Identification

UMIS Number BG16RFPR001-1.001-0352-C01
Project Name Developing the Fears Mailbox - a product innovation at Timelines publishing house Ltd.
Beneficiary 204796949 Timelines publishing house Ltd.
Funding ERDF ==> Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027
Date of the Contract/Order 28.02.2025
Start Date 28.02.2025
End Date 28.08.2026
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Велико Търново (BG321), Велико Търново, гр.Велико Търново

Description

Brief description
Общата цел на проекта е разработване на  продуктова иновация (стока) - Средство за индивидуална психологическа терапия и самопомощ за деца за преодоляване на страхове, наречен „Пощенска кутия за страхове“ в тематична област „Индустрия за здравословен живот, биоикономика и биотехнологии”, подобласт „Персонална медицина, диагностика и индивидуална терапия, лечебни и лекарствени форми и средства“ на ИСИС 2021-2027 в съответствие с целта на процедурата.
За постигането на целта ще бъде осъществена Дейност за извършване на изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, необходими за разработването на продуктова иновация и създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктова иновация.
Изпълнението й ще доведе до реализацията на следните резултати: 
-	Избран и формиран екип от квалифициран персонал 
-	Изследвани, определени и охарактеризирани основните страхове на деца в 3 възрастови групи 
-	Изследвани, определени и валидирани: оптималните сюжетни линии, стимули за комуникация, илюстративен материал и стилово оформление на писмата за постигане на желаните характеристики и терапевтичното въздействие; форма и дизайн; оптимални материали за изработка на кутията и писмата; оптимална форма на предаване на инструкциите към родителите 
-	Изработена детайлна техническа спецификация 
-	Изработен прототип Пощенска кутии за страхове, пригоден за тестване в релевантна среда 
-	Осъществено тестване на прототипа в релевантна среда
-	Постигнато TRL 6 - Технология, демонстрирана в релевантна среда
-	Повишена иновационна дейност и опит в разработването на иновации на фирмата.
Потребността, която ще бъде удовлетворена чрез проекта, е Предоставяне на фокусирана подкрепа на българските предприятия за повишаване на иновационната им дейност чрез разработване на иновации в тематичните области на ИСИС 2021-2027. Чрез проекта ще се повлияе положително върху фирма, която ще разработи иновация областта на ИСИС (целева група на процедурата).
Activities
  • Activity: Извършване на изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, необходими за разработването на продуктова (стока или услуга) иновация и създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктова (стока или услуга) иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициарн персонал) : Дейността ще се осъществи изцяло самостоятелно от Издателство Таймлайнс и ще премине през следните поддейности и етапи: Поддейност 1: Извършване на изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, необходими за разработването на продуктова иновация Етап 1: Изследване, определяне и охарактеризиране на основните страхове на деца в три възрастови групи (6-8 г., 9-11 г., 12-14 г.) – за целта ще се осъществи изследване сред три целеви групи – деца, родители и детски психолози Етап 2: Изследване, определяне и валидиране на оптималните сюжетни линии, стимули за комуникация, илюстративен материал и стилово оформление на писмата за постигане на желаните характеристики и терапевтичното въздействие - чрез вариране и комбиниране на сюжетни линии, стимули за комуникация, илюстративен материал и стилово оформление на писма ще се изследва и определи връзката между терапевтично въздействие и тези елементи, което ще позволи да се дефинират критерии за оптималното съдържание на писмата за постигане на заложените функционални характеристики Етап 3: Изследване, определяне и валидиране на формата и дизайна на Пощенската кутия за страхове –ще се изработят 3 вариации на кутията чрез 3D визуализации, които могат да осигурят дефинираните в концепцията характеристики и терапевтично въздействие, за да се изследва кой е най-подходящия Етап 4: Изследване, определяне и валидиране на оптималните материали за изработка на кутията и писмата за постигане на дълготрайност и устойчивост на употреба Етап 5: Изследване, определяне и валидиране на оптималната форма на предаване на инструкциите към родителите за подпомагане на терапията на децата - чрез вариране на формата на предаване на инструкциите към родителите ще се изследва и определи връзката й със степента на разбирането им оттяхна страна. В резултат ще се определи оптималната форма на предаване на инструкциите към родителите. Поддейност 2: Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктова иновация Етап 1: Създаване на прототип на Пощенски кутии за страхове – по 1 за всяка възрастова група (6-8 г., 9-11 г., 12-14 г.)-включва: Подетап 1.1 Дефиниране на оптимални характеристики на продукта за постигане на целевите функционални характеристики и терапевтично въздействие чрез анализ на документираните резултати от извършените изследвания в поддейност 1. Изготвяне на детайлна техническа спецификация на продукта за всяка възрастова група. Подетап 1.2 Разработване на текстовото съдържанието, илюстрациите и дизайна на: кутията, писмата (27 писма-по 3 писма за 9 страхове), бланките за писма и книгата за родители Подетап 1.3. Физическа изработване на прототип на Пощенската кутии за страхове за всяка възрастова група и всички негови елементи Етап 2: Тестване на прототипа в релевантна среда – Тестването ще се осъществи за демонстрация на технологията и цялостния продукт сред деца в 3-те възрастови групи, изпитващи определен страх и техните родители в релевантна (симулирана работна) среда. Включването на родителите и децата в изпитването ще позволи да се тества продукта в цялост, тъй като родителите също имат определена, макар и не водеща роля в терапевтичния процес. Предвид естеството на подробно описаната дейност, основният ресурс, който ще се използва за целия процес по разработване на иновацията, е труд. Във връзка с това за самостоятелното осъществяване на всички описани етапи е необходим и във фирмата ще бъде нает квалифициран персонал, притежаващ специфични квалификации за извършване на описаните дейности. Следователно в Бюджета са заложени разходи за възнаграждения на персонал, които са необходими и без които нито един етап от дейност не може да се изпълни. Това е единствения вид разход, формиращ стойността на дейността. За осигуряване на техническа осъществимост на проекта ще бъдат използвани и активи на кандидата, за които не са предвидени разходи за амортизации в проекта, за да бъдат спазени условията за кандидатстване и националното законодателство., Contracted Amount: 207 080.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 SMEs innovating in-house, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Enterprises supported (of which: micro, small, medium, large), Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Private investment matching public support (grants, financial instruments), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 42 351.98 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Enterprises supported by grants, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 207 080.00 BGN
Grant 124 248.00 BGN
Self amount 82 832.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 82.45 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN