Identification

UMIS Number BG16RFPR001-1.001-0271-C01
Project Name Development of Innovative Specialized Software for Collecting Sales and Processing Them into an Electronic Notebook for Each Customer with Sales Prediction
Beneficiary 205818850 PREMIUM BEAUTY 2 LTD.
Funding ERDF ==> Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027
Date of the Contract/Order 27.03.2025
Start Date 27.03.2025
End Date 27.09.2026
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Terminated (termination date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Пловдив, гр.Пловдив

Description

Brief description
Фокусът на настоящия проект е повишаване и последващо развитие на иновационната дейност ПРЕМИУМ БЮТИ 2 в една от Тематичните области на ИСИС „Информатика и ИКТ“ чрез разработването на продуктова иновация. 
Обект на разработката е иновативен специализиран софтуер за събиране на продажби и обработката им в електронен бележник за всеки клиент с предвиждане на продажби. Иновативният продукт предоставя качествено нови услуги, несъществуващи в света, в т.ч. като заявен патент. 

Разработката на иновативния продукт предлага решаването на множество важни икономически, екологични и социални проблеми, като същевременно съвпада с основната цел на процедурата, а именно разработване на продукти в приоритетни направления на тематичните области на ИСИС.

Очакваните резултати от изпълнението на проекта допринасят за повишаване и последващо развитие на иновационния капацитет и конкурентоспособността на дружеството, чрез въвеждане на иновативни продукти в дружеството. 

Резултатите ще бъдат постигнати чрез:
1)Генериране специфични знания, включително изграден потенциал и ресурси за иновативни активности;
2)Разширение на производствения капацитет и развитие на нови пазари, чрез разнообразяване на портфолиото от продукти и увеличаване конкурентоспособността
3)Повишаване на научно-изследователския капацитет и знание, включително чрез получаване на услуги за оптимизиране на иновативните технологии
4)Успешната реализация на жизнеспособнa, икономически устойчивa и приложима производствена иновация.
5)Плавен и продължаващ преход към подобряване на енергийната ефективност, повишаване на екологичната устойчивост и продължаващо въвеждане на зелени модели за производство на иновативните продукти.
Activities
  • Activity: Извършване на изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, необходими за разработването на продуктова иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал, използване на собствено компютърно оборудване и външни услуги - изследвания, изпитвания, измервания и валидиране на продуктовата иновация, необходими за разработване на иновацията): За изпълнение на необходимите дейности по изследвания за ниво TRL 1 и TRL 2 ще бъде нает квалифициран персонал и ще бъде използвано собствено компютърно оборудване. За дейностите по изпитвания, измервания и валидиране на продуктовата иновация, необходими за нейното разработване, ще бъде възложена на външен изпълнител. Целта на дейността е извършване на приложни научни изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, необходими за последващото разработване на иновативния продукт до завършване на TRL 7 с приключването на проекта. Крайната цел, която си поставя настоящата дейност е завършване на необходимите приложни научни изследвания, изпитвания извервания, и валидиране на иновативния продукт, с оглед създаване на необходимите предпоставки за прототипиране, пилотно производство и демонстрация на иновативния продукт. Изпълнението на дейността обхваща няколко научно-изследователски задачи взаимосвързани в логическа последователност. Като в с изпълнението на дейността ще бъдат завършени 3 от 9 модула на иновативния продукт, съответно: Модул за синхронизиране на продажбите онлайн, Модул за синхронизиране наличностите в склад и Модул за съхранение на данните от външните бази данни. Дейността се изпълнява в 2 задачи: Задача 1 – Извършване на изследвания и Задача 2 – Извършване на изпитвания, измервания и валидиране. Д1, Задача 1 (1-6 месец): За изпълнение на необходимите дейности по изследвания за ниво TRL 1 и TRL 2 ще бъде нает квалифициран персонал и ще бъде използвано собствено компютърно оборудване. Сформирането на екип следва да се осъществи в рамките на първия месец след сключване на договор за БФП при спазване на всички изисквания на текущия проект и на трудовото законодателство. Като в изпълнението и ще бъдат формулирани основни принципи и концепции на технологията (начало на превръщане на научните изследвания в приложна наука, измисляне на практичесски приложения), ще бъдат дефинирани различни среди за разработване, които да се използват за демонстриране развитието на софтуерът. Като се предвижда дейността да се ивършва в първите 6 месеца от изпълнението на проекта. В резултат от изпълнението на дейността, ще бъде създадена среда за разработването на софтуера. Наемането на персонал и употреба на собствено компютърно оборудване са необходими с оглед обстоятелството, че такъв тип персонал най-икономично и с най-добро качество би могъл да изпълни необходимите дейности, свързани с изследвания на иновативния продукт, извършвани с оглед създаване на необходимите предпоставки за последващи изпитвания, измервания и валидиране на продуктовата иновация, за които дружеството не разполага с капацитет и предпоставки посредством наемането на такъв да извърши задачата. Д2, Задача 2 (2-12 месец): За изпълнение на необходимите дейности по изпитвания, измервания и валидиране на продуктовата иновация, ще бъде възложено на външен изпълнител. Като в изпълнението и ще бъде разработен първоначален скрипт и базови функции, които демонстрират практическата осъществимост на концепцията чрез ограничени експерименти, ще бъдат създадени среди за разработване на софтуера (development, sandbox, production) и извършена валидацията му. В изпълнението на дейността ще бъдат завършени 3 от 9 модула на иновативния продукт, съответно: Модул за синхронизиране на продажбите онлайн, Модул за синхронизиране наличностите в склад и Модул за съхранение на данните от външните бази данни. Поради неналичие на капацитет в дружеството и липса на съответните предпоставки за изработване от персонал на дружеството за извършване на дейностите по изпитвания, измервания и валидиране на продуктовата иновация, ще бъде възложено на външен изпълнител. Необходимите стъпки за изпълнение на дейността включват: - Сформиран квалифициран персонал за изпълнение на Задача 1 – Извършване на изследвания, посредством компютърно оборудване, част от активите на дружеството; - Избор на доставчик на външни услуги за Извършване на изпитвания, измервания и валидиране., Contracted Amount: 90 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Създаване и тестване на прототип, свързан с разработването на продуктова иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез външни услуги - прототипиране, пилотно производство и демонстрация на иновативния продукт, необходими за разработване на иновацията): За изпълнение на необходимите дейности по прототипиране, пилотно производство и демонстрация на иновативния продукт, представляващи експериментално развитие, до достигане на завършено ниво TRL 7 ще бъде възложено на външен изпълнител. Поради неналичие на капацитет в дружеството и липса на съответните предпоставки за изработване от персонал на дружеството за извършване на дейностите по изпитвания, измервания и валидиране на продуктовата иновация, ще бъде възложено на външен изпълнител. Възлагането на външен изпълнител за дейности по прототипиране, пилотно производство и демонстрация на иновативния продукт е необходимо, когато предприятието няма капацитет и предпоставки да ги извърши самостоятелно. Външните изпълнители разполагат с необходимите ресурси, експертиза и оборудване, което позволява по-бързо и ефективно изпълнение на задачите. Това води до намаляване на разходите и риска, свързани с наемане и обучение на персонал, и ускорява процеса на разработка и внедряване на иновацията. Целта на дейността е извършване на необходимите дейности по прототипиране, пилотно производство и демонстрация до завършване на TRL 7 с приключването на проекта. Крайната цел, която си поставя настоящата дейност е завършване на иновативния продукт до степен на завършена система, представляваща стабилна версия на софтуера. Изпълнението на дейността обхваща няколко задачи взаимосвързани в логическа последователност. Като в с изпълнението на дейността ще бъдат завършени останалите 6 от 9 модула на иновативния продукт, съответно: - Модул за обработване на приетите данни; - Система за управление и разгръщане на процесите – Kubernetes environment; - Модул за достъп; - Модул за визуализиране на статистиките и данните според продажбите; - Модул за нотифициране на предвижданите продажби към потенциални клиентите; - Функционалност за записване на бележки към всеки един от клиентите. Като в изпълнението на дейността, технологията ще бъде демонстрирана в релевантна и оперативна средa. Необходимите стъпки за изпълнение на дейността включват: - Избор на доставчик на външни услуги за Извършване на изпитвания, измервания и валидиране. Изборът на външен изпълнител ще се извършва при прилагане на специфичните правилата за определяне на изпълнител от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ, предвидени в глава четвърта от Закона за управление на средствата от европейските фондове при споделено управление (ЗУСЕФСУ) и приложимата подзаконова нормативна уредба., Contracted Amount: 80 000.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Enterprises supported (of which: micro, small, medium, large), Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Private investment matching public support (grants, financial instruments), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 34 768.38 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Enterprises supported by grants, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 0.00 BGN
Grant 0.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 0.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN