Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

"Ултраком" ЕООД е компания специализирана в предлагането на интернет и телекомуникационни услуги на крайни клиенти. Фирмата е добре позната в София, Монтана и региона и гр. Стрелча и региона, като развиваща се и надеждна компания инвестираща постоянно в нови високопроизводителни машини и оптични трасета. Компанията е и една от малкото в страната, която предлага междуградски интернет посредством Wi- Fi антени. Нейно дело е и изграждането на най- дългата Wi- Fi линия с страната от почти 100 км. 
През последните години благодарение на направени инвестиции в инфраструктура "Ултраком" ЕООД се утвърди като малка но гъвкава компания в бранша в България и коректен партньор за международни компании в тази сфера. През годините е работила с част от най- големите ИТ фирми в страната, доставяйки им продукти и услуги. Това даде увереност на екипа, че усилията са в правилна посока и усилената работа се отплаща. Все по- бързото развитие на ИТ сектора в световен мащаб води до увеличаване на пазарния дял на компании като "Ултраком" ЕООД, но и до все по-високи изисквания към качеството и обема на предлаганите услуги. Поради тези причини дружеството трябва постоянно да инвестира в ново оборудване за подобряване на производствения си капацитет, с цел да отговори на постоянно растящите изисквания на пазара.
С проектното предложение се предвижда закупуване и внедряване на 1 брой Многофункционален трафик сървър, 1 брой Сторидж система и 4 броя Трафик суич, като целта е да се разшири капацитета на съществуващ стопански обект, намиращ се в град Монтана. Проектът предвижда увеличаване качеството и капацитета на основно предлагани до сега услуги - пренос на данни (интернет трафик) и съхранение на данни. Подобряването на предлаганите услуги ще доведе до разрастване на пазарния дял на компанията в национален и международен план, като увеличи приходите, печалбата и износа. Това ще гарантира устойчивото развитие и успешното представяне на "Ултраком" ЕООД в бъдещите предизвикателства.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за подобряване на производствения капацитет (ще бъде постигната със закупуване и внедряване на 6 бр. ДМА - Многофункционален трафик сървър - 1 брой, Сторидж система - 1 брой, Трафик суичове - 4 броя) : Настоящата дейност е необходима за постигане на заложените проектни цели: - увеличаване на производствения капацитет и засилване на експортния потенциал на Дружеството. В рамките на дейността ще бъдат проведени процедури за избор на доставчик за закупуване на Многофункционален трафик сървър - 1 брой, Сторидж система - 1 брой, Трафик суичове - 4 броя., съгласно изискванията в ПМС №160/2016 г. В съответствие с данните в подадените оферти на доставчиците и технологичното време, което им е необходимо за извършване на доставката, "Ултраком" ЕООД ще определи местоположението на съответните ДМА в съществуващия стопански обект в гр. Монтана, съобразено с изискванията за правилната им експлоатация, както и с логиката на производствения процес във фирмата. Ще се спазват изискванията на производителите, с цел осигуряване на оптимална работна среда за максимална производителност, дълга експлоатация и превенция срещу повреди, водещи да спиране на производствения процес на нашите продукти. Наред с това фирмата ще прилага в изпълнението на дейността всички изисквания за визуализация, произтичащи от договора за безвъзмездна финансова помощ - поставяне на стикери върху закупеното оборудване, графични и текстови елементи върху проектната документация, плакат за указване произхода на финансирането. При изпълнение на дейността, "Ултраком" ЕООД ще съблюдава и принципите на равнопоставеност и превенция на дискриминацията. Необходимостта от закупуване точно на тези ДМА е изведена след анализ на производството на телекомуникационни продукти. През последните години "Ултраком" ЕООД бележи увеличение, както в броя на клиентите си, така и в обема на предлаганите услуги. Именно този растеж определя необходимостта от по-бърз и надежден начин за предоставяне на услугите, чрез Закупуване на ДМА за подобряване на производствения капацитет: - Закупуване на Многофункционален трафик сървър - 1 бр. Закупуването на специализираният сървър ще намали с над 40% времето за активиране/предоставяне на телекомуникационните услуги по преноса и съхранението на данни. Всеки клиент ще може сам да активира/деактивира услуга, да увеличава/намалява скоростта на съществуваща, да конфигурира сам vlan-и т.н, и то в рамките на минути. Посредством функцията за анализ на трафичните данни и клиента, и "Ултраком" ЕООД ще могат да бързо и точно да идентифицират кой е точният продукт за всеки конкретен клиент, на база на неговото потребление. Възможността клиентът сам да конфигурира и стартира телекомуникационната услуга, в зависимост от нужното в точният момент, безспорно ще подобри с над 30% производствения капацитет, с оглед на съкращаване с 30 % на необходимото време за произвеждане и предлагане на дадена услуга. Себестойността на услугите също ще е с поне 10 % по-ниска, тъй като дисковете от по-старо поколение са с поне 30% по-малък капацитет и постигането на по-голям обем от масиви става с увеличаване на броя им, чрез наемане на повече физическо пространство) и до много по-високо потребление на енергия. - Закупуване на Сторидж система за осигуряване на допълнително пространство и архивиране - 1 бр. Предвидената за придобиване Система, следва да е съвместима интерфейсно с описаните по – горе информационни сървъри и трафик суичове. Да разполага и с възможност за достъпност за различни хардуерни и софтуерни платформи, както и да архивира автоматично и по инициатива на виртуалните платформи. Системата следва да е от последно поколение, различаваща се от досегашните по възможностите за самостоятелно управление на бързото разрастване на данните. Системата ще има дълъг експлоатационен жизнен цикъл, като технологичните онлайн обновления ще намаляват разходите за миграция, а отделните възли за съхранение ще могат да бъдат добавени, подменени или надградени без прекъсваемост на производствените процеси. Сториджа ще бекъпира автоматично зададени данни с цел превенция загуба на информация и повишена сигурност. Продължава! 705 000.00 705 000.00
Дейност за подобряване на производствения капацитет (ще бъде постигната със закупуване и внедряване на 6 бр. ДМА - Многофункционален трафик сървър - 1 брой, Сторидж система - 1 брой, Трафик суичове - 4 броя) : Закупуване на Трафик суичове - 3 бр. Трафик суичовете предоставят възможност мрежата да се дели на сегменти и да се предават пакети между портовете на база адреса на получателя, включен във всеки пакет и чрез създаване на вътрешни таблици, свързващи портовете с адресите на включените към тях устройства. Трафик суичовете са интелигентни устройства, които предоставят на всеки мрежов компютър индивидуална връзка с друг компютър от мрежата чрез виртуална схема, като му осигурява определена ширина на лентата (скорост на предаване). Чрез придобиването на новите трафик суичове ще бъде увеличена с над 22% пропускателната способност чрез разделяне на колизиите на групи и селективно предаване на трафика към съответните сегменти. Инвестициите, обект на настоящия проект ще подпомогнат "Ултраком" ЕООД да постигне увеличение с над 80 % на капацитета на съществуващия търговски обект в Монтана, предвид над 15,00 % по-висока производителност на ДМА от последно поколение и отчитайки големия брой програмируеми функции и висока точност на изпълнение на производствените процедури и самостоятелните /саморегулиращи се /операции без ръчна намеса. Същевременно ще отпадне нуждата от извършване на извънредни ремонти поради технически неизправности, като ще отпадне и необходимостта от използване на външни сървъри и сторидж системи. Всички изброени ползи ще съкратят продължителността на операциите с още ≈ 30%, елиминирайки възможността за грешка при изпълнението и дефекти, направени при ръчни операции. Подобряването на предлаганите услуги ще се постигне чрез подобряване на качеството, подобряване на количеството и подобряване на цената им към клиентите. Подобряване на качеството ще се постигне благодарение на бързината и сигурността на предлаганите услуги благодарение на последното поколение оборудване предвидено за закупуване. Оборудването ще подобри значително скоростта за пренос на данни, което ще намали възможността за насичане на сигнал или спад в качеството при по- интензивен трафик. А осигуряването на допълнително количество дисков ресурс ще даде възможност за бек- ъпиране на по големи масиви с цел повишаване на сигурността на данните. Подобряването на производствените процеси на "Ултраком" по съхранението на данни посредством интернет свързаност ще има за цел да се продава услуга на международни и национални компании, които да правят бекъп- и на информационни масиви или да съхраняват целите си масиви от информация имайки достъп до нея от всички точки на света ( cloud платформа). Информационните им масиви ще са с най- висока степен на защита от всякакви фактори, които може да застрашат изчезването на информация. Свързаността чрез главни интернет трасета пък ще осигури оптимални скорости на достъп и работа с масивите, което ще увеличи интереса към услугата поради факта, че повечето услуги от такъв тип имат проблеми с достъпа и скоростта на достъп. По този начин фирмите ще икономисват значителен ресурс ползвайки услугата, вместо да изграждат собствени хардуерни платформи за съхранение, което за по- малките фирми е финансово непосилно и не рентабилно. Друг основен плюс за бъдещите ни партньори използващи новата услуга е, че ще имат възможност да плащат само когато имат необходимост а не като при наемане на масиви в повечето DATA центрове месечен абонамент без значение дали го използват. Оборудването е последно поколение от най- висок клас, което позволява в зависимост от това колко дисков масив ползват клиентите поддържането на от десетки хиляди до няколко милиона клиенти. Услуги от подобен тип са много търсени от Български и международни компании в последните години. Тези услуги значително изместват разходите на фирмите за закупуване на собствено оборудване. В момента на пазара в повечето сектори фирмите изпитват огромен недостиг на дискови пространства за архивиране на информация и проблеми със свързаността за връзка с тях. С предлаганата от "Ултраком" ЕООД услуга всяка фирма може да си реши тези проблеми. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.