| Дейност 1: Спомагателни дейности
Дейност 1.1. Извършване на строителен надзор при изграждане на компостираща инсталация в РЦУО - Луковит : Общата цел на дейността е да се осигури законосъобразно и качествено изпълнение на строителството на новата компостираща инсталация в РЦУО - Луковит. Дейността ще включва осъществяване на независим строителен надзор, съгласно изискванията на ЗУТ, наредбите към него и приложимото българско законодателство, които регламентират действията, които трябва да бъдат извършени и актовете, които следва да бъдат съставени в процеса на строителство. Дейността ще се извършва от Консултант, който ще упражнява следните основни задачи: • Изготвяне на доклад за оценка на съответствието на техническия проект; • Съставяне на акт образец 2 и 2а за законосъобразно започване на строежите, с които строителството може да стартира; • Строителен надзор по време на строителството в съответствие с изискванията на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове; • Координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация и управление на изпълнението на строежа; • Контрол на влаганите строителни продукти и на извършените СМР; • Строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през периода за отстраняване на дефекти; • Съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация по чл. 168, ал. 6 от ЗУТ; • Изготвяне на технически паспорт за строежа, съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба №5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите; • След подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (обр. 15), геодезическо заснемане на обекта и отразяване на резултата от заснемането в кадастралната карта, изготвяне на документация за издаване на Удостоверения за изпълнено задължение по Закона за кадастъра и имотния регистър и съдействие на Възложителя за получаване на разрешение за ползване, съгласно чл. 177 от ЗУТ; • Провеждане на месечни срещи за напредъка между възложител - ЕУП, изпълнител на СМР, авторски надзор и външна техническа помощ; • Изготвяне на периодични доклади за отчитане хода на изпълнение на договора и на извършените СМР от строителя; • Изпълнение на административните изисквания, съгласно приложимата нормативна уредба и правилата на ПОС. |
67 941.39
|
0.00
|
| Дейност 1.2. Извършване на разходи за проектиране и авторски надзор при изграждане на компостираща инсталация на РЦУО - Луковит: Тази дейност се съвместява с дейност 3.1 Изграждане на инсталация за компостиране на разделно събрани битови биоразградими отпадъци, като се провежда обществена поръчка на инженеринг - проектиране и строителство.
Целта на Дейност 1.2. е изготвяне на технически проект за изграждане на компостираща инсталация за рециклиране на разделно събрани биоразградими отпадъци, генерирани от населението в общините Луковит, Ябланица Тетевен и Роман, отразяване на коментарите на релевантните институции и на консултанта за оценка на съответствието, както и упражняване на авторски надзор по време на строителството на обекта.
Изготвянето на техническия проект е по всички части в съответствие с изискванията на „Наредба №4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти“ и „Наредба №Н-4 от 02.06.2023г. за условията и изискванията на които трябва да отговарят площадките за съхраняване или третиране на отпадъци, за разполагане на съоръжения за третиране на отпадъци и за транспортиране на производствени и опасни отпадъци“.
При проектирането изпълнителят ще се съобрази с резултатите от прединвестиционните проучвания. С изготвеният проект ще бъдат изяснени конкретните технологични и технически решения в степен, осигуряваща възможност за цялостно изпълнение на всички видове СМР и за доставка и монтаж на технологичното оборудване и обзавеждането на обекта, осигурявайки съответствието на проектните решения с изискванията към строежите, съгласно ЗУТ.
Осъществяването на авторски надзор по време на строителството е извършване на контрол от страна на проектантите по време на изпълнение на съответните проектни части с цел осигуряване на законосъобразно и качествено изпълнение на строителството на обекта в съответствие с Техническите спецификации и графичната част на проекта. работните проекти се предават и изготвят в срок от 60 дни, след което в срок от 3 месеца ще се получават коментари от релевантните институции, които ще бъдат отразявани от проектанта до издаване на разрешение за строеж (този период не е включен като срок на изпълнение на дейносттите от страна на изпълнителя, но следва да се съобрази в общия перидо за изпълнение на договора.).
В процеса на изпълнение на СМР работи проектантът носи отговорност за всички свои действия и/или бездействия при упражняване на авторския надзор. Авторският надзор ще се упражнява в съответствие с изискванията на ЗУТ. Проектантът ще упражнява авторски надзор и ще носи отговорност за изпълнение на строежа, съобразно одобрения проект и изискванията по ЗУТ и ще изпълнява следните задачи: • Да вписва в заповедната книга на строежа разпорежданията си, касаещи промени в проекта в процеса на строителство, като преди това задължително ги съгласува с Възложителя и Строителния надзор; • Да изготвя и представя при необходимост, допълнителни чертежи, детайли и количествени сметки; • Да извършва необходимите действия за отстраняване на допуснати по негова вина пропуски, грешки, недостатъци и др. констатирани при изпълнение на СМР в срокове, съгласувани с Възложителя; • Да участва при съставянето на всички документи, съгласно изискванията на „Наредба №3/31.07.2003 г. на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството“, включително в приемането на обекта и въвеждането му в експлоатация; • Да следи за точното изпълнение на одобрения проект, разпоредбите на ЗУТ и подзаконовите му нормативни актове, и за промените или допълненията към проекта, предписани по установения ред по време на строителството; • Да участва в месечните срещи за напредъка; • При необходимост да изготвя допълнителни чертежи и/или сметки за оказване методите за изпълнение на СМР или при възникване на необходимост при извършване на строителството за корекции. • Извършва авторски надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през периода за отстраняване на дефекти. • При необходимост изготвя чертежи и указания за отстраняване на установените дефекти. • Участва в Комисия за приемане на обекта. |
48 293.54
|
0.00
|
| Дейност 2: Изграждане на система за разделно събиране и транспортиране на битовите биоразградими отпадъци
Дейност 2.1. Доставка на съоръжения и техника за транспортиране на разделно събрани битови биоразградими отпадъци - доставка на специализирани сметоизвозващи камиони : Целта на дейността е да се осигури специализирана извозваща техника за съдовете за разделно събиране на битови биоразградими отпадъци - специализирани автомобили, необходими за въвеждане на системата за разделно събиране на тези отпадъци, генерирани в населените места на територията на общините Луковит, Ябланица Тетевен и Роман. Чрез тази техника ще се обезпечи функционирането на системата, която четирите общини ще въведат и ще се осигури входяща суровина за функционирането на новоизградената по проекта на РЦУО-Луковит компостираща инсталация за биоразградими отпадъци от населението. Техническите и количествените показатели на необходимата техника, предмет на доставката са изчислени, съобразно разчетите за въвеждане на системата за разделно събиране на биоразградими отпадъци, генерирани от населението. Необходимостта от закупуване и доставка на извозваща техника - специализирани автомобили за транспорт на съдовете за разделно събиране на биоразградими отпадъци, както и техния брой са обосновани в ПИП за конкретната система при спазване на нормативните изисквания и са потвърдени с помощта на модел, предоставен от ПОС в процедурата за кандидатстване за финансиране. Системата за разделно събиране е планирана в контекста на цялостното управление на битовите отпадъци на територията на четирите общини, като отчита специфичните местни особености, свързани с броя на населението в населените места, демографската прогноза, наличните системи за събиране и рециклиране, морфологичния състав на събраните отпадъци от домакинствата в големи и малки населени места, съществуващата транспортна инфраструктура и разстояние до площадката за компостиране и др. параметри по модела. Взети са предвид и резултатите от проведеното проучване за нагласите на населението в четирите общини. Така са определени броя на необходимите товарни автомобили за събиране и извозване на разделно събраните биоотпадъци, а именно: зелени отпадъци от градини и дворове на населението - трева, листа, малки клонки, цветя, отпадна листна маса от зеленчуци, битови хранителни отпадъци, вкл. обелки от плодове и зеленчуци, негодни за употреба плодове и зеленчуци, хартия и картон. За обслужването на тези биоразградими отпадъци се предвижда в рамките на дейност 2.2 да се доставят съдове, които ще се обслужват от специализираните автомобили по настоящата дейност. На базата на избраната схема на обслужване на населените места в общините се предвижда да се закупят за община Луковит - 1 бр. сметоизвозваща кола с обем по 8.5 м3 и един бордови камион за събиране на едрогабаритни биоразградими отпадъци с обем 10 м3. Тъй като в модела на ПОС не могат да се заложат за една община различен обем коли е взет среден обем на камион от 9 м3 (8.5 + 10)/2 = 9.25 , избран е 9 м3.
За община Тетевен - 2 бр. сметоизвозващи коли с обем по 8.5 м3 и един бордови камион за събиране на едрогабаритни биоразградими отпадъци с обем 10 м3. Тъй като в модела на ПОС не могат да се заложат за една община различен обем коли е взет среден обем на камион от 9 м3 (2х8.5 + 10)/3 = 9.
За община Роман е предвиден - 1 бр. сметоизвозващ автомобил с обем 5.5 м3. За община Ябланица е предвиден – 1 бр. сметоизвозващ автомобил с обем 5 м3.
За правилното функциониране на системата за събиране на всички биоразградими отпадъци от населението бордовите камиони с обем 10 m3 са оборудвани с щипка за захващане и натоварване, за да могат да се приемат за транспортиране и последващо рециклиране големи растителни отпадъци - едри клони, отрязани дървета/дънери, храсти, обемисти картони и други биоразградими обемисти отпадъци от населението. Предвидено е товарните автомобили да работят едносменно, по осем часа на ден, 5 работни дни в седмицата, като обслужват всички населени места на територията на съответната община. Събирането на контейнерите за биоразградими отпадъци ще е 52 пъти годишно за града и 104 пъти годишно за селата в съответната община, като е предвидено да се разположат контейнери с обем 1.100 м3. |
1 619 000.00
|
0.00
|
| Дейност 2.2. Доставка на съдове за разделно събиране на битови биоразградими отпадъци: Целта на дейността е да се осигурят контейнери за разделно събиране на битови биоразградими отпадъци, необходими за въвеждане на системата за разделно събиране на тези отпадъци, генерирани от населението в населените места на територията на общините Луковит, Ябланица Тетевен и Роман. Чрез тях ще се обезпечи функционирането на системата, която четирите общини ще въведат и ще се осигури разделно събиране на входяща суровина за функционирането на новоизградената по проекта в РЦУО-Луковит компостираща инсталация и получаване на висококачествен продукт - компост. Техническите и количествени показатели на необходимите контейнери, предмет на доставката са изчислени и подробно обяснени в ПИП и са потвърдени с помощта на модел, предоставен от ПОС в процедурата за кандидатстване за финансиране. Системата за разделно събиране е планирана в контекста на цялостното управление на битовите отпадъци на територията на четирите общини, като отчита специфичните местни особености, свързани с броя на населението в населените места, демографската прогноза, наличните системи за събиране и рециклиране, морфологичния състава на събраните отпадъци от домакинствата в големи и малки населени места, съществуващата транспортна инфраструктура и разстояние до площадката за компостиране и др. параметри по модела. Така са определени броя на необходимите контейнери за събиране и временно съхранение до извозване на разделно събраните биоотпадъци, а именно: хранителни отпадъци от населението, зелени и дървесни отпадъци от градини и дворове на населението - трева, листа, малки клонки, цветя, отпадна листна маса от зеленчуци, отпадъчни хартия и картон, които не се сепарирани предварително за рециклиране. Изпълнителят на дейността ще достави необходимите контейнери за разделно събиране на биоразградими отпадъци, генерирани от населението в четирите общини - общо 476 бр. контейнери, вкл. резервни с обем 1.1 m3 за селата и градовете в общините и 40 бр. мултилифт контейнери с обем 5.5 m3 за селата и градовете в общини Луковит и Тетевен - за разделно събиране на обемисти биоразградими отпадъци, от които 20 бр. мултилифт контейнери за община Луковит и 20 бр. мултилифт контейнери за община Тетевен за всички населени места в тези две общини. От общо 476 бр. контейнери, вкл. резервни за четирите общини - за община Луковит са изчислени общо 217 бр. контейнери, вкл. резервни (села - 140 бр. контейнери и гр. Луковит – 66 бр. контейнери), за община Ябланица са изчислени общо 57 бр. контейнери, вкл. резервни (села - 32 бр. контейнери и гр. Ябланица – 22 бр. контейнери), за община Тетевен са изчислени общо 147 бр. контейнери, вкл. резервни (села - 94 бр. контейнери и гр. Тетевен – 46 бр. контейнери); за община Роман са изчислени общо 55 бр. контейнери, вкл. резервни (села - 36 бр. контейнери и гр. Роман – 16 бр. контейнери). Контейнерите с обем 1.1 m3 се произвеждат от полиетилен с висока плътност, устойчив на химическо и биологично въздействие, UV радиация и големи температурни амплитуди, цвят кафяв и колела. Предвидено е събирането на контейнерите с обем 1.1 m3 за разделно събиране на биоразградими отпадъци, генерирани от населението да е 104 пъти годишно, за което се доставят и специализирани сметоизвозващи камиони по Дейност 2.1. Мултилифт контейнерите с обем 5.5 m3 са стоманени, симетрични, отворени, произведени с усилване на критичните точки, с покритие от антикорозионен грунд и алкидна боя. Подходящи за извозване на средно тежки и тежки обемисти биоразградими отпадъци. Извозването на този тип отпадъци от населението ще се осигури с доставяните в рамките на Дейност 2.1. специализирани бордови камиони. |
319 920.00
|
0.00
|
| Дейност 3: Рециклиране на разделно събрани и биоразградими битови отпадъци
Дейност 3.1. Изграждане на инсталация за компостиране на разделно събрани биоразградими битови отпадъци
: Постига се намаляване на количеството депонирани битови отп., с изграждане на с-ми за разделно събиране на БРО от населението в Рег. сдружение и се изгражда компост. инсталация с аеробно био-стабилизиране в биореактор и комп. редове на разделно събрани БРО в РЦУО-Луковит. Съществуващата площадка на РЦУО-Луковит няма капацитет да поеме всички зелени отпадъци от поддържане на обществени паркове и тревни площи, генерирани на територията на общините, още по-малко да поема част от зелените отпадъци, генерирани от населението в общините, проектът по ПОС предвижда изгр. на нова инсталация на РЦУО-Луковит, в която ще се компостират разделно събрани от населението БРО, като зелени и дървесни отпадъци от лични градини и дворове на населението - трева, листа, клони, цветя, отпадна листна маса от зеленчуци, хранителни отп. от населението, отпадъчни хартия и картон, шредирани по-големи растителни отпадъци – едри клони, отрязани дървета/дънери, храсти, събрани от четири от петте общини в рег. сдружение. Най-голямата община, която е и с най-голяма тежест в БРО – Червен бряг изгражда самостоятелно компостираща инст-я. Избраното компостиране на РЦУО е с аеробно био-стабилизиране в биореактор и компостни редове. Изгражда се на РЦУО-Луковит, в близост до съществуваща площадка за компост. на „зелени“ отп. от поддържане на обществени паркове и зелени площи. Не се изгражда довеждаща техн. инфр-ра. Инсталира се биореактор, оборудван с приемен бункер; лентов транспортьор за вход; лентов транспортьор за изход; табло за управление и автоматизация. Над площадката се изгражда навес, който обхваща зоната на биореактора. До биореактора се изгражда зона за компостиране - един компостен ред за доузряване на компоста от хранителни отпадъци с обем 300 m3. Изгражда се отделна площадка с комп. редове за доузряване на компоста с четири реда, предназначена за компостиране на зелени и дървестни отпадъци от населението, всеки с обем 300 m3, общ обем на компостните редове 1 200 m3. Площадката се свързва с площадката на биореактора с вътрешен експлоатационен път. За нуждите на персонала се инсталират следните сгради: адм. сграда и съблекални - изгражда се от готови сглобяеми контейнери, напълно оборудвани (бани за персонала - готов оборудван контейнер и тоалетни за персонала - готов оборудван контейнер); Израждат се следните ВиК съоръжения: противопожарен площадков водопровод с хидранти; помпена станция за противопожарни нужди; резервоар за вода за битови нужди; помпена станция за битово водоснабдяване; тръбопровод за битово водоснабдяване; локално модулно пречиствателно съоръжение за отпадъчни води тип SBR; тръбопровод за канализация за битово-фекални води; канализация за дъждовни води. Проектното количество е 5755.65 т/г. След аеробно био-стабилизиране в биореактор, компоста се разстила в комп. редове за доузряване. След приключване на процеса на компостиране, получения компост се пресява, след което е готов за експедиция. Дейността включва следните основни логически обвързани задачи: подготвителни работи и временно стр.; СМР по одобрен проект; обучение на персонала, обслужващ инсталацията; предаване на обекта на Възложителя. Общото количество на БРО от общ. Луковит, Тетевен Роман и Ябланица, допустимо за приемане в инс-ята за компостиране на БРО на РЦУО-Луковит от населението по процедурата е 5755.65 тона годишно. |
2 414 677.24
|
0.00
|
| Дейност 3.2. Закупуване и доставка на съоръжения, техника и оборудване, необходими за инсталацията за компостиране на разделно събрани биоразградими отпадъци :
Целта на дейността е да се осигурят съоръжения, техника и оборудване за обезпечаване работата на новопостроената инсталация за компостиране на разделно събрани биоразградими отпадъци, генерирани от населението на четирите общини. Избраният изпълнител на дейността ще достави необходимите техника и оборудване за технологичната работа на инсталацията за компостиране на разделно събрани биоразградими отпадъци, а именно: 1) Машина за обръщане на компостни редове - 1 бр.; 2) Мобилна дробилка - шредер за дървесни отпадъци - 2 бр.; 3) Въртящо се (ротативно) мобилно барабанно сито, мин. 6 000 тона/год. - 1 бр.; 4) Челен товарач - 1 бр. и 5) Мини челен товарач - 1 бр. Доставеното оборудване е необходимо за осъществяване на работния процес в инсталацията за компостиране на разделно събрани биоразградими отпадъци от населението на четирите общини.
Машината за обръщане на компостни редове е необходима за обръщане на компоста в процеса на узряване в компостните редове, като по този начин се осигурява неговото разбъркване и аерация.
Мобилната дробилка (шредер) е необходима за раздробяване на обемисти дървесни отпадъци, изрязани клони, дървета и храсти. Оборудвана е с колела и теглич за транспортиране и може да се премества в различни зони на площадката.
Предвижда се доставяне на мобилна машина за пресяване на компост с барабанно сито. Машината е мобилен колесен вариант с възможност за препозициониране на различни места в рамките на площадката на компостиращата инсталация. Ситото е оборудвано с лентов транспортьор за подаване на материал. Ситото се използва за пресяване на готовия компост и за отделяне на по-едри некомпостирани материали, които да се връщат за повторно компостиране.
Челният товарач е машина, на която кофата за товарно-разтоварни операции е разположена отпред (пред) машината. Челният товарач е оборудван с дизелов двигател. Конструкцията на машината осигурява защита на оператора при преобръщане. Използва се за транспорт на доставения и съхранен материал до площадката на биореактора, както и за транспортиране на предварително третирания в биореактора компост до площадката за доузряване на компоста и разстилането му в компостни редове, за натоварване на готовия компост в камиона за експедицията му.
Мини челният товарач е необходим за изсипване на материала в приемното устройство на биореактора. |
1 152 550.00
|
0.00
|
| Дейност 3.3. Закупуване и доставка на оборудване - електронно оборудване (компютър, принтер, монитор, софтуер, UPS) и измервателни уреди (контактен термометър, pH метър, влагометър с удължен сензор, сонда за въглероден диоксид, сонда със сензори за измерване кислород, комплект за изпитване качествата на компоста): Целта на дейността е да се доставят електронно оборудване и измервателни уреди за работата на компостиращата инсталация. В изпълнение на тази дейност се договорират два отделни изпълнителя – един за доставка на електронно оборудване и втори за доставка на измервателни уреди. Доставят се електронно оборудване, необходимо за обработване и систематизиране на данните от електронната везна, разпечатване на кантарни бележки, изготвяне на протоколи за мониторинг и отчитане на процеса на компостиране, както и протоколи за качеството на компоста и други документи, свързани с административната работа на инсталацията за компостиране на разделно събрани биоразградими отпадъци от населението, а именно: електронно оборудване (компютър с предварително инсталирана операционна система Windows 11, стандартен софтуер за обработка на текст и данни – MS office - 1 бр., вкл. клавиатура и мишка - 1 бр., мултифункционален лазерен скенер /принтер - 1 бр., монитор - 1 бр.,. и UPS - 1 бр.). Доставката на измервателните уреди е с цел обезпечаване на процеса по контролиране параметрите на компоста през различните фази на процеса на компостиране в новопостроената по проекта инсталация за компостиране на разделно събрани биоразградими отпадъци от населението. Видът и типа на измервателните уреди са определени и подробно описани в ПИП. Изпълнителят на тази част от дейността ще достави необходимите измервателни уреди за инсталацията за компостиране на разделно събрани биоразградими отпадъци, генерирани от населението на четирите общини, както следва: Измервателни уреди (контактен термометър - 2 бр., pH метър - 2 бр., влагометър с удължен сензор - 2 бр., сонда за измерване на въглероден диоксид – 1 бр., сонда със сензори за измерване съдържанието на кислород - 1 бр., комплект за изпитване качествата на компоста – 1 бр.). Доставените измервателни уреди са необходими за контролиране на работните параметри и оптималните условия на средата, необходими за нормално протичане на процеса на компостиране в различните фази на процеса, като температура, рН, влажност, количество на СО2 и О2 – индикатори за правилно протичане на процеса на ферментация до постигане на необходимото качество на компоста. Контактният термометър е оборудван с дълга сонда с която се измерва температурата в центъра на компостния ред при зреене на компоста. С рН метъра се измерва киселинността на компоста по време на ферментация. Влагомерът с удължен сензор се използва за измерване влажността на компоста в различни части на компостния ред в процеса на узряване на компоста. Сондата за измерване на СО2 и сондата със сензори за измерване на О2 се използват за измерване на процентното съдържание съответно на СО2/О2 в компостните редове при узряване на компоста. Комплектът за изпитване качествата на компоста се използва за определяне качеството на химичните параметри на готовия продукт от инсталацията – компост. |
16 458.70
|
0.00
|
| Дейност 4. Мерки за повишаване на осведомеността и поведението за устойчиво управление на отпадъците в региона: Тази дейност е изключително важна и ще допринесе за повишаване осведомеността и насърчаване на екологичното поведение на населението към устойчиво управление на биоразградимите отпадъците в общините Луковит, Ябланица Тетевен и Роман, генерирани от населението, а именно да се събират разделно в предоставените по проекта контейнери, както и последващото им третиране в новоизградената по проекта компостираща инсталация за получаване на екологически чист продукт – компост. По този начин дейността допринася за постигане на общата цел на проекта, като осигурява съществен принос към изпълнение на изискванията за задължително разделно събиране на биоотпадъци, за постигане на целите към 2030г. за разделно събиране и рециклиране и за намаляване на количествата депонирани битови отпадъци. Населението ще използва въведената и разработена устойчива система за управление на биоразградими отпадъци, с което ще се намали въздействието върху околната среда в общините Луковит, Ябланица Тетевен и Роман, чрез намаляване количествата на депонирани отпадъци от общините на РЦУО-Луковит и опазване на околната среда. Населението ще получи информация за изграждането на компостиращата инсталация в РЦУО - Луковит, както и за ползите от нея, а именно рециклиране на разделно събраните биоразградими отпадъци и превръщането им в ресурс - висококачествен продукт „компост“. Изпълнителят на тази дейност по проекта ще проведе разяснителни кампании за населението във всички населени места в общините Луковит, Ябланица Тетевен и Роман. Кампаниите са за информиране и разясняване на жителите на населените места на всички общини за разделното събиране на биоразградими отпадъци. Кампаниите включват провеждане на срещи, изготвяне и публикуване на клипове в социалните мрежи. Кампаниите ще бъдат както присъствени, така и дистанционни чрез медии. По време на кампаниите ще бъдат раздадени на населението във всички населени места на общините Луковит, Ябланица Тетевен и Роман - до 2000 бр. дипляни за разделното събиране и рециклиране на биоразградимите отпадъци, генерирани от населението. По този начин ще се повиши осведомеността и поведението на жителите за устойчиво управление на тези отпадъци в общините. |
13 800.00
|
0.00
|
| Дейност 5: Организация и управление на проекта, видимост, прозрачност и комуникация и подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки по реда на ЗОП: Община Луковит ще изготви документациите за обществените поръчки и ще обяви и договорира изпълнителите за „Избор на външна техническа помощ“ и „Видимост, прозрачност и комуникация“. Управлението на проекта е организирано като се формира екип за управление на проекта с назначени със заповед на кмета експерти от община Луковит, подпомагани от външни експерти – техническа помощ. ЕУП на бенефициента –отговаря за цялостна организация, управление и отчитане на дейностите по проекта. ЕУП е отговорен солидарно за правилното, точно и своевременно изпълнение и отчитане на проекта през Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България (ИСУН 2020), за съблюдаване на предпоставки за възникване на рискове от нередности и тяхното предотвратяване и за осигуряване на благоприятна среда за изпълнение на проекта. Тази част от дейността е изключително важна за успешното изпълнение на дейностите и индикаторите, заложени в проекта. Членовете на ЕУП ще изпълняват следните задачи: • Изготвят междинните и окончателния доклад за напредък по проекта, съобразно указаните по ПОС образци и искания за верифициране на разходи и плащания; • Изготвят плащания към изпълнителите на договори по проекта; • Осъществяват координация по договорите с външни изпълнители; • Участват в работни срещи между общините Луковит, Ябланица Тетевен и Роман по време на изпълнение на проекта, на които ще се докладва напредъка на изпълнение на отделните дейности; • По време на цялостното изпълнение на проекта екипът ще е ангажиран с прякото съблюдаване за недопускане и предотвратяване на потенциални нередности; • Проследяване изпълнението на дейностите в сроковете, заложени във всеки договор с конкретен изпълнител, както и за окончателното изпълнение и отчитане на целия проект пред УО на ПОС съгласно крайния срок, заложен в АДБФП; • Създаване и поддържане на досие, съхраняване и архивиране на документите по проекта по време на изпълнението му, които се съхраняват в деловодството на Община Луковит; • Осигуряване на добра отчетност и контрол върху изпълнението, което ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност.
Взаимодействие на експертите от ЕУП и ВТП: ще се осъществява чрез месечни работни срещи, вкл. он лайн, оперативни комуникации по телефон и чрез ел. поща. Ще бъде отделено помещение в сградата на Регионалния център за управление на отпадъците Луковит за провеждане на срещи между ЕУП и външни изпълнители и ВТП. Експертите в ЕУП, покриват функции, като подготовка на документи, необходими за извършване на плащания и за верификация на разходите, докладване пред УО на ПОС, контрол на мерки за видимост, прозрачност и комуникация: 1. Ръководител на проекта: Квалификация – завършено висше образование (степен бакалавър или магистър) – област технически науки/природни науки с квалификация инженер/инженер еколог/еколог. Професионален опит - не по-малко от 3г. професионален опит в управлението и/или изпълнението, координацията, контрола и администрирането на проекти, свързани с управлението на отпадъци. Отговорности - мобилизира човешки, материални и финансови ресурси за изпълнението на проекта, ръководи изпълнението на проектните дейности, отговаря за изготвянето и представянето на необходимата техническа документация, осъществява комуникация с изпълнителите в проекта, контролира изпълнението на инвестиционните дейности. Продължение на текста, поради ограничението в символите се намира в Приложение № 1 към т. 13. Прикачени документи – Други документи по преценка на кандидата/. |
226 105.63
|
0.00
|