Identification

UMIS Number BG05SFPR002-1.012-0372-C01
Project Name Sustainable employment opportunities for disadvantaged individuals, including those with permanent disabilities, at Kosara-R Ltd.
Beneficiary 120042125 KOSARA-R
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 17.09.2024
Start Date 01.12.2024
End Date 01.12.2027
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Смолян (BG424), Смолян, гр.Смолян

Description

Brief description
Проектното предложение се състои в осигуряване на устойчива заетост на 5 лица в неравностойно положение, като 3 лица от тях са с трайни увреждания. Ще бъдат закупени и 2 специализирани принтера за печат на етикети (за печат на хартия и текстил), с които ще работи едно от новоназначените лица с трайни увреждания (началник склад). Ще бъде направена връзка между двата етажа на съществуващото складово помещение (изграждане на товарен подемник) с цел улеснение на ежедневната работа на новоназначения началник склад (лице с трайни увреждания).
Activities
  • Activity: Наемане на 2 лица в неравностойно положение и 3 лица в неравностойно положение с трайни увреждания (50 и повече процента нетрудоспособност): Дейността на Косара- Р ЕООД е свързана в голяма степен с изпълнението на направени от нейни клиенти поръчки. Преобладаващ е износът, като количествените и качествените изисквания са стриктни. Във връзка с увеличаване на поръчките, ние имаме нужда от разкриването на нови работни места. Тази дейност е насочена към назначаването на 5 лица в неравностойно положение, като 3 от тях са с трайни увреждания. Съответните работни места са: 1. Шивач- 1бр. (лице в неравностойно положение); 2. Гладач- 1бр. (лице в неравностойно положение); 3. Началник склад- 1бр. (лице с трайни увреждания); 4. Копчета и пакетаж- 2бр. (лица с трайни увреждания). Предвиждаме да запазим 100% от работните места. Етапите на изпълнение на дейността могат да се систематизират по следния начин: 1. Изработване изискванията и длъжностните характеристики за всяко работно място; 2. Съставяне на обяви, както и заявления за бюрото по труда; 3. Пускане на обявите / подаване на заявление в бюрото по труда; 4. Интервюта и подбор на кандидатите за работните позиции; 5. Назначаване и встъпително обучение; 6. Съпътстващо постоянно обучение и помощ, включително и във връзка с адаптирането им към средата. В предложението не сме предвидили възнаграждение за ментор, но както управителя на Косара- Р ЕООД, така и служителите с опит ще помагат на новоназначените работници с лесното им и безболезнено адаптиране. Дейността е предвидена да започне от 1-ви месец след подписване на АДБФП и да продължи до месец 36. Смисълът е, че намирането на подходящи работници в неравностойно положение не е дейност, която зависи напълно от нас, а има голямо значение и наличието на хора с желание да постъпят и работят предлаганата от нас работа. В този контекст работниците могат да бъдат назначавани ако се наложи и поетапно. , Contracted Amount: 126 656.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Доставка на оборудване за 1 лице в неравностойно положение и СМР свързано с работното място на същото лице в неравностойно положение: Дейността се състои от доставка на оборудване и СМР , а именно: А. Доставка на оборудване за печатане на етикети и баркодове върху хартия и текстил. То се състои от 2 принтера, етикетен термотрансферен принтер с High speed Care Label ротационен нож (принтер 1) и етикетен термотрансферен принтер с вграден вътрешно пренавиващ модул за етикети (Принтер 2). С това оборудване ще работи новоназначения началник склад (лице с трайни увреждания). Етикетите, които се поставят са няколко вида: 1. Хартиени етикети, включително и с баркод: - поставят се входните материали/ суровини. Когато имаме заявка, ние комплектоваме необходимите материали и суровини съгласно нея и поставяме индивидуални етикети. По цялата линия на производство, включително и при готовата крайна продукция всеки отделен артикул върви с нарочен етикет. - поставят се на опаковките на готовите продукти. 2. Текстилни етикети (включително и с баркод): - пришиват се на готовите дрехи на едно или повече места. Обикновено указват размер, изисквания за гладене/пране/съхранение/употреба, произход и др. Поставя се и баркод. Независимо, че всеки принтер може да печата хартиени и текстилни етикети, преминаването от един вид на друг изисква освен смяна на вида лента и смяна на различни представки и нагласи, което отнема много време. При нашата натовареност и необходимост от едновременно печатане и на хартиени и на текстилни етикети е задължително закупуването на 2 принтера. Б. СМР- доизграждане на товарен подемник. СМР е свързано с осигуряване на подходящи условия на работа на новоназначения началник склад (лице с трайни увреждания). Ние разполагаме със складово помещение на 2 етажа, които обаче нямат връзка между тях. До неотдавна използвахме само втория етаж, но сега се налага да използваме и първия. За да се отиде от втория до първия етаж (и обратно) трябва да се излезе от съответното помещение навън, да се обиколи тази сграда, административната сграда и да се мине от другата страна. Това видимо създава много неудобства, забавяния и излишно разходване на време и енергия. При положение, че е необходимо и пренасянето на материали и артикули от едното помещение в другото с цел етикетиране, картотекиране и класифициране, наличието на връзка между двата етажа е изключително важно. За целта предвиждаме доизграждане (кулата за подемника е изградена ) на товарен подемник за 2 етажа. Дейността се състои от доставка и монтаж на кабина 1900/2000 мм; доставка и монтаж на релси и водачи за водене на кабината, доставка и монтаж на 2 броя хидроцилиндър и хидростанция за задвижване, изработване на табло и ел. инсталация, доставка и монтаж на 2 асансьорни врати, изработване на подложни планки монтирани към бетонната конструкция. Резултът ще е товарен подемник, неотделимо прираснал към сградата и в този смисъл се явява СМР. Етапите на изпълнение на дейността са: 1. Подготовка на задания за доставките (2 принтера) и СМР (товарен подемник); 2. Проучване на пазара относно потенциални изпълнители; 3. Изпращане на заданията към избрана кратка листа от потенциални доставчици/ изпълнители; 4. Приемане, оценяване на оферти и избор на изпълнители; 5. Приемане, инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на принтерите; 6. Осъществяване на необходимите доставки, монтаж и СМР свързани с товарния подемник; 7. Приемане на завършената работа по товарния подемник, включително и въвеждането му в експлоатация и паспорт. 8. Обучение на новоназначения началник склад (лице с трайни увреждания)за работа с принтерите и безопасно използване на товарния подемник. Предвиждаме дейността да започне веднага (от първия месец) след подписване на АДБФП и да завърши в края на месец 8. Самото СМР изисква около 4 месеца., Contracted Amount: 23 748.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Vertikal-1 EOOD, Contracted Amount*: 14 248.80 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DILCOM BULGARIA EOOD, Contracted Amount*: 9 499.20 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants in employment, including self-employment, upon leaving, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Disadvantaged participants, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 165 444.40 BGN
Grant 165 444.40 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 33 088.88 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка и монтаж на етикетни термотрансферни принтери, Estimated Amount: 9 499.20
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на етикетни термотрансферни принтери
    Contractor: DILCOM BULGARIA EOOD
    Contract total funded value: 9 499.20
Procedure 2 Subject to due process: Производство, доставка и монтаж на товарна платформа, Estimated Amount: 14 248.80
  • Differentiated position 1: Строително-монтажни работи: производство, доставка и монтаж на товарна платформа
    Contractor: Vertikal-1 EOOD
    Contract total funded value: 14 248.80

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN