Identification

UMIS Number BG05SFPR002-2.002-0156-C01
Project Name "Strengthening the municipal capacity of Dimovo Municipality"
Beneficiary 000159554 OBSHTINA DIMOVO
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 20.03.2023
Start Date 27.03.2023
End Date 30.04.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Видин (BG311), Димово

Description

Brief description
Проектното предложение е насочено към изграждане, развитие и укрепване на общинския капацитет в община Димово за плавно, безпроблемно въвеждане, изпълнение и упражняване на правомощията и задълженията на общината по Закона за социалните услуги, Закона за хората с увреждания и Закона за личната помощ. 
Предвидено е извършване на ремонт на помещение, находящо се в сградата на общинска администрация - Димово, наемане, обучение и супервизия на нов служител, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общината по ЗЛП, ЗХУ и ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги.
С реализирането на проектното предложение ще бъдат насърчавани равните възможности, като не се допуска дискриминация на лицата, основана на пол, раса, цвят на кожата, етническа принадлежност, социален произход, език, религия, имотно състояние, възраст или увреждане и ще се достигне до по-ефективен механизъм, по-добро взаимодействие и координация, при която се зачитат и спазват правата и основните свободи на гражданите. Също така ще се оказва помощ, съдействие и прием на заявления за избор на социални услуги и насочването за тази услуги, предоставяне на информация на лицата, относно съществуващите социални услуги, условията и сроковете за тяхното ползване, местоположението на предоставяните социални услуги в общината, условията на заплащане и пълно или частично освобождаване от заплащане на такса за ползване на социалните услуги, оказване на съдействие и консултиране на лицата за избор на подходящи за тях социални услуги. По този начин ще се обезпечи изпълнението на задълженията и отговорностите, свързани със социалната политика на общината към населението ѝ, чрез достъпни услуги и дейности по предоставянето на гъвкави, навременни, адекватни, ефективни, ефикасни и качествени услуги на лицата от най-уязвимите групи от населението на общината, съобразени и в зависимост от желанията, личният избор и нужди.
Activities
  • Activity: Наемане на персонал, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общините по ЗЛП, ЗХУ, както и по ЗСУ в частта , свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги.: За подкрепа на реформата на системата на социалните услуги, изпълнението на задълженията и правомощията на общината, свързани с политиката в социалната сфера осигуряването на достатъчни услуги на населението, натовареността и ангажираността на служителите от общинската администрация е необходимо наемане на нов служител на длъжност "Социален работник". Функциите, които ще изпълнява са свързани с изпълнението на задълженията и отговорностите на общината по ЗЛП, ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги - директна комуникация с лицата, желаещи да ползват социални услуги, прием на заявления-декларации, изготвяне на индивидуални оценки на потребностите и други. Социалният работник ще бъде назначен на основен трудов договор при пълен работен ден - осем часа за 24 месеца. Общият размер на разходите за трудови възнаграждения по реда на КТ на персонала, включително всички дължими доплащания и осигурителни вноски, начислени за сметка на работодателя е в размер на 47 172,14 лв. , Contracted Amount: 47 172.14 , Reported Amount: 46 887.95
  • Activity: Обучение на персонала, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общините по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги. Извършване на текущ ремонт на помещение, съществуващ сграден фонд и създаване на едно работно място /фронт-офис/, закупуване на компютърно оборудване и офис обзавеждане.: 1. Планираните дейности са създаване на фронт-офис, чрез извършване на текущ ремонт на помещение, което се намира на партерния етаж на сградата на общинска администрация - Димово, публична общинска собственост, бивш "Център за информация и услуги на гражданите" с площ от 21 кв. м., с отпаднало предназначение, поради малката площ и натоварването за поемане и обслужване на гражданите. Необходимо е извършването на текущ ремонт за подобряване и привеждане на помещението в приветлив вид, а именно премахване на стара мазилка, грундиране, шпакловка и боядисване на стени, поставяне на окачен таван, поставяне на ламиниран паркет, подмяна и монтаж на осветителните тела, контакти и ключове за осветление. 2. Закупуване и подмяна на остаряло и амортизирано оборудване и обзавеждане на помещението с офис-стол, стол за граждани или канапе, подходящи и за лица с увреждания, компютър, принтер и шкаф-секция за документи, материали и консумативи. 3. Предвидено е обучение и супервизия на един новоназначен служител и четирима служители - двама управители на социални услуги "ЦНСТЛФУ" - село Извор и "ЦНСТЛПР" -село Воднянци, и двама директори на социални услуги "ДСХ" и "ДЦСХ" - село Гара Орешец, и "ЦСРИ" и "ДЦСХ" - град Димово. Организираното обучение за 5 лица ще се извърши през първи проектен месец. Общият размер на единната ставка е в размер на 18 868,86 лв., както следва: Разходите за ремонтни дейности /СМР/ са в размер на 3 000,00 лв. Разходите за оборудване и обзавеждане са в размер на 3 604,10 лв. Разходите за обучение и супервизия са в размер на 6 811.83 лв. Непреки разходи в размер на 5 452,93 лв., Contracted Amount: 18 868.86 , Reported Amount: 18 755.18

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Employed, incl. self-employed, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 5.00
Indicator 2 Employed persons who have increased their competences, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 5.00

Financial Information

Total Project cost 65 643.13 BGN
Grant 65 643.13 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 65 643.13 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN