Identification

UMIS Number BG05SFPR002-1.004-1322-C01
Project Name Improvement of working conditions in Monolit LTD
Beneficiary 114580361 Monolit LTD
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 03.12.2024
Start Date 03.12.2024
End Date 03.12.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Плевен (BG314), Плевен, гр.Плевен

Description

Brief description
Предвидените дейности в проектното предложение ще допринесат за подобряване на здравословната и безопасна работното среда в Монолит ООД което е ключов елемент за постигането на устойчиви условия на труд за всички работници, спомагайки за намаляване на рисковете за здравето на работното място и за подобряване на стандартите за здравословни и безопасни условия на труд,чрез :
1. Предприемане на ефективни мерки за адаптиране на служителите към промените в работната среда.;
2. Осигуряване на безопасни условия на труд, на работниците и служителите чрез защита от падане от високо и  при изкопни работи ;
3.Намаляване на  рисковете  при работа на строителния обект;
4. Осигуряване на социални придобивки на работещите , чрез закупуване на  1 бр. мобилни столова;
Activities
  • Activity: Дейност 1 „Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в Монолит ООД . Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд": Дейността е насочена към въвеждане на „зелени“ модели на организация на работните процеси, които имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност и за намаляване въздействието върху околната среда.Тя включва : 1. Въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места; 2.Изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени , Contracted Amount: 10 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 4 „Осигуряване на колективни предпазни средства , вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд в Монолит ООД“: Кандидатът изпълнява различни СМР паралелно в няколко обекта в гр. Плевен и наслените места от обшината и региона , Към момента има подписани договори с инвеститори за изграждане на жилищни и промишлени сгради , с различно РЗП и височина . Строителните дейности на сгради високо строителство изисква използването на колективни средства за защита от ново поколение , които да намалят рисковете от подхлъзване и падане от височина. Паралелно изпълняваните строителни обекти и по- конкретно тези които са свързани с жилищно строителство изискват едновременно фирмата да разполага с колективни средства за защита - парапети за предпазване от падане от височина за над 500 л. метра открити пространства на голяма височина, които поставят работещите под риск при работа. За целта в проекта е предвидено закупуването на 500 л.м ПРЕДПАЗНА СИСТЕМА ЗА ПЛОЧА ТИП „БАРИЕРА“ (парапети) . За да се осигурят колективни предпазни средства за 500 л.м е необходимо закупуването на: 1. Предпазно пано с височина 1200 мм и дължина от минимум 2300 мм, в зависимост от конкретния произв. 2.Странични стълбове за монтаж с височина 1200 мм 3. Монтажен елемент ( пета) Това са вид мобилни олекотени парапети от ново поколение и в това си качество, те могат да бъдат транспортирани и монтирани на следващ строителен обект, след приключване на работата.Тези парапети ще заместят съществуващите, които са амортизирани, част от тях са счупени и носят риск за безопасността на работещите на височина. Закупуването, доставката и поставянето на моб. парапети ще намали чувствително рисковете от подхлъзване, падане и падане от височина, предвидени в програмата с мерки за предотвратяване, ограничаване и контрол на рисковете за здравето и живота на работещите в компанията. При запитването за оферта за конкретното колективно средство за защита от падане от височина получихме оферти от двама различни доставчици , като оборудването е със сходни технически характеристики. Тези съоръжения ще заместят наличните, които са амортизирани и недостатъчно надеждни от падане от височина За още по-голяма безопасност на работещите, освен съоръженията предпазващи от падане вътре в изкопа, се предвижда и закупуване на 31,5 метра укрепваща защитна система за изкопи, която се състои от 9 бр. основни модула 3500 мм х 2400 мм със стандартни разпонки , 9 бр. надстройващи модула 3500 мм/1400 мм със стандартни разпонки и 9 бр.комплекта свързващи щифтове, което ще доведе до максимална защита на работниците при изграждане на изкопи за външни ВиК връзки. Новата укрепваща система е и олекотена, което е допълнително предимство за намаляване на трудовия травматизъм. Новата система ще замени наличната, която е тежка и амортизирана. , Contracted Amount: 272 575.42 , Reported Amount: 201 691.98
  • Activity: Дейност 5 „Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др“. : Монолит ООД изпълнява обекти с продължителност над 3 месеца и на места без възможност за столово хранене. Дейността включва закупуване на един брой мобилен фургон, за обособяване на мобилна столова за работещите по строителните обекти, които обичайно се изпълняват за срок от повече от три месеца и където няма друга възможност за столово хранене. Често в малките населени места в община Плевен и региона няма възможности за столово хранене. Работниците, които се трудят на строителни обекти в подобни населени места са лишени от възможност за пълноценен отдих, почивка и хранене на подходящо място по време на работа. Строителството на кооперация или еднофамилни къща се изпълнява в рамките на от няколко месеца до 2-3 години, в зависимост от обема на СМР и желанията на клиента. За обекти, които се изпълняван за срок повече от три месеца в малки населени места или извън населени места, мобилната столова е много добра възможност работниците да починат и да се нахранят.За изпълнението на дейността е предвидено: 1. Закупуване на 1 бр. фургон ( контейнер)за хранене , отдих и почивка обособен като мобилна столова 2. Оборудване за 1 бр. мобилна столова: Климатик - 1 бр. Хладиник - 1 бр. Микровълнова - 1 бр Кафе машина - 1 бр. Автомат за топла и студена вода (диспенсър)- 1 бр. Маса за хранене -1 бр. Столове за хранене - 6 бр. Метален гардероб за съхранение -6 бр Климатикът е стенен тип с вътрешно и външно тяло с мощност 12 000 BTU с включен монтаж в фургона ( контейнера) Газовите нагреватели са предвидени за случаите, в които няма възможност за прекарване на електричество на обекта или същото ще бъде изградено на по-късен етап,за да затопля мобилната столова при неблагоприятни зимни условия. За обекти, които се изпълняват за кратък период и не е рентабилно да се транспортира мобилната столова или няма място къде да се позиционира мобилна столова, също ще се използва газовия отоплител, за да може в студения и зимния период от годината, работниците да се стоплят по време на обедната си почивка. Мобилността на столовата ще даде възможност за многократно използване на различни обекти за дълъг период от време.За определяне на средноаритметичната цена за всеки един предвиден в дейността разход са взети две офети , като единичната цена , количество и общата цена са попълнение в Приложение IV Информация за пазарни цени, Contracted Amount: 44 066.01 , Reported Amount: 14 371.33

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: LEADERS CONSULT LTD, Contracted Amount*: 3 884.36 , Reported Amount**: 3 884.36
  • Contractor: DEFIGO RENT LTD, Contracted Amount*: 201 691.98 , Reported Amount**: 201 691.98
  • Contractor: MOBILD RENT LTD, Contracted Amount*: 10 486.97 , Reported Amount**: 10 486.97
  • Contractor: SOFENA LTD , Contracted Amount*: 10 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Peri Bulgaria LTD, Contracted Amount*: 70 502.90 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Employed, incl. self-employed, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 56.00 , Reached amount: 56.00

Financial Information

Total Project cost 326 641.43 BGN
Grant 326 641.43 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 302 997.93 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на предпазни парапети ( 500 линейни метра )“ , Estimated Amount: 70 675.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на предпазни парапети ( 500 линейни метра )“
    Contractor: Peri Bulgaria LTD
    Contract total funded value: 70 502.90
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на колективни предпазни средства за защита за нуждите на Монолит ООД Об. позиция 1 Доставка на плътна за укрепване на изкопи ( 31,5 линейни метра) Об. позиция 2 Доставка на предпазни парапети ( 500 линейни метра ) , Estimated Amount: 272 575.42
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 „Доставка на плътна за укрепване на изкопи( 31,5 линейни метра)“
    Contractor: DEFIGO RENT LTD
    Contract total funded value: 201 691.98
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 „Доставка на предпазни парапети ( 500 линейни метра )“
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN