| UMIS Number | BG05SFPR002-1.004-1582-C02 |
| Project Name | Healthy working environment in "LUKOV DESIGN 2" OOD |
| Beneficiary | 108518800 LUKOV DIZAIN 2 Ltd |
| Funding | ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027 |
| Date of the Contract/Order | 19.12.2024 |
| Start Date | 01.02.2025 |
| End Date | 01.08.2026 |
| Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant | In execution (starting date) |
| Location of Performance |
|
| Brief description |
Луков Дизайн 2 ООД кандидатства по настоящата процедура в качеството си на работодател, стремящ се да осигури здравословна и безопасна трудова среда за персонала си. С настоящото проектно предложение, компанията цели да постигне устойчиви условия на труд за всички работници, спомагайки за намаляване на рисковете за здравето на работното място. За целта, дружеството е идентифицирала целева група "Заети лица" включваща 9 от текущо ангажираните служители в направление Архитектурни дейности. Посредством 3 основни дейности, ще бъде реализирано преодоляването на 3 основни предизвикателства за компанията: - въвеждане на "Зелен модел"; - ергономия на работните места; - подобряване на микроклимата на целевата група; Настоящият проект е възможност за компанията да прибави допълнителна стойност към дейността си, като предприеме мерки, свързани с подобряване на организацията на работа, въвеждайки Зелен модел" и за подобряване факторите на работната среда и условията за отдих и отмора. Дейностите в проектното предложение включват: разработване и въвеждане на Зелен модел; осигуряване на мултисплит климатична система в работното помещение, роботизирана система за почистване на прах; Диспенсър за вода с филтрираща функция; закупуване на закупуване на ергономични работни и бюра; ергономични клавиатури с опори за китки; ергономични раменни стойки за монитори; ергономични подпори за ходила. В рамките на изпълнението на проекта се предвиждат също задължителните дейности за информиране и публичност и организация и управление на проекта. |
| Activities |
|
| Partners | None |
| Contractors | None |
| Subcontractors | None |
| Members of the Consortium | None |
|
Notes: * The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:
** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary |
|
| Indicator 1 | Employed, incl. self-employed, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 9.00 , Reached amount: 0.00 |
| Total Project cost | 72 734.24 BGN |
| Grant | 72 734.24 BGN |
| Self amount | 0.00 BGN |
| Total actual amounts paid | 0.00 BGN |
| Percentage of EU co-financing | 83.81 % |
| None | |
|
Notes: 1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower. 2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment. |
|
| Procedure 1 |
Subject to due process: "Доставка и монтаж на ДМА за колективна защита:
Обособена позиция 1
Ергономични клавиатури с опори за китки - 9 бр.
Ергономични раменни стойки за монитори - 9 бр.
Ергономични подпори за ходила - 9 бр
Обособена позиция 2
* Ергономични работни столове - 9 бр.
Обособена позиция 3
* Ергономични работни бюра - 9 бр.
Обособена позиция 4
Мултисплит климатична система 1 бр.
Обособена позиция 5
Система за почистване на прах - 1 бр. "
,
Estimated Amount: 63 362.55
|
| Procedure 2 |
Subject to due process: Доставка на оборудване по Дейност "Отдих " - Диспенсър за вода с филтрираща система - 1 бр ,
Estimated Amount: 959.49
|
| Procedure 3 |
Subject to due process: 'Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд',
Estimated Amount: 1 800.00
|
Notes:
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN