Identification

UMIS Number BG05SFPR002-1.004-1321-C01
Project Name Improvement of the working environment in NGV GROUP EOOD
Beneficiary 204560660 NGV Group Ltd.
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 11.12.2024
Start Date 11.12.2024
End Date 11.12.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Стара Загора (BG344), Стара Загора, гр.Стара Загора

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение се предвижда да бъде изпълнявано при условията на режим за минимална помощ по смисъла на Регламент (ЕС) №1407/2013 на Комисията от 18 декември 2013 г. относно прилагането на членове 107 и 108 от Договора за функционирането на Европейския съюз (ДФЕС) към помощта de minimis. 
Проектното предложение предвижда изпълнението на следните дейности: 
1) Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд. 
Осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика определено засяга пряко или косвено всички работни места във фирмата и затова в тази дейност са включени всичките 7 служители.
2) Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.
Актуалната програма за минимизиране на риска предписва и препоръчва осигуряване на колективни предпазни средства за служителите чрез закупуване на подходящи уреди и апарати за климатизация и вентилация на производствените помещения на фирмата за 7 работни места.
3) Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.
За осигуряване на повишени санитарно-хигиенни условия за хранене, краткотраен отдих, почивка и преобличане на заетите във фирмата служители на 7 работни места се предвижда да бъдат закупени изцяло обзаведени и оборудвани преместваеми контейнери.
Планира се да бъдат закупени 1 контейнер за хранене и краткотраен отдих и почивка и 1 контейнер за преобличане със санитарен възел – баня и тоалетна.
Activities
  • Activity: Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: В съответствие с целите на процедура Адаптирана работна среда чрез изпълнението на тази дейност проектното предложение на ЕН ДЖИ ВИ ГРУП ЕООД е насочено към постигане на следната основна цел: - Посрещане на новите предизвикателства, свързани с осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика и променящите се модели на работа, което изисква бързи промени в пазара на труда и налага предприемане на ефективни мерки за подобряване на достъпа до трудова заетост на качествени работни места и адаптиране към промените в работната среда. Дейността е насочена към въвеждане на „зелени“ модели на организация на труда и „зелени“ карти за организация на работните процеси съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятието, които имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност и/или за намаляване въздействието върху околната среда и/или за повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги. Предвижда се също и извършване на обучение на лицата от целевата група във фирмата в размер на 7 д., насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд. Осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика определено засяга пряко или косвено всички работни места във фирмата и затова в тази дейност са включени всички служители в размер на 7 д., както следва: Управител - 1 Управител продажби и маркетинг - 1 Технически сътрудник - 1, Графичен дизайнер - 1, Печатар мантограф - 1 Монтажник изделия от метал - 2 Общо - 7 Фирмата планира да въведе новите „зелени“ модели на организация на работните процеси във връзка със следните предстоящи дейности: 1. внедряване в предприятието на планирани нови екологични производствени инвестиции, поради които се променя организацията на труда в предприятието; 2. въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места; 3. изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. Дейността включва следните четири етапа, които ще се реализират в посочената по-долу логическа последователност: 1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Предвижда се настоящата дейност да се възложи на подходящ външен изпълнител с релевантна доказана квалификация, избран по реда на Глава четвърта от ЗУСЕФСУ (при спазване изискванията на акта по чл. 54 от ЗУСЕФСУ). Избраният по този начин изпълнител се очаква да разработи и изготви цялата необходима за целта документация, вкл. „зелени“ модели на организацията на труда, „зелени“ карти за организация на работните процеси, план от мерки за тяхното прилагане и да организира и допринесе ефективно за тяхното въвеждане и прилагане в предприятието, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени., Contracted Amount: 1 400.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряване на колективни предпазни средства , вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Тази дейност от проектното предложение на ЕН ДЖИ ВИ ГРУП ЕООД е насочена към закупуване на колективни предпазни средства за подобряване на микроклимата в производствените помещения на фирмата. Предвижда се да бъдат закупени такива уреди и апарати за климатизация и вентилация, които са нови по вид и досега не са използвани в предприятието. Тяхната дейност е свързана с поддържане на безопасни и здравословни условия на труд и защита на здравето и безопасността на работниците и служителите. Същевременно избраните за закупуване колективни предпазни средства за нуждите на работещите във фирмата изцяло отговарят на задължителните изисквания на процедура Адаптирана работна среда. Фирмата разполага с голяма собствена производствена база, която представлява индустриална сграда на 2 етажа, както следва: 1. първи етаж с 5 работни помещения: – за метални рамки и табели; - за широкоформатни принтери – 2 бр.; - за гилотина, машина за капси и шевна машина винили; - за принтери – 2 бр., режещ плотер и ел. ламинатор; - за гилотина, термо преса и ел. ламинатор. 2. втори етаж с 2 работни помещения: – за светещи реклами; - за обемни букви и лед модули. Към датата на кандидатстване персоналът на фирмата е с численост 7 д. В съответствие с утвърдената програма за минимизиране на риска е идентифицирана нуждата от използване на колективни предпазни средства за климатизация и вентилация във всички работни помещения на предприятието и на всичките 7 работни места във фирмата, както следва: Управител - 1 Управител продажби и маркетинг - 1 Технически сътрудник - 1, Графичен дизайнер - 1, Печатар мантограф - 1 Монтажник изделия от метал - 2 Общо - 7 Също така в утвърдената програма за минимизиране на риска е идентифицирана и обоснована нуждата от използване във фирмата на следните колективни предпазни средства за климатизация и вентилация: Термопомпен агрегат 14 kW 1 Рекуперативен блок 2 Канално тяло за пресен въздух 1 Термопомпен агрегат 15,5 kW 1 Инверторен климатизатор 24 000 BTU 1 Инверторен климатизатор 18 000 BTU 1 Инверторен климатизатор 12 000 BTU 2 Климатична система термопомпа касетъчен тип 3 В утвърдената програма за минимизиране на риска са предписани следните мерки за изпълнение: 1. Инсталиране на инверторни климатизатори и климатична система термопомпа касетъчен тип във всички работни помещения като колективни предпазни средства за защита от неблагоприятен микроклимат. 2. Инсталиране на общообменна вентилация чрез рекуперативен блок с пластинчати топлообменници в комплект с термопомпен агрегат в помещенията с широкоформатни принтери като колективни предпазни средства за защита от аерозоли на химични агенти и прах. 3. Инсталиране на общообменна вентилация чрез канално тяло за пресен въздух в комплект с термопомпен агрегат в помещенията за лазерно рязане и гравиране с лазер с въглероден двуокис като колективни предпазни средства за защита от аерозоли на химични агенти и прах. В прикачените към електронния формуляр за кандидатстване 2 бр. оферти са предоставени подробни описания на предвидените за закупуване колективни предпазни средства за климатизация и вентилация., Contracted Amount: 67 770.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: Тази дейност от проектното предложение на ЕН ДЖИ ВИ ГРУП ЕООД е насочена към осигуряване на социални придобивки за работещите чрез закупуване на подходящи за целта преместваеми контейнери, които ще бъдат поставени на територията на имота в непосредствена близост до индустриалната сграда на фирмата. Досега в сградата на предприятието не е имало отделни обособени кътове за отдих, рехабилитация, спорт, хранене, почивка и преобличане. За осигуряване на повишени санитарно-хигиенни условия за хранене, краткотраен отдих, почивка и преобличане на заетите във фирмата служители на 7 работни места се предвижда да бъдат закупени изцяло обзаведени и оборудвани преместваеми контейнери. Планира се да бъдат закупени 1 контейнер за хранене и краткотраен отдих и почивка и 1 контейнер за преобличане със санитарен възел – баня и тоалетна. Същевременно избраните за закупуване преместваеми контейнери за нуждите на работещите във фирмата изцяло отговарят на задължителните изисквания на процедура Адаптирана работна среда. Фирмата разполага с голяма собствена производствена база, която представлява индустриална сграда на 2 етажа, както следва: 1. първи етаж с 5 работни помещения: – за метални рамки и табели; - за широкоформатни принтери – 2 бр.; - за гилотина, машина за капси и шевна машина винили; - за принтери – 2 бр., режещ плотер и ел. ламинатор; - за гилотина, термо преса и ел. ламинатор. 2. втори етаж с 2 работни помещения: – за светещи реклами; - за обемни букви и лед модули. Към датата на кандидатстване персоналът на фирмата е с численост 7 д. С помощта на безвъзмездното финансиране от процедура Адаптирана работна среда ръководството на фирмата планира да осигури по-добри санитарно-хигиенни условия за хранене, краткотраен отдих, почивка и преобличане на заетите във фирмата служители на 7 работни места, както следва: Управител - 1 Управител продажби и маркетинг - 1 Технически сътрудник - 1, Графичен дизайнер - 1, Печатар мантограф - 1 Монтажник изделия от метал - 2 Общо - 7 Предвижда се да бъдат закупени напълно оборудвани и обзаведени 2 броя преместваеми контейнери, както следва: 1. Един контейнер за хранене и краткотраен отдих и почивка, включващ: - Двукрилен гардероб- 3 бр., Инверторен климатик- 1бр., Шкаф с мивка, хладилник, 1 бр. долен шкаф, 2 бр. горни шкафове, маса, 6 бр. столове, 1 бр. микровълнова фурна, 1 бр. Кафемашина, 1 бр. диспенсър, 1 бр. телевизор, шкаф мивка, Проточен бойлер 2. Един контейнер за преобличане със санитарен възел – баня и тоалетна, включващ: - Двукрилен гардероб-3 бр., Инверторен климатик-1 бр., Пейка без облегалка – 1 бр. Закачалки, мивка, батерия, моноблок, душ, поддушово корито, подов сифон, вертикален бойлер. В прикачените към електронния формуляр за кандидатстване 2 бр. оферти са предоставени подробни описания на предвидените за закупуване преместваеми контейнери., Contracted Amount: 32 050.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: MEGAMETAL 1 EOOD, Contracted Amount*: 32 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: KLIMAKOMPLEKT EOOD, Contracted Amount*: 67 700.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Employed, incl. self-employed, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 111 342.00 BGN
Grant 111 342.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на дълготрайни материални активи по договор №:BG05SFPR002-1.004-1321-C01 , Estimated Amount: 99 820.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: Доставка на средства за климатизация и вентилация
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: Доставка на ДМА за социални придобивки
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на дълготрайни материални активи по договор №:BG05SFPR002-1.004-1321-C01- ДМА за социални придобивки-контейнери, Estimated Amount: 32 050.00
  • Differentiated position 1: Доставка на дълготрайни материални активи по договор №:BG05SFPR002-1.004-1321-C01- ДМА за социални придобивки-контейнери
    Contractor: MEGAMETAL 1 EOOD
    Contract total funded value: 32 000.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на дълготрайни материални активи по договор №:BG05SFPR002-1.004-1321-C01-Средства за климатизация и вентилация, Estimated Amount: 67 770.00
  • Differentiated position 1: Доставка на дълготрайни материални активи по договор №:BG05SFPR002-1.004-1321-C01-Средства за климатизация и вентилация
    Contractor: KLIMAKOMPLEKT EOOD
    Contract total funded value: 67 700.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN