Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 65 948 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

The project proposal by Nov - A Stroy Ltd. will be implemented in the city of Sliven and is aimed at creating sustainable job opportunities and hiring individuals in disadvantaged situations, striving for their integration into the social and economic environment through offering dignified work in the field of finishing works in construction.

In accordance with the conditions of the procedure, the project will include the activity of hiring individuals in disadvantaged situations, including those with permanent disabilities. In connection with this activity, the project foresees expenses for personnel and indirect costs related to project management. Thus, the project ensures that all aspects of its implementation will be adequately supported and managed, ensuring the effective achievement of the set goals.

The project unfolds in the context of Nov - A Stroy Ltd. which offers high-quality and individualized customer service in carrying out finishing works in construction. By creating new job opportunities for individuals in disadvantaged situations, the project not only aims to improve the quality of life for the newly hired individuals but also to provide opportunities for professional development and social integration of vulnerable groups in society. Within the project, jobs will be created in 4 positions: office manager, trade representative, construction worker and truck driver.

With this project, Nov - A Stroy Ltd. demonstrates its commitment to social responsibility and contribution  to society, while also aiding in the implementation of the Specific Recommendations for Bulgaria to strengthen active labor market policies.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на лица от целевата група : В рамките на проекта Нов - А строй ЕООД планира да наеме 15 (петнадесет) лица в неравностойно положение, включително 1 лице с трайни увреждания (на длъжност "офис мениджър" за срок от 18 месеца на 8-часов работен ден), като тази дейност е ядрото на нашето проектно предложение. Наемането ще обхване длъжностите офис мендижър, търговски представител, шофор и работник строителство. Всеки нает служител ще бъде подкрепен чрез въвеждащо обучение, за да се гарантира успешното им интегриране и професионално развитие в организацията. Необходимостта от наемането на лица в неравностойно положение на специфични длъжности в рамките на проекта на Нов - А строй ЕООД е многослойна и се основава на стремежа към социална интеграция, професионално развитие и подобряване на качеството на живот на тези лица. Ето как се изразява дейността и значението на всяка от заложените в проекта длъжности: Офис мениджър: Наемането на лице с трайни увреждания на позицията "офис мениджър" е изключително важно, тъй като осигурява необходимата организационна подкрепа за гладкото функциониране на офисните процеси. Този служител ще играе ключова роля в координирането на комуникацията между отделите, управлението на документацията и поддръжката на административните задачи. Това не само подобрява ефективността на работния процес, но и гарантира, че компанията може да отговори бързо на нуждите на своите клиенти и служители. Назначаването на лице с увреждания на тази длъжност също така изпраща силно послание за включване и равни възможности в работната среда. Търговски представител: Наемането на лица, изпълняващи функцията на Търговски представител е изключително важно за работодателя, предвид следните нужди на организацията: - Извършване на проучвания на пазара и конкуренцията, набелязване на потенциални клиенти и осъществява бизнес контакти с тях - Презентиране и консултиране на клиенти за продуктовото портфолио и изготвяне на технически решения спрямо нуждите; - Поддържане на дългосрочни бизнес отношения с настоящи партньори; Работник строителство: Наемането на работници строителство е също толкова важно за успеха на дружеството, тъй като те са гръбнакът на ежедневната дейност, свързана с реализацията на строителни проекти. Тези служители са отговорни за изпълнението на различни задачи, които осигуряват плавното протичане на производствените процеси. Тяхната роля е критична за поддържането на високо качество на работа и спазването на сроковете за завършване на проектите. Шофьор, товарен автомобил: Наемането на шофьор на товарен автомобил е изключително важна функция, предвид спецификата на дейността на фирмата, а именно - осигуряване на строителни материали на няколко обекта, в един и същи ден. Навременната доставка на материали до обектите е критичен момент от дейността, тъй-като при липса на материали не можат да се осъществяват дейностите по строителство. Всяка от тези длъжности допринася за общата цел на проекта за създаване на устойчива заетост и социална интеграция на лица в неравностойно положение. Включването на такива лица в работния процес и тяхното успешно професионално развитие се отразява положително на корпоративната култура и насърчава развитието на една по-инклузивна и разнообразна работна среда. Кандидата планира разширяване на своята екипна структура, чрез наемането на 15 нови служители: Вид, длъжност по НКПД, брой работни места за длъжността и размер на разхода съгласно стандартната таблица за единица разход: 33413004 Офис мениджър - 1 брой; 3543,00 лв/ на тримесечие Професия, изискваща специална квалификация 93120003 Работник, строителството - 11 броя; 3543,00 лв/ на тримесечие на 1 лице 83322010 Шофьор, товарен автомобил - 1 броя; 3543,00 лв/ на тримесечие на 1 лице 33223003 Търговски представител - 2 броя; 1772,00 лв/ на тримесечие на 1 лице Всеки нает служител ще бъде ангажиран съгласно българското трудово и осигурително законодателство. 205 498.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).