Identification

UMIS Number BG05SFPR002-1.004-0817-C01
Project Name Adapted working environment in the enterprise ENVIRECO EOOD
Beneficiary 202768125 ENVIRECO Ltd
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 13.11.2024
Start Date 13.11.2024
End Date 13.05.2026
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Description

Brief description
Фирма ЕНВИРЕКО ЕООД e създадена през 2013 година с основна дейност -  рециклиране и търговия с отпадъци от черни и цветни метали. На територията на град София има наети и оборудвани две площадки за събиране, сортиране, изкупуване на всички видове рециклируеми отпадъци, вкл. метални отпадъци, опаковки, стъкло, пластмаси, хартия, излезли от употреба МПС, електрическо и електронно оборудване и други на площадки:
ПЛОЩАДКА НОМЕР 1 - Община: Столична, гр. София, НПЗ Хаджи Димитър- Малашевци, ул. Каменоделска, ПИ с идентификатор 681
ПЛОЩАДКА НОМЕР 2 - Община: Столична, гр. София, НПЗ КРЕМИКОВЦИ, Първа част, ул. "Евтим Евтимов" №15.
С разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд по настоящето проектно предложение ще спомогнем за посрещане на новите предизвикателства, свързани с осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика и променящите се модели на работа.
Човешкият ресурс е изключително важен за развитието на бизнеса ни, затова чрез инвестицията по настоящата процедура целим да подобрим условията на труд на служителите си и да осигурим безопасна и здравословна работна среда. С изпълнението на дейностите по проектното предложение ще осигурим на служителите психологическа помощ и добре оборудвано място за хранене, отдих и почивка.
Планираните дейности за финансиране са:
1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.
2. Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа
3. Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.
Activities
  • Activity: Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Предвид нарастващите негативни тенденции в климатичните промени се налагат адекватни мерки за намаляване на вредите върху околната среда с налагане на нови модели на поведение на работните места спрямо спецификата им. С получаване на финансова подкрепа за разработване и прилагане на "зелени" модели на организация на труд предприятието ЕНВИРЕКО ЕООД ще премине към цялостна екологосъобразна организация на работните процеси, която цели повишаване ресурсната ефективност, намаляване негативното въздействие върху околната среда и повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги. Основни задачи на дейността са насърчаване и мотивиране на екологосъобразно мислене на служителите, включващо обучение за въвеждане на съответните промени в предприятието. Създаването на "зелена" фирмена култура в предприятието ще спомогне за посрещането на новите предизвикателства, свързани с осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика и променящите се модели на работа. Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени., Contracted Amount: 1 800.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа.: По данни на Европейската агенция по безопасност и здраве на труда, стресът е вторият по важност фактор, свързан с проблемите на здравето по работните места и един от най-често сочените като такъв от страна на работещите. Това представлява огромна загуба заради човешкото страдание и нарушена икономическа ефективност. Служителите на ЕНВИРЕКО ЕООД не правят изключение предвид сложността и спецификата на професиите, които упражняват. Те са свързани със сериозна отговорност към точността на изпълнението и безопасната работа с машини, с шофиране, както и не по-леките изисквания към административните длъжности, където се изисква прецизност, точност и добра комуникация между колеги и клиенти. Постоянните стресови ситуации, с които ежедневно се сблъскват и превъзмогват по време на работа служителите водят до бързото им психофизическо, физическо и емоционално изчерпване. В резултат достигат невъзможността да използват професионалния си потенциал пълноценно. Получаването на психологическа подкрепа по настоящата процедура има за цел да формира в служителите на ЕНВИРЕКО ЕООД богата култура, насочена към съхраняване на психичното им здраве, умения за организация и професионална дейност в рамките на разумното, съобразена с наличните ресурси, което в крайна сметка да доведе до отслабване и смекчаване, както преодоляване и бъдещо недопускане на деформации, причинени от явлението „бърнаут” на работното място и "ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“. Психологическата подкрепа ще доведе до преодоляване на нагласи, свързани с отрицателното и критично отношение към работата, нежелание за започване на работа, раздразнение към колегите на работното място или към клиентите, емоционално отдръпване, както и мисли, свързани с липсата на смисъл, значение и принос за извършваните работни процеси, водещи включитено до напускане на работа. Етапите за изпълнение са: 1. Преглед на текущото състояние и нуждата от психологическа подкрепа за служителите в ЕНВИРЕКО ЕООД от страна на изпълнителя. 2. Изготвяне и съгласуване на план от страна на изпълнителя за провеждане на групови и индивидуални сесии (ако е нужно) 3. Провеждане на групови и индивидуални сесии и тренинги 4. Обратна връзка и препоръки от изпълнителя за бъдещи действия по отношение на психическото здраве на служителите., Contracted Amount: 1 800.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: На територията на град София има наети и оборудвани две площадки за събиране, сортиране, изкупуване на всички видове рециклируеми отпадъци, вкл. метални отпадъци, опаковки, стъкло, пластмаси, хартия, излезли от употреба МПС, електрическо и електронно оборудване и други на площадки: - ПЛОЩАДКА НОМЕР 1 - Община: Столична, гр. София, НПЗ Хаджи Димитър- Малашевци, ул. Каменоделска, ПИ с идентификатор 681; - ПЛОЩАДКА НОМЕР 2 - Община: Столична, гр. София, НПЗ КРЕМИКОВЦИ, Първа част, ул. "Евтим Евтимов" №15. Всички работни процеси в предприятието изисват отговорност, съсредоточеност, физически и ментални умения, които водят до натрупване на физическа и психическа умора. Шофьор тежкотоварен автомобил, машинист на багери, началник склад и общ работник са част от служителите на ЕНВИРЕКО ЕООД, които работят с машини, управляват специализирана техника, извършват тежък физически труд в неблагоприятни условия. Те имат нужда от място, където да се преоблекат, изкъпят и съхраняват лични вещи. В предприятието има и административни служители - отчетник, технически организатор и управител, които също се нуждаят от обособено място за хранене и почивка. Също така площадките, където се извършва дейността, е отдалечено място от търговски обекти и осигуряването на контейнер с оборудване за хранене, преобличане и отдих е от съществена важност за здравословното хранене и пълноценното релаксиране на служителите ни. Целта на тази дейност е осигуряване на социални придобивки за служителите на ЕНВИРЕКО ЕООД, които да подобрят условията за възстановяване и почивка на служителите, както физически, така и психически, да подобрят цялостаната среда и включва: 1. Осигуряване на 2 бр. просторни контейнери за хранене, преобличане и отдих в работната среда и за двете работни площадки, които ще се ползват от всичките ни служители, оборудван с: - оборудвано санитарно помещение; - инверторни климатици; - трапезна маса и столове; - диван с маса и столове; - гардероби; - етажерки за лични вещи в работната среда; - телевизор; - кухненски бокс; - хладилник; - микровълнова; - кафе-автомат; - диспенсър за вода; - кана с нагревател; - проточен бойлер; - бойлер за баня; - отоплителен уред за баня; - моноблок; - мивка със смесител за баня; - душ със смесител за баня; - огледало за баня; - комлект сапунерка, закачалка, четка за моноблок, кош за отпадъци; Реализирането на инвестицията ще допринесе за подобряване на здравословната и безопасна работна среда в предприятието, което е ключов елемент за постигането на устойчиви условия на труд за всички служители. Дейността ще се извърши в един етап: 1. Доставка на оборудван контейнер за хранене, преобличане и отдих в работната среда, Contracted Amount: 103 050.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Employed, incl. self-employed, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 9.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 117 315.00 BGN
Grant 117 315.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка и монтаж на 2 бр. фургони за хранене, преобличане и отдих в работна среда със санитарен възел и оборудван кухненски кът, Estimated Amount: 103 050.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на 2 бр. фургони за хранене, преобличане и отдих в работна среда със санитарен възел и оборудван кухненски кът
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Доставка и монтаж на 2 бр. фургони за хранене, преобличане и отдих в работна среда със санитарен възел и оборудван кухненски кът - ПП2, Estimated Amount: 103 050.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на 2 бр. фургони за хранене, преобличане и отдих в работна среда със санитарен възел и оборудван кухненски кът
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN