Identification

UMIS Number BG05SFPR002-2.002-0122-C01
Project Name Strengthening the system of social activities and services in the municipality of Belogradchik
Beneficiary 000159458 Belogradchik Municipality
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 16.03.2023
Start Date 01.05.2023
End Date 25.02.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Видин (BG311), Белоградчик

Description

Brief description
Изграждане и укрепване на общински капацитет за прилагане на ЗЛП, ЗХУ, ЗСУ, , свързани с насочване на лицата за ползване на социални услуги в община Белоградчик, чрез дейности по изграждане на човешки ресурс от нови и настоящи общински служители и включване на комплекс от мерки и дейности за подкрепа на общината в процеса по реформиране системата на социалните услуги на местно ниво, свързани с функциите и правомощията произтичащи от посочените закони, като се подпомогнат процесите по планиране, анализиране и мониторинг на местно ниво, чрез включване на всички пряко отговорни институции и органи, свързани с процеса по предоставяне на качествени социални услуги на населението. 
Изпълнението на проекта ще подкрепи реформата в сферата на социалните услуги на местно ниво, като същевременно ще развие и утвърди и сътрудничеството на общинско и междуобщинско ниво по планирането и предоставянето им.
Activities
  • Activity: Наемане на новоназначени и действащи служители : Дейността е планирана за изпълнение в следните етапи: Подбор и наемане на нови служители и включване на общински служители в дейностите по насочване. Дейността предвижда назначаване на нови двама служители към Общинска администрация, които да бъдат наети за изпълнение на задълженията и отговорностите на общината, свързана с насочване по ЗЛП, ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочване от общините за ползване на социални услуги. Тази поддейност ще бъде планирана по следния график - подбор на лицата - първия месец от проекта, и назначаване на лицата за период от 15 месеца, при определено брутно трудово възнаграждение, съобразено с МРЗ в Общинска администрация, за служителите наети и занимаващите се със социалната политика в общината. За наемането на лицата ще бъдат определени нужните изисквания. Лицата ще бъдат назначени на длъжност "Специалист, социална работа" . След извършения подбор лицата ще се помещават в офис в Общинска администрация, в който се помещават и останалите служители - социални дейности, с цел комплексно и ефективно предоставяне на информация и услуги по насочване на всички заинтересовани лица, касаещи дейностите и правомощията на общината, като управляваща и предоставяща социални услуги, съгласно задълженията произтичащи от ЗЛП, ЗХУ и ЗСУ, само в частта свързана с насочване от общините на социални услуги. За обезпечаване процеса по осигуряване на обслужване за двамата новоназначени служители, общината ще разкрие фронт - офис с необходимото оборудване и обзавеждане. В дейността ще бъдат включени и 2-ма настоящи служители на длъжност гл.експерт "Социални дейности", и Координатор - дейности "Асистенстка подкрепа" за същия период. Двете лица, ще бъдат назначени на допълнителни трудови договори по проекта, във връзка със задълженията и отговорностите на общината, свързани само с частта свързана с насочване за ползване на социални услуги по ЗСУ и ЗХУ и ЗЛП. Размерът на почасовото заплащане на наетите по проекта настоящи служители ще бъде съобразен с размера на почасовото им заплащане, определен с акта за назначаването им или с основния им трудов договор. Новозначения персонал, както и назначените служители към момента в общината гл. експерт "Социални дейности" и Координатор-дейности "Асистентска подкрепа", ще бъдат ангажирани с извършване на насочване от общината, съгласно ЗЛП,ЗХУ и ЗСУ, само в частта, свързана с насочване от общините за ползване на социални услуги на уязвимите групи от населението на общината. , Contracted Amount: 50 197.86 , Reported Amount: 25 507.93
  • Activity: Фронт - офис, обучение и супервизия на наетия персонал по проекта, както и дейности по планиране, мониторинг и информиране на общността: По проекта ще бъде създаден фронт - офис с нужното оборудване и обзавеждане за двамата новоназначени служители, като ще бъдат закупени /2 бр. лаптопи/ и обзавеждане /2бр.бюра, 2 бр. работни стола, 1 бр. мет.шкаф за документи/. По проекта ще бъдат разходени средства за командировки, за материали и консумативи и т.н. Служителите и новоназначениете и действащите двама служители към администрацията ще преминат едноседмично обучение, като също така ще им бъде осигурена и подкрепяващи мерки чрез провеждане на две супервизии. В обученията темите ще бъдат определени спрямо идентифицираните нужди, при съобразяване на наличния опит, образование и компетенции, които притежават лицата. Обучението и супервизиите ще бъде с цел оказване на подкрепа на служителите, ангажирани с изпълнението на ЗЛП,ЗХУ и ЗСУ, само в частта, свързана с насочване от общините за ползване на социални услуги. Обучението ще бъде разпределено времево в определени дни на 2 -ри проектен месец, като за целта ще бъде нает на граждански договор експерт, с нужната квалификация и опит. Ще бъдат извършени две супервизии от същия експерт, който ще проведе и обучението на служителите, еднодневни. По проекта ще бъдат планирани и изпълнени и дейности за обезпечаване на механизма по сътрудничество и наблюдение на социалните услуги чрез Съвета по въпросите на социалните услуги и изготвяне на анализи и проучвания в сферата на социалните услуги, в т.ч. анализ на потребностите от социални услуги, като се планират извършване на минимум три работни срещи, с които да бъде оказана подкрепа в процеса по мониторинг на социалните услуги на местно ниво, като Съвета по въпросите на социлните услуги, ще подпомага активно дейностите на назначените "Специалисти, социална работа", както и на общинските служители. Планира се да бъде изготвена съвмество със Съвета по въпросите на социалните услуги, кратка брошура и информационна листовка, които да бъдат разпространени сред ползвателите на социалните услуги, както и сред общността, като в тях по достъпен начин да бъдат описани конкретни стъпки за достъп до всяка социална услуга, която може да се предоставя на местно ниво на населението, както и да бъде изготвена анкетна карта за проучване на удовлетвореността на населението в общината от наличната мрежа от социални услуги, както и развитието им. Ще бъде оказана подкрепа на общината за планиране и анализиране на предоставянето на социални и интегрирани здравно - социални услуги, включително за разработване на програма за развитие на качеството на социалните услуги, като ще бъде ангажиран допълнително външен експерт, който ще подкрепи процеса по планиране на социалните услуги на общинско ниво, както и ще подпомогне процеса по изготвяне на Програма за развитие на качеството на социалните услуги. По проекта ще се проведат разяснително - информационна кампания за предоставяне на личната помощ, социалните и интергирани здравно - социални услуги, както и информираност на обществото на местно ниво, относно възможностите за разрешване на проблемите, свързани с липсата на достъпност за хората с увреждания, като ще бъде ангажирана фирма, която да изготви кратък информационен видео клип, които да бъде разпространен сред общността, на сайта на общината, чрез социалните мрежи, с информация за предоставяне на личната помощ, както и социалните и интегрирани здравно - социални услуги, предоставяни от общината, като по този начин информацията ще стигне до по - голям брой лица. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Employed, incl. self-employed, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Employed persons who have increased their competences, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 35 711.11 BGN
Grant 35 711.11 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 35 711.11 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN