UMIS Number | BG05SFPR002-1.004-0917-C01 |
Project Name | "Sustainable working conditions at "DK INFRA INVEST" EOOD through an adapted working environment" |
Beneficiary | 205415283 DK INFRA INVEST |
Funding | ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027 |
Date of the Contract/Order | 20.11.2024 |
Start Date | 20.11.2024 |
End Date | 20.02.2026 |
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant | In execution (starting date) |
Location of Performance |
|
Brief description |
През последните години динамично настъпват промени навлизане на зелените, цифрови и демографски преходи. Предприятията са изправени пред редица предизвикателства, свързани с въвеждане на нови технологии, закриване на неекологични производства, пандемии, климатичните преходи и др.Решаването им изисква адаптиране на работниците, предприятията и предприемачите към предизвикателствата на криза/пандемии. Това засяга основно условията на труд и безопасната среда на работа. С настоящия проект „ДК ИНФРА ИНВЕСТ” ЕООД ще реши проблеми насочени към посрещане на новите предизвикателства, свързани с осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика и променящите се модели на работав предприятието. Заложените цели в проекта ще се реализират чрез изпълнение на следните дейности: Дейност 1: Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организацията на труд в „ДК ИНФРА ИНВЕСТ” ЕООД; Дейност 2: Осигуряване на колективни предпазни средства, свързани с подобряване условията на труд. С дейностите по проекта ще се постигнат устойчиви условия на труд за всички работници, като се спомогне за намаляване на рисковете за здравето на работното място и за подобряване на стандартите за здравословни и безопасни условия на труд. Като резултат от подкрепата по процедурата ще се въведат гъвкави и иновативни форми на заетост и ще се подобри организацията на труда и на работните процеси в „Инфраструктурни системи” ЕООД. Всички дейности ще са съобразени с принципите за видимост, прозрачност и комуникация. |
Activities |
|
Partners | None |
Contractors | None |
Subcontractors | None |
Members of the Consortium | None |
Notes: * The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:
** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary |
Indicator 1 | Employed, incl. self-employed, Measure Unit: Number, Base Value: 69.00 , Target amount: 69.00 , Reached amount: 0.00 |
Total Project cost | 229 019.10 BGN |
Grant | 229 019.10 BGN |
Self amount | 0.00 BGN |
Total actual amounts paid | 0.00 BGN |
Percentage of EU co-financing | 83.81 % |
None | |
Notes: 1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower. 2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment. |
Procedure 1 |
Subject to due process: „Осигуряване на колективни предпазни средства, свързани с подобряване условията на труд - Доставка на Укрепителна система - 1 бр.“,
Estimated Amount: 194 399.18
|
Procedure 2 |
Subject to due process: Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организацията на труд в „ДК ИНФРА ИНВЕСТ” ЕООД ,
Estimated Amount: 13 800.00
|
Notes:
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN