Identification

UMIS Number BG16RFPR001-1.001-0177-C01
Project Name PICAsell - Platform for Integrated reCommerce APIs
Beneficiary 107590615 RAN EOOD
Funding ERDF ==> Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027
Date of the Contract/Order 07.03.2025
Start Date 07.03.2025
End Date 07.09.2026
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Габрово (BG322), Габрово, гр.Габрово

Description

Brief description
PICAsell е проект за интегрирани програмни интерфейси (APIs) насочен към революциониране на индустрията за търговия с употребявани стоки. С акцент върху улесняването на купуването и продаването на употребявани стоки в електронна среда, PICAsell предлага комплексна платформа ориентирана към бизнеса целяща интегриране на функционалността за продажба на употребявани стоки в съществуващите им системи.
PICAsell се базира на новаторска функция за позициониране на продуктите, подпомагана от изкуствен интелект. С няколко докосвания потребителите могат лесно да заснемат снимки на стоките, които искат да продадат. С помощта на изкуствен интелект тези изображения ще бъдат анализирани и на потребителя ще бъде предложена оптимална цена въз основа на пазарните тенденции и възможност за облекчено създаване на продуктови описания, които привличат потенциални купувачи. 
Едно от ключовите предимства на PICAsell е неговата универсалност и мащабируемост. Без значение дали става въпрос за малка бутикова фирма, специализираща в нишови пазари, или за голяма електронна търговска платформа, PICAsell може да се адаптира към различните бизнес изисквания. Неговата модулна архитектура позволява оптимално интегриране със съществуващите цифрови системи.
PICAsell приоритизира потребителското изживяване, както за бизнеса, така и за крайните потребители. Чрез интуитивни интерфейси и лесни работни процеси бизнесите могат да управляват своите операции за търговия с употребявани стоки, докато потребителите се наслаждават на безпроблемно пазаруване.
Но това, което наистина отличава PICAsell, е нашата ангажираност към устойчивостта и околната среда. С всяка транзакция потребителите могат да проследят своя личен въглероден отпечатък, получавайки информация за екологичното въздействие на своите покупки и продажби. Чрез насърчаване на еко-съзнателните избори, PICAsell не само улеснява търговията, но и създава култура на екологична отговорност.
Activities
  • Activity: Планиране и управление на проекта: За извършване на всички дейности по организиране и проследяване на разработването на проекта, ще бъде нает или определен от съществуващия екип квалифициран персонал. Той ще следи за изпълнението на целите на проекта и ще организира дейностите във времевата рамка на проекта. Също така в рамките на тази дейност ще се извършва : -- Синхронизация на взаимозависимите процеси и проследяване за изпълнението на бюджета, предотвратявайки неговото надминаване. -- Проследяване на фазата за осигуряване на качеството, така че завършената платформа да отговаря на заявените цели на проекта.. -- Изготвяне на необходимата документация и организиране на необходимите вътрешни системи за проследяване на проекта. -- Координация между всички членове на екипа и техните административни нужди. , Contracted Amount: 676 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Разработване на основна функционалност на платформата: Дейността e основна инженерна дейност по проекта и включва имплементиране на функционалности за асистирано позициониране на продукти с помощта на изкуствен интелект, включително избор на изображения, генериране на продуктови описания и оптимизация на цени. Също така включва интегриране на функционалност за динамично търговско предлагане в реално време в стил аукцион. Освен това тук е включено развитието на функцията за наем на луксозни стоки и управление на инвентара и обработка на плащанията., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Анализ на данни и извличане на информация: Анализиране на данни, които ще подпомагат вземане на решения за оферти за продукти, ценообразуване и ангажирането на клиентите. Първо ще се изградят механизми за събиране на данни, включително обратна връзка от клиенти и данни от пазарите. След това ще бъдат внедрени програмни инструменти за анализ и мониторинг на данните. На първия етап от изпълнението на дейността ще се фокусираме върху изграждането на системи за събиране на данни. Това включва използване на подходящи платформи и инструменти, които да ни помогнат да съберем различни видове информация. Например, можем да използваме софтуерни решения за събиране на обратна връзка от клиенти, като анкети, оценки и коментари, както и инструменти за анализ на социалните медии за събиране на данни за поведението на потребителите. След като съберем данните, следващата стъпка е да внедрим подходящи аналитични инструменти и алгоритми за обработка на информацията. Тези инструменти ще ни помогнат да анализираме и интерпретираме големите обеми данни, които ще бъдат събрани. Можем да използваме методи за машинно самообучение и алгоритми за класификация и прогнозиране, за да идентифицираме тенденции и възможности за оптимизация. След като данните са обработени и анализирани, ще създадем доклади и визуализации, които да представят резултатите от нашия анализ. Те могат да включват графики, диаграми, таблици и други форми на визуално представяне на данните., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Устойчивост и въглероден отпечатък: Дейността включва разработване на алгоритми за изчисляване на въглеродните отпечатъци на купувачите и продавачите, базирани на тяхната история на покупки и възможността за повторна употреба на предметите. Също така включва интегриране на метрики за устойчивост в платформата PICAsell, включително проследяване на въглеродните отпечатъци и оценки за устойчивост за търговци. Освен това, целта е да се информират и обучат потребителите за въпросите свързани с опазване на околната среда и да се насърчи устойчивото поведение при покупките чрез насочени съобщения и стимули., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Внедряване на блокчейн механизми за удостоверяване на