Identification

UMIS Number BG05SFPR002-1.004-1377-C01
Project Name Improvement of working conditions in ES TRANS OOD
Beneficiary 827105916 ES TRANS OOD
Funding ESF+ ==> Human Resources Development 2021-2027
Date of the Contract/Order 26.11.2024
Start Date 26.11.2024
End Date 26.08.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Русе (BG323), Русе, гр.Русе

Description

Brief description
В проекта са включени следните дейности: 

1. Дейност за разработване на зелен модел за организация на дейността и за разработване и въвеждане на „зелени“ карти за работните места – обхваща всички 30 служители; 

2. Подобряване на здравословните и безопасни условия на труд чрез закупуване на нови и по-модерни средства за колективна защита, свързани със специфични рискове за БЗР за работещите, а именно – подобряване на параметрите на микроклимата и физическите условия на средата за предотвратяване на злополуки, инциденти и заболявания за 23 заети лица. 

Чрез тях се преодоляват идентифицирани проблеми в оценката на риска и се подобряват значително условията на труд за работещите на тези длъжности.

Ще бъде осигурено управление на проекта, което да осигури спазването на приложимите нормативни и други изисквания, и ефективно постигане на целите и очакваните резултати.
Activities
  • Activity: Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Цели на дейността: 1. въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места; 2. изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. Описание: Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени., Contracted Amount: 6 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осигуряване на колективни предпазни средства, вкл. модернизация и/или реконструкция, и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Целта на дейността е да се осигурят по-добри и безопасни условия на труд, съгласно идентифицираните нужди на работещите и препоръчаните мерки в програмата за минимизиране на риска чрез осигуряване на колективни предпазни средства (КПС): Предвидени са за осигуряване следните КПС: 1. Доставка и монтаж на пет броя (5 бр.) стенни климатика с параметри за отопление и охлаждане на 5 бр. офис помещения, всеки с квадратура от с 25 кв. м. В офисите работят служители на длъжност управител, технически организатор, технически секретар, технически организатор офис (двама). Сега офисите се отопляват и охлаждат със стенни климатици, които са напълно амортизирани, в резултат на което възникват чести аварии и се налагат продължителни ремонти. През зимния сезон замръзват и не могат да работят, което води до невъзможност за осигуряване на нормални условия за работа и поддържането на параметрите микроклимата в изискуемите граници. 2. Доставка и монтаж на пет броя (5 бр.) стенни климатика с параметри за отопление и охлаждане на 5 бр. Офис помещения, всеки с квадратура от 40 кв. м. В офисите работят лица, на следните длъжности главен счетоводител, касиер счетоводство (двама), отчетник счетоводител, продавач в разносна търговия. В момента офисите се отопляват и охлаждат със стенни климатици, които са напълно амортизирани, в резултат на което възникват чести аварии и се налагат продължителни ремонти. През зимния сезон замръзват и не могат да работят, което води до невъзможност за осигуряване на нормални условия за работа и поддържането на параметрите микроклимата в изискуемите граници. С доставката и монтажа на климатиците се избягват рискове от заболяване в следствие на нездравословен микроклимат. Ще се осигури поддържането на постоянни оптимални температури през студен и през топъл сезон. 3. Доставка и монтаж на два броя (2 бр.) колонни климатика с параметри за отопление и охлаждане на помещение автосервиз с квадратура 350 кв. м. В помещението работят 10 работника на следните длъжности: 6 бр. автомонтьор, 2 бр. приемчик автосервиз и 2 бр. организатор работа с клиенти. В момента автосервизът се отоплява чрез централно парно и топлинни завеси, които не успяват да поддържат изискваните параметри на микроклимата, не на последно място заради затрудненията на местното топлофикационно дружество в поддръжката, липса на мощност в топлоподаването и чести аварии. В помещението няма система за охлаждане, а все по-повишаващите се температури през летния сезон, налагат осигуряване и поддържане на оборудване за охлаждане в работните помещения. 4. Доставка и монтаж на два броя (2 бр.) колонни климатика с параметри за отопление и охлаждане на 2 бр. помещения с предназначение за „шоурум“ всеки, от които е с квадратура прибл. 200 кв. м., в които работят общо 3 бр., работника Автомобилен шоурум 1, 1 бр. работник на длъжност: Продавач автомобили. Автомобилен шоурум 2, 2 бр. работници на длъжност Продавач автомобили. В момента отоплението и охлаждането е решено със стенни климатици, които са напълно амортизирани, в резултат на което възникват чести аварии и се налагат продължителни ремонти, през зимния сезон замръзват в следствие на което не могат да работят, води до невъзможност за осигуряване на нормални условия за работа. С доставката и монтажа на климатиците се избягват рискове от заболяване в следствие на нездравословен микроклимат. Ще се осигури поддържането на постоянни оптимални температури през студен и през топъл сезон. 5. Полагане на саморазливна подова замазка (индустриална настилка) за обособена част от Автосервиз с площ 180 кв. м. В момента настилката на тази част от пода е ронещ се бетон, на места напукан и труден за почистване. В сегашното състояние се създават се предпоставки от спъвания и подхлъзвания, падане от едно ниво и физически травми, които ще бъдат избегнати с новата настилка. Полагането на саморазливна подова замазка е бюджетирано като СМР и ще се извърши в помещение, което е собствено на предприятието. , Contracted Amount: 76 094.58 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Dartek BG Ltd, Contracted Amount*: 66 194.58 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: INTERNATIONAL CERTIFICATION BULGARIA EOOD, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Employed, incl. self-employed, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 90 304.04 BGN
Grant 90 304.04 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 83.81 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА КЛИМАТИЧНИ СИСТЕМИ, Estimated Amount: 66 194.58
  • Differentiated position 1: ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА КЛИМАТИЧНИ СИСТЕМИ
    Contractor: Dartek BG Ltd
    Contract total funded value: 66 194.58

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN