Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 60 111 TREES
Български

Programme: Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027

Planning region: All

Description

MINING OOD was established in 1992 and for more than 30 years has been offering:
• Development of complex technological solutions in the field of security - comprehensive SECURITY CONCEPTS, including design, delivery, installation and service of the full range of security systems
• MODERN SECURITY EQUIPMENT with very high quality and optimal prices, long service life and maximum return on the investments made
• REMOTE MONITORING, control and administration of video surveillance, security (SOT) and access and working time control systems

MINING OOD is a long-term partner of world-renowned and established manufacturers such as IMPRO TECHNOLOGIES, VOSSLOH-KIEPE, GENERAL ELECTRIC/UTC FIRE&SECURITY, GUNNEBO ENTRANCE CONTROL, CROSSPOINT, SE-KURE CONTROLS, SOLVA, VIDEX, INDIGO VISION, KABA-SAFLOC, O&O, AMANO , CIRCONTROL, CEIA, C.SCOPE, ULTRA ELECTRONICS, VIDEOTEC.
A concept is presented that is based on new ways of use, as well as a combination of existing knowledge and technologies, aimed at the production of goods and the provision of services, falling within the scope of one of the thematic areas and sub-areas of the Innovation Strategy for Smart Specialization 2021- 2027 for regions in transition (SWR).

The development and production of a prototype electronic/hardware controller and web-based/mobile application for the remote control of parking lots and garages (total ICT-based system - online platform) aims to facilitate parking and traffic in large cities, thus easing and harmful emissions are minimized.

As a result of the correct implementation of the project proposal, the company will have a competitive advantage and capacity for intelligent specialization and can continue to direct its efforts to their accelerated development in the thematic area "Informatics and ICT".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване на иновация чрез извършване на изследвания, изпитвания и др., като се наеме квалифициран персонал, използва се собствено оборудване ДМА и се закупят материали и консумативи, необходими за разработката на СИСТЕМА ЗА ДИСТАНЦИОНЕН КОНТРОЛ И УПРАВЛЕНИЕ НА ДОСТЪП: За разработването на иновацията - цялостна ИКТ-базирана система (онлайн платформа) - се нуждаем от финансиране за извършване на изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, както и за създаване и тестване на прототипи и пилотна линия. Описаната подробно в т.10, подточка 24 и в приложените документи иновативна инфраструктура ще бъде разработена в следните стъпки: 1.Разработка на хардуерното устройство. За тази цел ще наемем хардуерен инженер, който да работи върху схематичния дизайн на контролера, да дефинират операционната среда, да проведат изследване на алтернативни интегрални схеми, комуникационни модули и други електронни компоненти, както и да селектират основните такива за устройството. След завършване на първоначалната схема, хардуерният специалист трябва да дефинира дизайна на самата платка, върху която ще бъдат монтирани компонентите, да я опроводи и да извърши предварителни симулации на нейните функционалности. 2.Паралелно с това, софтуерен специалист ще започне работа по изграждане на графичния интерфейс на устройството. 3.Втора важна стъпка е изграждане на уеб сървър, който ще бъде в основата на облачната система. В проекта ще се включи backend програмист, който да работи тясно с проектния ръководител и хардуерния екип по дефиниране изискванията към системата и създаване на самата облачна система. 4.Важна част са firmware програмистите, които ще програмират създаденото от хардуерния екип устройство. На базата на селектираните интегрални схеми, комуникационни модули и електронни компоненти, те трябва да напишат код, който да гарантира успешното управление на различни видове системи за контрол на достъп: бариери, портали, гаражни врати. Трябва да се проучат стандартите в индустрията и да създадат софтуер, съвместим с широка гама устройства. 5.След като устройството е произведено в прототипна серия и вече е налична начална версия на софтуер за него, в екипа ще се включи специалист по изграждане на мобилни приложения, който да работи по интеграцията на вече създадения облачен сървър заедно с програмираното хардуерно устройства в една обща апликация, която ще бъде основният интерфейс на потребителите към системата. 6.Специалист по осигуряване на качеството ще изгради тестова остановка, ще дефинира различните операционни режими, ще планира и провежда тестове на цялата система и ще работи по отстраняване на проблемите с останалата част от екипа. 7.Frontend програмист ще участва във финалния етап на разработката, като целта му ще бъде да работи тясно със специалиста по мобилни приложения по изграждане на потребителската уеб и мобилна среда. 8. За изпълнение на стъпките на проекта и координацията между различните звена ще отговаря проектен ръководител. Негова отговорност ще бъде да планира, организира и документира всички дейности, като същевременно гарантира навременното им изпълнение в рамките на обхвата на проекта. За достигане на техническо ниво на развитие TRL 9, моделът ще бъде произведен в 3 ревизии, както следва:Прототип - TRL 3 - 20 бр.; Опитен образец - TRL 8 - 40 бр. Алфа серия - TRL 9 - 150 бр. За целите на 3-те ревизии ще бъдат закупени следните компоненти и суровини: Интегрални схеми, Комуникационни модули, Електронни компоненти, Печатни платки, Механични корпуси. Отделно са предвидени разходи за самото производство на устройствата, което включва процеси по производство на печатни платки, насищане на печатни платки с електронни компоненти, тестване, сглобяване и асемблиране. Крайният продукт на така разписания проект, дейности и екип ще бъде универсална, облачна система за дистанционно управление на паркинги, която се управлява чрез хардуерен контролер, позволяващ ефективно управление на наличните паркоместа и гарантираща демократизация на пазара на паркиране. Подробна схема на контролера е представена към подадената заявка за полезен модел, част от пакета прикачени документи към проектното предложение. 665 000.00 0.00
Защита на разработената иновация - По Елемент Б: Защита на индустриална собственост на национално и международно равнище и ползване на необходимата за това експертна помощ. Експерти от екипа по проекта с помощта на специалист по патентно право внесоха набор от документи в Патентно ведомство на РБ, съгласно образци и специфични изисквания, така че да бъдe издаден полезен модел за хардуерното устройство-контролер. Хардуерното устройство, което е обект на защита като полезен модел, е част от инфраструктура, в която устройството играе ролята на контролер. Схемата на контролера включва следните елементи: WEB- World Wide Web GSM - Global System for Mobile Communications (Глобална система за мобилни комуникации) LTE - Long-Term Evolution is a fourth-generation (4G) wireless standard that provides increased network capacity and speed for cellphones and other cellular devices compared with third-generation (3G) technology. ANPR - Automobile Number Plate Recognition USB - Universal Serial Bus GUI - Graphical User Interface AES - Advanced Encryption Standard MCU - Microcontroller AUX – Auxiliary Port OVP – Over Voltage Protection UnVP – Under Voltage Protection OCP – Over Current Protection M2M – Machine 2 Machine IoT – Internet of Things LED - Llight-emitting Diode Подробна схема и описание на контролера е представена към подадената заявка за полезен модел, част от пакета прикачени документи към проектното предложение. За извършване на консултантски и юридически услуги, свързани с лицензиране и доходи от права върху разработваната иновация при изпълнението на проекта ще се нуждаем от услуги и такси за заявяване и регистрация на собствените права по индустриална собственост за иновацията, разработвана по проекта (извършване на проучвания от Патентно ведомство на Република България от адвокат, (съгласно чл. 3, ал. 1 от Закона за патентите и регистрацията на полезните модели). 800.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).