Identification

UMIS Number BG05SFPR002-1.012-0179-C01
Project Name SUSTAINABLE EMPLOYMENT FOR DISADVANTAGED PEOPLE IN DHS-88 sLTD
Beneficiary 200604853 DHS-88 sLTD
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 05.09.2024
Start Date 15.10.2024
End Date 15.10.2026
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Габрово (BG322), Габрово, гр.Габрово

Description

Brief description
ДХС-88 ЕООД се състои от амбициозен и сплотен колектив, който работи в сферата на оформяне и поддържане на озеленени площи.  Поради разрастване на дейността на компанията, ръководстото на дружеството планира разширение на екипа с до 13 служители. Същевременно работата ни в сферата на озеленяването предполага, че може да бъде извършвана от хора попадащи в определенията за лица в неравностойно положение.

Настоящото проектно предложение е насочено към осигуряване на устойчива заетост за период от 12 месеца за лицата в неравностойно положение и период от 24 месеца за лицата с трайни увреждания отговарящи на изискванията поставени в процедурата. Предвиждаме да назначим 13 човека, представители на целеви групи:
- Хора с трайни увреждания - 11бр
- Лица в неравностойно положение на пазара на труда съгласно Допълнителни разпоредби § 1., т. 4а. от ЗНЗ - 8 бр и по-конкретно:
* безработни над 50-годишна възраст

Допълнително, след приключване на дейностите по проекта, ще запазим заетостта на поне 7 работни места

Изпълнявайки проекта, ще имаме възможност да постигнем:
- разрастване на екипа на дружеството и осигуряване на продължителен труд, включително и след приключване на проекта
- осигуряване на заетост на специфична група от лица, които имат висок риск от "изключване" от пазара на труда
- предоставяне на възможно най-добри условия за работа
- да запознаем обществеността с приноса на ЕС към нашето предприятие и да разпространим "добри практики" от наученото от нас по време на изпълнение на дейностите
Activities
  • Activity: Разходи за персонал: Създаването на план за наемане на лица в неравностойно положение, включително на лица с трайни увреждания и лица над 50 годишна възраст изисква внимателен и обмислен подход. Реализирайки дейността ще извършим: 1. Анализ на нуждите и подготовка за набиране на персонал Оценка на работните места: Предвиждаме да назначим хора на следните позиции: - на длъжност 33393006 – ОРГАНИЗАТОР РЕКЛАМА - 2бр - на длъжност 33393021 – ОРГАНИЗАТОР ПРОДАЖБИ И РЕКЛАМА - 2бр - на длъжност 33393020 – ОРГАНИЗАТОР РАБОТА С КЛИЕНТИ - 2бр - на длъжност 41102005 – ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК - 3бр - на длъжност 33133001 – ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ - 1бр - на длъжност 92140015 – РАБОТНИК ОЗЕЛЕНЯВАНЕ - 1бр - на длъжност 43112003 – КАСИЕР СЧЕТОВОДСТВО - 1бр - на длъжност 43112004 – ОТЧЕТНИК СЧЕТОВОДСТВО - 1бр Според разчетите ни на длъжност ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ и РАБОТНИК ОЗЕЛЕНЯВАНЕ подходящи ще са представители на целева група "лица над 50годишна възраст", докато за останалите позиции предвиждаме да назначим хора от целева група "лица с трайни увреждания" Идентифицирането на подходящи позиции и задачи, които могат да бъдат изпълнявани от наеманите лица е от изключителна важност, поради което времето за търсене на персонал може да отнеме до 12 месеца. Не очакваме и 13-те лица да се назначат едновременно, а поетапно през посоченият период. 2. Разработване на стратегия за набиране на персонала - Ще създадем стратегия, която отговаря на нуждите на целевите групи. - Ще създадем обяви за работа, които са ясни и достъпни с цел достигане до широка аудитория. 3. Процес на Набиране - Избор на кандидати: Ще проведем процес на подбор, който е справедлив и безпристрастен. Няма да допуснем дискриминация по отношение на пол, възраст, етническа принадлежност и др., като подбора ще е основан изцяло на професионалните качества на кандидатите. - Интервюта: Процеса на интервюиране ще отговаря на нуждите на различните целеви групи. 4. Сключване на договор с избраните от нас лица. Очакваната продължителност на дейността е 40месеца, като това обхваща: - период за проучване и набиране на персонал - 12 месеца - заетост на целевата група: * 10 от лицата с телк ще работят за период от 24 месеца * 1 от лицата с телк ще работи за период от 18 месеца * 2 лица в неравностойно положение ще работят за период от 12 месеца Предвиждаме дейността да отнеме 28 проектни месеца. Периодът, който сме определили за заетост е по-дълъг именно защото очакваме назначаването на персонала да става поетапно в първите 12 месеца., Contracted Amount: 354 944.00 , Reported Amount: 33 984.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants in employment, including self-employment, upon leaving, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Disadvantaged participants, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 13.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 390 438.40 BGN
Grant 390 438.40 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN