Identification

UMIS Number BG05SFPR002-1.012-0055-C01
Project Name New jobs and career development for disadvantaged people in trade in Pazardzhik
Beneficiary 206302274 Energy Team 2020
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 13.09.2024
Start Date 29.09.2024
End Date 29.10.2027
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пазарджик (BG423), Пазарджик, гр.Пазарджик

Description

Brief description
"Енерджи тийм 2020" ЕООД е регистрирано през 2020 година с основна дейност търговия. Дружеството разполага със собствен магазин с площ от 600 кв. м., който се намира в гр. Пазарджик, ул. "Ст. Ангелов"119. Магазинът работи денонощно като в него се продават широк асортимент от хранителни стоки, напитки и стоки за бита. Към момента на кандидатстване във фирмата са заети 17 човека на трудов договор. Проектното предложение включва дейности за увеличаване на персонала, като създаването на нови работни места е насочено изцяло към групите в неравностойно положение на пазара на труда.
В рамките на проекта, „Енерджи тийм” 2020 ще назначи 10 лица в неравностойно положение за период от една година и ще осигури устойчивата им заетост за още 6 месеца.Проектът предвижда и работно място за човек с трайни увреждания, като предвижданите трудови задължения ще бъдат съобразени със здравословното му състояние. На тази работна позиция ще бъде .назначено лице в продължение на 24 месеца субсидирана заетост и минимум една година след това за сметка на работодателя. 
В проектното предложение е предвидено и осъществяването на менторска програма. Тя  ще осигури на новопостъпилите служители първоначална подкрепа на работното място, а от друга страна ще стимулира част от настоящите служители да участват в създаването на ефективен екип.
Проектът ще бъде реализиран в рамките на 37 месеца и ще се извърши изцяло на територията на гр. Пазарджик.
Включването на нова работна сила е от първостепенна нужда за предприятието, като в същото време ще създаде заетост за уязвимите групи в района. Проектът включва и дейности, способстващи администрирането и отчитането му, както и дейности за популяризиране на изпълнението, целите и неговите резултати. Всички предвидени в проектното предложение дейности са съобразени и напълно кореспондират със заложените в процедурата приоритети и специфични цели и изпълнението им ще допринесе за  устойчивата интеграция на пазара на труда на лица в неравностойно положение.
Activities
  • Activity: Наемане на лица от целевата група: Дейност 1 включва 11 безработни лица от целевите групи, които ще бъдат извадени от сектора на безработицата и ще бъдат включени в устойчива и продължителна заетост чрез осигуряване на работна заплата и осигурителни вноски в рамките на проектните дейности и след приключването им. Наемането на лицата от целевата по процедурата група е от първостепенна важност за фирмата-кандидат по следните причини: - Търговският обект на фирмата-кандидат е с денонощен режим на работа и изисква персонал, който да бъде разпределен в три работни смени. Магазинът е голям по площ и с множество отделни секции /хлебни изделия, хладилни витрини, плодове и зеленчуци, напитки, др./ Подреждането на стоките в отделните секции и проследяването на срока на годност на хиляди различни артикули е непрекъснат процес, в който са ангажирани част от служителите. Назначаването на нови хора ще спомогне този процес да се оптимизира, ще повиши качеството на обслужване и ще позволи на фирмата да разшири асортимента от предлаганите стоки, вкл. и като формира нови продуктови секции и щандове. - Към момента търговският обект се обслужва от една каса, което е недостатъчно съобразно площта и обема на работа на магазина. Пред касата се формират опашки, което от една страна затруднява клиентите, а от друга е причина за стресова работна среда за заетите на касата служители. Наемането на допълнителен персонал ще позволи на кандидата да отвори втора каса, което чувствително ще подобри както условията на труд, така и качеството на обслужване в магазина. Трудовите задачи и отговорности за работа в магазина са разписани в длъжностна характеристика за позицията „Продавач-консултант”. Тази позиция предполага високи нива на отговорност, но не изисква специално образование и квалификация, което я прави подходяща за целевите групи. В рамките на проектното предложение ще бъдат разкрити и поддържани следните работни места: 1. Десет работни места за лица в неравностойно положение за период от една година субсидирана заетост и още минимум 6 месеца след това за сметка на работодателя. Размер ът на стандартната таблица за единица разход при 8-часов работен ден, в съответствие с т. 14.3 от Условията за кандидатстване по процедурата е 3 963.00 лв. (Индекс на ИД – G,Търговия; ремонт на автомобили и мотоциклети).Десетте нови служители ще бъдат назначени на длъжност „Продавач-консултант” с Код по НКПД 5223 2001. Те ще бъдат включени в графика от три 8-часови работни смени, като се предвижда следното разпределение на работните задачи: - 6 човека /по двама на смяна/ на длъжност „Продавач-консултант”, които ще обслужват допълнително отворената втора каса и хладилната витрина до нея. - 4 човека на длъжност „Продавач-консултант”, които ще разпределят стоките по стелажите в магазина, хладилниците и хладилните витрини, ще следят наличностите, ще осигуряват правилно съхранение на стоките в търговската зала, ще оказват помощ на клиентите при избор на стока, ще участват в инвентаризациите и др. 2. Едно работно място за лице с трайни увреждания за период от 12 месеца субсидирана заетост и още минимум една година след това за сметка на работодателя. Лицето с трайни увреждания също ще бъде назначено на позиция „Продавач консултант”. Разходите за заплата и осигуровки за първите две години от заетостта му се определят спрямо размера на стандартната таблица за единица разход при 8-часов работен ден, в съответствие с т. 14.3 от Условията за кандидатстване по процедурата е 3 963.00 лв. (Индекс на ИД – G,Търговия; ремонт на автомобили и мотоциклети). За това лице са предвидени трудови отговорности от длъжностната характеристика, които не изискват интензивно движение и физически усилия. Работното място ще бъде разположено в офисната част на обекта, където лицето ще разполага с подходящ ергономичен стол и бюро. Задълженията на това новонаето лице ще включват изписване на етикетите, обозначаващи вида на стоката, цената и грамажа, както и проследяване на гаранционния срок на хранителните стоки., Contracted Amount: 190 224.00 , Reported Amount: 27 741.00
  • Activity: Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период от 6 месеца: Колективът на дружеството ще положи старание да интегрира бързо новите си колеги в средата, да им създаде предпоставки за личностно и професионално израстване и да изгради трудовите им навици в хармония със стандартите и нормите на работа в търговския обект. Съобразно целите на проектното предложение се очаква новите служители да усвоят работните процеси и да изпълняват качествено задълженията си в рамките на изпълнение на проекта и след това. Този процес ще бъде подпомогнат чрез осъществяване на менторска програма. В нея ще участват 6 от служителите на магазина, които ще подпомогат новонаетите лица от целевата група при навлизането им в спецификата на работното място. Менторите ще бъдат определени от работодателя и ще имат задължението да отделят за тази дейност минимум 40 часа месечно. Предвиждат се по двама ментори за всяка от трите работни смени в магазина. Трима от менторите обучават шестимата новозаети от целевите групи, които ще работят на новооткритата каса. Другите трима ще подпомагат четиримата нови служителя в магазинния салон, както и лицето с трайни увреждания. Месечните разходи за възнаграждение на ментори, които ще отговарят за представители на целевата група са в размер на ½ от минималната работна заплата, установена за страната за 2024 г. - 466.5 лв. , Contracted Amount: 16 794.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants in employment, including self-employment, upon leaving, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 11.00 , Reached amount: 3.00
Indicator 2 Disadvantaged participants, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 11.00 , Reached amount: 7.00

Financial Information

Total Project cost 227 719.80 BGN
Grant 227 719.80 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 30 515.10 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN