Identification

UMIS Number BG05SFPR003-1.001-0119-C04
Project Name A warm meal in the municipality of Radomir.
Beneficiary 000386776 Municipality of Radomir
Funding ESF+ ==> "Food and Basic Material Support" Programme 2021-2027
Date of the Contract/Order 29.12.2022
Start Date 01.10.2022
End Date 30.09.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Перник (BG414), Радомир

Description

Brief description
Проектът ще се реализира на територията на община  Радомир и е насочен към задоволяване на потребностите от храна на уязвими граждани, които не могат да си я подсигурят сами.
С настоящето проектно предложение община  Радомир цели да подпомогне най-нуждаещите се хора от общината, чрез предоставяне на топъл обяд в рамките на 36 месеца за 100 човека, стъпвайки на опита си от реализиране на проекти от такъв вид, както и да доразвие социалната услуга.  От услугата ще се възползват, потребители които отговарят на условията за целевите групи на програма „Oперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане“, като за целта ще се потърси съдействие от дирекция "Социално подпомагане"- Радомир.
Лицата, които ще бъдат включени като потребители на услугата ще получават приготвения и доставен топъл обяд до дома си.
Activities
  • Activity: Приготвяне на топъл обяд: Осигуряването на топъл обяд ще се извършва от Домашен социален патронаж (ДСП) гр. Радомир. ДСП представлява общинска дейност, която се финансира от общинския бюджет, намира се в сграда на ДГ "Осми март", която е общинска собственост и се намира на адрес-гр. Радомир, ул"Шар" № 7. Патронажът разполагат с необходимите документи от Агенция по храните даваща им възможност да функционират, като трапезария - Рег. № 142500161 . Обектът разполага с 3 склада: склад “плодове ,зеленчуци и консерви”, хладилен склад оборудван с хладилници и фризери; сух склад - за пакетирани продукти. Проектът предвижда да се приготвя и предоставя храна от 01.10.2022г. до 30.09.2025 г. за 100 потребители. , Contracted Amount: 253 904.00 , Reported Amount: 185 088.80
  • Activity: Предоставяне на топъл обяд: При стартиране на проекта, храната ще се доставя до домовете на потребителите от нает персонал по проект „Патронажна грижа +“ в Община Радомир", който е на етап изпълнение. Ще бъде създадена организация за раздаване на храната на потребителите при спазване на всички санитарно-хигиенни изисквания и предписания на националните компетентни органи. Храната ще се разнася с автомобили на Домашен социален патронаж, както и допълнително наети автомобили на лицата, които са включени в разнасянето. При приключване на проектните дейности на проект „Патронажна грижа +“ в Община Радомир", храната ще се предоставя на място в кухнята до стартиране на проект по процедура BG05SFPR002-2.001 – „Грижа в дома“, приоритет 2: „Социално включване и равни възможности. , Contracted Amount: 17 773.28 , Reported Amount: 12 956.22
  • Activity: Реализиране на съпътстващи мерки: Изпълнението на дейността няма да се извършва в партньорство или възлагано на външен изпълнител, а ще бъде изпълнявано от Община Радомир. При реализация на дейността ще се водим от приложеното към изискванията за кандидатстване Ръководство на конкретния бенефициент за изпълнение и управление на договори по Операция BG05SFPR003-1.001 „Топъл обяд“. Съпътстващите мерки ще се реализират през целия период на изпълнение на договора. , Contracted Amount: 17 773.28 , Reported Amount: 12 956.22
  • Activity: Определяне на целевите групи по проекта: Подборът на целевите групи ще започне преди стартиране на договора.Ще бъде разработена и обявена процедура за подбор на представители на целеви групи. Процесът на подбор ще се извършва на следните етапи: 1. Предварителна подготовка на документацията на процедурата и утвърждаването ѝ; 2. Обявяване приема на заявления; 3. Изготвяне на регистър на лицата, подали заявления; 4. Оценка на потребителите от ДСП-Радомир; 5. Определяне на комисия за подбор на кандидатите съгласно процедурата за подбор; 6. Класиране и обявяване на резултатите от подбора. Определянето на принадлежността на лицата към целевите групи ще се извършва от ДСП-Радомир на база предоставени сканирани заявления от потребителите и изготвен обобщен списък от община Радомир. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of final recipients supported with food, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 289 450.56 BGN
Grant 289 450.56 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 231 560.45 BGN
Percentage of EU co-financing 90.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN