Identification

UMIS Number BG05SFPR002-1.004-0098-C01
Project Name Adaptation of the working environment in Double D Group Food EOOD
Beneficiary 112059139 DOUBLE D GROUP FOOD LTD
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 02.12.2024
Start Date 02.12.2024
End Date 02.12.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пазарджик (BG423), Пазарджик, гр.Пазарджик

Description

Brief description
Целта на настоящето проектно предложение е подобряване на здравословната  и безопасна работнота среда в предприятията, което е  ключов елемент за постигането на устойчиви условия на труд за всички работници, спомагайки за намаляване на рисковете за здравето на работното място и за подобряване на стандартите за здравословни и безопасни условия на труд.
За постигане на целта ще се реализират следните дейности:
1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели в предприятието;
2. Психологическа подкрепа
3. Осигуряване на колективни предпазни средства;
4. Осигуряване на социални придобивки за работещите - ремонт и оборудване на място за отдих.
С изпълнението на проекта ще се постигне:
- Инвестиция в оборудване, съоръжения и технологични процеси, и усъвършенстването на организацията на трудовата дейност, водещи до подобряване на условията на труд, за да се създадат предпоставки за повишаване на производителността на труда и намаляване на броя на трудовите злополуки и рисковете на работното място;
- Разработване, адаптиране и въвеждане на „зелени“ модели в предприятието;
- Осигуряване на системен и устойчив подход в развитието и управлението на дейности по безопасност и здраве при работа в предприятието;
- Повишаване на ефективността на производството и производителността на труда чрез създаване на условия за рационално използване и организация на трудовите, материалните и финансови ресурси.
Activities
  • Activity: Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени., Contracted Amount: 7 200.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Психологическа подкрепа: Кандидатът ще осигури за заетите при него лица психологическа подкрепа във връзка с превенция и профилактика на стреса на работното място, професионалното прегаряне и ефектите от COVID пандемията върху менталното здраве на работещите. Целите на дейността ще са обвързани и със запознаване на участниците с наличието на явлението "бърнаут", подпомагайки откриването на проявите му и осъществяването на ранна превенция на състояния, свързани с физическо, емоционално и психическо изтощение. Следва да бъдат преодолени нагласи свързани с отрицателно и критично отношение към работата, нежелание за започване на работа, раздразнение към членовете на екипа или към клиентите, емоционално отдръпване от колеги и клиенти, както и мисли, свързани с липсата на смисъл, значение и приносът за извършваните работни процеси, водещи вкл. до напускане на работа. В рамките на дейността ще бъдат изготвени психологически профили на заетите лица, които да послужат като основа за адресиране на подходящи мерки за психологическа подкрепа. , Contracted Amount: 7 200.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряване на колективни предпазни средства : С цел подобряване на параметрите на работната среда, осигуряване на добри и безопасни условия на труд и предпазване на работниците и служителите от трудови злополуки в рамките на настоящия проект се предвиждат дейности за доставка и инсталиране на оборудване и изграждане на защитни съоръжения. Всички предвидени мероприятия са съобразени с Оценката на риска на рабтните места и дадените предписания, съдържащи се в Програма за минимизиране на риска за здравето на работещите в ,,Дабъл Д Груп” ЕООД (Програмата). Ще се извършат следните поддейности: 2.1. С цел постигане параметрите за осветеност - доставка на светодиодни осветителни крушки - т.3. от Прогрмата; 2.2. С цел създаване на организация за подмяна на ел. уредите за отопление на работните места, в които микролиматът не отговаря на установените норми - доставка на Климатици - сплит системи - мин. BTU 12000; сплит системи - мин. BTU 24000 и климатици колонен тип 48000 BTU. Стенният климатик 12000 BTU (1 бр.)e необходим за един от по-малките офиси, колиматиците 24000 BTU - за два от по-големите офиси, а тези от колонен тип (10 бр.) - за производствените помещения (9 бр.) и 1 бр. за складовото помещение, които не отговарят на условията. - т 2. от Програмата; 2.3. С цел избягване на гръбначни изкривявания и спазване на Нормите за физическо натоварване на работниците и хигиенно-физиологични и ергономични изисквания за разионална организация на работното място и трудовите процеси - Доставка на ергономични столове за работещите в офисире на фирмата - т. 5. от Програмата Тези подобрения на работната среда се предназначени за производствените помещения на компанията в гр. Пазарджик., Contracted Amount: 215 769.26 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряване на социални придобивки за работещите : С изпълнението на настоящата дейност се предвижда обособяване и обзавеждане на самостоятелно място за отдих и хранене на работниците и служителите от компанията. Това се налага, тъй като към настоящия момент на територията на предприятието не разполагаме с такова обзаведено място единствено за тази цел и работниците и служителите в обедната си почивка се хранят или навън, или на работните си места, което от една страна причинява известно неудобство, а, от друга страна, не отговаря на високите стандарти, към които се стремим като компания. В тази връзка предвиждаме да ремонтираме и оборудваме специално обособено помощение с прилежащ санитарен възел, като ще бъдат закупени и доставени: Маси за хранене - 1 бр.; Столове за хранене - 6 бр.; Кухня (Кухненски шкафове) - 1 бр.; Фурна за вграждане - 1 бр.; Плот (котлони) за вграждане - 1 бр.; Аспиратор - 1 бр.; Кафемашина - 1 бр.; Диспенсър за вода - 3 бр.; Микровълнова печка - 1 бр.; Тостер - 1 бр.; Мека мебел - 1 бр. Ще бъде доставен и инсталиран 1 бр. климатик сплит системи - мин. BTU 24000 за осигуряване на оптимални условия на микроклимата. Всички предвидени мероприятия са съобразени с Оценката на риска на рабтните места и дадените предписания, съдържащи се в Прогрмата за минимизиране на риска на работните места (Програмата)., Contracted Amount: 103 006.86 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Employed, incl. self-employed, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 36.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 366 493.73 BGN
Grant 366 493.73 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на климатична техника във връзка с изпълнение на проект BG05SFPR002-1.004-0098 „Адаптиране на работната среда в Дабъл Д Груп Фууд ЕООД“, Estimated Amount: 172 587.00
  • Differentiated position 1: Доставка на климатична техника във връзка с изпълнение на проект BG05SFPR002-1.004-0098 „Адаптиране на работната среда в Дабъл Д Груп Фууд ЕООД“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на ЛЕД крушки във връзка с изпълнение на проект BG05SFPR002-1.004-0098 „Адаптиране на работната среда в Дабъл Д Груп Фууд ЕООД“, Estimated Amount: 34 979.26
  • Differentiated position 1: Доставка на ЛЕД крушки във връзка с изпълнение на проект BG05SFPR002-1.004-0098 „Адаптиране на работната среда в Дабъл Д Груп Фууд ЕООД“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на мебели във връзка с изпълнение на проект BG05SFPR002-1.004-0098 „Адаптиране на работната среда в Дабъл Д Груп Фууд ЕООД“, Estimated Amount: 45 459.98
  • Differentiated position 1: Доставка на мебели във връзка с изпълнение на проект BG05SFPR002-1.004-0098 „Адаптиране на работната среда в Дабъл Д Груп Фууд ЕООД“
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN