Identification

UMIS Number BG05SFPR002-1.012-0272-C01
Project Name SUSTAINABLE EMPLOYMENT FOR DISADVANTAGED PEOPLE
Beneficiary 114036744 DISTRICT CONSUMER COOPERATIVE "NARCOP" Cooperative
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 03.09.2024
Start Date 03.09.2024
End Date 03.02.2027
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31)

Description

Brief description
РАЙОННА ПОТРЕБИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ "НАРКООП" Кооперация е търговска фирма, основана през 1995г. в Плевен. Към момента в предприятието работят 40 човека, което е напълно недостатъчно за извършване на всички дейности към момента, което от своя страна намалява конкурентоспособността на предприятието. 
По настоящия проект кандидатът предвижда да назначи шест лица от целевите групи, обособени в пет различни позиции:
- счетоводител - 1 лице;
- експерт маркетинг - 1 лице;
- продавач консултант -  2 лица;
- снабдител доставчик - 1 лице;
- интериорен дизайнер - 1 лице;
Лица в неравностойно положение без трайни увреждания - 5 лица. Лица с трайни увреждания - 1 лице.
Новозаетите работни позиции ще бъдат въведени в естеството на работния процес и работната среда чрез назначаване на компетентно лице /ментор/, което е добре запознато с работния процес и ще подпомогне за по-бързото адаптиране и усвояване на необходимите умения за качествено изпълнение на работата. Тъй като ние сме работодател, който се грижи за обучението и развитието на свойте служители. Разпознаваме, ценим и инвестираме в потенциала на всеки наш кадър - за да вървим напред с общи усилия.
Необходимостта от назначаване на допълнителен персонал ще подпомогне фирмата да разшири екипа си, което за нас като работодател ще бъде от голяма полза. По този начин ще гарантираме по-ефективни резултати, по-бързо реагиране от страна на клиент - услуга, както и по-голяма конкурентоспособност. Клиентът е в центъра на нашата вселена. Важни са неговите желания и потребности. Ръководството на фирмата е убедено, че персонала е най-важния ресурс за развитието на всяка една фирма и чрез него се стреми да осигури максимална удовлетвореност сред своите клиенти. Чрез назначаването на допълнителен персонал фирмата ще може да осъществява в по-бързи и кратки срокове предоставяните услуги, с които фирмата осъществява своята дейност и ще постигне много добри крайни резултати.
Activities
  • Activity: Наемане на лица от целевата група: По настоящия проект кандидатът предвижда да назначи шест лица от двете целеви групи, обособени в пет различни позиции. Пет от новосъздадените/подкрепени работни места фирмата - кандидат залага да бъдат лица в неравностойно положение без трайни увреждания и едно лице с трайни увреждания със степен на трайно намалена работоспособност 50 и над 50 на сто. Предвиждаме да наемем пет лица в неравностойно положение, както следва: - счетоводител - Код НКПД -24116004 - 1 лице - експерт маркетинг- Код НКПД - 24316002 - 1 лице - продавач консултант- Код НКПД - 52232001 - 1 лица - снабдител доставчик- Код НКПД - 43212015 - 1 лице - интериорен дизайнер- Код НКПД - 34323005 - 1 лице Лицето с трайно увреждане предвиждаме да наемем на позиция: продавач - консултант - Код НКПД - 52232001 - 1 лице. Чрез осигуряването на новоназначените лица по обособените позициите гарантираме, че ще можем да отговорим на потребителското търсене като повишаваме качеството на обслужване. Чрез наемането на допълнителния персонал, като работодател ще повишим своята конкурентоспособност, ще подобрим собствените си качества като фирма, ще увеличим екипа си от специалисти, ще подпомогнем за бързо, качествено и коректност на предлаганата от нас стока, от което следва да увеличим клиентите, които ни се доверяват, при което изграждаме стабилни връзки и устойчиви бизнес взаимоотношения. Максималният период на допустимост на разходите за едно работно място е, както следва: - за лица в неравностойно положение без трайни увреждания – до 12 м. (4 тримесечия) - за лица с трайни увреждания – за период до 24 м. - (8 тримесечия) Разходите за възнаграждение за наето лице, представител на целевите групи по процедурата, се възстановяват под формата на стандартна таблица за единица разход и се определят съгласно чл. 53 (1), буква (б) от Регламент 2021/1060 г. Стандартната таблица за единица разход покрива тримесечния разход за труд на работодател за наето лице в икономически сектор (икономическата дейност на предприятието, в която е заето лицето, съгласно Класификацията на икономическите дейности (КИД) 2008 г.) при минимум 85% отработени дни за периода в т.ч. дните, в които лицето ползва платен годишен отпуск. В стойността на единица разход се включват тримесечните разходи за труд на работодателя за наето лице. Същите включват брутно възнаграждение (разход за нетно възнаграждение, лични осигурителни вноски и данък на физическо лице) и осигурителни вноски за сметка на работодателя, в т.ч. и разход за платен годишен отпуск. Размерът на стандартната таблица за единица разход по икономическа дейност на работодателя при 8-часов работен ден е, както следва: Индекс на ИД - G -Търговия; ремонт на автомобили и мотоциклети - 3 963.00 лв., от които брутно възнаграждение - 3 333.00 лв.; осигурителните вноски за сметка на работодател - 630.00 лв. В бюджета е заложена сумата от 110 964,00лв. В проектното предложение е заложена подкрепа на работното място чрез шест лица от същото предприятие /ментор/, което да подпомогне новозаетите лица от целевата група при навлизането им в спецификата на работното място/заеманата длъжност за период до 6м. Разходите за възнаграждение на ментори, определени от работодателя, които ще отговарят за представители на целевата група, като месечното възнаграждение е в размер на ½ от минималната работна заплата, установена за страната за съответната година. В бюджета на проектното предложение е заложен размерът на минималната работна заплата за 2024г. Менторът трябва да отчете минимум 40 часа месечно, за да получи съответно възнаграждение за това, като е допустимо да се отчитат само в реално отработени дни. В бюджета е заложена сумата от 16 794,00лв., Contracted Amount: 127 758.00 , Reported Amount: 42 900.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants in employment, including self-employment, upon leaving, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Disadvantaged participants, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 5.00

Financial Information

Total Project cost 140 533.80 BGN
Grant 140 533.80 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 47 190.00 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN