Identification

UMIS Number BG05SFPR002-1.004-1380-C01
Project Name Providing an adapted working environment in MURGAVETS - SHARLOPOV HOTELS EOOD
Beneficiary 175035190 MURGAVETZ - SHARLOPOV HOTELS OOD
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 29.11.2024
Start Date 29.11.2024
End Date 29.11.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Смолян (BG424), Чепеларе, гр.Чепеларе

Description

Brief description
Проектът е насочен към осигуряването на прехода на МУРГАВЕЦ - ШАРЛОПОВ ХОТЕЛС ЕООД към модерно, ресурсно ефективно и конкурентоспособно предприятие в областта на продажбата,монтажа, обслужването и сервиза на отоплителни, вентилационни и климатични системи, вконтекста на прехода към зелена икономика определен в Европейският зелен пакт. Дейностите на проекта са насочени към прилагане на "зелени" модели на организация на труд,осигуряването на атрактивна трудова среда в дружеството, която отчита специфичните нужди и благоприятства за развитието на заетите лица в предприятието.Компанията непрекъснато изследва и идентифицира нуждите и проблемите на служителите си с цел осигуряване на качествени работни места и адаптирането им към промените в работната среда. Основен проблем на пазара на труда е недостига на квалифицирани кадри и в тази връзкаосновна потребност на фирмата е да задържи персонала си, както и да се привлекат нови кадри.Удовлетворяването на тази потребност на дружеството е и една от целите на проекта. В проекта е предвидено да се реализират следните три дейности:
Д1: Адаптиране към зелени модели на труд - чрез осигуряване на подобрена работна средасвързана с прилагане на зелени модели на труд в подкрепа на прехода към зелена и ресурснонеутрална икономика.
Д2: Осигуряване на психологическа подкрепа - превенция и профилактика на „бърнаут“ наработното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве.
Д3: Осигуряване на социалните придобивки за работещите -  помещение за почивка и помещение за спорт,
които, са избрани на база анализираните нужди на представителите на целевите групи.Очакваните положителни ефекти са свързани с приспособена работна среда и промени в дружествената политика в контекста на прехода към зелена икономика и цифровия преход,подобряване на работната среда и осигуряване на място за почивка и спорт на служителите .Проекта обхваща 26 броя заети лица на трудов договор в дружеството.
Activities
  • Activity: ДЕЙНОСТ 1 - Адаптиране към зелени модели на труд.: Целта на дейността е насочена към въвеждане на „зелен“ модели на организация на работната среда в МУРГАВЕЦ - ШАРЛОПОВ ХОТЕЛС ЕООД , които имат връзка с намаляване въздействието върху околната среда и повишаване устойчивостта на предлаганите услуги. Преходът към зелени работни места налага необходимостта от иновации и разработване на нови зелени модели на работа. Само така ще се ускори процесът на адаптация към предстоящите промени, свързани с прехода към климатично неутрална икономика и ще се постигнат устойчиви работни места. При осъществяване на стопанската сидейност МУРГАВЕЦ - ШАРЛОПОВ ХОТЕЛС ЕООД се съобразява с екологичните нормативни изисквания и с добрите практики за опазване на околната среда в своя бранш.Въпреки това, считаме че дружеството има потенциал за промени, поради това чрез настоящия проект желаем да привлечем външени експерти с подходяща квалификация, които да проучат организацията на трудовата дейност и да препоръчат план от мерки, чрез въвеждането на които да приложим нов, „зелен“ модел на организация на работните процеси, който да повиши ресурсната ефективност на дружеството и да намали отрицателното въздействие от дейността ни върху околната среда. В дейността ще бъде обхваната цялата целева група по проекта, която се състои от 26 бр. заети лица в МУРГАВЕЦ - ШАРЛОПОВ ХОТЕЛС ЕООД. Въвеждането на нов „зелен“ модел на организация на работните процеси ще се извърши, чрез: 1. Въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места:Предвижда се да се извърши анализ на съществуващите работни процеси в дружеството. Въз основа на анализа, ще се внедри "зелен модел" на труд. 2. Изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите:В дружествотосе прилагат добри практики свързани с ефективна система за опазване на околната среда, като се спазва нормативната уредба свързана с екологичнитеизисквания. Предвид икономическата си дейност, дружеството прилага политики за минимизиранеиз ползването на опаковки, особено найлонови и от пластмаса, както и разделно събиране на отпадъци, с цел намаляване замърсяването на околната среда. С реализиране на дейността ще се изгради цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура в предприятието, чрез въвеждане на„зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретни работни места, с цел ресурсна ефективност, намаляване въздействието върху околната среда и повишаване екологосъобразността и устойчивостта на предлаганите услуги. В допълнение ще се организират обучения, фокусирани върху значението на екологичната устойчивост и възможностите за принос към нея чрез работните процеси в дружеството, както и ще се предостави възможност служителите да споделят свои идеи и предложения за подобрения. Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретнитеработни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи напредприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл.обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. С реализиране на посочените етапи ще се внедри "зелен" модел на организацията в МУРГАВЕЦ - ШАРЛОПОВ ХОТЕЛС ЕООД и ще създаде устойчива иекологосъобразна фирмена култура, която е ключов фактор за успешната реализация и поддръжка на "зелени" практики., Contracted Amount: 5 200.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: ДЕЙНОСТ 2 - Осигуряване на психологическа подкрепа: В рамките на дейността на заетите лица в дружеството ще се осигури психологическа подкрепа във връзка с превенция и профилактика на стреса на работното място , професионалното прегаряне и ефектите от COVID пандемията върху менталното здраве на работещите. Дейността ще е обвързана исъс запознаване на участниците с наличието на явлението "бърнаут", подпомагайки откриването на проявите му и осъществяването на раннапревенция на състояния, свързани с физическо, емоционално и психическо изтощение. С изпълнението на дейността ще бъдат преодолени нагласисвързани с отрицателно и критично отношение към работата, нежелание за започване на работа, раздразнение към членовете на екипа или къмклиентите, емоционално отдръпване от колеги и клиенти, както и мисли, свързани с липсата на смисъл, значение и приносът за извършваните работнипроцеси, водещи вкл. до напускане на работа. Дейността ще включва изготвяне на психологически профили на заетите лица, които да послужат катооснова за адресиране на подходящи мерки за психологическа подкрепа. Тя ще се изпълнява под формата на групови семинари/тренинги запрофилактика и/или индивидуални консултации.Максималният брой участници при групови занимания, ще е до 10 лица в група, за да може да сеобърне внимание на всеки участник. В дейността ще бъде обхваната цялата целева група по проекта, която се състоиот 26 бр. заети лица в МУРГАВЕЦ - ШАРЛОПОВ ХОТЕЛС ЕООД Осигуряването на психологическа подкрепа на служителите в дружеството е важна и ползотворна практика, която има множество ползи както засамите служители, така и за компанията. Основните ползи свързани с осигуряване на психологическа подкрепа на служителите са следните: - Подобрява се психическото и емоционално благополучие на служителите - Психологическата подкрепа помага на служителите да се справят съсстреса, тревожността и други емоционални проблеми, които могат да възникнат в работната среда. Това може да подобри настроението и мотивациятаим, като резултат от което ще бъдат по-продуктивни и ефективни в работата си. - Подкрепя удовлетвореността на служителите - Когато служителите се чувстват подкрепени, те имат по-висока степен на удовлетвореност от работатаси. Това може да води до по-високо ниво на основния мотив на служителите, увеличавайки продуктивността и задържайки работниците в компанията. - Намалява пропускането на работа - Психичните затруднения и стресът могат да доведат до повече пропускания на работа и по-ниска работна производителност. Също така, когато служителите имат достъп до психологическа подкрепа, те могат да се справят по-добре с житейскитепредизвикателства и стресови ситуации, което намалява вероятността от пропускане на задачи и допълнителен стрес. Осигуряването на психологическа подкрепа на служителжителите, спомага за баланса между работния и личния живот на служителя, тъй като служителя има възможност да получи, консултация,съвет или друг вид помощ, която да му бъде от полза при решаване на личен проблем, който да пречи и да възпрапиятства работния процес. - Подобрява работната обстановка - Когато работната среда осигурява психическото благополучие и подкрепа на служителите, това се отразява наработната атмосфера и взаимоотношенията между колегите. Подобрената работна обстановка може да доведе до по-голяма колективна ефективност,по-добро сътрудничество и повишен морал на екипа. - Подобрява имиджа на компанията - Компаниите, които се грижат за психическото състояние на своите служители, могат да изградят и поддържатположителен имидж като работодатели. Това привлича квалифицирани кадри и може да помогне на компанията да задържи своите служители. В заключение, осигуряването на психологическа подкрепа на служителите в компанията е ценна инвестиция. Тя може да подобри благополучието наслужителите, да увеличи техните работни постижения и да създаде по-добра работна обстановка, както и да спомогне за по-доброто развитие инапредък на дружеството., Contracted Amount: 5 200.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: ДЕЙНОСТ 3 - Осигуряване на социални придобивки за работещите: Дейността съответства на дейност 5 от Условията за кандидатстване по проецдурата. Целта на дейността е да се осигури място за краткотраен отдих и спорт на служителите, като социална придобивка в МУРГАВЕЦ - ШАРЛОПОВ ХОТЕЛС ЕООД . Изборът за социална придобивка - обособяване на помещения за почивка и спорт на персонала на хотела е направен всъответствие с нуждите на предприятието и заетите. Дружеството е оператор на хотела и има дългосрочен договор за наем. Предвид основната дейност на фирма МУРГАВЕЦ - ШАРЛОПОВ ХОТЕЛС ЕООД в сферата на туризма и услугите в него,като се вземат и впредвид както физическото така и психическо натоварване на персонала, работата трябва да бъде организирана по начин, който да осигурява на служителите място за по-комфортна почивка и възможности за други дейности, които да подобрят както емоционалното, така и физическото състояние на служителите. Именно поради тази причина ръководствот на дружеството има за цел, чрез изпълнение на дейността, да усигури на служителите си възможност за по-ефективно възстановяване и по- комфортна почивка и да им осигури възможност за спорт. Това ще допринесе за подобряване на представянето на служителите и ще подобри тяхното физическо и психическо здраве. За изпълнение на дейностите по проекта, дружеството ще обособи помещение в Гранд Хотел Мургавец****, което не използва и което разполага със санитарен възел, баня и място за преобличане и е в добро състояние, като за да изпълнят тези функции, ще е необходимо да се закупи само оборудване и обзавеждане за него. Помещението с размер общо 50 кв.м и в момента се използва за вътрешно фирмени нужди. То ще бъде разделено на две като в едното от помещенията, ще бъде обособено като място за почивка, а другото ще бъде обособено като място за спорт. В рамките на дейността ще бъдат включени всички 26 бр. представители на целевата група по проекта. Дейността има за цел допълване на осигурените социални придобивки за работещите в МУРГАВЕЦ - ШАРЛОПОВ ХОТЕЛС ЕООД. За постигане на целта са предвидени следните поддейности: 1. Закупуване на обзавеждане и оборудване на помещение за почивка: Маса за хранене - 2 бр.; столове - 20 бр.; Пуф с ергономична форма тип круша - 10 бр.; Хладилник с капацитет - 319 л., LED осветление - 1 бр.; Микровълнова - с размери 48.9х37.4х27.5, 800W - 1 бр.; Автоматична еспресо машина - 1 бр.; Телевизор - 65", 4К Ultra HD - 1 br.; Електрическо масажно кресло с въздушна компресия с Bluetooth - 3 бр.; 2. Закупуване на оборудване на помещение за спорт: Комбиниран Уред за тренировка на трицепс, бицепс, гръб, рамене и др. - 1 бр.; Пейка за коремни мускули (Подвижна) - 1 бр. уред за хиперекстензия - 1 бр.; лежанка хоризонтална - 1 бр. стойка за дъмбели - 1 бр.; електрическа пътека за бягане - 1 бр.; Кростренажор - 1 бр.; Велоергометър - 1 бр.; СЕТ Дъмбели 2.5 ‐20 КГ - 180 бр.; Лост 2200мм - 1 бр.; Гумирани Дискове,Сет: 2.5 kg|5 kg|10kg|15kg|20kg - 120 бр., Contracted Amount: 81 787.80 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Employed, incl. self-employed, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 26.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 101 406.58 BGN
Grant 101 406.58 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на оборудване за помещение за спорт, Estimated Amount: 44 688.90
  • Differentiated position 1: Доставка на оборудване за помещение за спорт
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN