на качеството и ISO 14001:2015 за управление на околната среда (2-9 месец) 5. Провеждане на процедура по избор на изпълнител за сертифициране на ISO 14001:2015 и сертифициране на ISO 9001:2015 (9 месец) 6. Подписване на договор за оценка и сертификация по международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015 и за оценка и сертификация по международно признат стандарт ISO 14001:2015 за управление на околната среда с избран изпълнител (10 месец) 7. Оценка и сертификация по международно признат стандарт за ISO 14001:2015 и ISO 9001:2015 (10-12 месец) 8. Прилагане на мерки за публичност и информираност (1-18 месец) 10 000.00 8 000.00
Въвеждане на Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността: Изпълнението на дейността включва следното: Дейности за услуги за разработване и въвеждане на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите в предприятията. Проектът включва дейности за въвеждане на ERP системи, включващи модули за управление на отпадъците от дейността. С изпълнението на дейността ще бъде разработен по проекта следния ДНМА: 1. Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността - 1 бр. (с неограничен брой лицензни права). ERP системата ще е с Интернет-базиран интерфейс, без необходимост за инсталиране на специални приложения върху отделните работни станции. Системата ще бъде съставена от следните модули и компоненти: - Модул за управление на потребители: регистрация, активиране и деактивиране на потребители, справки за активността на отделните потребители. - Модул за управление на проекти. Дефиниране на проекти и задачи по тях на базата на йерархична организация на информацията. Справка за текущото състояние на отделните проекти, както и цялостното развитие на даден проект. Модулът ще да бъде гъвкав по отношение на използваната методология за управление на проектите. - Модул за управление на файлове. Проследяване историята на промените на даден файл (потребители, дейности и т.н.). Възможност за неограничено възстановяване на предишно състояние, ще има връзка с модула за проекти. - Модул за управление на отпадъците от дейността, включващ планиране, бюджетиране и управление на производствените отпадъци. Управлението на Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността ще се осъществява от настолни и преносими компютри , които не се предвижда да бъде придобит и въведен в експлоатация с настоящия проект. Системата ще бъде инсталирана на налични в предприятието сървъри. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Сформиране на екип по проекта (1 месец) 2. Провеждане на процедура по избор на изпълнител с публична покана (1-4 месец) 3. Подписване на договор за разработване на Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността с избран изпълнител (4 месец) 4. Доставка, инсталация и пускане в експлоатация на Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността (4-18 месец) 5. Прилагане на мерки за публичност и информираност (1-18 месец) 540 000.00 540 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.