Identification

UMIS Number BG05SFPR002-1.012-0324-C01
Project Name Sustainable employment for disadvantaged people
Beneficiary 825297318 AQUAREL LTD
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 10.09.2024
Start Date 10.09.2024
End Date 10.03.2027
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Пловдив, гр.Пловдив

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение на фирма АКВАРЕЛ ООД е насочено към наемане на персонал. Към момента в предприятието работят 16 човека, което е напълно недостатъчно за извършване на всички дейности, което от своя страна намалява конкурентоспособността на предприятието. Дружеството се занимава с търговия на дребно с вестници и канцеларски стоки.
Чрез назначаването на пет лица от двете целеви групи е предвидена устойчивост на новосъздадените/подкрепени работни места, за които е била осигурена субсидирана заетост по време на проекта.
По настоящия проект кандидатът предвижда да назначи пет лица, обособени в четири различни позиции:
- техник, поддръжка на компютърни мрежи - 3513-301;
- склададжия - 4321-2014;
- общ работник - 9622-0001;
- монтажник, мебели от дърво и други подобни материали - 8219-2008.
Новозаетите работни позиции ще бъдат въведени в естеството на работния процес и работната среда чрез назначаване на компетентно лице /ментор/, което е добре запознато с работния процес и ще подпомогне за по-бързото адаптиране и усвояване на необходимите умения за качествено изпълнение на работата.
В бюджета е заложен и разход за транспорт, тъй като се цели новоназначените лица да бъдат от същата област и община, но в различно населено място от седалището на фирмата.
Необходимостта от назначаване на допълнителен персонал ще подмомогне фирмата да разшири екипа си, което за нас като работодател ще бъде от голяма полза. По този начин ще гарантираме по-ефективни резултати, по-бързо реагиране от страна на клиент - услуга, както и по-голяма конкурентоспособност.
Ръководството на фирмата е убедено, че персонала е най-важния ресурс за развитието на всяка една фирма и чрез него се стреми да осигури максимална удовлетвореност сред своите клиенти. Чрез назначаването на допълнителен персонал фирмата ще може да осъществява в по-бързи и кратки срокове предоставяните услуги, с които фирмата осъществява своята дейност и ще постигне много добри крайни резултати.
Activities
  • Activity: Наемане на лица от целевата група: По настоящия проект кандидатът предвижда да назначи пет лица от двете целеви групи, обособени в четири различни позиции. Четири от новосъздадените/подкрепени работни места фирмата - кандадат залага да бъдат лица в неравностойно положение без трайни увреждания и едно лице с трайни увреждания със степен на трайно намалена работоспособност 50 и над 50 на сто. Предвиждаме да наемем четири лица в неравностойно положение, както следва: - техник, поддръжка на компютърни мрежи - 3513-301 - 2 лица; - склададжия - Код НКПД - 4321-2014 - 1 лице; - общ работник - Код НКПД - 9622-0001 - 1 лице; Лицето с трайно увреждане предвиждаме да наемем на позиция: - монтажник, мебели от дърво и други подобни материали - Код НКПД - 8219-2008 - 1 лице. Чрез осигуряването на новоназначените лица на позицията: склададжия и общ работник ще гарантираме за по-бързото обработване на постъпилите поръчки и тяхната подготовка за транспортиране; чрез монтажник, мебели от дърво и други подобни материали ще гарантираме на нашите клиенти качествена сглока на детайли и възли съобразно утвърдената конструкция и технология на предлаганото офис оборудване; чрез техник, поддръжка на компютърни мрежи ще постигнем нашата цел за поддържане и постоянното подобрение на онлайн магазина на Акварел ООД. Разходите за възнаграждения, следва да бъдат изплатени на лицата чрез внасяне по платежна сметка в банка. Максималният период на допустимост на разходите за едно работно място от групата на лица в неравностойно положение е до 12 месеца / 4 тримесечия /, а максималният период на допустимост на разходите за едно работно място от групата на лица с трайни увреждания - до 24 месеца / 8 тримесечия / като разходите за възнагражденията за наето лице, представител на целевата група, се възстановяват под формата на стандартна таблица за единица разход и се определят съгласно чл. 53 (1), буква (б) от Регламент 2021/1060 г. Стандартната таблица за единица разход покрива тримесечния разход за труд на работодател за наето лице в икономически сектор (икономическата дейност на предприятието, в която е заето лицето, съгласно Класификацията на икономическите дейности (КИД) 2008 г.) при минимум 85% отработени дни за периода в т.ч. дните, в които лицето ползва платен годишен отпуск. В стойността на единица разход се включват тримесечните разходи за труд на работодателя за наето лице. Същите включват брутно възнаграждение (разход за нетно възнаграждение, лични осигурителни вноски и данък на физическо лице) и осигурителни вноски за сметка на работодателя, в т.ч. и разход за платен годишен отпуск. Размерът на стандартната таблица за единица разход по икономическа дейност на работодател при 8-часов работен ден в Индекс на ИД - Търговия; ремонт на абтомобили и мотоциклети е 3 963,00лв., от които брутно възнаграждение 3 333,00лв.; осигурителни вноски за сметка на работодател 630,00лв. В бюджета е заложена сумата от 95 112.00лв. В проектното предложение е заложена подкрепа на работното място чрез две лица от същото предприятие /ментор/, което да подпомогне новонаетите лица от целевата група при навлизането им в спецификата на работното място/заеманата длъжност за период до 6м. Разходите за възнаграждение на ментори, определени от работодателя, които ще отговарят за представители на целевата група, като месечното възнаграждение е в размер на ½ от минималната работна заплата, установена за страната за съответната година. В бюджета е заложена минималната работна заплата за 2024г., равняваща се на 933,00лв., като ½ от не я е равна на 466,50 лв., при което за две лица сумата се равнява на 5 598.00лв. Менторът трябва да отчете минимум 40 часа месечно, за да получи съответно възнаграждение за това, като е допустимо да се отчитат само в реално отработени дни., Contracted Amount: 100 710.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Разходи за транспорт: В бюджета е заложен и разход за транспорт за всяко едно от лицата, тъй като се цели новоназначения персонал да бъдат от същата област и община, но в различно населено място от мястото на изпълнение на дейността - гр. Пловдив. Чрез тази допълнителна подкрепа за транспорт на новозаетите работни места, осигурявам възможност за наемане на кадри от околността. Разходите за надбавка за транспорт, се възстановяват под формата на стандартна таблица за единица разход и се определят съгласно чл. 53 (1), буква (б) от Регламент 2021/1060 г. Дневната надбавка за транспорт е в размер на 7.00 лева и се възстановява за всеки отработен ден. В стойността на единица разход се включват дневни разходи за транспорт до и от работното място на наетото лице, когато адресът на месторабота е различен от населеното място по местоживеене на наетото лице. Сумата заложена в бюджета е на база работните дни през 2025г. - 249 дни, което се равнява на 6 972,00лв за четирите лица от целевата група. За лицето с трайно увреждане сме заложили транспорт за работните дни през 2025г. и 2026г., което се равнява на 3 486,00лв. Крайната сума заложена в бюджета е на база работните дни се равнява на 10 458,00лв., Contracted Amount: 10 458.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants in employment, including self-employment, upon leaving, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Disadvantaged participants, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 122 284.80 BGN
Grant 122 284.80 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN