Identification

UMIS Number BG05SFPR002-1.012-0393-C01
Project Name Sustainable Employment for People in a Disadvantaged Position at Aladdin Foods OOD
Beneficiary 115271421 ALADIN FOODS
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 11.09.2024
Start Date 11.09.2024
End Date 11.03.2027
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Пловдив, гр.Пловдив

Description

Brief description
„Аладин Фуудс“ ООД има предмет на дейност търговия в специализирани заведения за обществено хранене и към момента с помощта на 530 човека персонал оперира 33 обекта за бързо хранене. Предприятието разполага с необходимата техническа, технологична, логистична и кадрова обезпеченост за извъшване на дейността в съответствие с международните стандарти.
Като работодател имаме разбирането, че в условията на недостиг на кадри на пазара на труда в България, резултат на миграционните процеси и демографската криза, хората в неравностойно положение са един неизползван и много важен резерв от работна сила и е необходимо те да бъдат подкрепени, както и потенциалът им да бъде използван пълноценно. Това разбиране, стимулите за работодатели, както и необходимостта от допълнителни човешки ресурси във връзка с разширяване дейността на дружеството, ни мотивира да кандидатстваме с проектно предложение по процедура BG05SFPR002-1.012 „Устойчива заетост за хора в неравностойно положение“, което включва дейността:
Наемане на 30 лица от целевата група - 28 лица в неравностойно положение без трайни увреждания и 2 лица с трайни увреждания.
Activities
  • Activity: Наемане на лица от целевата група : Дейността цели осигуряване на устойчива заетост на целева група от 30 лица в неравностойно положение на пазара на труда чрез наемане на 28 лица без трайни увреждания и 2 лица с трайни увреждания. Възникването на нови възможности и нови предизвикателства, произтичащи от глобализацията и цифровата революция и зеления преход водят до бързи промени в икономиката и пазара на труда. Това налага бизнесът да предприеме ефективни мерки за адаптиране към промените. В условията на дефицит на персонал, потенциалът на хората в неравностойно положение е много важен. Успешното им включване в трудова заетост не само ще повиши предлагането на работна сила, но ще бъде и превенция срещу изпадането им в бедност и социално изключване. Основна част от дейността за кандидата „Аладин Фуудс“ ООД с код по КИД -2008 – 56.10 – „Дейност на ресторанти и заведения за бързо хранене“ е локализирана в Пловдив и околността, където предприятието разполага със собствени складова и производствена бази. Местоположението, добрата инфраструктура, бизнec cpeдaтa и пyбличнo-чacтнoтo пapтньopcтвo пpeвpъщaт Πлoвдив в пpeдпoчитaнo oт инвecтитopитe мяcтo зa paзвивaнe нa бизнec, като само на територията на "Tpaĸия иĸoнoмичecĸa зoнa" оперират над 200 фирми. Възстановяването на икономиката след ковид пандемията, вкл. културният туризъм, водещ за града, както и на свързаните с него търговия и услуги, води до постоянно нарастване броя на клиентите на „Аладин Фуудс“ ООД и недостиг на персонал. Необходимостта от разкриване на нови работни лица е в резултат непрекъснатото разширяване на дейността на дружеството, което през последните години се наложи като лидер на пазара за заведения за бързо хранене. Това води до увеличаване на поръчките и съответно на доставките, разширяване на транспортния автопарк, разширяване на търговските площи, постоянна поддръжка и комуникация на връзките с клиентите и пр. За да може да се обезпечи работата и да се продължи разширяването на дейността си, дружеството има необходимост от разкриване на нови работни места за „най-тесните“ (най-критичните) точки на бизнеса, а именно в заведенията за бързо хранене, в търговския отдел и в отдела връзка с клиентите. Настоящата дейност включва цялостния процес по идентифициране, подбор, наемане и осигуряване на заетост на 30 лица в неравностойно положение, от които 2 лица с трайни увреждания. Всички лица ще бъдат наети по трудово правоотношение, съгласно разпоредбите на КТ и КСО на 8 часов работен ден, разпределени на длъжности по НКПД както следна: - 94120003 Работник кухня – 10 лица в неравностойно положение за 12 месеца, - 96220001 Общ работник – 10 лица в неравностойно положение за 12 месеца, - 33223003 Търговски представител – 6 лица в неравностойно положение за 12 месеца, - 43223002 Колцентър – 2 лица в неравностойно положение за 12 месеца, - 43223002 Колцентър – 2 лица с трайни увреждания за 24 месеца. За да бъде част от целевата група по проекта, всяко лице трябва да отговоря на критериите за лица в неравностойно положение и едновременно с това да бъде безработно или неактивно лице за период от мин. 4 седмици към момента на включване в дейности по проекта. Методите и средствата, които ще се използват при изпълнението на дейността са свързани със спазване на националното законодателство, в т.ч. със специфичните изисквания за хората с увреждания, административния договор, условията за кандидатстване и изпълнение, ръководството на бенефициента и пр. Ще се спазват хоризонталните принципи на равенство, осигуряване на включване на пазара на труда и недискриминация. Като част от екипа на кандидата, всички новоназначени служители ще имат възможност да се възползват от съвременни условия на труд и система за обективна оценка на техните индивидуални и колективни постижения Кандидатът предвижда да осигури устойчивост на заетостта на 100 % от новосъздадените/подкрепени работни места за период от 50% от срока на субсидираната по проекта заетост., Contracted Amount: 426 412.80 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants in employment, including self-employment, upon leaving, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Disadvantaged participants, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 469 054.08 BGN
Grant 379 315.20 BGN
Self amount 89 738.88 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN