Identification

UMIS Number BG05SFPR002-1.004-0553-C01
Project Name Adapted working environment and improvement of working conditions in SWE-FLEX LTD.
Beneficiary 833160422 SWE - FLEX EOOD
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 05.12.2024
Start Date 01.01.2025
End Date 01.07.2026
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Стара Загора (BG344), Стара Загора, гр.Стара Загора

Description

Brief description
СВЕ-ФЛЕКС ЕООД е създаденa през 1995 година като търговска фирма в сферата на месопреработвателната индустрия. Обликът на фирмата се изгражда от висококвалифицирани специалисти, работещи в три основни направления: адитиви и технологии, машини и сервиз и обвивки и нови решения. Фирмата осъществява дейността си в офис и склад под наем в град Стара Загора, ул."Тракийски памук" 10. Настоящото проектно предложение включва следните дейности:
1. Внедряване на нова по-екологосъобразна фирмена култура, подобряваща цялостната организация на труд и работните процеси в СВЕ-ФЛЕКС ЕООД, включително обучение на служителите за въвеждане на съответните промени; нови модели на екипна работа; прилагане на мотивиращи практики на всеки служител за екологосъобразно мислене и поведение по време на работния процес и осигурящи опазване на околната среда;
2. Осигуряване на психологическа подкрепа на служителите на СВЕ-ФЛЕКС ЕООД на работното място, целяща ранна превенция на състояния, свързани с физическото,  емоционално и психическо състояние;
3. Осигуряване на колективни предпазни средства за служителите на СВЕ-ФЛЕКС ЕООД включващи: климатици за скалдови помещения.
4. Осигуряване на социални придобивки за служителите на СВЕ-ФЛЕКС ЕООД включващи
- оборудване на помещение за хранене с кухненски шкафове, хладилник, съдомиялна, фурна, котлони, микровълнова, кафеавтомат, 
- място за краткотраен отдих със следното оборудване: масажен стол, диван, телевизор с шкафов.
Реализирането на инвестицията ще допринесе за подобряване на здравословната и безопасна работна среда в предприятието, което е ключов елемент за постигането на устойчиви условия на труд за всички служители.

Activities
  • Activity: Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Предвид нарастващите негативни тенденции в климатичните промени се налагат адекватни мерки за намаляване на вредите върху околната среда с налагане на нови модели на поведение на работните места спрямо спецификата им. С получаване на финансова подкрепа за разработване и прилагане на "зелени" модели на организация на труд СВЕ - ФЛЕКС ЕООД ще премине към цялостна екологосъобразна организация на работните процеси, която цели повишаване ресурсната ефективност, намаляване негативното въздействие върху околната среда и повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги. Основни задачи на дейността са насърчаване и мотивиране на екологосъобразно мислене на служителите, включващо обучение за въвеждане на съответните промени в предприятието. Създаването на "зелена" фирмена култура в предприятието ще спомогне за посрещането на новите предизвикателства, свързани с осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика и променящите се модели на работа. Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени., Contracted Amount: 3 400.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа.: По време на COVID пандемията служителите ни преминаха през много трудни моменти, бяха безсилни наблюдатели на срива бизнесите, невъзможността да доставят резултати, разпада на познатите модели на работа. След успокояване на обстановката те започнаха да "наваксват", полагайки допълнителни усилия - всичко това доведе при някои от тях до "прегряване" или "бърнаут", други не намираха смисъл в собствената си роля и положениете усилия. Това повлия върху тяхното психическо и емоционално състояние. Осигуряването на психологическа подкрепа от специалисти ще спомогне за по-лесното и ефикасно адаптиране на служителите ни към промените в работната среда и ще спомогне за подобряване на здравословната работна среда в СВЕ - ФЛЕКС ЕООД. По този начин ще постигнем и една от основните цели на програмата за оказване на психологическа подкрепа и подпомагане на превенцията на явлението бърнаут. Дейността ще бъде реализирана с помощта на външен изпълнител със съответната квалификация, според Условията за кандидатстване по процедурата. Ще се дефинират проблемните зони на служителите и ще се проведат групови тренинги. Те ще включват теми, свързани с подходящи методи и техники за управление на професионалния стрес, съответстващи на естеството на работа в СВЕ - ФЛЕКС ЕООД, наличието на явлението "бърнаут", подпомагайки откриването на проявите му и осъществяването на ранна превенция на състояния, свързани с физическо, емоционално и психическо изтощение. Ще бъдат проведени и индивидуални сеанси със служители, за които има нужда, според препоръките на изпълнителя на дейността. Етапите за изпълнение са: 1. Преглед на текущото състояние и нуждата от психологическа подкрепа за служителите в СВЕ - ФЛЕКС ЕООД от страна на изпълнителя. 2. Изготвяне и съгласуване на план от страна на изпълнителя за провеждане на групови и индивидуални сесии (ако е нужно) 3. Провеждане на групови и индивидуални сесии и тренинги 4. Обратна връзка и препоръки от изпълнителя за бъдещи действия по отношение на психическото здраве на служителите., Contracted Amount: 3 400.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряване на колективни предпазни средства , вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Целта на дейността е да се осигурят колективни предпазни средства, според изискванията на Програмата за минимизиране на риска, изготвена на база на оценка на риска. Тя включва: - осигуряване на климатици за складовите помещения, чрез който ще се осигури подходящ микроклимат по отношение на температурата. Към момента в склада няма уреди за отопление и охлаждане и съответно микроклиматът не съответства на нормативните изисквания. Служителите рабоят при неблагоприятни условия, което се отразява на тяханат работоспособност и е предпоставка за по-висока заболеваемост. Препоръката в Програмата за минимизиране на риска е в това помещение да се монтират климатици. Дейността ще се извърши в един етап, който ключва доставката и монтажа на климатиците., Contracted Amount: 68 951.25 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: Целта на тази дейност е осигуряване на социални придобивки за служителите на СВЕ - ФЛЕКС ЕООД, които да подобрят условията за възстановяване и почивка на служителите, както физически, така и психически, да подобрят цялостаната среда и включва: - оборудване на помещение за хранене с кухненски шкафове, хладилник, съдомиялна, фурна, котлони, микровълнова, кафеавтомат, - място за краткотраен отдих със следното оборудване: масажен стол, диван, телевизор с шкафов. Реализирането на инвестицията ще допринесе за подобряване на здравословната и безопасна работна среда в предприятието, което е ключов елемент за постигането на устойчиви условия на труд за всички служители Дейността ще се извърши в следните етапи: 1. Доставка и монтаж на кухненски шкафове. 2. Доставка и монтаж на хладилник, съдомиялна, фурна, котлони, микровълнова, кафемашина, 3. Достaвка и монтаж на ТВ шкаф. 4. Доставка на телевизор 5. Доставка на диван и масажен стол, Contracted Amount: 23 220.41 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Employed, incl. self-employed, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 17.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 108 868.83 BGN
Grant 108 868.83 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка и монтаж на колонни климатици, стенен климатик и дестратификатори по 3 обособени позиции: Обособена позиция № 1. Доставка и монтаж на колонни климатици, Обособена позиция № 2. Доставка и монтаж на стенен климатик, Обособена позиция № 3. Доставка и монтаж на дестратификатори, Estimated Amount: 68 951.25
  • Differentiated position 1: Колонен климатик
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Стенен климатик
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Дестратификатор
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN