Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящият проект е насочен към повишаване на производствения капацитет и създаване на експортен потенциал на фирма „Десислава” ЕООД чрез осъществяване на инвестиция за закупуване, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на модерно технологично оборудване за автоматизация на производствения процес – шевно оборудване за цеха на фирмата, находящ се в гр. Попово.

Фирма „Десислава” ЕООД е създадена през 2004 г. Собственик на фирмата е Десислава Димитрова Денкова. Фирмата е с традиции в шивашкото производство, тъй като едноличния собственик по това време ръководи още една шивашка фирма (ЕТ „Десислава 99 – Десислава Денкова”) и се занимава с тази дейност от 1999 г. През февруари 2011 г. „Десислава 99 – Десислава Денкова” се влива в „Десислава” ЕООД. Фирмата работи основно на ишлеме, като през последните години предприятието утвърждава позициите си на българския пазар и непрекъснато увеличава пазарния си дял.

Реализацията на проекта ще спомогне за постигане на редица приоритети, които са част от средносрочната и дългосрочната стратегия на предприятието, а именно: преструктуриране на продуктовата гама; автоматизация на производствения процес; повишаване на качеството и едновременно с това – оптимизиране на производствените разходи и намаляване на себестойността на произвежданата продукция; разширяване на пазарните позиции на националния и навлизане на фирмата на международния пазар; повишаване качеството на заетостта в предприятието; повишаване на ресурсната ефективност и ефикасност на производствения процес.

Посредством изпълнението на проекта ще бъдат преодолени редица проблеми пред дружеството, а имено – ниската производителност, липсата на възможности за подобряване и разнообразяване характеристиките на произвежданите от фирмата продукти – дамски и мъжки панталони, ниската степен на автоматизация на производствения процес, високият производствен брак и др. Това са факторите, които мотивират настоящото проектно предложение на фирма „Десислава” ЕООД.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване, доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на шевно оборудване, вкл. 2 бр. машини за кроене и 14 бр. машини за шиене): В рамките на дейността ще бъдат закупено, доставено, инсталирано и въведено в експлоатация следното оборудване: - Автоматична настилачна количка с начално и крайно рязане на настила – 1 бр. - Робот за кроене – 1 бр. - Машина за украсителен шев – 1 бр. - Илична машина – 1 бр. - Автомат за страничен и вътрешен шев – 3 бр. - Автомат за обшиване на предни и задни части с хастар – 3 бр. - Автомат за прикачване на насрещна мостра – 1 бр. - Машина за скрит шев с пулер – 1 бр. - Машина за точкова затяжка – 1 бр. - Автомат за лицев тегел на шлиц – 1 бр. - Автомат за свивки – 1 бр. - Машина за подгъви – 1 бр. Планираната инвестиция ще допринесе за изпълнението на настоящата дейност в следните направления: - Автоматизация на производството на основните етапи на технологичния процес – кроене и шиене; - Повишаване на производствения капацитет и производителността; - Повишаване на квалификацията на персонала и равнището на възнагражденията в компанията. Стъпки за реализация на дейността: 1. Сформиране на екип за изпълнение на дейността и последващо цялостно управление на нейната реализация (от месец 1 до месец 12) – ще бъде сформиран екип за организация и изпълнение на проекта, състоящ се от ръководител и координатор. При реализация на дейността ще бъде приложен метод на наблюдение, контрол, вътрешна оценка и отчетност на нейното изпълнение. Фирма „Десислава” ЕООД ще приложи този метод с цел осигуряване на успешното изпълнение на дейността. Чрез ефективна система за управление и контрол, ще бъде отразен детайлно всеки момент от реализацията на дейността и ще бъде предоставена актуална информация на Договарящия орган и заинтересованите лица, при необходимост. Методът ще спомогне за постигането на ефективна координация и комуникация, осигуряване на прозрачност в управлението на дейността и добра отчетност и контрол върху нейното изпълнение. 2. Избор на изпълнител (от месец 1 до месец 4) и сключване на договор (от месец 5 до месец 6) за доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на шевно оборудване – при спазване на приложимото законодателство (ПМС). Процедурата за избор и сключване на договор с изпълнител за доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на шевно оборудване ще бъде проведена при спазване на Постановление № 118 от 20 май 2014 г. (загл. изм. и доп. - ДВ, бр. 50 от 2015 г., в сила от 03.07.2015 г.). Общият размер на доставката изисква провеждането на избор с Публична покана, съгл. чл.8 от ПМС 118/2014 г. 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от месец 7 до месец 9) и инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация (от месец 10 до месец 12) – в съответствие със сроковете за доставка, монтаж, пускане в експлоатация и условията за плащане, регламентирани в подписания на предходния етап договор. Оборудването трябва да отговаря на предварително зададените технически и функционални характеристики, като плащанията ще бъдат осъществени въз основа на записаните в договора между „Десислава” ЕООД и избрания изпълнител условия. Доставката на посоченото оборудване ще бъде удостоверена с подписване на приемо-предавателен протокол. Въвеждането в експлоатация и началният инструктаж на персонала ще бъдат осигурени от фирмата доставчик. Ще бъдат извършени 72-часови проби на оборудването. 4. Визуална идентификация и публичност на дейността (от месец 1 до месец 12) – в съответствие с Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013. Мерките за визуализация и публичност ще бъдат в следните направления: - поставяне на емблемата на Европейския съюз в съответствие с техническите характеристики, предвидени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията; - посочване на подкрепата на проекта от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; - поставяне на постоянна табела с необходимите реквизити не по-късно от три месеца след приключването на дейността на видимо за обществеността място. 614 000.00 610 100.00
Дейност за добавяне на нови характеристики и подобряване на съществуващите продукти (ще бъде изпълнена чрез закупуване, доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на шевно оборудване, вкл. 2 бр. машини за кроене и 14 бр. машини за шиене): В рамките на дейността ще бъдат закупено, доставено, инсталирано и въведено в експлоатация следното оборудване: - Автоматична настилачна количка с начално и крайно рязане на настила – 1 бр. - Робот за кроене – 1 бр. - Машина за украсителен шев – 1 бр. - Илична машина – 1 бр. - Автомат за страничен и вътрешен шев – 3 бр. - Автомат за обшиване на предни и задни части с хастар – 3 бр. - Автомат за прикачване на насрещна мостра – 1 бр. - Машина за скрит шев с пулер – 1 бр. - Машина за точкова затяжка – 1 бр. - Автомат за лицев тегел на шлиц – 1 бр. - Автомат за свивки – 1 бр. - Машина за подгъви – 1 бр. Планираната инвестиция ще допринесе за изпълнението на настоящата дейност в следните направления: - Преструктуриране на продуктовата гама и осезаемо повишаване на дела на произвежданите официални дамски и мъжки панталони. - Повишаване на качеството и едновременно с това постигане на по-ниска себестойност на единица продукция. - Разширяване на пазарните позиции на националния и навлизане на фирмата на международния пазар. Стъпки за реализация на дейността: 1. Сформиране на екип за изпълнение на дейността и последващо цялостно управление на нейната реализация (от месец 1 до месец 12) – ще бъде сформиран екип за организация и изпълнение на проекта, състоящ се от ръководител и координатор. При реализация на дейността ще бъде приложен метод на наблюдение, контрол, вътрешна оценка и отчетност на нейното изпълнение. Фирма „Десислава” ЕООД ще приложи този метод с цел осигуряване на успешното изпълнение на дейността. Ще бъде отразен детайлно всеки момент от реализацията на дейността и ще бъде предоставена актуална информация на ДО и заинтересованите лица, при необходимост. Методът ще спомогне за постигането на ефективна координация и комуникация, осигуряване на прозрачност в управлението на дейността и добра отчетност и контрол върху нейното изпълнение. 2. Избор на изпълнител (от месец 1 до месец 4) и сключване на договор (от месец 5 до месец 6) за доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на шевно оборудване – при спазване на приложимото законодателство (ПМС). Процедурата за избор и сключване на договор с изпълнител за доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на шевно оборудване ще бъде проведена при спазване на Постановление № 118 от 20 май 2014 г. (загл. изм. и доп. - ДВ, бр. 50 от 2015 г., в сила от 03.07.2015 г.). Общият размер на доставката изисква провеждането на избор с Публична покана, съгл. чл.8 от ПМС 118/2014 г. 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от месец 7 до месец 9) и инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация (от месец 10 до месец 12) – в съответствие със сроковете за доставка, монтаж, пускане в експлоатация и условията за плащане, регламентирани в подписания на предходния етап договор. Оборудването трябва да отговаря на предварително зададените технически и функционални характеристики, като плащанията ще бъдат осъществени въз основа на записаните в договора между „Десислава” ЕООД и избрания изпълнител условия. Доставката на посоченото оборудване ще бъде удостоверена с подписване на приемо-предавателен протокол. Въвеждането в експлоатация и началният инструктаж на персонала ще бъдат осигурени от фирмата доставчик. Ще бъдат извършени 72-часови проби на оборудването. 4. Визуална идентификация и публичност на дейността (от месец 1 до месец 12) – в съответствие с Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013. Мерките за визуализация и публичност ще бъдат в следните направления: - поставяне на емблемата на Европейския съюз в съответствие с техническите характеристики, предвидени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията; - посочване на подкрепата на проекта от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; - поставяне на постоянна табела с необходимите реквизити не по-късно от три месеца след приключването на дейността на видимо за обществеността място. 0.00 0.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуване, доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на шевно оборудване: Автоматична настилачна количка с начално и крайно рязане на настила – 1 бр. и Робот за кроене – 1 бр.): В рамките на дейността ще бъдат закупено, доставено, инсталирано и въведено в експлоатация следното оборудване: - Автоматична настилачна количка с начално и крайно рязане на настила – 1 бр. - Робот за кроене – 1 бр. Планираната инвестиция ще допринесе за изпълнението на настоящата дейност в следните направления: - Повишаване на ресурсната ефективност и ефикасност на производствения процес чрез значително намаляване на обема отпадъци, предвидени за депониране – както за производството като цяло, така и на единица продукция. Стъпки за реализация на дейността: 1. Сформиране на екип за изпълнение на дейността и последващо цялостно управление на нейната реализация (от месец 1 до месец 12) – ще бъде сформиран екип за организация и изпълнение на проекта, състоящ се от ръководител и координатор. При реализация на дейността ще бъде приложен метод на наблюдение, контрол, вътрешна оценка и отчетност на нейното изпълнение. Фирма „Десислава” ЕООД ще приложи този метод с цел осигуряване на успешното изпълнение на дейността. Чрез ефективна система за управление и контрол, ще бъде отразен детайлно всеки момент от реализацията на дейността и ще бъде предоставена актуална информация на Договарящия орган и заинтересованите лица, при необходимост. Методът ще спомогне за постигането на ефективна координация и комуникация, осигуряване на прозрачност в управлението на дейността и добра отчетност и контрол върху нейното изпълнение. 2. Избор на изпълнител (от месец 1 до месец 4) и сключване на договор (от месец 5 до месец 6) за доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на шевно оборудване – при спазване на приложимото законодателство (ПМС). Процедурата за избор и сключване на договор с изпълнител за доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на шевно оборудване ще бъде проведена при спазване на Постановление № 118 от 20 май 2014 г. (загл. изм. и доп. - ДВ, бр. 50 от 2015 г., в сила от 03.07.2015 г.). Общият размер на доставката изисква провеждането на избор с Публична покана, съгл. чл.8 от ПМС 118/2014 г. 3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол (от месец 7 до месец 9) и инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация (от месец 10 до месец 12) – в съответствие със сроковете за доставка, монтаж, пускане в експлоатация и условията за плащане, регламентирани в подписания на предходния етап договор. Оборудването трябва да отговаря на предварително зададените технически и функционални характеристики, като плащанията ще бъдат осъществени въз основа на записаните в договора между „Десислава” ЕООД и избрания изпълнител условия. Доставката на посоченото оборудване ще бъде удостоверена с подписване на приемо-предавателен протокол. Въвеждането в експлоатация и началният инструктаж на персонала ще бъдат осигурени от фирмата доставчик. Ще бъдат извършени 72-часови проби на оборудването. 4. Визуална идентификация и публичност на дейността (от месец 1 до месец 12) – в съответствие с Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013. Мерките за визуализация и публичност ще бъдат в следните направления: - поставяне на емблемата на Европейския съюз в съответствие с техническите характеристики, предвидени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията; - посочване на подкрепата на проекта от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; - поставяне на постоянна табела с необходимите реквизити не по-късно от три месеца след приключването на дейността на видимо за обществеността място. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.