Identification

UMIS Number BG05SFPR002-1.012-0385-C01
Project Name Set new permanent job positions at "SIROKO" LTD
Beneficiary 102864902 "SIROKO" LTD
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 27.09.2024
Start Date 01.03.2025
End Date 01.07.2026
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Бургас (BG341), Несебър, гр.Несебър

Description

Brief description
Основна цел на проекта е създаването на нови устойчиви работни места за безработни и неактивни лица от уязвими групи в "СИРОКО" ООД.

С реализацията на проекта се предвижда да се повиши и подобри ефективността на работната сила в "СИРОКО" ООД.

Специфични цели на проекта:
1) да се разшири пазарния дял на дружеството, чрез създаването на условия за поемане на по-голям обем продажби и/или повишаване скоростта и качеството на обслужване;
2) да се повиши ефективността на работния процес, чрез наемане на 22 нови служители;
3) да се спосомгне за тяхната бърза и лесна адаптация към условията на труд посредством осигуряването на въвеждащо обучение от наставници;
4) да се запазят минимум 20 устойчиви работни места след края на проекта;

За успешното реализиране на проекта и постигане на поставените цели са предвидени следните дейности:
Дейност 1: Създаване на заетост на безработни и неактивни лица от уязвими групи
Дейност 2: Подкрепа на работното място
Дейност 3 Транспорт за лица от целевата група

Предвижда се проекта да се изпълни в срок от 16 месеца, като ще се създадат 22 броя нови работни места, на 7 различни длъжности.

От тях 1 брой /Мияч, съдове/ще бъде заето лице в неравностойно положение с трайни увреждания, като същият ще бъде в субсидирана заетост за срок от 15 месеца. Това работно място ще се поддържа минимум 8 месеца след приключване на изпълнението на проекта, което ще осигури 100% устойчивост на лицата в неравностойно положение с трайни увреждания.

За 21 броя лица от уязвими групи без трайни увреждания ще бъде осигурена заетост за срок от 4 тримесечия, като след приключване изпълнението на проекта ще бъдат запазени мин. 90 % от тях / 19 лица/ за срок не по-малко от 6 месеца.
Activities
  • Activity: Създаване на заетост на безработни лица от уязвими групи: С изпълнението на настоящия проект ще бъде създадена заетост на 22 безработни и неактивни лица в неравностойно положение съгласно чл.2, т.1, ал 4 на Регламент (ЕС) 2021/1057 от 24.07.2021 г и Допълнителни разпоредби § 1., т. 4а. от ЗНЗ. От тях 21 души ще бъдат от уязвими групи без трайни увреждания и 1 лице ще е с трайни увреждания 50 и над 50% ТЕЛК. Всички новозаети служители ще бъдат назначени на пълен работен ден (8 часа) със сумарно изчисление на работното време. "СИРОКО" ООД се занимава с ресторантьорска дейност в гр. Несебър. От 2020-2021 г. насам, в резултат от COVID пандемията, дейността е значително намаляла, като към настоящия момент организацията има само 3ма души персонал. Посредством изпълнението на настоящия проект целим да възобновим размера на стопанската си дейност и оборотите, които имахме преди световната пандемия. Всички новоназначените служители ще имат задължения свързани с развиването на основната дейност на организацията КИД 56.10 "Дейности на ресторанти и заведения за бързо обслужване". Новоразкритите позиции са: 1) 55120 2001"Готвач" - 3 лица в неравностойно положение без трайни увреждания. Лицата заемащи тези длъжности ще имат следните основни задължения: * При приемане на хранителните продукти, суровини и полуфабрикати да извършва контрол на качеството им. ; * Да следят за правилното съхранение на хранителните суровини, полуфабрикати и готова кулинарна продукция; * Дейности по първична обработка на суровините и полуфабрикатите в помещения, кътове, инвентар предназначени за целта, като спазва строга последователност на процесите в посока суровина – готов продукт. 2) 9412 0001 "Мияч, съдове" - 2 лица в неравностойно положение без трайни увреждания и 1 лице с 50 и над 50% ТЕЛК/НЕЛК. Лицата заемащи тези длъжности ще имат следните основни задължения: * Измиват, почистват и подсушават замърсените съдове и прибори; * Пренасят почистените и подсушени съдове обратно по техните места в кухнята; * Събират и изнасят отпадъците. 3) 9412 0003 "Работник кухня" - 8 лица в неравностойно положение без трайни увреждания. Лицата заемащи тези длъжности ще имат следните основни задължения: * Дейности по първична обработка на суровините и полуфабрикатите в помещения, кътове, инвентар предназначени за целта, като спазва строга последователност на процесите в посока суровина – готов продукт. 4) 52301001 "Касиер" - 1 лице в неравностойно положение без трайни увреждания. Лицето заемащо тази длъжност ще имат следните основни задължения: * Извършва касови операции; * Води касовата книга; * Проверява фактическата наличност на паричните суми с касовия остатък; * Ежедневно приключва касовата отчетност. 5) 51312003 "Отговорник, търговска зала" - 1 лице в неравностойно положение без трайни увреждания. Лицето заемащо тази длъжност ще имат следните основни задължения: * Посреща, настанява клиентите, информира и подпомага при избора на меню. 6) 5131 2004 "Сервитьор" - 2 лица в неравностойно положение без трайни увреждания. Лицата заемащи тези длъжности ще имат следните основни задължения: * Приемат поръчките на клиентите; * Поднасят приборите, чашите и последователно ястията и напитките по реда на тяхната консумация; * Отсервират употребените прибори и посуда незабавно след тяхното освобождаване; 7) 5212 0001 "Продавач, бюфет" - 4 лица в неравностойно положение без трайни увреждания. Лицата заемащи тези длъжности ще имат следните основни задължения: * Консултират клиентите за качествата на предлаганите стоки; * Информират клиентите за характеристиките, в това число състав, опаковка, инструкции за ползване, комплектовка и поддържане, цената и количеството, влиянието върху други стоки при евентуална съвместна употреба; * Аранжират стоките на щанда и витрините; * Следят за търговския вид и годността на предлаганите стоки; * Следят за наличието на етикети и означение за продажната цена на предлаганите стоки;, Contracted Amount: 239 766.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Подкрепа на работното място: При изпълнението на проектното предложение приоритетно ще бъдат включвани в заетост лица без трудов опит и/или лица, които поради различни причини отдавна не са били заети лица. Това предполага, че голяма част от тези лица нямат изградени трудови навици и нямат ключови фундаментални умения за справяне с трудовите им задължения. Именно поради тази причина считаме, че е особено важно, за по-бързото им навлизане в дейностите и адаптиране към работната среда всеки новоназначен служител да има ментор, пряко ангажиран с неговото обучение и въвеждане в организацията на работа. Всички ментори ще бъдат настоящи служители на "СИРОКО" ООД. По проекта ще бъдат ангажирани 3 бр. ментори, както следва: * 1 бр. служител на длъжност "Готвач" ще напътства и наставлява новоназначените служители от длъжности "Готвач", "Мияч, съдове" и "Работник кухня" /14 бр. новоназначени служители/; * 1 бр. служител на длъжност "Отговорник, търговска зала" ще напътства и наставлява новоназначените служители от длъжности "Касиер", "Отговорник, търговска зала", "Сервитьор" /4 бр. новоназначени служители/; * 1 бр. " Управител, ресторант" ще напътства и наставлява новоназначените служители от длъжности "Продавач, бюфет" /4 бр. новоназначени служители/; Менторите по проекта ще бъдат ангажирани не по-малко от 40 часа месечно с наставническата дейност и ще имат следните преки задължения: * Помагане на новите служители да се запознаят с основните аспекти на техните длъжности; * Предоставяне на необходимата информация относно продуктите и услугите, които компанията предлага; * Обучаване на новите служители в ефективно и качествено обслужване на клиенти; * Предоставяне на съвети относно подходящите комуникационни стратегии и техники. * Обучение за работа с касов апарат, провеждане на транзакции и обработка на плащания, попълване на касови документи, водене на отчетност и други; * Въвеждащо обучение за спазването на вътрешните правила и процедури на работното място; * Помощ при решаване на проблеми, които новите служители може да срещнат в процеса на работа. * Подкрепа при разбиране на комплексни ситуации и предоставяне на насоки за тяхното решаване. * и други текущо възникнали трудности в процеса на справяне с работните задължения и отговорности. , Contracted Amount: 8 397.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Транспорт за лица от целевата група: Лицата, живеещи в отдалечени населени места често срещат трудности с намирането на работа, понякога поради липсата на осигурен транспорт или заради налагащите се разходи за транспорт. А когато лицата попадат в дефиницията "неравностойно положение", затруднението за тях е още по-голямо. Фирмата планира да осигури транспорт за 10 лице в неравностойно положение от и до работното място, когато лицето е с различно местоживеене от мястото на изпълнение на проекта. Положителното за лицето, на което ще бъде осигурено транспорт е, че ще спести пари от разходи за обществен транспорт. Освен това, чрез тази дейност ще се помогне на лицето да преодолее географските си бариери и ще му се осигури по-добър достъп и възможности за работа. Като улеснява пътуването до работното място, работодателят ще подобри цялостната удовлетвореност от работата на своя служител, тъй като той ще бъде по-малко стресиран и по-продуктивен. Предлагането на транспортни услуги демонстрира загрижеността на компанията за благосъстоянието на своите служители и нейната готовност да направи допълнителни усилия, за да ги подкрепи., Contracted Amount: 16 520.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants in employment, including self-employment, upon leaving, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 20.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Disadvantaged participants, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 22.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 291 151.30 BGN
Grant 291 151.30 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN