Identification

UMIS Number BG16RFOP002-5.002-0001-C05
Project Name Support for effective and efficient implementation of actions related to the programming, management, monitoring, evaluation and control of OPIC in accordance with the current legislation and existing best practices
Beneficiary 176789453 Ministry of Economy, General Directorate „European Funds for Competitiveness“
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 10.07.2015
Start Date 01.01.2015
End Date 29.05.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Планираните дейности са насочени към  още по-фокусирана подкрепа на  успешното и добро управление на интервенциите по оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 за постигане на ефективно, ефикасно и правилно изпълнение на оперативната програма в съответствие с принципа за разумно финансово управление и съгласно разпоредбите на европейското и националното законодателство;  ще допринесат за надграждане на  капацитета в  Управляващия орган. Изпълнението ще е обусловено както от добрата структура и организация на работата на Управляващия орган на ОПИК и неговите регионални звена, високата квалификация, мотивация и ангажираност на служителите, така и от правилното функциониране на Комитета за наблюдение на програмата.
Activities None

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: BIM CONSULTING, Contracted Amount*: 348 000.00 , Reported Amount**: 348 000.00
  • Contractor: ALEKSANDAR, Contracted Amount*: 200.00 , Reported Amount**: 222.05
  • Contractor: law firm Plocheva, Valtchev and partners , Contracted Amount*: 50 000.00 , Reported Amount**: 5 220.00
  • Contractor: ComSoft OOD, Contracted Amount*: 43 200.00 , Reported Amount**: 43 200.00
  • Contractor: RIC-GTP EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 190.00
  • Contractor: EIPA Luxemburg, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 80 425.68
  • Contractor: Valpe OOD, Contracted Amount*: 7 200.00 , Reported Amount**: 5 830.91
  • Contractor: Sofia Municipality, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 379.52
  • Contractor: TRANS KO 04, Contracted Amount*: 7 724.78 , Reported Amount**: 7 724.78
  • Contractor: Toplofikacia Sofia, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 30 205.63
  • Contractor: ARMEEC INSURANCE JOINT STOCK COMPANY, Contracted Amount*: 704.10 , Reported Amount**: 511.51
  • Contractor: GLOBAL ADVISERS CORP., Contracted Amount*: 600 000.00 , Reported Amount**: 136 807.68
  • Contractor: NIKEM GAS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 600.00
  • Contractor: DIANA, Contracted Amount*: 250.00 , Reported Amount**: 277.56
  • Contractor: ARCHIVE SERVICE, Contracted Amount*: 60 000.00 , Reported Amount**: 45 058.06
  • Contractor: Euroins Insurance Plc , Contracted Amount*: 3 281.52 , Reported Amount**: 2 970.16
  • Contractor: INFORMAT, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 590.40
  • Contractor: INDEKS BULGARIA OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 19 272.00
  • Contractor: ELIT TRAVEL INTERNATIONAL, Contracted Amount*: 98 400.00 , Reported Amount**: 71 282.03
  • Contractor: Bulgarian Telecommunications Company EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 81 537.72
  • Contractor: TOP ELANA, Contracted Amount*: 240 000.00 , Reported Amount**: 55 418.90
  • Contractor: GARKOV KONSULT, Contracted Amount*: 64 596.84 , Reported Amount**: 64 596.84
  • Contractor: VODOSNABDYAVANE I KANALIZATSIYA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 181.31
  • Contractor: MERCURY97, Contracted Amount*: 840 000.00 , Reported Amount**: 114 022.19
  • Contractor: IPA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 760.00
  • Contractor: DZZD UNION ASSIST OPIC, Contracted Amount*: 960 000.00 , Reported Amount**: 465 384.00
  • Contractor: ARTE.DOC Ltd., Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 4 860.00
  • Contractor: BENEVENT LTD, Contracted Amount*: 186 012.00 , Reported Amount**: 61 853.42
  • Contractor: Public Impact Management, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 51 655.42
  • Contractor: UNITED TRAVEL AGENCY Ltd., Contracted Amount*: 480 000.00 , Reported Amount**: 89 294.89
  • Contractor: REISSWOLF BULGARIA JSC, Contracted Amount*: 371 625.41 , Reported Amount**: 371 625.36
  • Contractor: TEMPUS 2000, Contracted Amount*: 11 978.40 , Reported Amount**: 11 978.40
  • Contractor: E TOURS OOD, Contracted Amount*: 276 000.00 , Reported Amount**: 116 505.31
  • Contractor: VODOSNABDYAVANE I KANALIZATSIYA, Contracted Amount*: 1 200.00 , Reported Amount**: 164.45
  • Contractor: PANDA, Contracted Amount*: 83 632.61 , Reported Amount**: 83 632.61
  • Contractor: Bulstrad Vienna Insurance Group, Contracted Amount*: 3 187.06 , Reported Amount**: 27 351.39
  • Contractor: Lukoil Bulgaria EOOD, Contracted Amount*: 40 800.00 , Reported Amount**: 30 153.94
  • Contractor: INTER BAR 69 LTD., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 8 520.00
  • Contractor: RONOS, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 55 893.77
  • Contractor: ELECTROFINES, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 26 579.97
  • Contractor: European Funds.Info Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 75 645.64
  • Contractor: OLIMPIADA 12, Contracted Amount*: 23 880.00 , Reported Amount**: 23 880.00
  • Contractor: MITRA TRANSLATIONS, Contracted Amount*: 60 000.00 , Reported Amount**: 7 707.91
  • Contractor: Sted Co Ltd. hotel Argento, , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 571.59
  • Contractor: OP Transport, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 432.00
  • Contractor: Ministry of Economy, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 17 655.54
  • Contractor: Industrial Commerce Ltd., Contracted Amount*: 669 780.00 , Reported Amount**: 669 780.00
  • Contractor: AGENCY DFK GROUP, Contracted Amount*: 20 000.00 , Reported Amount**: 12 480.00
  • Contractor: CAPACITY 2020, Contracted Amount*: 960 000.00 , Reported Amount**: 480 153.60
  • Contractor: BORICA BANKSERVICE AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 50.40
  • Contractor: Hristova i Bankova Advokatsko Druzhestvo, Contracted Amount*: 300 000.00 , Reported Amount**: 95 472.00
  • Contractor: Ministerski Suvet Residence Boyana, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 000.00
  • Contractor: CNSYS, Contracted Amount*: 47 532.00 , Reported Amount**: 47 532.00
  • Contractor: KONTRAX JSC, Contracted Amount*: 32 077.94 , Reported Amount**: 32 077.94
  • Contractor: SOFIYSKA VODA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 393.67
  • Contractor: Orhidea 94 EOOD, Contracted Amount*: 4 200.00 , Reported Amount**: 1 344.00
  • Contractor: ROSEN, Contracted Amount*: 250.00 , Reported Amount**: 277.56
  • Contractor: BAPRA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 120.00
  • Contractor: Institute for Economic Policy, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 175.00
  • Contractor: PETROL, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 26 049.44
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: PREMIER TOURS LTD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: ECORIS SAUT EAST EROPE LTd, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: D D CONSULTINC, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: BIM CONSULTING, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of on the spot verifications, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 600.00 , Reached amount: 4 147.00
Indicator 2 Analyses, studies and other consultancy support, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 16.00 , Reached amount: 28.00
Indicator 3 Monitoring Committee meetings held, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 4 Internal and external evaluations performed, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 5 MA staff, including in regional offices, having received training, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 80.00 , Reached amount: 800.00

Financial Information

Total Project cost 4 432 983.06 BGN
Grant 4 432 983.06 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 4 432 983.06 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 300.00 0.00 300.00 АРТЕ.ДОК ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 210.00 0.00 210.00 ОРХИДЕЯ-94 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 9 840.00 0.00 9 840.00 ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 6.91 0.00 6.91 ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ООД - Русе

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014 – 2020 г.“, по обособени позиции: 1. „Доставка и монтаж на офис обзавеждане“; 2. „Доставка и монтаж на мебелировка за офиса“ , Estimated Amount: 180 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане“
    Contractor: GARKOV KONSULT
    Contract total funded value: 64 596.84
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Доставка и монтаж на мебелировка за офиса“
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 7 724.78
Procedure 2 Subject to due process: „Периодична доставка на канцеларски материали и копирна хартия за разпечатваща и копирна техника за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма Иновации и конкурентоспособност 2014-2020 (УО на ОПИК) по обособени позиции: 1. Обособена позиция 1 „Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 2. Обособена позиция № 2 "Периодична доставка на офис принадлежности за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, Estimated Amount: 200 000.00
  • Differentiated position 1: 1. Обособена позиция 1 „Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020
    Contractor: TOP ELANA
    Contract total funded value: 84 000.00
  • Differentiated position 2: 2. Обособена позиция № 2 "Периодична доставка на офис принадлежности за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020
    Contractor: TOP ELANA
    Contract total funded value: 156 000.00
Procedure 3 Subject to due process: „Подготовка, организация и провеждане на заседанията на Комитета за наблюдение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г., на Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. и на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“ 2007-2013” по две обособени позиции: Обособена позиция 1 „Логистично и техническо осигуряване на заседанията на Комитета за наблюдение”; Обособена позиция 2 „Осигуряване на писмен и устен превод от и на английски език за заседанията на Комитета за наблюдение”, Estimated Amount: 240 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 „Логистично и техническо осигуряване на заседанията на Комитета за наблюдение”
    Contractor: BENEVENT LTD
    Contract total funded value: 186 012.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 „Осигуряване на писмен и устен превод от и на английски език за заседанията на Комитета за наблюдение”
    Contractor: MITRA TRANSLATIONS
    Contract total funded value: 60 000.00
Procedure 4 Subject to due process: „Доставка на копирна, компютърна и периферна техника за нуждите на Министерството на икономиката”, по пет обособени позиции: 1. „Доставка на копирни машини“; 2. „Доставка на принтери“; 3. „Доставка на компютърна техника“; 4. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“ и 5. „Закупуване и доставка на шредери“ , Estimated Amount: 138 000.00
  • Differentiated position 1: 4. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“
    Contractor: ComSoft OOD
    Contract total funded value: 43 200.00
  • Differentiated position 2: 5. „Закупуване и доставка на шредери“
    Contractor: CNSYS
    Contract total funded value: 14 364.00
Procedure 5 Subject to due process: "Извършване на задълбочен преглед и проверка на съответствието на проекта на документация с приложимото общностно и национално законодателство, при отчитане на установената практика/методически указания на АОП, КЗК и съдебната практика“, Estimated Amount: 20 000.00
Procedure 6 Subject to due process: "Последваща оценка на изпълнението, резултатите и въздействието на Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика" 2007 - 2013", Estimated Amount: 500 000.00
  • Differentiated position 1: "Последваща оценка на изпълнението, резултатите и въздействието на Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика" 2007 - 2013"
    Contractor: BIM CONSULTING
    Contract total funded value: 348 000.00
Procedure 7 Subject to due process: „Доставка на 20 (двадесет) броя моторни превозни средства за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ по 3 обособени позиции: Позиция 1: „Доставка на 15 (петнадесет) броя фабрично нови леки автомобили тип „хечбек” Позиция 2: „Доставка на 2 (два) броя фабрично нови пътнически автомобили тип „СУВ“ Позиция 3: „Доставка на 3 (три) броя фабрично нови леки автомобили тип „седан“, Estimated Amount: 800 000.00
  • Differentiated position 1: Позиция 1: „Доставка на 15 (петнадесет) броя фабрично нови леки автомобили тип „хечбек”
    Contractor: Industrial Commerce Ltd.
    Contract total funded value: 540 900.00
  • Differentiated position 2: Позиция 2: „Доставка на 2 (два) броя фабрично нови пътнически автомобили тип „СУВ“
    Contractor: Industrial Commerce Ltd.
    Contract total funded value: 128 880.00
  • Differentiated position 3: Позиция 3: „Доставка на 3 (три) броя фабрично нови леки автомобили тип „седан“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 8 Subject to due process: „Закупуване и доставка на офис техника за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност”, по обособени позиции: 1. „Закупуване и доставка на принтери А4 и мобилни принтери“; 2. „Закупуване и доставка на мултифункционални устройства А4“; 3. „Закупуване и доставка на документни скенери и мобилни скенери“; 4. „Закупуване и доставка на шредери“; 5. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“ , Estimated Amount: 167 500.00
  • Differentiated position 1: 1. „Закупуване и доставка на принтери А4 и мобилни принтери“;
    Contractor: KONTRAX JSC
    Contract total funded value: 32 077.94
  • Differentiated position 2: 2. „Закупуване и доставка на мултифункционални устройства А4“;
    Contractor: CNSYS
    Contract total funded value: 33 168.00
  • Differentiated position 3: 3. „Закупуване и доставка на документни скенери и мобилни скенери“;
    Contractor: TEMPUS 2000
    Contract total funded value: 11 978.40
  • Differentiated position 4: 4. „Закупуване и доставка на шредери“;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 5: 5. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 9 Subject to due process: „Консултантска подкрепа и експертиза, свързана с текущи оценки по договори за безвъзмездна финансова помощ на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. (ОПИК) и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия" 2014-2020 г.", Estimated Amount: 500 000.00
  • Differentiated position 1: Консултантска подкрепа и експертиза, свързана с текущи оценки по договори за безвъзмездна финансова помощ на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г.
    Contractor: GLOBAL ADVISERS CORP.
    Contract total funded value: 600 000.00
Procedure 10 Subject to due process: „Логистично и техническо обезпечаване на мероприятия/събития на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган“, Estimated Amount: 700 000.00
  • Differentiated position 1: „Логистично и техническо обезпечаване на мероприятия/събития на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган“
    Contractor: MERCURY97
    Contract total funded value: 840 000.00
Procedure 11 Subject to due process: „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж, хотелски резервации и настаняване при служебните пътувания във връзка с управление и изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия” 2014-2020 г.” по две обособени позиции: обособена позиция 1 „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж“; обособена позиция 2 „Осигуряване на хотелски резервации и настаняване в чужбина“ , Estimated Amount: 630 000.00
  • Differentiated position 1: обособена позиция 1 „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж“
    Contractor: UNITED TRAVEL AGENCY Ltd.
    Contract total funded value: 480 000.00
  • Differentiated position 2: обособена позиция 2 „Осигуряване на хотелски резервации и настаняване в чужбина“
    Contractor: E TOURS OOD
    Contract total funded value: 276 000.00
Procedure 12 Subject to due process: „Осигуряване на куриерски услуги за нуждите на Министерство на икономиката" по две обособени позиции: Позиция 1 "Осигуряване на куриерски услуги за нуждите на Министерство на икономиката", позиция 2 "Осигуряване на куриерски услуги във връзка с осъществяване дейността на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ , Estimated Amount: 60 000.00
  • Differentiated position 1: Позиция 1 "Осигуряване на куриерски услуги за нуждите на Министерство на икономиката"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: позиция 2 "Осигуряване на куриерски услуги във връзка с осъществяване дейността на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 13 Subject to due process: „Периодична доставка на консумативи за принтери, копирни машини, скенери и мултифункционални устройства“ в три обособени позиции: 1. Обособена позиция 1 „Периодична доставка на тонер касети и касети с мастила за принтери, копирни машини и мултифункционални устройства за нуждите на Управляващия орган (УО) на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. (ОПИК) и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. (ОПИМСП)“, 2. Обособена позиция 2 „Периодична доставка и монтаж на други консумативи за принтери, копирни машини, скенери и мултифункционални устройства за нуждите на УО на ОПИК и ОПИМСП“ и 3. Обособена позиция 3 „Периодична доставка на тонер касети и касети с мастила за мултифункционални устройства за нуждите на Министерство на икономиката“ , Estimated Amount: 190 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 „Периодична доставка на тонер касети и касети с мастила за принтери, копирни машини и мултифункционални устройства за нуждите на Управляващия орган (УО) на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. (ОПИК) и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. (ОПИМСП)
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 83 632.61
Procedure 14 Subject to due process: „Предоставяне на експертна подкрепа на Управляващия орган при осъществяване на процесите на оценка и подбор на проектни предложения по процедури за предоставяне на безвъзмездна помощ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 чрез осигуряване на външни оценители“, Estimated Amount: 800 000.00
  • Differentiated position 1: „Предоставяне на експертна подкрепа на Управляващия орган при осъществяване на процесите на оценка и подбор на проектни предложения по процедури за предоставяне на безвъзмездна помощ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 чрез осигуряване на външни оценители“.
    Contractor: DZZD UNION ASSIST OPIC
    Contract total funded value: 960 000.00
Procedure 15 Subject to due process: „Предоставяне на специализирани юридически услуги в областта на държавните помощи за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност” на Министерството на икономиката - управляващ орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”, Estimated Amount: 250 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на специализирани юридически услуги в областта на държавните помощи, за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност” на Министерството на икономиката- управляващ орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”
    Contractor: Hristova i Bankova Advokatsko Druzhestvo
    Contract total funded value: 300 000.00
Procedure 16 Subject to due process: Укрепване на капацитета на служителите от Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. (УО на ОПИК) и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган, чрез организиране и провеждане на обучения, семинари и обмяна на опит., Estimated Amount: 800 000.00
  • Differentiated position 1: „Укрепване на капацитета на служителите от Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. (УО на ОПИК) и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган, чрез организиране и провеждане на обучения, семинари и обмяна на опит”.
    Contractor: CAPACITY 2020
    Contract total funded value: 960 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN