Identification

UMIS Number BG05SFPR002-1.004-1890-C01
Project Name Healthy and safe working environment in OFFICE V LTD
Beneficiary 124510429 OFFICE V OOD
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 02.06.2025
Start Date 01.07.2025
End Date 01.01.2027
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Добрич (BG332), Добрич-град, гр.Добрич

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение има за цел да финансира мерки за повишаване на безопасността и сигурността на работните места в ОФИС В ООД, както и подобряване на условията на труд.

Това ще бъде постигнато чрез изпълнение на следните дейности:
1) Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд в ОФИС В ООД и обучение на служителите, насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд;
2) Закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло;
3) Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/ или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд;

С реализирането си, настоящият проект ще допринесе за изпълнение на целите на процедурата, а именно ще се подобри работната среда в ОФИС В ООД.
Финансирането на проекта ще подкрепи една нова за предприятието дейност - "зелена" дейност в областта на ресурсната ефективност.
Освен по-добри условия на работа и по-високо качество на защита, като резултат от проекта, ще се увеличи производителността на труда, което ще повиши конкурентноспособността на предприятието.
Фирмата ще продължи да финансира със свои средства осигуряването на ЛПС, специално работно облекло, колективни предпазни средства, както и различни социални мерки за служителите.
Activities
  • Activity: Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейност 1 е насочена към въвеждане на „зелени“ модели на организация на работните процеси в ОФИС В ООД, които ще доведат до повишаване на ресурсната ефективност и намаляване на въздействието на работните процеси върху околната среда. Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. Основната цел при изпълнението на тази дейност е намаляване на използваните ресурси и намаляване замърсяването на околната среда. Планира се новите "зелени" модели на работа да бъдат свързани с екологосъобразни дейности на някои работни места, където е възможно това да стане. Предприятието цели да мотивира работниците и служителите да прилагат новите модели на екологосъобразно поведение по време на работа чрез провеждане на обучение., Contracted Amount: 5 400.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на лични предпазни средства (ЛПС) и специално работно облекло.: Целта на тази дейност е да се осигурят по-висококачествени ЛПС и специално работно облекло за работниците и служителите в предприятието. Закупените по проекта ЛПС и специално работно облекло ще бъдат с по-висока защита от тези, които се използват до момента. Съгласно оценката на професионалия риск, направена от СТМ, предвидените за закупуване ЛПС и специално работно облекло са свързани със следните рискове за работещите: - Механични травми на долните крайници; подхлъзване и падане - Неблагоприятни климатични въздействия - Прегряване,измръзване при работа на открито - Предотвратяване на забаволявания на костно-мусколната система Чрез настоящия проект, ОФИС В ООД иска да надгради минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, като затова е необходимо да се закупят нови ЛПС и СРО с по-високи характеристики за защита. Използваните в момента отговарят на минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труда, но са с по-ниска защита и ще бъдат износени до планирания период на стартиране на проекта. Броят на ЛПС заложен в проекта е изготвен съгласно броя на заетите лица, съгласно списъка на ЛПС и специално работно облекло, и съгласно срока на ползване/износване. В рамките на проекта няма да бъдат закупувани резервни ЛПС и СРО. Новите ЛПС и СРО ще бъдат с по-висока степен на защита, ще осигурят по-добър комфорт на работещите, което от своя страна ще запази добрата работоспособност на работещите. В Приложение V е представена конкретна обсновка за всяко едно от личните предпазни средтва и специално работно облекло, с посочени конкретни характеристики. Чрез изпълнение на дейността ще се осигури по-добра защита на служителите, по-добри условия на труд, повишена мотивация и удовлетвореност. Закупуването на нови, с по-висока защита ЛПС и СРО ще доведе до намаляване трудовите злополуки на работното място и до по-голяма удовлетвореност и безопасност на служителите. Описаните в проекта ЛПС и СРО са планирани за Работник зареждане на рафтове 10 бр., както следва: - Лятно яке - Летен панталон - по 2 бр. - Ватиран полугащеризон - по 2 бр. - Яке в яке, зимно, мембранирано - Защитни обувки, Contracted Amount: 13 505.50 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, техно логични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Дейността има за цел да подобри условията на труд в ОФИС В ООД, в резултат на направени препоръки след оценка на риска на работните процеси в предприятието. Предвиждат се следните мерки: 1. Ергономичен стол - 15 бр. за следните длъжности: Отчетник счетоводство 1 бр., Продавач консултант 7 бр., Специалист маркетинг и реклама 1 бр., Помощен персонал финансово-счетоводна информация 1 бр., Работник зареждане на рафтове 5 бр. Закупуването на ергономични работни столове ще спомогне за осигуряване на защита от забаволявания на костно-мусколната система, в резултат от продължителното неравномерно натоварване на мускулите и сухожилията. За тези длъжности е установено, че имат принудителна работна поза – седяща и монотонност на работните операции. Новите столове ще са снабдени с Лумбална опора за кръста, Висока подвижна облегалка за глава, Регулируема височина на седалката, механизъм за повече свобода на движението на седящия, висока облегалка, следващаформата на гръбначния стълб, Регулируеми подлакътници. 2. Климатик - сплит система - 2 бр. за складовото помещение с размер 430 м2. Монтаж на климатиците за работното складово помещение се налага за да се постигне осигуряване на по-благоприятен микроклимат в помещението - по-ефективно охлаждане през летните месеци и по-добро отопление през зимата. 3. Дограма и врата Складово помещение 1 бр. Наличната към момента дограма е стара и амортизирана и не е добре уплътнена, което е предпоставка за въздушни течения и навлизане на студен или топъл външен въздух. Посоченото създава риск от неблагоприятен микроклимат за работещите в складовото помещение. Предвидените колективни предпазни средства ще допринесат за повишаване на здравето и безопасността на работещите лица в ОФИС В ООД., Contracted Amount: 195 558.29 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Employed, incl. self-employed, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 27.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 235 910.17 BGN
Grant 235 910.17 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN