Road Construction AD, Razgrad is the successor of the state enterprise "Road Construction - Razgrad" Ltd, established under an Order of the Ministry of Transport in 1993. The company was privatized in 1999 and since then has been operating on the territory of the regions of North Central and Northeastern Bulgaria. The main activity of the company includes design, construction, repair and winter maintenance of roads and streets of the national and municipal road network. For its activity the company has construction machinery, asphalt plant (in the town of Razgrad), road and construction laboratory and experienced staff of 90 persons engaged in engineering, technical and executive activities on site at the sites.
This project proposal envisages ensuring effective measures to improve access to quality jobs and ensuring healthy working conditions for the target group of the project – 90 persons employed in the applicant company at the time of application. The activities include:
- providing social benefits for 54 people, representatives of the target group to increase the efficiency of the work process and ensure healthy working conditions at the workplace. We envisage the purchase of 4 movable vans, mainly furnished and equipped to provide a place for recreation, changing and dining of employees. The workers employed in the main activity of the company exercise their duties "outdoors" – at the site that the company performs. By providing a furnished and equipped place for recreation, employees will be guaranteed excellent working conditions, higher satisfaction with the work process and trust in the employer;
- development and implementation of "green" models of labor organization in the company, according to the specifics of each of the workplaces and the representatives of the target group involved in the project - 90 persons from the composition of Road Construction AD, Razgrad.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията: Дейността е насочена към въвеждане на „зелени“ модели на организация на работните процеси, които имат връзка с повишаване на ресурсната ефективност и намаляване въздействието върху околната среда. Необходимостта от реализацията й е обоснована с оглед отчитане на новите предизвикателства в индустрията по отношение опазване компонентите на околната среда, очакванията за наличие на „зелена“ фирмена култура в контекста на прилагане техники за ресурсна ефективност на всеки етап от организацията на работния процес и предизвикателствата на „кръговата икономика“. Реализацията на дейността ще включи следните четири етапа, приложени в логическа последователност:
Етап 1. Преглед на моментното състояние на кандидата Пътно строителство АД, гр. Разград и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики.
Етап 2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и работните места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на работните места.
Етап 3. Разработване и приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието.
Етап 4. Въвеждане и прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси. Провеждане на обучение на персонала за въвеждането на промените.“
От изпълнителя на дейността ще се очаква разработване на „зелени“ карти за организация на работни процеси за всички работни места, както и разработване на доклад с констатации от извършеното. Всяка „зелена“ карта ще съдържа набор от действия за изпълнение на работните процеси, водещи до положителен ефект по отношение на повишаване на ресурсната ефективност и намаляване въздействието върху околната среда
Целева група за дейността са всички 90 лица, заети в Пътно строителство АД, гр. Разград към момента на подаване на проектното предложение. На практика целевата група обхваща целият състав на дружеството с оглед комплексния характер на очакваните резултати.
18 000.00
0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: Осигуряването на социални придобивки за работниците е признак на наличие на висока социална отговорност за всеки работодател. Пътно строителство АД в годините е утвърден лоялен партньор и коректен работодател, който изгражда устойчив на външни фактори екип, мотивиран за изпълнение на задълженията си не само формално, но и чрез различни стимули, осигурени от компанията – работодател. Поредна крачка към осигуряване на съвременни условия на работа е настоящия проект. В рамките на дейността е предвидено закупуването на 4 броя преместваеми контейнери (фургони) за нуждите на работниците и служителите, които осъществяват задълженията си „на открито“ – на обектите, които обслужва кандидата. Характера на дейността на компанията е свързана с изграждане, ремонт и зимно поддържане на пътища и улици от републиканската и общинската пътна мрежа на територията на Северна централна и Североизточна България. За осигуряване на място за отдих на служителите към момента се ползват мобилни решения – фургони или контейнери под наем, които в много случаи са амортизирани, не предлагат добри условия за почивка, нямат базово обзавеждане или не са пригодени за почивката на повече от 4-5 лица. Много често при неблагоприятни метеорологични условия се налага преустановяване за кратко на работата и установяване на работниците „на закрито“, което не винаги е възможно при наеманите съоръжения и за целта се използва пътната и превозната техника. За осигуряване на съвременни условия за отдих, хранене и преобличане, както и условия за защита от неблагоприятни условия се предвижда закупуването на 4 преместваеми фургони/контейнери, които да бъдат базово обзаведени и оборудвани за обслужването на персонала с: мини-кухня с котлони и мивка, хладилник, маса със столове, бойлер (5л), шкафчета за преобличане и съхраняване на лични вещи и климатик. Броят на фургоните е съобразен с броят на лицата, които обичайно обслужват един обект. Те ще се ползват от целева група –общо 54 заети лица в дружеството, заемащи следните длъжности:
Машинист пътно-строителни машини – 15 лица
Общ работник – 1 лице
Работник строителството – 18 лица
Техник транспортно строителство – 4 лица
Технически ръководител строителство
Шоф. Тежкотоварен автом.над т – 2 лица
Шофьор автобус – 3 лица
Шофьор тежкотоварен автомобил - 12 и повече тона – 3 лица
Шофьор товарен автомобил – 6 лица
Инспектор здраве и безопасност при работа (лицето задължително присъства на изпълнението на големи инфраструктурни обекти)
Гореописаните длъжности имат пряко отношение по изграждането на пътната инфраструктира и упражняват дейностите и задълженията си основно на изпълнявания изнесен обект. Те имат нужда от място за отдих, хранене и преобличане. Новите преместраеми фургони ще задоволят тази необходимост и ще направят по-ефективен работния процес.
74 151.44
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN