Identification

UMIS Number BG05SFPR002-1.004-1596-C01
Project Name Adapted working environment in "M - STRONG" EOOD
Beneficiary 131315956 M-STRONG
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 23.12.2024
Start Date 23.12.2024
End Date 23.06.2026
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Стара Загора (BG344), Казанлък, с.Голямо Дряново

Description

Brief description
"М - СТРОНГ" ЕООД е строително инвестиционна компания, която е специализирана в строителството и поддръжката на търговско-административни  и производствени сгради.  Едно от основните предизвикателства пред дейността на дружеството е бързата промяна в пазара на труда и необходимостта от предприемане на ефективни мерки за подобряване на достъпа до трудова заетост на качествени работни места и адаптиране към промените в работната среда.  
С изпълнението на настоящия проект ще се извършат следните дейности за подобряване на безопасността на работната среда и осигуряване на здравословни условия на заетите лица в дружеството:  
Дейност 1 Разработване и прилагане на "зелени" модели на организацията на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в дружеството, вкл. изготвяне на зелени карти за организация на процесите и обучение за внедряване на зелени модели; 
Дейност 3 Закупуване на лични предпазни средства ( ЛПС) и специално работно облекло;  
Дейност 4 Осигуряване на колективни предпазни средства, включително модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.
Дейност 5 Осигуряване на социални продобивки за работещите.
Activities
  • Activity: Дейност 1 Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд: Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени.“, Contracted Amount: 4 980.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3 Закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло: По тази дейност дружеството планира да закупи за своите служители следните ЛПС: 1. Защитно зимно яке и гащеризон 66 бр. 2. защитни зимни обувки 66 бр. 3.защитно лятно яке и гащеризон 66 бр. 4. защитна каска 66 бр. 5. защитни ръкавици от нитрил 66 бр. 6. защитни ръкавици от латексови пяна 66 бр. 7. водозащитен костюм 66 бр. 8.сигнална жилетка 20 бр. 9.полумаска с две гнезда 18 бр. 10.филтър за полумаска 18 бр. 11.сбруя 16 бр. 12.комплект еластично въже с абсорбер и карабини 16 бр. 13.антифони 12 бр. 14.респиратор с клапа 18 бр. 15.защитни очила 18 бр. От личните предпазни средства ще се възползват всички 35 служители на дружеството съобразно предписанието на трудовата медицина и извършената оценка на риска. Личните предпазни средства са необходими тъй като нашите служители работят повече на открито при основните дейности на дружество а именно: 1)строителна, 2)охранителна и 3)дейност по поддръжка на фотоволтаичния парк в с. Голямо Дряново. Поддръжката се изразява в косене на парка и осигуряване на техническата изправност на фотоволтаичните съоръжения (наблюдение и контрол на работата на електросъоръженията във фотоволтаичната централа. Участие при отстраняването на аварии и подпомагане в цялостната дейност по осигуряване на правилната експлоатация и надеждна работа на ЕЛ.ЦЕНТРАЛАТА). Поддръжката се извършва от общите работници и ел. техниците. Като основен проблем пред работата на открито идентифицираме негативното влияние на околната среда и материали, с които работят. Често се налага да смесват различни съставки и се вдига фин полепващ прах при строителните дейности, който затруднява дишането и по-едър груб прах, който полепва по дрехите, лицето и респективно кожата и предизвиква дразнене и кашляне. Поради изложените проблеми е необходимо за нуждите на нашите служители да осигурим по-висока защита с личните предпазни средства и специално работно облекло. Строителните площадки са място, където винаги има риск от падащи предмети, преминават едрогабаритни транспортни средства и се използват различни строителни материали. От друга страна поддръжката на електроцентралата включва визуален контрол на соларните панели и оглед с термокамера, притягане на носещата конструкция и фотоволтаичните панели. Замерване на постояннотоковите и променливотокови вериги. Поддръжката на соларния парк включва набор от дейности, включително рутинни инспекции, почистване на слънчеви панели, проверка на електрически връзки, наблюдение на производителността на системата, идентифициране и поправяне на неизправности и провеждане на мерки за превантивна поддръжка, като подмяна на дефектни компоненти или актуализиране на софтуер/фърмуер. Извършвайки тези дейности, служителите ни се нуждаят от сигурни лични предпазни средства, които да им осигурят безопасна работа., Contracted Amount: 54 989.35 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 4 - Осигуряване на колективни предпазни средства, включително модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Планираме да закупим следните КПС: 1. мултисплит система, включваща 3 бр. външно тяло и 6 бр. вътрешно тяло с филтър със сребърни йони с антибактериално действие. Тя допълва благоприятната микросреда за служителите. Климатичната сплит система ще бъде монтирана 6 помещения на Дружеството в село Голямо Дряново. Тя има за цел да вкара свеж въздух, за да се подготви благоприятен микроклимат за служителите, спомагайки за задържане и унищожаване на бактерии, вируси, плесени и други микроби във въздуха. Така ще се ограничи рискът от разпространението на въздушно разнасяни инфекции. Климатиците са тип мултисплит и в тази връзка се считат за оборудване съгласно условията на процедурата., Contracted Amount: 14 825.50 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 5. Осигуряване на социални придобивки за работещите: В рамките на настоящата дейност ще се извърши следното: Дружеството планира да осигури за нуждите на своите служители следните социални придобивки: 1 броя контейнери за почивка, отдих и хранене. "М- СТРОНГ" ЕООД не е разполагал до този момент с подходящо помещение за почивка и хранене, но е от изключителна важност да предоставим подходящо място за почивка и по-здравословен режим на хранене за нашите служители. Контейнерът е с размери 300/600/240 см. с оборудване от климатик, кана за гореща вода, кафе машина, микровълнова фурна, трапезна маса с шест стола и мини кухня с хладилник и котлони. От контейнера ще се възползват всички служители (35 бр.) на дружеството. В тях те ще могат да почиват пълноценно, предвидената кухненска част ще им осигури място за хранене. Осигуряването на помещение за отдих и хранене е от съществено значение за подобряването на работната среда на служителите на "М- СТРОНГ" ЕООД . Наличието на такъв пространствен ресурс едновременно ще осигури на заетите лица уютно място, където да могат да се разнообразят и да се възстановят от интензивната работа и ще повиши удовлетворението и мотивацията на техния работен ангажимент. То също така ще допринесе и за поддържане на по-здравословен начин на живот на екипа. 2. Закупуване на оборудване за обособяване на фитнес зала в помещение собственост на М- СТРОНГ" ЕООД. Помещението в момента е празно и неизползваемо, приблизителната площ е към 200 м2. Предвиденото за закупуване фитнес оборудване е следното: гумена настилка от отделни плочи, която се монтира директно върху пода посредством защипващи се механизми и която може да се премества, комбинирана станция, регулируема лежанка, смит машина, лег преса, олимпийска лежанка, олимпийски силов лост, уретанови тежести, комбиниран уред гърди и рамо, уред за бицепс и трицепс, комбиниран уред за крака предно и задно бедро, уред за вътрешно и външно бедро, уред за кръст и корем, бягаща пътека, велоергометър и професионални стълби. Предвидените уреди обхващат тренировки на всички възможни мускулни групи в зависимост от предпочитанията на служителите, които ще ги използват. Предвиденото фитнес оборудване е необходимо, тъй като с него ще се подобрят физическата активност и здравето на служителите на М- СТРОНГ" ЕООД и същевременно ще намали техния стрес. Това ще допринесе за цялостното физическо и психическо благосъстояние на екипа, за по-висока работна продуктивност и ефективност, както и за увеличаване на доброто настроение и мотивацията на екипа. От предвидените мерки по Дейност 5 ще се възползват всички наши 35 бр. служители на дружеството., Contracted Amount: 241 085.07 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Employed, incl. self-employed, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 35.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 347 467.91 BGN
Grant 347 467.91 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN