| Brief description |
Методия АД е технологичен доставчик на персонализирани бизнес решения от типа „бизнес като услуга“ (BaaS) и „софтуер като услуга“ (SaaS), насочени към енергийната и ютилити индустрии. Компанията е фокусирана върху разработката на дигитални продукти и на цялостен софтуер за управление на комплексни оперативни дейности на доставчици на електричество, газ, вода, отопление и други комунални услуги. Създадена през 2008 година с основен R&D център в България, компанията ни бързо успява да набере скорост и да спечели доверието на организации от ранга на Fortune 500. Днес, с пълната си гама от оригинални IT продукти и консултантски услуги, професионален екип от повече от 50 души, Методия е предпочитан партньор на ютилити бизнеса у нас и зад граница.
Ценностите на Методия са фокусирани към разбиране на нуждите на клиентите и изграждане на дългосрочни взаимоотношения, развитие на вдъхновени и сплотени екипи, иновации в бизнеса и технологиите и социална и корпоративна отговорност.
|
| Activities |
-
Activity: 2. Специфични обучения, свързани с работното място, в т.ч. за придобиване на специфични дигитални умения, обучения към управленски персонал за надграждане на бизнес умения, насочени вкл. към кръговата икономика и зеления преход, въвеждането на нисковъглеродни, ресурсно ефективни и безотпадни процеси и технологии и др.: Характеристики на целевата група за обученията по проекта:
Целевата група включва служители от различни длъжности в компанията, които ще бъдат включени в обучения, съобразени с техните конкретни нужди и предизвикателства. Групите са формирани на база на ключовите компетентности, необходими за оптимизацията на бизнес процесите, устойчивото развитие, използването на иновации и подобряването на работните практики.
1. Мениджърски персонал и служители с ръководни и стратегически функции (13 служители)
Функции:
• Стратегическо управление и вземане на решения
• Интегриране на устойчиви практики в бизнес процесите
• Привличане на инвестиции и управление на ESG критерии
Нужди и предизвикателства:
• Липса на познания по ESG стандарти
• Необходимост от прилагане на устойчиви бизнес модели
• Изграждане на умения за кръгова икономика
Обучение:
• Специфично обучение: ESG управление, кръгова икономика и зеления преход
2. Всички останали служители без ръководни и стратегически функции (43 служители)
Функции:
• Имплементиране на стратегически решения в организацията
• Внедряване на устойчиви практики в бизнес процесите
• Следване на установени ESG критерии
Нужди и предизвикателства:
• Липса на познания по ESG стандарти
• Необходимост от прилагане на устойчиви бизнес модели
• Изграждане на умения за кръгова икономика
Обучение:
• Базово обучение: ESG управление, кръгова икономика и зеления преход
Защо сме предвидили именно това обучение:
Като част от общата стратегия за зелена трансформация и отговорност по ESG, тези служители са ключови при реалното изпълнение на заложените цели. Внедряването на устойчиви политики зависи именно от тяхната ангажираност и компетенции.
общ ХОРАРИУМ : 48 уч. часа,
Contracted Amount: 106 120.00
,
Reported Amount: 0.00
-
Activity: 3. Обучения за придобиване на „меки“ умения (в рамките на ключова компетентност (КК) 2 - Многоезикова компетентност, КК 3 - Математическа компетентност и компе-тентност в областта на точните науки, технологиите и инженерството, KK 5 - Личнос-тна компетентност, социална компетентност и компетентност за придобиване на уме-ния за учене и KK 7 - Предприемаческа компетентност).: 1 .КЛЮЧОВА КОМПЕТЕНСТНОСТ -математическа компетенстност и компетенстност в онбластта на точните науки
ЦЕЛЕВА ГРУПА: Разработчици на софтуер - 21 лица , Системен архитект 1 , Експерт проектиране и програмиране 1 , Аналитик комп. осигуряване на качеството - 1 , Системни администратори (2 8 служители)
Основни предизвикателства и нужди на целевата група:
Разработчиците на софтуер и системните администратори са технологичният гръбнак на компанията. Те са изправени пред следните предизвикателства:
1. Необходимост от повишаване на ефективността на софтуерните решения:
o Оптимизация на кодовите бази чрез AI за подобряване на производителността.
Обучението ще помогне на технологичните специалисти да използват AI за подобряване на работата си и внедряване на устойчиви софтуерни решения.
Основни модули на обучението:
1. Оптимизация на процесите чрез AI
o Намаляване на грешките и автоматизация на задачи.
2. Разработване на устойчиви приложения
o Прилагане на екологично съобразени алгоритми.
3. Инструменти за автоматизация и облачни технологии
o Намаляване на разходите за IT инфраструктура.
Нужди и проблеми на целевата група:
1. Липса на достатъчно знания и умения за повишаване на енергийната ефективност на IT инфраструктурата:
IT системите на компанията работят с голям капацитет и натоварване, което води до висока консумация на електроенергия и увеличени разходи за поддръжка и охлаждане.
Липсват подходи за оптимизация на работата на сървърите, мрежовото оборудване и периферията с цел намаляване на разхода на енергия.
Необходимо е въвеждане на практики за енергийно ефективно конфигуриране и използване на хардуер и софтуер, включително чрез мониторинг и анализ на натоварването.
2. Необходимост от внедряване на автоматизация за намаляване на оперативните разходи:
Защо е необходимо това обучение:
Системните администратори са ключови за преминаването на компанията към по-устойчива, ефективна и конкурентоспособна IT среда. Чрез повишаване на компетентностите им ще се осигури:
🔸 Намаляване на разходите за електроенергия и поддръжка.
🔸 Въвеждане на зелени практики в управлението на инфраструктурата.
🔸 Подобряване на устойчивостта и сигурността на системите.
🔸 Оптимизиране на работните процеси чрез автоматизация и дигитализация.
2. Личностна компетентност и умения за учене
ЦЕЛЕВА ГРУПА: Бизнес консултанти 4 , експерти технологично поддържане 7 и счетоводители - 2 (15 служители)
Основни предизвикателства и нужди на целевата група:
Бизнес консултантите и експертите технологично поддържане отговарят за координацията и ефективността на работните процеси. Основните им предизвикателства са:
1. Липса на умения за управление на промени
o Трудности при адаптацията към нови бизнес модели.
2. Предизвикателства в комуникацията в екипа
ПРОДЪЛЖАВА В НАЧИН НА ИЗПЪЛНЕНИЕ
ХОРАРИУМ минимум 30 часа за ниво в групи от 15 човека/присъствена и дистанционна форма,
Contracted Amount: 7 840.00
,
Reported Amount: 0.00
-
Activity: 4.Заетост на обучени по проекта лица след успешно приключване на участието им в обучение/я (устойчивост по проекта) – ЗАДЪЛЖИТЕЛНА ДЕЙНОСТ!
:
Кандидатът се задължава да запази заетостта за период от 6 месеца на поне 90 % от представителите на целевата група, които са завършили успешно участието си в приложимите дейности, включително след приключването на всички обучения за конкретното лице.
,
Contracted Amount: 0.00
,
Reported Amount: 0.00
|