произхода на стоките: Дейността включва проектиране и внедряване на блокчейн инфраструктура за удостоверяване на продукти и проследяване на произхода им. Също така включва сътрудничество с луксозни марки и търговци, за да се токенизират високоценни стоки и да се създадат NFT токени, подкрепени от блокчейн. Освен това е от съществено значение да се осигури съвместимост и взаимодействие със съществуващите блокчейн мрежи и стандарти., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Тестване на функционалността на приложението, на интеграцията му с външните системи и осигуряване на качеството на софтуера според стандартите за сигурност, стабилност, приложимост и достъпност за хора с намалено зрение.: Тестването на функционалността на приложението ще обхваща дейности, които удостоверяват, че всеки модул работи според очакванията по спецификация, както и проверка на комуникацията между модулите и между приложението като цяло и външните системи. За целта се подготвят подробни и изчерпателни тестови сценарии, основаващи се на разработения дизайн - спецификация на проекта. Подготвените тестови сценарии се изпълняват поетапно при завършен модул от приложението, при корекция на модул и при интегрирането му с други модули. Поради необходимост от многократно изпълнение на тестовите сценарии, за оптимизиране на тестването се създават автоматизирани скриптове. AI алгоритмите, блокчейн удостоверяването и комуникацията със сайта на бранда са обект на интеграционно тестване, което удостоверява, както че разработените модули подават коректни и защитени данни към външните системи, така и че външните системи връщат в отговор очакваните резултати. При изпълнението на тестовите сценарии и скриптове се събира обратна връзка и се идентифицират всички проблеми свързани с използваемост на продукта и грешки. Създаване и прилагане на практики свързани с Continuous Integration/ Continuous Deployment (CI/CD) с цел рационализиране на управлението на версиите на кода и осигуряване на качеството на софтуера. Тези практики включват автоматизиране на билдването на кода, деплоймънта на кода на определена среда, стартирането на приложението и първична проверка на приложението за неговата виталност., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Обучение на екип и изготвяне на документация за платформата : Изпълнението на дейността ще бъде извършено от вътрешен персонал с вече закупено оборудване. Обучението ще включва: -- подготвяне на обучителни сесии и материали за екипи в компанията с продължаваща поддръжка, подобряване и развиване на приложението; -- изготвяне на обучителни материали за външни потребители как да използват ефективно платформата PICAsell. Изготвянето на документация ще обхваща: -- подробна документация за платформата за бъдещата поддръжка и продължаваща разработка; -- ръководства за бизнес потребителя и за крайния потребител и списък с често задавани въпроси с отговори, които да покриват възможните затруднения на крайните потребители. Установяването на система за информация и поддръжка, която да подпомага потребителите при срещане на технически проблеми., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Излизане на пазара и маркетинг: Дейността включва планиране и изпълнение на стратегия за излизане на пазара с цел да се създаде интерес и да се привлекат първите потребители към платформата PICAsell. Също така включва използване на цифрови маркетингови канали като социални медии, имейл маркетинг и партньорства с влиятелни личности, за да се достигне целевата аудитория. Организирането на промоционални събития, уебинари и демонстрации е от съществено значение, за да се покажат функциите и предимствата на PICAsell на потенциални потребители и заинтересовани страни., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Мониторинг и оптимизация на платформата: -- Установяване на системи за мониторинг: Разработване и внедряване на системи за мониторинг на производителността и ангажимента на потребителите, които да осигурят постоянен надзор върху дейностите на платформата. -- Анализ на данни и отчетност: Събиране и анализиране на данни за производителността на платформата, включително трафик, време за зареждане на страниците, конверсионни ставки и др. Изготвяне на редовни отчети и анализи, които да предоставят информация за ефективността на платформата. -- Идентифициране на области за оптимизация: Определяне на области за подобрение и оптимизация на платформата въз основа на анализа на данни и отчетността. -- Изпълнение на оптимизации: Разработване и прилагане на стратегии и мерки за оптимизация на платформата, с цел подобряване на производителността, увеличаване на ангажимента на потребителите и постигане на поставените KPI-та. -- Непрекъснато проследяване и анализ: Непрекъснато мониториране на ефективността на въведените оптимизации и анализиране на техните резултати. Извличане на поуки и насоки за бъдещи оптимизации и подобрения на платформата. Като наше предимство в тази точка, е важно да отбележим, че екипът ни разполага с достатъчно опит в изграждането на такъв тип приложения. Един от нашите разработени проекти е аналитичен уеб-ориентиран инструмент за анализ на данни и извличане на информация от платформата за електронна търговия SFCC, изпозвайки API интеграция. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Отчетност пред финансиращия орган по проекта: Всички дейности свързани с финалния и междинните отчети по проекта., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 SMEs innovating in-house, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Enterprises supported (of which: micro, small, medium, large), Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Private investment matching public support (grants, financial instruments), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 141 118.72 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Enterprises supported by grants, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 676 000.00 BGN
Grant 400 000.00 BGN
Self amount 276 000.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 80.16 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN