Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 678 дървета
English

Програма: Иновации и конкурентоспособност

Район за планиране: Всички

Описание

"Финиш - Принт" ЕООД е дружество, създадено през 2018 г. с основна икономическа дейност в областта на печатната дейност.

Настоящият проект има за своя основна цел осигуряване на устойчивото и конкурентоспособно развитие на предприятието посредством реализиране на пазара на предприемаческа идея, попадаща в сектор С 18.14 Подвързване и подобни дейности, свързани с печатането, свързан с преодоляване на европейските и регионални предизвикателства, а именно: довършителни дейности, свързани с печатната дейност, като биговане и ламиниране на печатни продукти.

Реализацията на предприемаческата идея ще има пряк положителен социален и екологичен ефект, като тя съответства и на тематична област Нови технологии в креативните и рекреативните индустрии и Мехатроника и чисти технологии на Иновационната стратегия за интелигентна специализация.

Проектът ще се реализира посредством изпълнение на следния комплекс от дейности:
Дейност 1: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея - в рамките на която ще бъде:
- сформиран екип от квалифициран персонал, необходим за реализация на предприемаческата идея;
-реализирани инвестиции в ДМА, създаващи необходимите технологични предпоставки за реализация на предприемаческата идея;
- създадена Интернет страница на Кандидата, популяризираща предприемаческата идея и подпомагаща пазарната й реализация;

Дейност 2: Дейност за визуализация на проекта - в резултат на която ще се осигури публичност и визуализация на проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (Дейността ще бъде осъществена чрез: - наемане на квалифициран персонал - 3 броя експерти; - закупуване на ДМА; - външна услуга: за създаване на Интернет страница на кандидата) - ЧАСТ 1: Дейността има принос за постигане на Специфични цели 1, 2 и 3 и за общата цел на проекта и ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на трудов договор на квалифициран персонал - 3 лица: В рамките на екипа,необходим за реализиране на предприемаческата идея (ПИ),са включени:Предприемачът и 1 лице,които предстои да бъдат наети на трудов договор (ТД) в предприятието-кандидат, притежаващи взаимодопълващи се образование и професионален опит, пряко логически свързани с планираната за реализация ПИ. Освен тях,за целите на успешната реализация на пазара на предприемаческата идея, ще бъде наето още 1 лице на трудов договор в рамките на проекта. Квалифицираният персонал ще бъде отговорен за цялостната производствена дейност по реализация на предприемаческата идея, в т.ч. за технологичния процес на производство, неговото правилно протичане, определяне на влаганите материали за довършителните процеси и всички други, съпътстващи производството операции и дейности. Квалифицираният персонал ще работи с планираните за закупуване ДМА. 2.Закупуване на дълготрайни материални активи (ДМА): С оглед създаване на необходимите технологични предпоставки за реализация на предприемаческата идея, обект на проекта, е необходимо закупуването на следните ДМА, създаващи предпоставки за извършване на най-търсените на пазара довършителни процеси, подходящи за широк спектър печатни продукти и размери - биговане и ламиниране: - Машина за ламиниране - 1 брой - Машината е необходима за създаване на технологични предпоставки за ламиниране на малки и средно големи тиражи с тънко фолио. Машината ще осигури висока производителност на процеса, както и високо качество на довършителните операции, благодарение на наличието на процесорно управляема глава на подавателя, осигуряваща по-точно застъпване и наличието на разлистващо устройство. Процесът по подаване и извеждане на листата е автоматизиран, което позволява висока производителност и оптимизация на процеса, като елиминира риска от грешки, проодени от човешкия фактор и респективно - рекламациите и брака на продукция. Ламинирането води до по-естически краен вид на печатния продукт, до по-голямата му здравина и удължава жизнения му цикъл. Ламинирането води до предпазване и пълно изолиране от фактори на външната среда - предпазва от увреждане на печатния продукт в следствие на намокряне, удряне, предпазва от намачкване, създава температурна изолация, която не позволява разтапяне на мастилото при излагане на топлина. Машината, благодарение на нейните технически параметри, ще позволи нанасяне на различни видове ламинат, в т.ч. мат, гланц, кадифе ламинат; ламинат против надраскване, металически ламинат. Изложеното ще позволи покриване на широка гама потребности на клиентите. Машината ще създаде технологични предпоставки за ламиниране на корици на многостранични продукти (списания, книги, учебници, каталози с меки корици); за ламиниране на рекламни материали - брошури, визитни картички, дипляни; на опаковки - кутии от картон; карти, етикети и др. Максималният формат на листа ще позволи ламиниране на продукти с формат до В2, което покрива голяма гама от формати на продукти, които ще могат да бъдат ламинирани - до средно големи опаковки и големи карти, брошури, книги и др. продукти. Изложеното ще позволи задоволяване в пълна степен на потребностите от ламиниране на печатни продукти на пазара. /продължение - част 2/ 249 717.98 247 031.25
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (Дейността ще бъде осъществена чрез: - наемане на квалифициран персонал - 3 броя експерти; - закупуване на ДМА; - външна услуга: за създаване на Интернет страница на кандидата) - ЧАСТ 2: - Машина за биговане - 1 брой - Необходима за направа на бигове - резки/ръбове по хартия или картон с цел да се получи по-лесно сгъване или отваряне/разгъване на опаковки, корици (на книги, тефтери, списания, каталози и други), карти, календари, брошури, флаери, дипляни и други. Машината е високотехнологична и автоматизирана, като позволява програмируемост на биговете и висока производителност. Програмируемостта ще доведе до елиминиране на рисковете от грешки, породени от човешкия фактор, каквито са налице при ръчно биговане. Биговането е задължителен довършителен процес, без еквивалент, при опаковки и при корици на многостранични продукти, т.к. без биговане те не могат да се отварят/затварят или да се прегънат опаковките до желания им вид. Същевременно, биговането е ключов довършителен процес в полиграфията, т.к. елиминира риска от разкъсване на продукта при многократното му отваряне/затваряне и в този смисъл - удължава жизнения цикъл на печатните изделия. Машината ще позволи биговане на широка гама печатни материали от гледна точка на формат - до В2. Изложеното ще позволи предлагането на довършителен процес, покриващ широка гама потребности на клиентите. 3.Външна услуга за създаване на Интернет страница на Кандидата - с оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствена страница в Интернет и за целите на успешната пазарна реализация на предприемаческата идея и ефективното й популяризиране, в рамките на проекта се планират разходи за създаване на Интернет страница на Кандидата. Необходимо е страницата да бъде четириезична с цел достигане до максимално широк кръг потенциални потребители - на български, английски, немски и испански език. Изложеното е необходимо както с оглед създаване на предпоставки за повишаване на експортната активност и интернационализацията на дружеството, така и с оглед създаване на предпоставки за популяризиране на предприемаческата идея сред максимално широк кръг потенциални потребители, в т.ч. чуждестранни граждани. Интернет страницата ще съдържа минимум информация за фирмата-кандидат, описание на предоставяните услуги, данни за контакт, форма за запитвания. С оглед постигане на положителен социален ефект, страницата ще създава възможност за достъп на лица в неравностойно положение, като следва да има версия за хора с частично намалено зрение - с увеличен шрифт и представяне на текста на тъмен фон със светли букви, както и възможност за аудио възпроизвеждане и предоставяне на информационното съдържание - във връзка с осигуряване на достъп до информацията на незрящи. При предоставяне на външната услуга по създаване на Интернет страница на Кандидата ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на ЕС и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа. 0.00 0.00
Дейност за визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на табели - 2 броя и стикери - 4 броя): Дейността има принос за постигане на СЦ 4 и на общата проектна цел. В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие-Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013.Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. С оглед на това, в рамките на настоящата проектна дейност се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация (в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на ЕС чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: - постави 2 броя плакати с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място-например на входа на сградата, в която ще се осъществява проектът. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд-ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение. - ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив, закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. -към момента дружеството не разполага със собствена интернет страница, но в рамките на проектната реализация е предвидено създаването на такава. С оглед на това, ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на ЕС и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа. С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение. 200.00 184.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.