Identification

UMIS Number BG05SFPR002-1.004-0554-C01
Project Name Adapted working environment for the staff of "T&G - MASTER CLEAN" LTD
Beneficiary 126609372 T&G MASTER CLEAN LTD
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 28.11.2024
Start Date 28.11.2024
End Date 28.05.2026
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Хасково (BG422), Хасково, гр.Хасково

Description

Brief description
ТИ ЕНД ДЖИ-МАСТЕР КЛИИН ООД работи успешно на българския пазар повече от двадесет и една години. Дружеството се занимава с предоставяне, отдаване под наем, поддръжка и обслужване на мобилни полеви химически тоалетни кабини, душове, мобилни огради и вакумни системи за септични ями, като разполага с 10 специализирани тежкотоварни автомобила и квалифициран персонал, осъществяващ и сервизни дейности, както на предлаганите над 500 вида WC кабини, така и на такива - собственост на клиентите на дружеството. 
Ръководството на ТИ ЕНД ДЖИ-МАСТЕР КЛИИН ООД полага непрекъсната грижа и внимание към персонала си, подсигурявайки добри и безопасни условия на труд, следвайки изискванията на законодателството, с непрекъснат стремеж към надграждане. Към датата на подаване на проектното предложение общият състав на персонала възлиза на 11 души, 10 назначени на трудов договор и 1 Управител с договор за самоосигуряване. 
В съответствие с политиката си по поддържане и постоянно подобряване качеството на труда и работните места и въз основа на изготвена Оценка на риска и утвърдена Програма за минимизиране на риска, с настоящото проектно предложение кандидатстваме за изпълнението на следните дейности:
1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно със спецификата на конкретните работни места
2. Осигуряване на  превенция и профилактика на „бърнаут“ на раб. място и "ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ чрез психологическа подкрепа на персонала
3. Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло
4. Осигуряване на социални придобивки за работещите - места за отдих, спорт, хранене и почивка, чрез закупуване на оборудван двоен фургон.
С изпълнение на дейностите по проекта ще се постигне по-високо качество на работните места, подобряване на професионалния и здравния статус на работниците, което ще рефлектира положително върху производителността на труда, като едновременно ще повиши отговорността за опазване на околната среда.
Activities
  • Activity: Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейността е насочена към въвеждане на „зелени“ модели на организация на работните процеси, които имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност и/или за намаляване въздействието върху околната среда и/или за повишаване устойчивостта на предлаганите продукти и услуги. Въвеждането на нови „зелени“ модели на организация на работните процеси е свързано с изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. Разработването и прилагането на „зелени“ модели на организация на труд ще е съобразно със спецификата на конкретните работни места в предприятието и обучение на лицата от целевата група ( всички 11 заети в предприятието лица) насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд. Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. За изпълнение на дейността ще се възложи на изпълнител, избран такъв по реда на Глава четвърта от ЗУСЕФСУ (при спазване изискванията на акта по чл. 54 от ЗУСЕФСУ). Избраният изпълнител ще извърши преглед на дейността на ТИ ЕНД ДЖИ МАСТЪР КЛИИН ООД – продукти и услуги, организация на труда, правна и регулаторна рамка, съществуващи практики и процедури за управление на човешките ресурси във връзка с въздействието върху околната среда. В резултат на извършения преглед и съобразно спецификата на работните места, изпълнителят следва да разработи съответните „зелени“ модели на организация на труда, които да предложи за реализация, заедно с план от мерки за прилагането им. Изпълнителят изготвя и „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. При избора на външен изпълнител ТИ ЕНД ДЖИ МАСТЪР КЛИИН ООД ще се съблюдават и изискванията, той да извършва по занятие някоя от следните примерни дейности: • консултации и/или сертификация по прилагане на системи за управление по околна среда (ISO14001, EMAS или еквивалентни); • преподавателска и/или научно-преподавателска дейност в сферата на ресурсната ефективност и/или екологията; • консултантска и/или научноизследователска и развойна дейност в сферата на ресурсната ефективност, екологията или икономическата дейност на предприятието. По тази дейност ТИ ЕНД ДЖИ МАСТЪР КЛИИН ООД няма да използва възращем ДДС., Contracted Amount: 2 200.00 , Reported Amount: 2 190.00
  • Activity: Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа. : "ТИ ЕНД ДЖИ-МАСТЕР КЛИИН" ООД ще осигури за заетите лица психологическа подкрепа във връзка с превенция и профилактика на стреса на работното място, професионалното прегаряне и ефектите от COVID пандемията върху менталното здраве на работещите. Целите на дейността следва да са обвързани и със запознаване на участниците с наличието на явлението "бърнаут", подпомагайки откриването на проявите му и осъществяването на ранна превенция на състояния, свързани с физическо, емоционално и психическо изтощение. Следва да бъдат преодолени нагласи свързани с отрицателно и критично отношение към работата, нежелание за започване на работа, раздразнение към членовете на екипа или към клиентите, емоционално отдръпване от колеги и клиенти, както и мисли, свързани с липсата на смисъл, значение и приносът за извършваните работни процеси, водещи включително до напускане на работа. В рамките на дейността могат да бъдат изготвени психологически профили на заетите лица, които да послужат като основа за адресиране на подходящи мерки за психологическа подкрепа. Психологическата подкрепа трябва да се извършва от лице/а със специалност „Психология“, „Трудова и организационна психология“ или „Психиатрия“ и може да бъде под формата на групови семинари/тренинги за профилактика и/или индивидуални консултации, при провеждането на които, участниците задължително следва да бъдат запознати с подходящи методи и техники за управление на професионалния стрес, съответстващи на естеството на трудовите процеси в предприятието. Максималният брой участници при групови занимания е до 10 лица в група. Информация относно темите на обученията: - Значение на "Стрес" и "Бърнаут" - 8 уч. ч. - Meтоди и техники за справяне със стреса и състояния, свързани с физическо, емоционално и психическо изтощение - 8 уч. ч. - Продуктивност и стрес на работното място - 8 уч. ч. - Лични защитни механизми и емоционален самоконтрол - 8 уч. ч. - Взаимоотношения с другите и оказване на взаимна психологическа подкрепа - 8 уч. ч. По тази дейност ТИ ЕНД ДЖИ МАСТЪР КЛИИН ООД няма да използва възращем ДДС., Contracted Amount: 2 200.00 , Reported Amount: 2 190.00
  • Activity: Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло: В "ТИ ЕНД ДЖИ-МАСТЕР КЛИИН" ООД се спазват правилата за добри и безопасни условия на труд. На всеки 2 години се правят замервания и се изготвят доклади за работната среда в дружеството. В тази дейност се предвижда да се закупят ЛПС и специално работно облекло за лицата, на длъжност "шофьор на специализиран товарен автомобил - 7 човека. За определяне на броя лица, включени в целевата група по тази дейност, е представен списък на работните места и видовете работи, при които е необходимо да се използват ЛПС и/или специално работно облекло, утвърден въз основа на извършената оценка на риска на работните места. Списъкът отговаря на изискванията, посочени в чл. 17, ал. 3, т.1-4 от Наредба № 3 от 19 април 2001 г. за минималните изисквания за безопасност и опазване на здравето на работещите при използване на ЛПС на работното място. C цел подобряване условията на труд и повишаване безопасността при работа, на база обсъдена със службата по трудова медицина оценка на риска, с която дружеството има се препоръчва да се закупят ЛПС и СРО, което да обхване всички части на тялото, съответно да бъде с по-високи характеристики за защита, с по-износоустойчиво и издръжливо на вятър, дъжд, пробиване и студ за зимните месеци, които да покрият различните манипулации, които могат да доведат до риск за здравето и безопасността на служителите в дружеството. Целевата група обхваща тези 7 човека на длъжност шофьор на специализиран тежкотоварен автомобил, които извършват и следните трудови дейности: - управляват въпросните специализирани товарни автомобили, обикновенно натоварени с химически тоалетни и/или извозват събрани ексременти от септични ями; - инсталират въпросните химеични тоаленти и/или извършват тяхана поддръжка и зареждане и/или изпомпват запушени септични ями; - извършват поддръжка на товарните автомобили, ремонт или товаро-разтоварни дейности в базата на дружеството, намираща се Индустриална зона в гр. Хасково. Една немалка част от описаните дейности на целевата група се извършват на открито, което неминуемо се отразява на подбора на специалното работно облекло, а работата с течности, дори и биоразтворими, каквито се използват в компанията, налага то да бъде водоустойчиво и дори негоримо Така идентифицираните нужди на персонала от целевата група по тази Дейност 3, съгласувана и препоръчана и от СТМ, е заложена в проектното предложение, като за целта "ТИ ЕНД ДЖИ-МАСТЕР КЛИИН" ООД е поискало оферта с характеристики и показатели на работното облекло и ЛПС на по-високо ниво, надграждащо досега закупуваните, както следва: 1. За защита очи – поликарбонатни защитни очила за безопасност с/у механично въздействие от падащи и излитащи частици, пръски и др. 2. За защита лице – маска с комбиниран филтър за защита с/у химични и прахови агенти във въздуха при работа с химични концентрати; 3. За защита на тялото през зимата СРО за защита от неблагоприятен микроклимат и работа при външни климатични условия: - водоустойчиво ватирано защитно яке със светоотразител, ветро- и водозащитни – антистатичен защитен подплатен панталон/полугащеризон, дишащи и устойчиви на пламък и вода 4. За защита на тялото през лятото СРО от неблагоприятен микроклимат и работа при външни климатични условия - Негоримо, водоустойчиво яке със светоотразител и антистатично покритие - водоустойчив панталон/гащеризон със светоотразител, антистатично и негоримо покритие 5. За защита на горни крайници - За защита на ръцете през зимата от вятър, студ и влажност – работни защитни ръкавици, подплатени и вяторо- и водоустойчиви - За защита на ръцете през лятото от вредни за кожата агенти, влаго и срезоустойчиви работни защитни ръкавици 6. За защита на долни крайници За защита от Неблагоприятен микроклимат и работа при външни климатични условия на долни крайници - през зимата с/у измръзване, измокряне и противоудърни боти/ботуши с метално или др. вид защитно бомбе, студо- и водоустойчиви - през лятото с/у измокряне и противоудърни, водоустойчиви защитни работни обувки., Contracted Amount: 7 099.68 , Reported Amount: 7 059.92
  • Activity: Осигуряване на социални придобивки за работещите - места за отдих, спорт, хранене, чрез закупуване на оборудван фургон (композиция от 2 контейнера): По настоящата дейност предприятието предвижда да осигури социални придобивки за своите служители (целева група от 10 заети на трудов договор лица) за отдих, хранене, спорт и почивка, като предвижда да закупи напълно оборудвана за целта композиция от двоен фургон, която да позиционира в базата си в Индустриална зона на гр. Хасково. Причината за това решение е, че към настоящия момент по-голямата част от персонала извършва дейности по подготовка на ежедневните си ангажименти именно там, а не в офиса, който се намира в центъра на града. Там се поддържа и специализираната техника, и съответно оттам се товарят и извозват по предназначение самите химически тоалетни. Целевата група по тази дейност обхваща всички служители на дружеството, но ще е от възлово значение за седемте служители на длъжност "шофьор на специализиран тежкотоварен автомобил" и двамата - "Търговски представител". Тяхната работа в немалка част е и в движение. В повечето случаи тяхното място за почивка е самите автомобили, където се и хранят, което е неудобно и неправилно или използват базата в Индустриалната зона на гр. Хасково, която е отдалечена и не предоставя нужните условия. Това е основната причина Ръководството на дружеството да вземе решение да подсигури място за отдих, хранене и почивка, в съчетание със спорт на удобна за всички локация. С възможността предоставена по процедурата "Адаптирана работна среда" предприятието ще задоволи идентифицираната необходимост от въпросните социални придобивки за персонала като закупи напълно оборудвана конфигурация от 2 модула - двоен фургон, представляваща едно цяло, със собствен баня и тоалетна и климатик за поддържане температа вътре в независими от околната атмосфера, нормални граници и 4 обособени зони, както следва: - кът за хранене с кухненски шкафове и мивка със сифон, маса за хранене с 6 стола - кът за отдих и почивка с диван и ниска масичка - стая с пейки и гардероби за преобличане и съхраняване на вещи и дрехи (съблекалня) - стая за спорт, оборудвана с велоергометър, бягаща пътека за раздвижване на долни крайници и лежанка с тежести, за раздвижване и заякване на горни крайници, след дълго седене в неподвижна поза зад волана или в офиса на бюро за служителя по Контрол на качеството. Заседналия начин на живот и работа са в основата на повечето кардио заболявания, изкривявания на гръбначния стълб и невралгични заболявания. За намаляване риска от професионални заболявания и избягване на травми при работа, както и подобряване на мускулния тонус е предвидена и специално оборудвана стая за спорт, съобразно и препоръките на СТМ., Contracted Amount: 53 770.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: BALKAN CONTAINER LTD, Contracted Amount*: 53 770.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "KINEX" LTD, Contracted Amount*: 7 099.68 , Reported Amount**: 7 059.92
  • Contractor: I G CONSULT, Contracted Amount*: 4 400.00 , Reported Amount**: 4 380.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Employed, incl. self-employed, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 11.00 , Reached amount: 11.00

Financial Information

Total Project cost 71 796.65 BGN
Grant 71 796.65 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 12 583.91 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на изпълнител за Доставка на напълно оборудвана и климатизирана конфигурация от 2 модула - двоен фургон, представляваща едно цяло, със собствен баня и тоалетна; 3 отделни помещения с 4 обособени зони, както следва: - кът за хранене - обзаведен и оборудван с кухненски бокс и мивка със сифон, микровълнова печка и хладилник, маса за хранене и 6 стола; - кът за почивка - обзаведен с диван и ниска масичка; - съблекалня - с пейки и гардероби за преобличане и съхраняване на вещи и дрехи; - и стая за спорт - оборудвана с фитнес уреди – лежанка с тежести, бягаща пътека и велоергометър, Estimated Amount: 53 770.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за Доставка на напълно оборудвана и климатизирана конфигурация от 2 модула - двоен фургон, представляваща едно цяло, със собствен баня и тоалетна; 3 отделни помещения с 4 обособени зони, както следва: - кът за хранене - обзаведен и оборудван с кухненски бокс и мивка със сифон, микровълнова печка и хладилник, маса за хранене и 6 стола; - кът за почивка - обзаведен с диван и ниска масичка; - съблекалня - с пейки и гардероби за преобличане и съхраняване на вещи и дрехи; - и стая за спорт - оборудвана с фитнес уреди – лежанка с тежести, бягаща пътека и велоергометър
    Contractor: BALKAN CONTAINER LTD
    Contract total funded value: 53 770.00
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за Доставка на напълно оборудвана и климатизирана конфигурация от 2 модула - двоен фургон, представляваща едно цяло, със собствен баня и тоалетна; 3 отделни помещения с 4 обособени зони, както следва: - кът за хранене - обзаведен и оборудван с кухненски бокс и мивка със сифон, микровълнова печка и хладилник, маса за хранене и 6 стола; - кът за почивка - обзаведен с диван и ниска масичка; - съблекалня - с пейки и гардероби за преобличане и съхраняване на вещи и дрехи; - и стая за спорт - оборудвана с фитнес уреди – лежанка с тежести, бягаща пътека и велоергометър, Estimated Amount: 53 770.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за Доставка на напълно оборудвана и климатизирана конфигурация от 2 модула - двоен фургон, представляваща едно цяло, със собствен баня и тоалетна; 3 отделни помещения с 4 обособени зони, както следва: - кът за хранене - обзаведен и оборудван с кухненски бокс и мивка със сифон, микровълнова печка и хладилник, маса за хранене и 6 стола; - кът за почивка - обзаведен с диван и ниска масичка; - съблекалня - с пейки и гардероби за преобличане и съхраняване на вещи и дрехи; - и стая за спорт - оборудвана с фитнес уреди – лежанка с тежести, бягаща пътека и велоергометър.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Избор на изпълнител за Доставка на напълно оборудвана и климатизирана конфигурация от 2 модула - двоен фургон, представляваща едно цяло, със собствен баня и тоалетна; 3 отделни помещения с 4 обособени зони, както следва: - кът за хранене - обзаведен и оборудван с кухненски бокс и мивка със сифон, микровълнова печка и хладилник, маса за хранене и 6 стола; - кът за почивка - обзаведен с диван и ниска масичка; - съблекалня - с пейки и гардероби за преобличане и съхраняване на вещи и дрехи; - и стая за спорт - оборудвана с фитнес уреди – лежанка с тежести, бягаща пътека и велоергометър
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за Доставка на напълно оборудвана и климатизирана конфигурация от 2 модула - двоен фургон, представляваща едно цяло, със собствен баня и тоалетна; 3 отделни помещения с 4 обособени зони, както следва: - кът за хранене - обзаведен и оборудван с кухненски бокс и мивка със сифон, микровълнова печка и хладилник, маса за хранене и 6 стола; - кът за почивка - обзаведен с диван и ниска масичка; - съблекалня - с пейки и гардероби за преобличане и съхраняване на вещи и дрехи; - и стая за спорт - оборудвана с фитнес уреди – лежанка с тежести, бягаща пътека и велоергометър , Estimated Amount: 53 770.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за Доставка на напълно оборудвана и климатизирана конфигурация от 2 модула - двоен фургон, представляваща едно цяло, със собствен баня и тоалетна; 3 отделни помещения с 4 обособени зони, както следва: - кът за хранене - обзаведен и оборудван с кухненски бокс и мивка със сифон, микровълнова печка и хладилник, маса за хранене и 6 стола; - кът за почивка - обзаведен с диван и ниска масичка; - съблекалня - с пейки и гардероби за преобличане и съхраняване на вещи и дрехи; - и стая за спорт - оборудвана с фитнес уреди – лежанка с тежести, бягаща пътека и велоергометър.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител за Доставка на напълно оборудвана и климатизирана конфигурация от 2 модула - двоен фургон, представляваща едно цяло, със собствен баня и тоалетна; 3 отделни помещения с 4 обособени зони, както следва: - кът за хранене - обзаведен и оборудван с кухненски бокс и мивка със сифон, микровълнова печка и хладилник, маса за хранене и 6 стола; - кът за почивка - обзаведен с диван и ниска масичка; - съблекалня - с пейки и гардероби за преобличане и съхраняване на вещи и дрехи; - и стая за спорт - оборудвана с фитнес уреди – лежанка с тежести, бягаща пътека и велоергометър, Estimated Amount: 53 770.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за Доставка на напълно оборудвана и климатизирана конфигурация от 2 модула - двоен фургон, представляваща едно цяло, със собствен баня и тоалетна; 3 отделни помещения с 4 обособени зони, както следва: - кът за хранене - обзаведен и оборудван с кухненски бокс и мивка със сифон, микровълнова печка и хладилник, маса за хранене и 6 стола; - кът за почивка - обзаведен с диван и ниска масичка; - съблекалня - с пейки и гардероби за преобличане и съхраняване на вещи и дрехи; - и стая за спорт - оборудвана с фитнес уреди – лежанка с тежести, бягаща пътека и велоергометър
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN