Brief description |
ДЖИ ЕН ИНВЕСТ ООД е търговска фирма, основана през 2014г. в гр.Попово Към момента в предприятието работят 40 човека.
Ръководството на фирмата е на ясно за важността на човешкия фактор при работния процес и затова се стреми непрекъснато да подобрява условията за труд на своите служители. То е наясно, че така ще повиши тяхната работоспособност и мотивация за работа, което пък от своя страна ще окаже пряко влияние, както върху финансовите резултати на компанията, така и върху възнагражденията на служители.
По настоящия проект кандидатът предвижда да изпълни дейности, които да подобрят работния процес и удовлетвореността на служителите, чрез подобряване на условията на труд, грижа за здравето и осигуряване на благоприятна работна среда в дружеството. Чрез осъществяване на дейностите се цели осигуряване на нормален работен процес на своите служители, добри физически параметри, добре приспособена работна среда към нуждите на работниците и адаптирането им към промените в работната среда.
Социалните придобивки са от изключителна важност за заетите в предприятието лица, осигуряването на такива от работодателя внася допълнителна добавена стойност за работниците, което от своя страна пък води до подобряване качеството на работните процеси, както и поддържане на доброто им здравословно състояние в изпълнение на работните им задължения. Допълнително на това чрез внедряването на заложените в настоящото проектно предложение дейности дружеството и неговите служители ще могат да посрещнат новите предизвикателства, свързани с осъществяването на прехода към климатично неутрална икономика и променящи се модели на работа.
Всичко това от своя страна ще повиши мотивацията на служителите, ще повиши тяхната производителност и ще реши част от проблемите им свързани с работно място. Ръководството на фирмата е убедено, че персонала е най-важния ресурс за развитието на всяка една фирма и се стреми да осигури максимална удовлетвореност сред своите служители.
|
Activities |
-
Activity: Дейност 1. Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Дейността включва следните четири етапа, които се реализират в посочената логическа последователност:
1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики.
1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места.
1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието.
1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени.
Ръководството на дружеството има желание да развие насочеността на организацията към въвеждането на нова „зелена“ и екологосъобразна политика чрез внедряване на модели на организация на работните процеси с насоченост за изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите.
„Зеленият модел на работа“ обикновено се отнася до екологично устойчиви и екологично отговорни практики на работното място. Възприемането на зелен модел на работа може да предложи различни ползи както за организациите, така и за обществото като цяло. Настоящата дейност се отнася до набор от бизнес практики и стратегии, които дават приоритет на екологичната устойчивост, социалната отговорност и етичните съображения в света на бизнеса. Това включва извършване на търговски дейности, като същевременно се минимизират отрицателните въздействия върху околната среда, опазват ресурсите и се подкрепят етични и социално отговорни практики. Целевата група на настоящата дейност са всички назначени в дружеството лица, тъй като на етап кандидатстване не са направени постъпления към идентифициране на конкретни мерки за внедряване на „Зелен модел на работа“ на организация на работните процеси в дружеството, спрямо неговата дейност. След сключването на Административен договор тази задача ще бъде възложена на външен изпълнител, който ще предложи план в резултат на извършения преглед и съобразно спецификата на работните места. Изпълнителят ще разработи съответните „зелени“ модели и карти на организация на труда.
Основната необходимост от внедряването на "зелени" модели на работа е осигуряване на устойчивост на работните места и довеждане до отговорност на работници и работодатели спрямо защитата на природните ресурси, намаляването на замърсяването и минимизирането на техния екологичен отпечатък.
Чрез внедряването на зелени модели на работа дружеството цели да играе активна роля в предотвратяването и решаването на проблеми свързани с околната среда. Един от най-ефикасните начини за намаляването на суровини и ресурси е внедряването на "зелени практики", т.е да се създаде щадящо за околната среда и приятно за човека място за работа.,
Contracted Amount: 2 000.00
,
Reported Amount: 0.00
-
Activity: Дейност 4. Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Целта на дейността по осигуряване на колективни предпазни средства е осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд на служителите в извършването на ежедневните им дейности. Необходимостта от осигуряването на колективни предпазни средства се поражда от направените ежегодишни замервания за оценка на риска, на които дружеството ни много държи с цел постоянно осигуряване на най-добри условия на работа на служителите, както и своевременното им подобряване. Съгласно актуализираната оценка на риска и препоръките от СТМ, дружеството възнамерява да осигури по-добри колективни предпазни средства на своите служители чрез закупуване на следните предпазни средства:
РАЗХОДИ ЗА ОБОРУДВАНЕ:
Колективните предпазни средства, които са заложени в настоящото проектно предложение са:
1. Метачна машина за почистване на под - средна цена от две събрани оферти: 9950лв. без ДДС.
- В складовете на компанията е идентифициран повишен риск от запрашеност, като складовите помещения са работно място за 20 служители. Ежедневната работа в складовите помещения е свързана с разопаковане и опаковане на голямо количество едрогабаритни стоки. При отстраняването на опаковките, тяхното събиране и подреждане на определени места, както и при опаковане преди транспортиране към клиента, се отделя немалко количество прах, предимно целулозен, тъй като масово използваните опаковки са от велпапе. Поради интензивните движения на хора и складове техника този прах се разнася, циркулира във въздуха и се вдишва от работещите. Ефективното улавяне на тези прахови частици може да стане посредством мобилна прахосмукачка - метачна машина, която ще подобри необходимата хигиена на работното място. Към момента предприятието не разполага със средство предпазващо от запрашеността на територията на работните и битови помещения.
Целева група за тази дейност са всички служители на предприятието.
2. Миячна машина за почистване на под - средна цена от събрани оферти: 17350лв. без ДДС.
- Служителите влизат в работните и битови помещения, директно от стопанския двор и внасят значително количество прах и кал, която трябва ефективно да се почиства за предотвратяване на вторичната запрашеност. С цел по-качествено почистване на замърсените зони и поради идентифицирана опасност от вторични източници на прах, е препоръчително освен вакуумно сухо почистване на пода в склада и другите повърхности, да се осигури и мокро почистване на подовете в склада по подходящ начин. За целта, ДЖИ ЕД ИНВЕСТ ООД иска да закупи миячна машина, подходяща за почистване на замърсените зони, която значително ще подобри нивото на чистота в обекта.
Целева група за тази дейност са всички служители на предприятието.
3. Ергономични столове - средна цена от две събрани оферти: 495лв. х 8 бр. = 3960лв. без ДДС.
- Целта на мярката е да се осигури на работещите по-удобно работно място, което да запази работоспособността им за по-дълъг период от време и да предотврати неблагоприятното въздействие на седящата статична работна поза. При работа с компютър, работна поза е преимуществено седяща статична и поради това е от особено важно столът да е ергономичен и да не създава дискомфорт и напрежение в лумбалната област и мускулите на врата. Поради тези съображения столът трябва да осигурява стабилно положение на торса с опора на широка основа за гръбнака за да се постигне оптимално разпределение на тежеста и равномерно статично натоварване на мускулните групи. В момента на територията на офисното пространство служителите използват столове без специфични функции.
Целева група за тази дейност са служителите, които се намират на територията на офиса, които са общо 8 на брой;,
Contracted Amount: 38 176.00
,
Reported Amount: 0.00
-
Activity: Дейност 5. Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: След направен анализ на състоянието на служителите и на база необходимостта, ръководството на дружеството взе решение да подобри социалната си загриженост, чрез осигуряване на битова стая, кътче за отдих и почивка, съблекалня и фитнес. Очакванията на ръководството е социалните придобивки да допринесат за положителна и приятна работна среда, като по този начин ще се подобри морала и мотивацията, което пък от своя страна ще доведе до повишена производителност. За осъществяване на тази дейност ръководството на дружеството възнамерява да закупи оборудване и извърши необходимия ремонт за обособяване на социалните придобивки, както следва:
С цел подобряване условията за отдих на служителите и осигуряване на качествени социални придобивки бе взето решение да се закупи следното обзавеждане и оборудване за гореописаните помещения:
РАЗХОДИ ЗА ОБОРУДВАНЕ:
1. БИТОВА СТАЯ
В битовата стая, която ще бъде използвана от всички служители заети в предприятието е планирано да се закупи:
- Микровълнова фурна - 1бр., средна цена от две събрани оферти - 149,21лв.
- Кафемашина - 1бр., средна цена от две събрани оферти - 691,25лв.
- Хладилник - 1бр., средна цена от две събрани оферти - 415,685лв.
- Ъглов диван - 1бр., средна цена от две събрани оферти - 2550лв.
- Холна маса - 1бр., средна цена от две събрани оферти - 325лв.
- Инверторен Климатик 18 - 1бр., средна цена от две събрани оферти - 2123лв.
Стаята ще се използва от всички служители на ДЖИ ЕН ИНВЕСТ ООД, като оборудването ще осигури комфорта им по време на почивката, тъй като към настоящия момент, описаните по-горе придобивки липсват в нея.
2. ФИТНЕС
Във фитнес стаята, която ще е кътче за отдих и здраве за всички служители, е планирано да се закупи:
- Мултифункционален фитнес уред - 1бр., средна цена от две събрани оферти - 2483,33лв.
- Велоергометър - 1бр., средна цена от две събрани оферти - 5566,67лв.
- Бягаща пътека - 1бр., средна цена от две събрани оферти - 5666,67лв.
- Инверторен Климатик 12 - 1бр., средна цена от две събрани оферти - 1335лв.
На персонала в ДЖИ ЕН ИНВЕСТ ООД се полага ползването на регламентирани физиологични почивки. Същите са определени от преобладаващия вид натоварване на работещите и от факторите на работната среда и трудовия процес. Работодателят е осигурил регламентираните физиологични почивки да се провеждат в стая за фитнес. Към момента фитнесът е в изключително лошо състояние, не е оборудван и липсва отоплителен уред. С покупката на гореописаните активи, Компанията ще се сдобие с мечтаното оборудвано кътче за отдих - фитнес, което ще се превърне в любимо място на всички служители.
3. СЪБЛЕКАЛНЯ
Кът за преобличане/Съблекалня с обособени шкафчета за служителите, назначени на длъжност продавач-консултант, извършващи складова дейност - 12 човека.
- Шкаф за преобличане (550/360/1755)-12бр., средна цена от две събрани оферти за 1бр. - 110лв. х 12бр.=1320лв.
На служителите са осигурени шкафчета за лични вещи, които са стари и нецелисходни. Не могат да се използват от работниците, поради затрудненото затваряне на вратичките и невъзможността да се заключат. Необходимо е да се закупят нови шкафчета за лични вещи за служителите, за да могат да се използват по предназначение.
4. КЪТ ЗА ОТДИХ
Ще се използва от всички служители в Компанията.
- Дървена беседка за отдих - 1бр., средна цена от две събрани оферти - 8904,5лв.
Пред сградата на ДЖИ ЕН ИНВЕСТ ООД, на открито, се предвижда да се направи беседка за отдих, с което работодателя ще осигури подходящи условия за персонала, извършващ физически труд и нуждаещ се от пасивни почивки.
Закупеното оборудване ще бъде поставено в предвидените помещения и всеки един от служителите в целевата група ще има достъп до тях. С осигуряването на места за отдих и почивка по време на работния процес, работниците ще могат да възстановят силите си и ще бъдат по-мотивирани да осъществяват основните си дейности. Разходите, необходими за реализацията на тази дейност възлизат на 31571,98лв. без ДДС.,
Contracted Amount: 31 530.31
,
Reported Amount: 0.00
-
Activity: Дейност 4 - продължение: 4. Инверторен климатик GWH18ACE - средна цена от две съпоставими оферти: 2123лв х 2бр. = 4246лв без ДДС.
- Към настоящия момент условията в ДЖИ ЕН ИНВЕСТ ООД са незадоволителни, тъй като не може да се осигури благоприятен микроклимат. Температурата в някои от помещенията, намиращи се на ет.1, ет.2 и помещението, в което в позициониран управителя на фирмата, не отговаря на нормативните изисквания – поради липсващ отоплителен/охладителен уред. С покупката на активите - климатици GWH18ACE, помещенията, представляващи офис за управителя и за счетоводството, намиращи се на етаж 1 ще бъдат оборудвани с климатици, което значително ще подобри микроклимата.
Целева група за тази дейност са служителите, които се намират на територията на офисите, в които ще бъдат поставени климатиците;
5. Инверторен климатик GWH12ACE - средна цена от две съпоставими оферти: 1335лв х 2бр. = 2670лв без ДДС.
- С покупката на гореописаните активи, в помещенията, представляващи офиси на етаж 2, ще бъдат поставени климатици, което значително ще подобри микроклимата.
Целева група за тази дейност са служителите, които се намират на територията на офисите, в които ще бъдат поставени климатиците;,
Contracted Amount: 0.00
,
Reported Amount: 0.00
|