Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 296 TREES
Български

Programme: Human Resources Development 2021-2027

Planning region: All

Description

The target group of the project proposal includes workers who are employed in the company on the date of submission of the project - 51 people. The following activities are included in the project: • Activity to develop a green model for the organization of the activity and to develop and introduce "green" maps for the workplaces - covers 51 employees; • Activity to provide psychological support - covers 51 employees; •Activity for provision of social benefits in dining, rest and recreation rooms – delivery of a container and delivery of new equipment for rest, recreation and dining rooms - covers 49 employees. Project management will be provided to ensure compliance with applicable regulatory and other requirements and effective achievement of objectives and expected results.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
„Разработване и прилагане на „зелени“ модели на организация на труд съобразно спецификата на конкретните работни места в предприятията. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работни процеси на конкретните работни места. Обучение на лицата от целевата група насочено към внедряване на „зелени“ модели на организация на труд.: Цели на дейността: 1. въвеждане на промени в организацията на работа за включване на екологосъобразни дейности в конкретни работни процеси и на определени работни места; 2. изграждане на цялостна екологосъобразна („зелена“) фирмена култура и мотивиране на екологосъобразното мислене на служителите. Описание: Дейността включва следните четири етапа, които са задължителни и се реализират в посочената логическа последователност: 1.1. Преглед на моментното състояние на предприятието и организацията на трудовата дейност, свързана с прилагането на „зелени“ практики. 1.2. Разработване на „зелени“ модели на организацията на труда и работните процеси, съобразно спецификата на предприятието и конкретните работни места. Изготвяне на „зелени“ карти за организация на работните процеси на конкретните работни места. 1.3. Разработване/приемане на план от мерки за прилагане на „зелени“ модели на организация на работните процеси от ръководните органи на предприятието. 1.4. Въвеждане/прилагане в предприятието на нови, „зелени“ модели на организация на работните процеси и управлението на човешките ресурси, вкл. обучение на персонала за въвеждането на съответните промени. 10 200.00 0.00
"Осигуряване на превенция и профилактика на „бърнаут“ на работното място и „ефекти от COVID пандемията върху менталното здраве“ - психологическа подкрепа": Необходимост от изпълнението на дейността Извършваната от организацията дейност е свързана с изпълнение на повтарящи се дейности и рутина, има голяма степен на поемане на отговорност и вземане на решения под напрежение, работа/общуване с хора и др. Връщането в обичаен работен ритъм след пандемията постави на изпитание психологическата устойчивост на работещите. Наблюдават се изолирани случаи на физическо, емоционално и психическо изтощение, негативно отношение към работата и колегите, ненамиране на смисъл и загуба на посока. Оценяването на рисковете за БЗР също поставя акцент върху психосоциалните рискове и необходимостта от реализирането на дейности за превенция и профилактика на проблемите, свързани с тях. Описание на дейността Чрез изпълнението на тази дейност организацията цели да осигури професионална психологическа подкрепа на служители във връзка с превенцията и профилактиката на стреса на работното място, професионалното прегаряне и ефектите от COVID пандемията върху менталното здраве. За целите на превенцията представителите на целевата група ще бъдат запознати, както с концепцията за „бърнаут“, така и със симптомите на физическо, емоционално и психическо изтощение. Така че ще могат сами да разпознават тези състояния, да разбират причините им, да осъзнават необходимостта от помощ и да знаят къде и как могат да я получат. Етапи на изпълнение Дейността включва следните етапи: - Изготвяне на психологически профили на лицата от целевата група, които да послужат като основа за адресиране на подходящи мерки за психологическа подкрепа, чрез изготвяне и анализ на въпросници. - Провеждане на групови тренинги за профилактика, на които участниците в допълнение към психологическата подкрепа да бъдат запознати и с подходящи методи и техники за управление на професионалния стрес, съответстващи на естеството на трудовите процеси в предприятието. Максималният брой участници при групови занимания е до 10 лица в група. Продължителност на всеки групов тренинг – два часа. 10 200.00 0.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите, вкл. ремонт и оборудване на места за отдих, рехабилитация, спорт, хранене и почивка в предприятията и др.: Цел на дейността е да се подобрят условията за краткотраен отдих на персонала на фирмата, както и противодействие на умората и поддържане на работоспособността. Осигуряване на работниците и служителите обособени помещения за хранене, за почивка и отдих. Основната дейност на "А-ГРУП-2015" ЕООД е превоз на инертни материали, които се товарят от кариери и се извозват до участъка/работното място свързано с модернизация на пътен участък. Дейността се реализира в с. Торос, общ.Луковит, обл. Ловеч. В момента работещите в производствената база имат обособено помещение за хранене и краткотраен отдих в един фургон/контейнер, който е амортизирал и не предлага необходимите условия. С дейността в настоящия проект искаме да закупим за нуждите на четиридесет и девет работещи шест фургон/контейнера, които ще се използват, както следва: два броя с размери 300/600/250см. за две стаи за почивка, два броя с размери 300/600/250см. за две стаи за хранене/столова, един брой с размери 300/600/250см. оборудван с помещение за баня и WC с бойлер за кухненски бокс и един брой с размери 300/600/250см. оборудван с помещение за баня и WC с бойлер за стая/съблекалня. Стените, пода и покрива са изолирани, с цел постигане на енергийна ефективност и опазване на околната среда. Предвижда се да се оборудват както следва: за кухненски бокс - с два броя микровълнова печка, два броя хладилник, два тостера, един кафеавтомат, една печка с котлони, два броя диспенсър, трапезни маси за хранене два броя, трапезни столове четири броя; за стая за съблекалня – осем броя метален гардероб с шест отделения и един метален гардероб с три отделения, за двете стаи за почивка - по четири броя канапета и по три броя маси холни за всяка една стая за почивка; за двете стаи за хранене/столова - по три броя трапезни маси и по осемнадесет броя трапезни стола за всяка една стая за хранене/столова. Мобилните контейнери/фургони лесно могат да бъдат пренесени по всяко време и са перфектно решение за осигуряване на помещения като социална придобивка на работещите – места за хранене, почивка и отдих, особено когато дейността на компанията предполага работа на различни места, извън населени места, подходящи са за места където липсва необходимата инфраструктура. Оригиналният дизайн създава едно модерно и удобно място за хранене, отдих и почивка на работещите, което ще допринесе за повишаване на качеството на краткотрайния им отдих. Микровълновите печки ще се използват от служителите за претопляне на храни и напитки, докато хладилниците ще осигурят възможност за съхраняване на донесени от вкъщи храни и напитки, за да се поддържат охладени, както и да се предотврати развалянето им. Кафеавтоматът ще осигури ободряващи и тонизиращи напитки. Ще може да се приготвя и храна на момента с печката. Бойлерът ще осигури топла вода за поддържане на добра хигиена на работещите. Предвидено е и доставка и монтаж на шест климатика за всеки от фургона/контейнерите, които ще осигурят необходимия комфорт в тях. С доставката и монтажа на 6 броя климатика ще осигурят микроклимат в помещенията отговарящ на хигиенните норми. Работещите ще могат да ползват физиологичните си почивки като ще се осигури по-голям комфорт и възможност за повишаване на качеството на краткотрайния отдих на четиридесет и девет работещи. В дейността са включени следните етапи: - Формулиране на технически спецификации за оборудването; - Избор на изпълнител(и); - Организиране на доставките; - Разполагане на оборудването в съответните помещения – две стаи за хранене, две стаи за почивка, един кухненски бокс и една стая за съблекалня – общо в шест фургона/контейнера. 85 099.93 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).