Identification

UMIS Number BG05SFPR002-1.012-0112-C01
Project Name Sustainable jobs for disadvantaged people in "Troya Build" OOD, Troyan
Beneficiary 200666883 TROYA BUILD
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 18.09.2024
Start Date 18.09.2024
End Date 18.10.2027
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31)

Description

Brief description
"ТРОЯ БИЛД“ ООД е дружество, специализирано в направата на покриви, изработка и монтаж на безшевни улуци и обшивки. Фирмата разполага с висококвалифициран екип от професионалисти с опит в изграждането и ремонтирането на покриви и е сертифицирана от БРАМАК. Към момента  в дружеството са заети 10 човека, включително технически ръководител и офис служител. Реномето на фирмата като коректен изпълнител на покривни конструкции е причина за постоянно увеличаване на броя запитвания и поръчки. Поради липсата на достатъчно хора, дружеството не винаги успява да поеме и изпълни работата с необходимата бързина. В дългосрочен план това носи рискове от загуба на клиенти, свиване на оборотите и невъзможност да се гарантира устойчивото икономическо състояние. Включването на нова работна сила е от първостепенна нужда за предприятието и ще му позволи да поема по-голям обем поръчки и по-мащабни обекти за изпълнение. Фирмата разполага с необходимия технически капацитет да създаде нови работни места.
Проектното предложение включва  дейности за увеличаване на персонала, като създаването на нови работни места е насочено изцяло към групите в неравностойно положение на пазара на труда. В рамките на проекта, в „Троя Билд” ООД ще бъдат назначени 15 лица в неравностойно положение за период от една година и ще се осигури устойчивата им заетост за още минимум 6 месеца. Проектът предвижда и откриването на 2 работни места за хора с трайни увреждания за период от 24 месеца субсидирана заетост и 12 месеца  след това за сметка на работодателя. Проектът включва също осъществяването на менторска програма. Всички предвидени  дейности са съобразени и напълно кореспондират със заложените в процедурата приоритети и специфични цели и изпълнението им ще допринесе за  устойчивата интеграция на пазара на труда на лица в неравностойно положение. Проектът ще бъде реализиран в рамките на 37  месеца в гр. Троян и на територията на съседни области в Северозападен район, където фирмата работи на строителни обекти.
Activities
  • Activity: Наемане на лица от целевата група: Дейност 1 е най-съществената в проекта и е ключова за постигането на целите му. С тази дейност започва съществената част от реализирането на приоритетите на процедурата, които са заложени и в настоящото проектно предложение. Дейността обхваща наемането на общо 17 лица от целевите групи, които ще бъдат извадени от сектора на безработицата и ще бъдат включени в устойчива и продължителна заетост чрез осигуряване на работна заплата и осигурителни вноски в рамките на проектните дейности и след приключването им. Наемането на лицата от целевата по процедурата група е от първостепенна важност за фирмата-кандидат поради следните специфики на работата: Част от дейностите се извършват в производствено хале, където работници разкрояват и изрязват ламаринени и други плоскости, които впоследствие се инсталират на обекти /жилищно и индустриално строителство/ от работници със специалност „изграждане и ремонт на покривни покрития“. Дейностите се подпомагат от общи работници по строителство на сгради и машинист на еднокофов багер и се извършват под надзора на двама технически ръководители. Увеличаването на персонала ще позволи дейностите да се разпределят между две бригади, които да работят на различни обекти. За тази цел проектното предложение предвижда да бъдат разкрити и поддържани следните работни места: 1. Петнадесет работни места за лица в неравностойно положение за период от една година субсидирана заетост и още минимум 6 месеца след това за сметка на работодателя. Размерът на стандартната таблица за единица разход при 8-часов работен ден, в съответствие с т. 14.3 от Условията за кандидатстване по процедурата е 3 543.00 лв. (Индекс на ИД – F Строителство). Тези нови служители ще бъдат назначени на следните длъжности: - 4 лица на длъжност „Работник, изграждане и ремонт на покривни покрития” с код по НКПД 71212001. Техните основни задължения ще включват полагане на хидроизолационни материали, закрепване на метални или синтетични елементи за построяване на покривна рамка; измерване и отрязване на материали за покриване на ъгли и ръбове и места около комини; създаване на временни конструкции като скелета и подвижни стълби. - 6 лица на длъжност „Общ работник, строителство на сгради” с Код по НКПД: 93130001. Те ще изпълняват рутинни задачи като почистване и подготовка на строителните площадки, пренасяне на материали, товарене и разтоварване на строителни материали и др. - 1 машинист еднокофов багер с Код по НКПД: 83422002, който ще обслужва земекопна машина на строителните обекти . - 1 Машинист, автовишка с Код по НКПД: 83432006. Той ще обслужва и наблюдава повдигателните съоръжения като кранове и други повдигателни устройства за вдигане, преместване и поставяне на оборудване и материали; - 2 лица на длъжност „Снабдител, доставчик” с Код по НКПД: 43212015. Техните трудови задължения ще включват водене на стокови документи, организация и контрол на получаваните материали и др. - 1 лице на длъжност „Шофьор, лек автомобил до 9 места” с Код по НКПД 83222002, което ще превозва двете бригади от и до строителните обекти и ще транспортира по-малко обемни материали. 2. Две работни места за лица с трайни увреждания за период от 24 месеца субсидирана заетост и още минимум 12 месеца след това за сметка на работодателя. Размерът на стандартната таблица за единица разход при 8-часов работен ден, в съответствие с т. 14.3 от Условията за кандидатстване по процедурата е 3 543.00 лв. (Индекс на ИД – F Строителство). Те ще бъдат назначени на следните позиции: - 1 лице на длъжност „Отчетник, инвентаризация на материали (инвентарчик) с Код по НКПД 43222001, което ще отговаря за изчислението на необходимите количества материали за строителство и други производствени дейности, както и за изготвянето на производствените графици и координацията на работните потоци и материали между различни отдели. - 1 лице на длъжност „Чистач/ Хигиенист” с код по НКПД 91120004, което ще отговаря за хигиената в офисните помещения на фирмата. , Contracted Amount: 269 268.00 , Reported Amount: 81 489.00
  • Activity: Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период от 6 м. : Колективът на дружеството ще положи старание да интегрира бързо новите си колеги в средата, да им създаде предпоставки за личностно и професионално израстване и да изгради трудовите им навици в хармония със стандартите и нормите на работа в предприятието. Съобразно целите на проектното предложение се очаква новите служители да усвоят работните процеси и да изпълняват качествено задълженията си в рамките на изпълнение на проекта и след това. Този процес ще бъде подпомогнат чрез осъществяване на менторска програма. За целта ще бъдат избрани 3 ментора измежду досегашните служители на фирмата – един от техническите ръководители и двама от работниците на покриви. Те ще подпомагат новонаетите лица от целевата група при навлизането им в спецификата на работното място. Менторите ще бъдат определени от работодателя и ще имат задължение минимум 40 часа месечно да изпълняват менторски функции. Менторите ще работят основно с новите служители, назначени на длъжностите „Работник, изграждане и ремонт на покривни покрития” и „Общ работник строителство”, които ще бъдат разпределени в две отделни бригади. Менторите ще ги обучават да работят при стриктно спазване на правилата за безопасност на строителния обект и ще ги подпомагат при изпълнението на специфични функции на строителните обекти. Месечните разходи за възнаграждение на ментора са в размер на ½ от минималната работна заплата, установена за страната за 2024 г. - 466.5 лв. , Contracted Amount: 8 397.00 , Reported Amount: 8 397.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants in employment, including self-employment, upon leaving, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 17.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Disadvantaged participants, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 17.00 , Reached amount: 12.00

Financial Information

Total Project cost 305 431.50 BGN
Grant 305 431.50 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 94 977.30 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN