Identification

UMIS Number BG16RFPR001-1.004-0722-C01
Project Name Improvement of production capacity in the enterprise
Beneficiary 127572980 ZELENTCHUTZI
Funding ERDF ==> Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027
Date of the Contract/Order 21.05.2025
Start Date 21.05.2025
End Date 21.05.2026
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Шумен (BG333), Шумен, гр.Шумен

Description

Brief description
"Зеленчуци" ООД има близо двадесет годишна история в областта на търговията, логистиката и управлението на складови площи на територията на гр. Шумен. Ние сме семейно предприятие, категория "малко предприятие".
С течение на времето инвестирахме средства и усилия в изграждането и поддържането на собствен логистичен център в града. Разработването на центъра, грижата и администрирането на управляваните наши собствени помещения постепенно се превърна в основна дейност за дружеството. През 2023 г. тя е преобладаваща с 96%от приходите ни и е с КИД 68.20 - Даване под наем и експлоатация на собствени недвижими имоти. 
В рамките на този КИД ще се изпълнява и проектното предложение. Управлението на центъра, стоките на клиентите и помещенията се осъществява изцяло от наш персонал. Ние осъществяваме също товаро-разтоварните дейности, вътрешно-складовия транспорт и грижата за доброто състояние на опаковките и стоките. 
С изпълнението на два проекта, финансирани от Плана за възстановяване, закупихме складов софтуер и изграждаме фотоволтаична централа за собствени нужди.
За увеличаване капацитета за предоставяне на логистичните услуги предвиждаме да инвестираме в техника за товаро-разтоварни дейности и складов транспорт. Ще бъде закупено и монтирано оборудване, на което ще можем да разположим по-голямо количество стоки на клиенти. Предвидили сме и електронни устройства за сканиране и етикетиране.
С помощта на инвестициите по проекта ще можем да обслужваме повече клиенти и да обработим по-големи количества стоки.
С новото оборудване ще намалим количеството образувани отпадъци при отделните операции и ще реализираме поне един кръгов модел.
Дейностите по проекта ще се изпълняват единствено на територията на логистичната ни база в град Шумен.
Activities
  • Activity: Подобряване на производствения капацитет в предприятието/капацитета за предоставяне на услуги: В рамките на дейността ще бъде поръчано, доставено и въведено в експлоатация оборудване, което ни е необходимо за повишаване на капацитета ни за предоставяне на услугите по управление, отдаване под наем и експлоатация на собствени недвижими имоти. Необходимо ни е следното оборудване: Стакер електрически - 1 бр. - ще повиши капацитета ни за предоставяне на услуги при операциите товарене и разтоварване на рампа. Устройството е автоматично, с по-висока товароподемност и по-голяма работна височина от това, с което разполагаме в момента и ще е в състояние да обработи повече товари за единица време, както и да ги взема и поставя от и на по-голяма височина. Неговият капацитет ще се добави към този на действащите в момента устройства и така ще увеличи възможността ни да обработваме повече товари. Стакер електрически втори вид - 2 бр. - с тях ще повишим капацитета при обработване на товари във вътрешността на складовите помещения, където коридорите между стилажите са по-тесни. Този вид стакер е автоматичен, с по-малък радиус на завиване и не се нуждае от голяма ширина на коридора, за да работи. Много е маневрен, затова бързо ще обслужва поръчките. Капацитетът на двата нови стакера от този вид ще се добави към този на действащите в момента устройства и така ще увеличи възможността ни да обработваме повече товари. Транспортер - 8 бр. - с тези транспортери ще увеличим капацитета си за обработване на товари между стилажите, също при товарене и разтоварване. Капацитетът им ще се добави към този на наличните съоръжения, с което допълнително ще се увеличи общият ни капацитет за товаро-разтоварни и други видове складови дейности. Палетен стелаж комбиниран - 1 бр. и Поличен стелаж комбиниран - 1 бр. - С общият обем на двата комбинирани стелажа ще се увеличи наличното пространство за складиране на товари, така че ще имаме по-висок капацитет за съхранението и обслужването им. Мобилен терминал комплект - 8 бр. - ще повишат капацитета ни при приемане и експедиция на заявки на клиентите на центъра. С тях ще сканираме баркодовете, които още на входа на логистичната база са създадени и залепени на видимата повърхност на палета. По този начин отчитаме и следим съхранението на стоките. Баркод принтер комплект - 4 бр. - Ще повишат капацитета ни за подготовка и разпечатване на логистична информация за стоки, чийто обем е по-малък от един палет. В момента тази информация се записва на ръка на лист хартия. С принтерите процесът многократно ще се ускори, ще се предотвратят и грешки от ръчно изписване. Ще се елиминират и недоразумения от неправилно или неясно изписан текст на ръка. Ще може да се добави и допълнителна информация за разпознаваемостта на стоките, а информацията автоматично ще се предава Термотрансферен принтер - 1 бр. Термотрансферен принтер втори вид - 1 бр. Етикетен принтер - 1 бр. - С трите термотрансферни принтери ще увеличим капацитета за обработване на товари чрез ускоряване на процеса по складовата им обработка. Принтерите ще отпечатват етикети с определена логистична информация и бар код, като чрез последващо сканиране на тези етикети товарите ще бъдат откривани и обработвани бързо и лесно. В момента не разполагаме с такива принтери и обработваме товарите значително по-бавно като въвеждаме информацията ръчно. Затова са ни необходими три принтера, те са с различни показатели за различните видове етикети, които са необходими. , Contracted Amount: 125 100.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Консултантски услуги за подготовка на проектното предложение по процедурата: В рамките на тази дейност е избран изпълнител за оказване на консултантски услуги за подготовкана проектното предложение. Изпълнителят е избран без провеждане на процедура, само със събиране на две оферти и избор на изпълнител по критерия "най-ниска цена". С избрания изпълнител е сключен договор, като той обхваща комплексна услуга, включваща както подготовката и подаването на проектното предложение, така и последващо управление на проекта до одобрението на финалния отчет. В офертата на изпълнителя и договора ясно са разграничени цените за подготовка на проектното предложение /допустим разход по процедурата/ и допълнителните дейности, които не се финансират по проекта. Дейността по подготовка на проектното предложение обхваща следните елементи съгласно офертата на избрания изпълнител: попълване на формуляра за кандидатстване, бюджета, подготвяне на задължителни документи и декларации, спомагателни дейности при необходимост - проверки на документи, корекции на формуляр и други. В детайли е изпълнено следното: • Определяне допустимостта на Възложителя в съответствие с изискванията на настоящата процедура за финансиране; • Комплектоване на пълния пакет от документи съгласно условията за кандидатстване по процедурата; • Детайлно определяне и съгласуване с Възложителя на параметрите на проекта в съответствие с конкретните потребности и изисквания; • Калкулиране на разходите и определяне на бюджета; • Писмени и устни консултации относно съпътстващите документи и декларации; • Текущи проверки, корекции и допълнения до изготвяне на окончателна версия на проекта, готова за подаване. В готовата версия на проекта са попълнени всички раздели и подраздели в информационната система ИСУН, извършена е неколкократна формална и неформална проверка за грешки. Декларациите в електронен вид към проекта са внимателно разгледани, внесени са необходимите данни и са потвърдени преди подаването на проекта. Прикачени са изискуемите документи в съответните формати., Contracted Amount: 1 000.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Alits consult , Contracted Amount*: 750.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Enterprises supported (of which: micro, small, medium, large), Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Private investment matching public support (grants, financial instruments), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 16 118.72 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Enterprises supported by grants, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 126 100.00 BGN
Grant 94 575.00 BGN
Self amount 31 525.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 83.22 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на машини - транспортни средства за обработка на товари , Estimated Amount: 54 200.00
  • Differentiated position 1: Стакер електрически - 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Стакер електрически втори вид - 2 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Транспортер - 8 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на машини - устройства за сканиране и етикетиране на товари, Estimated Amount: 59 650.00
  • Differentiated position 1: Мобилен терминал комплект - 8 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Баркод принтер комплект - 4 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Термотрансферен принтер - 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Термотрансферен принтер втори вид - 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: Етикетен принтер - 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на оборудване - стелажи, Estimated Amount: 11 250.00
  • Differentiated position 1: Палетен стелаж комбиниран - 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Поличен стелаж комбиниран - 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител за консултантски услуги за подготовка на проектното предложение, Estimated Amount: 3 000.00
  • Differentiated position 1: консултантски услуги за подготовка на проектното предложение
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN