Identification

UMIS Number BG05SFPR002-1.012-0134-C01
Project Name Ensuring sustainable employment for disadvantaged people in the company LEGIO INVICTUS LTD
Beneficiary 203146101 LEGIO INVICTUS LTD
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 27.09.2024
Start Date 27.09.2024
End Date 27.02.2026
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Пловдив, гр.Пловдив

Description

Brief description
ЛЕГИО ИНВИКТУС ЕООД е основана през 2014г. с основна дейност търговия със строителни материали и аксесоари към дома - основно материали за подови покрития и вътрешен интериор /паркети, ламинати и всички материали свързани с тях, оборудване на баня и кухня/. През годините фирмата е извършвала строителни услуги по довършване на готови строителни обекти. Дружеството работи с квалифициран и мотивиран персонал, който предлага строителни решения, отговарящи на изискванията на клиента за качество и точност на изпълнение.

Основната цел на настоящия проект е да се осигури устойчива заетост за хора в неравностойно положение, включително чрез адаптиране на работни места за хора с увреждания във фирма ЛЕГИО ИНВИКТУС ЕООД.
С постигането на основната цел се очаква да се осигури устойчива заетост за хора в неравностойно положение и да се реализира следната специфична цел:
Подобряване на достъпа до трудова заетост и мерки за активизиране за всички лица, търсещи работа, и най-вече за младите хора, по-специално чрез изпълнението на гаранцията за младежта, за дългосрочно безработните и групите в неравностойно положение на пазара на труда и за неактивните лица, както и чрез насърчаване на самостоятелната заетост и социалната икономика.

В обхвата на настоящото проектно предложение са включени следните дейности:
Дейност 1 Наемане на безработни лица в неравностойно положение без трайни увреждания и лица с трайни увреждания.
Дейност 2 Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период до 6 м.
Дейност 3 Осигуряване на транспорт за лицата от целевата група от и до работното място, в случай че лицето работи в населено място, различно от местоживеенето му.
Дейност 4 Адаптиране на работното място за новонаети лица с трайни увреждания – оборудване.
Activities
  • Activity: Дейност 1 Наемане на безработни лица в неравностойно положение без трайни увреждания и лица с трайни увреждания.: През последните години броят на наетия персонал значително е намалял вследствие от COVID пандемията. Към момента на подаване на проектното предложение, във фирмата са назначени малък брой лица, които няма как да покриват всички нужди на предприятието. Установена е остра необходимост от набиране на нов персонал. С изпълнението на дейността ще се даде възможност за подобряване на работната сила и оказване на положително въздействие върху борбата с безработицата на лицата в неравностойно положение в страната. С изпълнението на дейността фирмата ще увеличи числеността на своя персонал с 8 нови служителя. При изпълнението на тази дейност ще бъдат назначени: - 7 лица в неравностойно положение. Наетите лица в неравностойно положение ще бъдат назначени на следните длъжности: 1 лице Технически изпълнител (КОД 4110 2006), 1 лице Специалист ТРЗ (КОД 43133003) и 5 лица Търговски представител (КОД 3322-3003). Лицата ще бъдат назначени във фирмата за период от 12 месеца. Предвидено е след изпълнението на проекта работодателят да задържи 70% от лицата в неравностойно положение на работа, а именно поне 5 лица. - 1 лице с трайни увреждания. Лицето с трайни увреждания ще бъде назначено на длъжност Счетоводител (КОД 24116004). Лицето ще бъде назначено във фирмата за период от 15 месеца. Предвидено е след изпълнението на проекта работодателят да задържи 100% от лицата с трайни увреждания на работа, а именно 1 лице. ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА - ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ КОД 3322-3003 1. Посредничи при осъществяване на продажби на стоките на предприятието на други клиенти. 2. Консултира клиентите за качествата на предлаганите стоки. 3. Следи за търговския вид и годността на предлаганите стоки. 4. Приема парични суми и издава фактури за осъществените продажби. ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА - ТЕХНИЧЕСКИ ИЗПЪЛНИТЕЛ КОД 4110 2006 1. Получава постъпващата кореспонденция за ръководителя на предприятието, систематизира я в съответствие с установения ред и я предава за разглеждане от ръководителя или конкретни изпълнители; 2. Регистрира молбите на служителите и организира приема на вътрешните ръководители и външни посетители; 3. Приема и предава документи за подпис от ръководителя и лични заявления от работниците и служителите; 4. Води картотека по установената номенклатура на документите и осигурява тяхното съхраняване или предаването им в деловодството; 5. Осигурява снабдяването на кабинета с канцеларски и други материали, организира подреждането и поддържането на кабинета в съответствие с изискванията; ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА - СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ КОД 43133003 Изготвя и актуализира проектите на структурата, щатното разписание, отчетите, длъжностните характеристики, присъствието, трудовите договори и личните дела за персонала в предприятието съгласно трудовото законодателство, изготвя ведомости за заплати на персонала и плащания по извънтрудови правоотношения. ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА - СЧЕТОВОДИТЕЛ КОД 24116004 1.Оформя документите, свързани с финансовата дейност. 2.Обработва счетоводните документи по съответните сметки, за които пряко отговаря. 3.Изчислява и осчетоводява вноските за държавния и общинския бюджети, за държавното обществено осигуряване, за здравно осигуряване и за фонд „Професионална квалификация и безработица". 4.Съставя извлечения и справки от аналитичните сметки, изготвя оборотни ведомости и други балансови извлечения. 5.Участва в комисии при извършване на инвентаризации или проверки на материалноотговорни лица. 6.Упражнява вътрешнофинансов контрол в кръга на възложените му задачи за спазване на финансовата дисциплина в предприятието. 7.Подготвя данни за статистическите отчети и формуляри и приключването на съответни отчетни периоди. Всяка една от посочените длъжности отговаря на код по КИД G Търговия; ремонт на автомобили и мотоциклети. , Contracted Amount: 130 779.00 , Reported Amount: 59 445.00
  • Activity: Дейност 2 Подкрепа на работното място чрез ментор, съгласно индивидуалните нужди на новонаетите лица от целевата група за период до 6 м.: Дейността е насочена към осигуряване на 2-ма ментори за новонаетите лица от целевата група за период от 6 месеца. В една фирма менторът играе решаваща роля за осигуряване на плавен преход и адаптация на новите служители към новата среда. Менторът ще бъде лице от същото предприятие, което да подпомогне новонаетото лице от целевата група при навлизането му в спецификата на работното място/заеманата длъжност. С изпълнението на дейността, фирмата ще се възползва от извършване на обучение на своите бъдещи служители, тъй като работата е доста специфична и изисква специални умения. Осигуряването на ментор за новонаетите лица би спомогнало за повишаване на тяхната мотивация за работа и по-бързото им приобщаване към екипа. Предвидено е да бъде осигурен 1 ментор, който е назначен във фирмата на длъжност Счетоводител. Менторът ще обучава новонаетите лица в неравностойно положение, които ще бъдат назначени на длъжност Счетоводител и Специалист ТРЗ. Менторът ще отговаря за 2 новонаети лица. Предвидено е да бъде осигурен 1 ментор, който е назначен във фирмата на длъжност Търговски директор. Менторът ще обучава новонаетите лица в неравностойно положение, които ще бъдат назначени на длъжност Търговски представители. Менторът ще отговаря за 5 новонаети лица. Менторът ще обучи новонаетото лице на длъжност Счетоводител как да работи с фирмения счетоводен софтуер, ще го запознае с необходимите бази данни и фирмени документи. Менторът ще следи за правилното изпълнение на задълженията на новонаетото лице, като ще му съдейства при оформянето на документите, свързани с финансовата дейност. По време на обучението на новонаетото лице на длъжност Специалист ТРЗ, менторът ще го запознае с вътрешнофирмените правила и политики. Лицето ще бъде обучено как да изготвя ведомости за заплати на персонала и плащания по извънтрудови правоотношения. Менторът ще обучи новонаетото лице на длъжност Търговски представител как правилно да консултира клиентите за качествата на предлаганите стоки. Обучението на новонаетото лице ще включва запознаване със софтуера за продажби на фирмата, работа с парични суми и издаване на фактури за осъществените продажби. Менторът ще обучи лицето как ежедневно да следи за търговския вид и годността на предлаганите стоки. Всяка една от посочените длъжности отговаря на код по КИД G Търговия; ремонт на автомобили и мотоциклети. , Contracted Amount: 5 598.00 , Reported Amount: 5 598.00
  • Activity: Дейност 3 Осигуряване на транспорт за лицата от целевата група от и до работното място, в случай че лицето работи в населено място, различно от местоживеенето му: Лицата, живеещи в отдалечени населени места често срещат трудности с намирането на работа, понякога поради липсата на осигурен транспорт или заради налагащите се разходи за транспорт. А когато лицата попадат в дефиницията "неравностойно положение", затруднението за тях е още по-голямо. Фирмата планира да осигури транспорт за 1 лице в неравностойно положение от и до работното място, когато лицето е с различно местоживеене от мястото на изпълнение на проекта. По този начин фирмата ще подкрепи 1 лице в неравностойно положение като му осигури транспорт от и до работното място за период от 12 месеца. Положителното за лицето, на което ще бъде осигурено транспорт е, че ще спести пари от разходи за обществен транспорт. Освен това, чрез тази дейност ще се помогне на лицето да преодолее географските си бариери и ще му се осигури по-добър достъп до възможности за работа. Като улеснява пътуването до работното място, работодателят ще подобри цялостната удовлетвореност от работата на своя служител, тъй като той ще бъде по-малко стресиран и по-продуктивен. Предлагането на транспортни услуги показва, че компанията е загрижена за благосъстоянието на своите служители и е готова да направи допълнителни усилия, за да ги подкрепи. , Contracted Amount: 1 750.00 , Reported Amount: 847.00
  • Activity: Дейност 4 Адаптиране на работното място за новонаети лица с трайни увреждания – оборудване : Дейността предвижда адаптиране на работното място за едно новонаето лице с трайни увреждания, като това ще допринесе за изпълнението на задълженията му. Наетото лице с трайни увреждания на длъжност Счетоводител (КОД 24116004) ще изпълнява служебните си задължения на лаптоп, осигурен от работодателя. Задълженията на лицето, назначено на длъжност Счетоводител (КОД 24116004) са да оформя документите, свързани с финансовата дейност. Счетоводителят обработва счетоводните документи по съответните сметки, за които пряко отговаря, изчислява и осчетоводява вноските за държавния и общинския бюджети, за държавното обществено осигуряване, за здравно осигуряване и за фонд „Професионална квалификация и безработица", съставя извлечения и справки от аналитичните сметки, изготвя оборотни ведомости и други балансови извлечения. Участва в комисии при извършване на инвентаризации или проверки на материалноотговорни лица. Упражнява вътрешнофинансов контрол в кръга на възложените му задачи за спазване на финансовата дисциплина в предприятието. Подготвя данни за статистическите отчети и формуляри и приключването на съответни отчетни периоди. За изпълнението на служебните задължения на лицето с трайни увреждания е идентифицирана нуждата от закупване на лаптоп, поради липсата на наличен такъв. Чрез осигуряване на необходимото оборудване, като лаптоп, работодателят ще помогне да се гарантира, че назначеното лице с увреждания е толкова продуктивно, колкото неговите колеги без увреждания. Това може да доведе до повишена ефективност и производителност за компанията. Известно е, че компаниите, които демонстрират ангажимент към наемането и подкрепата на хора с увреждания, могат да подобрят своята репутация сред клиентите, инвеститорите и общността. Това може да доведе до положителни бизнес резултати. Работодателите, които създават приобщаваща работна среда, която включва служители с увреждания, могат да изградят по-силен и по-разнообразен екип. Предоставянето на лаптоп на назначеното лице с трайно увреждане не само му помага да изпълнява работата си ефективно, но също така може да бъде от полза за работодателя по различни начини. При изпълнението на дейността ще бъде закупен: - 1 бр. лаптоп Предоставянето на адаптирано работно място ще позволи на лицето с трайни увреждания да се интегрират пълноценно на пазара на труда., Contracted Amount: 1 649.60 , Reported Amount: 1 649.50

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: INTERCROSS - Telecom, Contracted Amount*: 1 649.50 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants in employment, including self-employment, upon leaving, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Disadvantaged participants, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 7.00

Financial Information

Total Project cost 153 754.26 BGN
Grant 153 754.26 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 69 934.15 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN