Identification

UMIS Number BG16RFTA001-1.001-0001-C02
Project Name Effective and efficient management of the Technical Assistance Programme
Beneficiary 000695025 Administration of Council of Ministers of the Republic of Bulgaria, directorate "Good Governance", Managing Authority of Technical Assistance Program
Funding ERDF ==> Technical Assistance Programme
Date of the Contract/Order 19.12.2023
Start Date 28.11.2023
End Date 31.12.2029
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България
  • Територията на ЕС

Description

Brief description
Обезпечаване на ефективното администриране и цялостно програмиране, управление и изпълнение на Програма „Техническа помощ“ и приключване на Оперативна програма „Добро управление“, както и предотвратяване, откриване и коригиране на нередности, и извършване на финансови корекции; изпълнение на мерки за повишаване на капацитета на служителите на дирекция „Добро управление“, партньори и бенефициенти, както и осигуряване на видимост, прозрачност и комуникация с цел да се популяризира дейността на Европейския съюз на място. 
Този финансов план за бюджетна линия предвижда изпълнение на мерки от Споразумението за партньорство 2021-2027 г. и мерки, които са предвидени в Пътната карта за развитие на административния капацитет за Европейските фондове при споделено управление (ЕФСУ)
Activities
  • Activity: Ефективно и ефикасно управление на Програма „Техническа помощ“ и приключване на Оперативна програма „Добро управление“: Дейността, засяга програмен период 2021-2027 г., предходни или следващи програмни периоди и включва действия по управление на Програма „Техническа помощ“ (ПТП) с оглед на изпълнението на нейните цели, както и действия основно по приключването на изпълнението на Оперативна програма „Добро управление“ (ОПДУ). Управлението на ПТП и на ОПДУ е пряко свързано с: - Изпълнение на задачи по управлението съгласно член 74 от Регламент (ЕС) 2021/1060 и чл. 125 от Регламент (ЕС) № 1303/2013 - Подбор на операции в съответствие с член 73 от Регламент (ЕС) 2021/1060; - Подпомагане на работата на Комитета за наблюдение на програмите; - Записване и съхраняване в електронна форма данните за всяка операция, необходими за целите на мониторинга, оценката, финансовото управление, проверките и одитите в съответствие с приложимия регламент, и гарантиране на сигурността, целостта и поверителността на данните и автентификацията на потребителите. - Осигуряване на рамка, която да гарантира, че се провежда подходяща оценка на риска, особено при съществени промени в системата за управление и контрол на програмите. Дейността касае изпълнение на действия, които са необходими за ефективното администриране и използване на Европейските фондове при споделено управление и Европейските структурни и инвестиционни фондове, в това число цялостно програмиране, управление и изпълнение на програмите, както и предотвратяването, откриването и коригирането на нередности, и извършването на финансови корекции, включително и изпълнение на мерки за повишаване на капацитета, в това число: а.) осигуряване на ефективна работна среда и условия на труд, мотивиране и ангажиране на служителите на дирекцията за изпълнение на функциите на управляващ орган на ПТП и управляващ орган на ОПДУ, вкл. изпълнение на мерки за повишаване на капацитета им; б.) извършване на хоризонтални оценки, консултации, изследвания, анализи и проучвания, необходими за доброто управление на програмите; в.) осигуряване на видимост, прозрачност и комуникация във връзка с подкрепата от програмите за повишаване на осведомеността и информиране на широката общественост за резултатите и добавената стойност на подкрепата с цел да се популяризира дейността на Европейския съюз на място, като мерките за осигуряване на видимост, прозрачност и комуникация са основани на вярна, точна и актуална информация., Contracted Amount: 15 088 000.00 , Reported Amount: 2 018 594.41

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: D and D Consulting, Contracted Amount*: 12 150.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: A1 Bulgaria EAD, Contracted Amount*: 23 520.00 , Reported Amount**: 6 527.52
  • Contractor: „LAUNCHEE” Ltd, Contracted Amount*: 3 880.00 , Reported Amount**: 2 328.00
  • Contractor: ECOSTIL, Contracted Amount*: 105 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Advokatsko druzhestvo DIMITROV I PELOV, Contracted Amount*: 70 000.00 , Reported Amount**: 5 040.00
  • Contractor: DZZD "BALGARIYA ER - POSOKA", Contracted Amount*: 360 000.00 , Reported Amount**: 3 844.72
  • Contractor: GFK-2016, Contracted Amount*: 167 312.04 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SKY TRAVEL, Contracted Amount*: 259 920.00 , Reported Amount**: 4 992.60
  • Contractor: CREDO HUMAN RESOURCING LTD, Contracted Amount*: 12 780.00 , Reported Amount**: 15 336.00
  • Contractor: R G B, Contracted Amount*: 221 760.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: GLOBAL METRICS Ltd., Contracted Amount*: 8 087.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Company for international cogresses, Contracted Amount*: 812 356.80 , Reported Amount**: 20 205.60
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 The System employees whose remuneration is reimbursed under the program (weighted average), Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 31.67 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Horizontal and cross-sectoral evaluations, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.67 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Impressions on social networks and platforms, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 63 000.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Horizontal and cross-sectoral evaluations, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.33 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Unique visits to eufunds.bg /per year/, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 3 000.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 6 The System employees whose remuneration is reimbursed under the program (weighted average), Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.33 , Reached amount: 0.00
Indicator 7 Public consultations, mediations and presentations, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.50 , Reached amount: 0.00
Indicator 8 Public consultations, mediations and presentations, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.50 , Reached amount: 0.00
Indicator 9 Trained persons/officials, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 63.33 , Reached amount: 0.00
Indicator 10 Trained persons/officials, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 316.67 , Reached amount: 0.00
Indicator 11 Impressions on social networks and platforms, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 315 000.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 12 Unique visits to eufunds.bg /per year/, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 15 000.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 15 088 000.00 BGN
Grant 15 088 000.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 2 818 594.41 BGN
Percentage of EU co-financing 82.55 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 8 365.60 0.00 8 365.60 ГФК - 2016

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Осигуряване на конферентни услуги и хотелски настанявания за нуждите на Министерския съвет“ с две обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Хотелски настанявания в чужбина“; Обособена позиция № 2: „Конферентни услуги и хотелски настанявания в България“, Estimated Amount: 1 220 564.00
  • Differentiated position 1: Хотелски настанявания в чужбина
    Contractor: SKY TRAVEL
    Contract total funded value: 259 920.00
  • Differentiated position 2: Конферентни услуги и хотелски настанявания в България
    Contractor: Company for international cogresses
    Contract total funded value: 812 356.80
Procedure 2 Subject to due process: „Оценка на ефективността, ефикасността и въздействието от инвестициите, извършени по Оперативна програма „Добро управление“ (ОПДУ)“, Estimated Amount: 500 000.00
  • Differentiated position 1: „Оценка на ефективността, ефикасността и въздействието от инвестициите, извършени по Оперативна програма „Добро управление“ (ОПДУ)“
    Contractor: GFK-2016
    Contract total funded value: 167 312.04
Procedure 3 Subject to due process: Далекосъобщителни услуги, включително защитен мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация, Estimated Amount: 350 000.00
  • Differentiated position 1: далекосъобщителни услуги, включително защитен мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация
    Contractor: A1 Bulgaria EAD
    Contract total funded value: 23 520.00
Procedure 4 Subject to due process: Диагностика на организацията и стила на управление и препоръки за ефективни практики за подобряване на организационния климат и взаимодействието межд служителите в дирекция "Добро управление" , Estimated Amount: 12 780.00
  • Differentiated position 1: Диагностика на организацията и стила на управление и препоръки за ефективни практики за подобряване на организационния климат и взаимодействието межд служителите в дирекция "Добро управление"
    Contractor: CREDO HUMAN RESOURCING LTD
    Contract total funded value: 12 780.00
Procedure 5 Subject to due process: извършване на проучване сред участниците по Оперативна програма „Добро управление“ (ОПДУ), в т.ч. изготвяне на представителни извадки (по една за Приоритетна ос 2 и Приоритетна ос 3 на ОПДУ) и изготвяне и предаване на два самостоятелни доклада (по един за Приоритетна ос 2 и Приоритетна ос 3 на ОПДУ), Estimated Amount: 8 087.00
  • Differentiated position 1: извършване на проучване сред участниците по Оперативна програма „Добро управление“ (ОПДУ), в т.ч. изготвяне на представителни извадки (по една за Приоритетна ос 2 и Приоритетна ос 3 на ОПДУ) и изготвяне и предаване на два самостоятелни доклада (по един за Приоритетна ос 2 и Приоритетна ос 3 на ОПДУ)
    Contractor: GLOBAL METRICS Ltd.
    Contract total funded value: 8 087.00
Procedure 6 Subject to due process: наем на зала, Estimated Amount: 3 880.00
  • Differentiated position 1: наем на зала
    Contractor: „LAUNCHEE” Ltd
    Contract total funded value: 3 880.00
Procedure 7 Subject to due process: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина за нуждите на администрацията на Министерския съвет, Estimated Amount: 600 000.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина за нуждите на администрацията на Министерския съвет
    Contractor: DZZD "BALGARIYA ER - POSOKA"
    Contract total funded value: 360 000.00
Procedure 8 Subject to due process: Оценка на ефективността, ефикасността и въздействието на мрежата от 27 областни информационни центъра в България, Estimated Amount: 105 600.00
  • Differentiated position 1: Оценка на ефективността, ефикасността и въздействието на мрежата от 27 областни информационни центъра в България
    Contractor: ECOSTIL
    Contract total funded value: 105 600.00
Procedure 9 Subject to due process: Подпомагане работата на дирекция „Добро управление“, чрез предоставяне на правни съвети, Estimated Amount: 70 000.00
  • Differentiated position 1: Подпомагане работата на дирекция „Добро управление“, чрез предоставяне на правни съвети
    Contractor: Advokatsko druzhestvo DIMITROV I PELOV
    Contract total funded value: 70 000.00
Procedure 10 Subject to due process: Проектиране и авторски надзор за обект „Преустройство, промяна на предназначението и основен ремонт на обект, находящ се в гр. София, район „Оборище“ - СО, ул. „Сердика“ № 6-8, Estimated Amount: 220 000.00
  • Differentiated position 1: Проектиране и авторски надзор за обект „Преустройство, промяна на предназначението и основен ремонт на обект, находящ се в гр. София, район „Оборище“ - СО, ул. „Сердика“ № 6-8
    Contractor: R G B
    Contract total funded value: 221 760.00
Procedure 11 Subject to due process: Услуга по верификация на искания за плащания по процедура № BG16RFTA001-1.001 „Ефективно и ефикасно управление на програма „Техническа помощ“ на дирекция „Добро управление“, в качеството й на конкретен бенефициент по програма „Техническа помощ“ в администрацията на Министерския съвет., Estimated Amount: 12 150.00
  • Differentiated position 1: верификация на искания за плащания по процедура № BG16RFTA001-1.001
    Contractor: D and D Consulting
    Contract total funded value: 12 150.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN