Identification

UMIS Number BG05SFPR002-1.004-1326-C01
Project Name Improvement of working conditions in the company INDUSTRIAL MOVING EOOD
Beneficiary 202384886 INDUSTRIAL MOVING OOD
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 10.04.2025
Start Date 10.04.2025
End Date 10.01.2026
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Пловдив, гр.Пловдив

Description

Brief description
В проектното предложение "Подобряване условията на труд във фирма ИНДУСТРИАЛ МУВИНГ ЕООД, чрез въвеждане на "зелени" модели на организация на труд, закупуване на лични предпазни средства, закупуване на контейнер за служителите при работа извън местонахождението на фирмата, превенция на "бърнаут" на работното място и ефекти от COVID-19 върху менталното здраве на служителите, чрез осигуряване на психологическа подкрепа", планираме да извършим следните дейности:
1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно характера на конкретните работни места 
2. Осигуряване на превенция и профилактика на "бърнаут" на работното място и ефекти от COVID-19 върху менталното здраве на служителите, чрез психологическа подкрепа.
3. Закупуване на лични предпазни средства.
4. Закупуване на контейнер за отдих, почивка и хранене на служителите при работа извън местонахождението на фирмата 
Activities
  • Activity: Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно характера на конкретните работни места : Въвеждане на екологосъобразни дейности в работния процес и на работното място. "Зелен" модел на организация на труда, придружен с изготвянето на "зелени" карти, чрез които ще се работи за повишаване на ресурсната ефективност и за намаляване на вредното въздействие върху околната среда. За целта на всички служители ще бъде проведено обучение, чрез което да се изгради общата екологосъобразна фирмена култура. Тази дейност е пряко свързана с осъзнатата необходимост от въвеждане нови модели и добри практики за адаптиране на работните процеси така, че да се намали разхода на ресурси, генерирането на отпадъци респективно прякото или непряко негативно въздействие върху околната среда. Компанията се стреми към бъдещо налагане на стандарти за екологична и социална отговорност и изпълнението на тази дейност е стъпка в тази посока. Необходимо е фокусиране върху индивидуалната роля на всеки работещ във фирмата и активно включване на всички служители в изпълнение на зелени модели на изпълнените на трудовата дейност. За това посредством настоящата дейност ще бъдат въведени нови нови „зелени“ модели на организация на работните процеси свързани с въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности на отделните строителни обекти , които изпълнява компанията и работните места свързани с тях, както и изграждане на цялостна екологосъобразна „зелена“ фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. Зелените модели които ще се въведат във фирмата са свързани с оптимизиране на начина на организация и планиране на работните задачи с цел използване по оптимален начин на материали и суровини, управление на времето, минимизиране и третиране на отпадъци. Дейността ще се реализира посредством следните четири етапа: 1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. Целта на този етап да се направи детайлна оценка на организацията на процесите и на тесните места където е необходимо и възможно прилагане на „зелени“ практики 2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси. 3. Разработване и приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 4. Въвеждане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането им. , Contracted Amount: 2 800.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряване на превенция и профилактика на "бърнаут" на работното място и ефекти от COVID-19 върху менталното здраве на служителите, чрез психологическа подкрепа: Служителите ще имат възможността да се запознаят със значението на думата "бърнаут' и ефектите на COVID-19 върху менталното здраве, както и да преценят доколко са засегнати личностно от този синдром. Ще се използват превантивни мерки, които да попречат на негативни чувства, ниска самооценка и умора, прояви на не колегиалност, емоционално и психическо състояние на служителите във фирмата. Психологическото състояние на всеки работещ оказва пряко въздействие върху неговата работоспособност, върху удовлетвореността му и респективно мотивацията му за труд, трудовата дисциплина и върху рисковете от трудови злополуки и негативно въздействие върху здравето на работещия, качеството и ефективността на извършваната трудова дейност. Преместването на големи машини и оборудване изисква голяма концентрация, качествена комуникация и много добра работа в екип. Дейността на работещите в Индустриал Мувинг ООД е свързана със завишени изисквания за психична устойчивост, концентрация на вниманието, прецизност, емоционална стабилност. Необходими са регулярни и навременни мерки за превенция на физическо, емоционално и психическо изтощение. След COVID eпидемията рисковете за такова изтощение и за влошаване общото състояние на работещите във фирмата са по големи. За това в проекта ще бъдат изпълнени редица мерки за превенция и профилактика на стреса на работното място, професионалното прегаряне и ефектите от COVID пандемията върху менталното здраве на работещите. Мерките ще се реализират посредством експертна индивидуална и групова психологическа подкрепа. Индивидуалната подкрепа ще се реализира посредством индивидуална диагностика и психологическо консултиране. Диагностиката има за цел да се установят конкретните личностни особености на всеки от работещите, за да може да се подпомогне по ефективно тяхната адаптация и да се оптимизира организацията на труда според индивидуалния капацитет и особености на всеки служител, което ще подпомогне работещите да преработят налично напрежение, стрес и негативни изживявания в ефективни модели, които да им помогнат да са по-удовлетворени и мотивирани в своята работа. За да се приложат в организацията новите поведенчески модели, ще се проведат групови обучения за подобряване на междуличностните взаимоотношения и за формиране на позитивна колективна среда и подкрепа. , Contracted Amount: 2 800.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на лични предпазни средства и работно облекло: „Индустриал Мувинг“ ООД следва и спазва стриктно своя План програма за овладяване на риска съвместно разработен със „Служба трудова медицина – 2001“ ЕООД. Следвайки предписанията и спазвайки законните норми на Р България на всеки един служител на длъжност – Механик , търговски машини и апаратура – общо десет човека – е предоставено работно облекло с амортизационен период дванадесет месеца с описание както следва: - Работни обувки ниво на защита S1P - Предпазна каска изработена от HDPE - Работен гащеризон от полиестер - Яке По време на годишния одит са установени следните нужди за подобрение в личните предпазни средства, потвърдени от СТМ.Спецификата на работата на служителите "Механик, търговски машини и апаратура" изисква голяма част от работното време да бъде при неблагоприятни работни условия – изложени на слънце, дъжд, сняг, вятър – като те да са съсредоточени и в добра комуникация помежду си. Товаро-разтоварните дейности на тежки машини посредством подемна техника, изисква служителите да са добре различими и да са чуват ясно при високо ниво на шум, за да се гарантира тяхната безопасност и сигурност. В другата крайност е извършаната от „Индустриал Мувинг“ ООД дейност в среда с високи антистатични изисквания. Там изискванията на нашите клиенти е всеки служител да бъде с подходящо антистатично облекло клас ESD/ Electrostatic discharge/. 1. С повишаването на класа на защита на работните обувки до задължителен S3 се осигурява на всички служители защита и предпазване от електростатични влияния. 2. Каската осигурява нужното съсредоточаване върху товаро - разтоварните дейности и осигуряването на добро зрително поле. 3. Подмяната на гащеризоните , на памучни такива със светлоотразителни елементи. 4. Яке водоустойчиво и ветрозащитно намалява риска от влошаване на здравето в следствие на експозиция на дъжд и вятър. 6. Тениска от 100% висококачествен памук предпазва от изпотяване, тъй като работата налага големи температурни разлики в помещенията и извън тях. 7. Блуза с дълъг ръкав от 100% висококачествен памук предпазва от изпотяване, тъй като работата налага големи температурни разлики в помещенията и извън тях. 8. Често служителите работят в производствените помещение на клиенти в които е задължително ползването на антифони – вътрешни или външни. Високия шум и потискането му нарушават и затрудняват комуникацията на екипа. Добрата комуникация между всеки един от членовете е от съществено значение за безопасността при преместването на тежки машини и съоръжения и работата със специализирани машинни колички и хидравлични крикове. Активните антифони с вграден bluetooth могат да се ползват не само в шумни помещения, но и да бъдат използвани и като радиостанция при специфични товароразтоварни дейности с мотокар и кран. Техническите спецификации към активните антифони, които да осигуряват защита от силни околни шумове и добра комуникация между членовете на екипите по преместване на машини са: Степен на затихване (SNR): 30 dB.; Bluetooth® MultiPoint технология за свързване на до две външни устройства за разговор със свободни ръце и поточно предаване; Шумопотискащ микрофон за ясно предаване на говор в шумна среда; Функция Push to Listen за лесно и мигновено слушане на заобикалящата ви среда; Бързо сдвояване и свързване с мобилното устройство. 9. Светлоотразителна жилетка – с цел лесно различаване на служителите на Индустриал Мувинг и предпазване от злополуки. 10. Предпазните очила са задължителни при работа с режещи машини.Основни изисквания към очилата е лещите да бъдат осигурени против надраскване от клас 1F ,устойчив на удар с летящи частици с ниска енергия, с покритие против изпотяване. 11. Работно облекло тип ESD: Към момента задължителното лично предпазно облекло се предоставя от клиентите , което не е с подходящи размери за служителя , водещо до ограничаването на свободата на движение, предпоставка за травми и/или злополуки. В, Contracted Amount: 35 954.13 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на контейнер за отдих, почивка и хранене на служителите при работа извън местонахождението на фирмата : С осигуряване на контейнер, който да се поставя на място при клиентите по време на местене на машините, ще осигури пълноценна почивка, която е необходима с оглед предмета на дейност. Спецификата на работа на фирмата предполага дейността преместване на машини и производствено оборудване да се извършва на място, при съответните клиенти и извън местонахождението на фирмата, което в повечето случаи затруднява своевременната и ефективна почивка и хранене на служителите., Contracted Amount: 43 851.26 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "SIKORA 2018", Contracted Amount*: 27 952.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Employed, incl. self-employed, Measure Unit: Number, Base Value: 14.00 , Target amount: 14.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 85 405.39 BGN
Grant 85 405.39 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Закупуване на лични предпазни средства и работно облекло, Estimated Amount: 0.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN