Identification

UMIS Number BG05SFPR002-1.012-0204-C01
Project Name Creation of sustainable employment for disadvantaged people in "Holiday Group" EOOD, Stara Zagora
Beneficiary 202614700 HOLIDAY GROUP
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 13.09.2024
Start Date 01.10.2024
End Date 01.06.2027
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Стара Загора (BG344), Стара Загора, гр.Стара Загора

Description

Brief description
„Холидей   Груп" ЕООД стопанисва питейно заведение в центъра на гр. Стара Загора. Заведението разполага с вътрешна зала с 80 седящи места, преходно помещение с 40 места и външна градина с още 20 маси. Фирмата е извършила скорошен ремонт на помещенията, оборудвала е кухненска част и планира разширяване на дейността си чрез разнообразяване на предлагания в заведението асортимент и организиране на семейни и корпоративни събития. 
Проектното предложение включва дейности за увеличаване на персонала, като създаването на нови работни места е насочено изцяло към групите в неравностойно положение на пазара на труда.
В рамките на проекта „Холидей Груп” ще назначи 10 лица в неравностойно положение за период от една година и ще осигури устойчивата им заетост за още минимум 6 месеца. Проектът предвижда и работно място за човек с трайни увреждания, като неговите трудови задължения ще бъдат съобразени със здравословното му състояние. На тази работна позиция ще бъде назначено лице в продължение на 21 месеца субсидирана заетост и минимум 11 месеца след това за сметка на работодателя. 
Предвидено е и осъществяването на менторска програма. Тя  ще осигури на новопостъпилите служители първоначална подкрепа на работното място и ще спомогне за създаването на ефективен екип.
Проектът ще бъде реализиран в рамките на 31 месеца и ще се извърши изцяло на територията на гр. Стара Загора.
Включването на нова работна сила е от първостепенна нужда за предприятието, като в същото време ще създаде заетост за уязвимите групи в района. Проектът включва и дейности, способстващи администрирането и отчитането му, както и дейности за популяризиране на изпълнението, целите и неговите резултати. Всички предвидени в проектното предложение дейности са съобразени и напълно кореспондират със заложените в процедурата приоритети и специфични цели и изпълнението им ще допринесе за  устойчивата интеграция на пазара на труда на лица в неравностойно положение.
Activities
  • Activity: Дейност 1 „Наемане на лица от целевата група“ : Дейност 1 е най-съществената в проекта и е ключова за постигането на целите, заложени в проектното предложение. С нея започва съществената част от реализирането на приоритетите на процедурата, които са заложени и в настоящото проектно предложение. Тази дейност включва 11 безработни лица, които ще бъдат извадени от сектора на безработицата и ще бъдат включени в устойчива и продължителна заетост чрез осигуряване на работна заплата и осигурителни вноски за всички представители на целевата група в рамките на проектните дейности и след приключването им. Наемането на лицата от целевата по процедурата група е от първостепенна важност за фирмата-кандидат по следните причини: - Заведението на фирмата-кандидат е с достатъчен капацитет места, но досега не е ползвано за организиране на семейни и корпоративни събития поради липсата на достатъчно персонал. - След извършен ремонт е обособена кухненска част, което ще позволи на заведението да предлага бързо хранене и кетъринг. За целта в проектното предложение са предвидени работни позиции за готвачи. - Увеличението на персонала ще позволи да се работи на две работни смени, да се разнообрази асортимента предлагани напитки и храни, да се повиши качеството на обслужване на клиентите. Така назначаването на нови хора ще спомогне за разширяване на дейността на заведението и ще гарантира по-висока посещаемост, обороти и съответната устойчива икономическа перспектива за бъдещото му развитие. В рамките на проектното предложение ще бъдат разкрити и поддържани следните работни места: 1. Десет работни места за лица в неравностойно положение за период от една година субсидирана заетост и още минимум 6 месеца след това за сметка на работодателя. Размерът на стандартната таблица за единица разход при 8-часов работен ден, в съответствие с т. 14.3 от Условията за кандидатстване по процедурата е 2 694.00 лв. лв. (Индекс на ИД – I, Хотелиерство и ресторантьорство). Десетте нови служители ще бъдат назначени на следните длъжности: - Три лица на длъжност „Сервитьор” с Код по НКПД 51312004; - Три лица на длъжност „Барман” с Код по НКПД 51322001; - Три лица на длъжност „Готвач” с Код по НКПД 51202001; - Едно лице на длъжност „Управител” с Код по НКПД 11207023; Десетимата новоназначени ще бъдат разпределени в отделни работни смени. 2. Едно работно място за лице с трайни увреждания за период от 21 месеца субсидирана заетост и още минимум 11 месеца след това за сметка на работодателя. Лицето с трайни увреждания ще бъде назначено на позиция „Чистач/Хигиенист” с код по НКПД 91120004, и ще отговаря за хигиената в част от помещенията на заведението. Размерът на стандартната таблица за единица разход при 8-часов работен ден, в съответствие с т. 14.3 от Условията за кандидатстване по процедурата е 2 694.00 лв. лв. (Индекс на ИД – I, Хотелиерство и ресторантьорство)., Contracted Amount: 126 618.00 , Reported Amount: 24 246.00
  • Activity: Дейност 2. Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период от 6 м. : Колективът на дружеството ще положи старание да интегрира бързо новите си колеги в средата, да им създаде предпоставки за личностно и професионално израстване и да изгради трудовите им навици в хармония със стандартите и нормите на работа в заведението. Съобразно целите на проектното предложение се очаква новите служители да усвоят работните процеси и да изпълняват качествено задълженията си в рамките на изпълнение на проекта и след това. Този процес ще бъде подпомогнат чрез осъществяване на менторска програма. В нея ще участват двама от служителите на заведението, които ще подпомагат новонаетите лица от целевата група при навлизането им в спецификата на работното място. Менторите ще бъдат определени от работодателя и ще имат задължения като такива да са заети минимум 40 часа месечно. Предвижда се по един ментор за всяка от работните смени в заведението. Месечните разходи за възнаграждение на ментори, които ще отговарят за представители на целевата група са в размер на ½ от минималната работна заплата, установена за страната за 2024 г. - 466.5 лв., Contracted Amount: 5 598.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants in employment, including self-employment, upon leaving, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 11.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 2 Disadvantaged participants, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 11.00 , Reached amount: 7.00

Financial Information

Total Project cost 145 437.60 BGN
Grant 145 437.60 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 26 670.60 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN