Identification

UMIS Number BG16RFPR001-1.003-0040-C01
Project Name Implementation of innovative software for the transfer of sales data from unified system with fiscal memory to an external database
Beneficiary 130967293 PEGAS TS
Funding ERDF ==> Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027
Date of the Contract/Order 16.12.2024
Start Date 16.12.2024
End Date 12.11.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Description

Brief description
Внедряване в бензиностанции на иновативен софтуер за трансфериране на данни за продажби от ЕСФП на бензиностанции към външна база данни. Този иновативен софтуер представлява програма, която се инсталира на компютъра, на който е инсталирана единната система с фискална памет на бензиностанцията(която не е собствена за Пегас ТС ЕООД). Програмата се свързва с външна база данни и предава информация от локалната база на компютъра-приемник чрез кратък двупосочен диалог.  В едната посока диалогът се стартира след прочитане чрез баркод-скенер на карта за зареждане на горива - магнитна или виртуална(само визуална). Програмата приема номера на картата и прави проверка във външната база данни за тази карта, след което връща информация към локалната база данни на компютъра-приемник за това дали е активна и дали с нея може да се осъществи зареждане. След направеното зареждане се задейства втората посока на диалога - от касовия бон, отпечатан от фискалния принтер на бензиностанцията се подава информация за самото зареждане - дата, час, вид гориво/стока, количество стойност към външната база данни.
Иновативният софтуер е собственост на Пегас ТС ЕООД по силата на договор за възлагане на поръчка за изработване на софтуерен продукт и за уреждане на авторските права върху продукта от 01.12.2023г., приложен в секция 12 - Прикачени документи.
За нуждите на внедряването на иновативния софтуер е необходимо:
- закупуване на ДМА: компютърна система, UPS smart, рутер, комуникационен шкаф с вентилация.
- разработване на ДНА - вторичен софтуер по задание на Пегас ТС ЕООД за обезпечаване работата на внедряваната иновация, предмет на проекта.
Иновативният софтуер и всички останали помощни софтуери, необходими за внедряването, му ще оперират под търговската марка PEGASCARD, придобита от Пегас ТС ЕООД по силата на Договор за неизключителна лицензия на марка от 15.01.2024г., приложен в секция 12 - Прикачени документи.
Activities
  • Activity: Внедряване в бензиностанции на иновативен софтуер за трансфериране на данни за продажби от ЕСФП на бензиностанции към външна база данни. : Внедряване в бензиностанции на иновативен софтуер за трансфериране на данни за продажби от ЕСФП на бензиностанции към външна база данни ще се случи в следните етапи: 1 етап - създаване на SQL база данни(back-end система), която да приема и съхранява информация за карти, обекти, продажби, разплащания; 2 етап - създаване на интерфейс, който позволява достъп за работа с базата данни на потребители на различни нива; 3 етап - създаване на софтуер за автоматично фактуриране на продажбите, осъществени чрез картовата система към картодържателите; 4 етап - създаване на софтуер за трансфер на данни от издадените фактури към счетоводна програма; 5 етап - внедряване на иновативния софтуер, в бензиностанции-партньори и стартиране на неговата работа, което е предметът на настоящия проект. Този софтуер се модифицира съобразно ЕСФП на обекта и съвместно с разработчика на ЕСФП. След това се инсталира от сервизната фирма, която осъществява техническата поддръжа на обекта, съгласно изискванията на Наредба Н-18. Софтуерът извлича информация от SQL база данни от локалния компютър на обекта за карти с конкретен диапазон номерация, като тази информация съдържа единствено: дата и час, номер на карта, вид гориво/стока, количества, стойност. Работата на иновативния софтуер ще се осъществява по следния начин: При зареждане на клиент, който е картодържател от името и за сметката на Пегас ТС ЕООД(партньорските отношения за обслужване на картодържатели от името и за сметката на Пегас ТС ЕООД се урежда с търговски договор между двете дружства), софтуерът проверява в локалната база данни на обекта за номера на тази карта. Ако в локалната база няма информация за тази карта, тогава софтуерът се обръща към централната база данни, предвидена за създаване в етап 1. Ако и там няма данни за тази карта, тогава зареждане не може да се осъществи или ако вече се е осъществило, клиентът трябва да го заплати към обекта и към партньора. Ако в централната база данни, предвидена за създаване в етап 1, има данни за тази карта и нейния картодържател, тогава софтуерът копира тази информация в локалната база данни на обекта и зареждането може да бъде осъществено за от името и за сметката на Пегас ТС ЕООД. След издаване на фискален бон за това зареждане от обекта, софтуерът подава информацията от бона към централната база данни, предвидена за създаване в етап 1, а именно - дата, час, обект, вид гориво/стока, количество, стойност и номер на карта, като същевременно генерира уникален номер на транзакцията, под който тя се записва в нея. Оттук започва работата на вторичния софтуер - в централната база данни, предвидена за създаване в етап 1, стойността на зареждането се преизчислява автоматично, спрямо договорената с картодържателя отсъпка и в клиентската му партида сумата влиза след направена отстъпка. Например ако зареждането е за 20лв, на обекта се издава бон за 20лв и Пегас ТС ЕООД заплаща стойността на бона(разбира се Пегас ТС ЕООД също получава отстъпка от своя партньор, на чийто обект се случва зареждането). Картодържателят автоматично получава отстъпка, например 1лв и в централната база данни, в партидата на картодържателя, влиза зареждане на стойност 19лв. След като софтуерът е подал към базата данни, предвидена за създаване в етап 1, цялата информация за зареждането, софтуерният продукт за фактуриране създава данъчна фактура с издател Пегас ТС ЕООД и получател - картодържателя, в която фактура се съдържат данните за направеното зареждане, след което автоматично я изпраща по email на картодържателя. Фактурата се издава на база преизчислената стойност и след направената отстъпка. По данните от издадената фактура се създава импортен файл към Ажур L, модул продажби. Този файл импортира освен всички реквизити от фактурата, така и нейното съдържание и го разпределя по съответните счетоводни партиди. , Contracted Amount: 380 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на ДМА - сървърно оборудване под формата на компютърна система, UPS smart, рутер, комуникационен шкаф с вентилация: Закупуване на сървърно оборудване: - Сървърен процесор с минимум 8 реални ядра и максимум 80W TDP; минимум 32 GB RAM; дискова система – поне 4 /четири/ броя SAS дискове, Hot swap, с обем поне 300 GB всеки; хардуерен RAID10 SAS контролер; - UPS – SMART, Line Interactive, минимум 1500VA - 1 бр.; - Рутер с поне две WAN връзки и хардуерена защитна стена - 1 бр.; - Комуникационен шкаф с вентилация, IP30, със заключване, който свободно да побере цялото обурудване - 1 бр. , Contracted Amount: 20 000.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Nerf Ltd, Contracted Amount*: 190 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "Procom-69"Ltd, Contracted Amount*: 9 950.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Enterprises supported by grants, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Enterprises supported (of which: micro, small, medium, large), Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 SMEs innovating in-house, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 SMEs introducing product or process innovation, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Private investment matching public support (grants, financial instruments), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 102 259.94 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 400 000.00 BGN
Grant 200 000.00 BGN
Self amount 200 000.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 82.68 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка и асемблиране на ДМА - сървърно оборудване под формата на компютърна система, UPS smart, рутер, комуникационен шкаф с вентилация, Estimated Amount: 20 000.00
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за създаване на софтуер по предварително задание, Estimated Amount: 380 000.00
  • Differentiated position 1: Създаване на софтуер по предварително задание
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Създаване на софтуер по предварително задание
    Contractor: Nerf Ltd
    Contract total funded value: 190 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN