UMIS Number | BG16RFOP002-5.002-0001-C05 |
Project Name | Support for effective and efficient implementation of actions related to the programming, management, monitoring, evaluation and control of OPIC in accordance with the current legislation and existing best practices |
Beneficiary | 176789453 Ministry of Economy, General Directorate „European Funds for Competitiveness“ |
Funding | ERDF ==> Innovations and Competitiveness |
Date of the Contract/Order | 10.07.2015 |
Start Date | 01.01.2015 |
End Date | 29.05.2018 |
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant | Closed (completion date) |
Location of Performance |
|
Brief description |
Планираните дейности са насочени към още по-фокусирана подкрепа на успешното и добро управление на интервенциите по оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 за постигане на ефективно, ефикасно и правилно изпълнение на оперативната програма в съответствие с принципа за разумно финансово управление и съгласно разпоредбите на европейското и националното законодателство; ще допринесат за надграждане на капацитета в Управляващия орган. Изпълнението ще е обусловено както от добрата структура и организация на работата на Управляващия орган на ОПИК и неговите регионални звена, високата квалификация, мотивация и ангажираност на служителите, така и от правилното функциониране на Комитета за наблюдение на програмата. |
Activities | None |
Partners | None |
Contractors |
|
Subcontractors | None |
Members of the Consortium |
|
Notes: * The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:
** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary |
Indicator 1 | Number of on the spot verifications, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 600.00 , Reached amount: 4 147.00 |
Indicator 2 | Analyses, studies and other consultancy support, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 16.00 , Reached amount: 28.00 |
Indicator 3 | Monitoring Committee meetings held, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 6.00 |
Indicator 4 | Internal and external evaluations performed, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00 |
Indicator 5 | MA staff, including in regional offices, having received training, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 80.00 , Reached amount: 800.00 |
Total Project cost | 4 432 983.06 BGN |
Grant | 4 432 983.06 BGN |
Self amount | 0.00 BGN |
Total actual amounts paid | 4 432 983.06 BGN |
Percentage of EU co-financing | 85.00 % |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Notes: 1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower. 2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment. |
Procedure 1 |
Subject to due process: „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014 – 2020 г.“, по обособени позиции: 1. „Доставка и монтаж на офис обзавеждане“; 2. „Доставка и монтаж на мебелировка за офиса“
,
Estimated Amount: 180 000.00
|
Procedure 2 |
Subject to due process: „Периодична доставка на канцеларски материали и копирна хартия за разпечатваща и копирна техника за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма Иновации и конкурентоспособност 2014-2020 (УО на ОПИК) по обособени позиции:
1. Обособена позиция 1 „Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020
2. Обособена позиция № 2 "Периодична доставка на офис принадлежности за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020,
Estimated Amount: 200 000.00
|
Procedure 3 |
Subject to due process: „Подготовка, организация и провеждане на заседанията на Комитета за наблюдение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г., на Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. и на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“ 2007-2013” по две обособени позиции:
Обособена позиция 1 „Логистично и техническо осигуряване на заседанията на Комитета за наблюдение”;
Обособена позиция 2 „Осигуряване на писмен и устен превод от и на английски език за заседанията на Комитета за наблюдение”,
Estimated Amount: 240 000.00
|
Procedure 4 |
Subject to due process:
„Доставка на копирна, компютърна и периферна техника за нуждите на Министерството на икономиката”, по пет обособени позиции: 1. „Доставка на копирни машини“; 2. „Доставка на принтери“; 3. „Доставка на компютърна техника“; 4. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“ и 5. „Закупуване и доставка на шредери“
,
Estimated Amount: 138 000.00
|
Procedure 5 |
Subject to due process: "Извършване на задълбочен преглед и проверка на съответствието на проекта на документация с приложимото общностно и национално законодателство, при отчитане на установената практика/методически указания на АОП, КЗК и съдебната практика“,
Estimated Amount: 20 000.00
|
Procedure 6 |
Subject to due process: "Последваща оценка на изпълнението, резултатите и въздействието на Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика" 2007 - 2013",
Estimated Amount: 500 000.00
|
Procedure 7 |
Subject to due process: „Доставка на 20 (двадесет) броя моторни превозни средства за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ по 3 обособени позиции:
Позиция 1: „Доставка на 15 (петнадесет) броя фабрично нови леки автомобили тип „хечбек”
Позиция 2: „Доставка на 2 (два) броя фабрично нови пътнически автомобили тип „СУВ“
Позиция 3: „Доставка на 3 (три) броя фабрично нови леки автомобили тип „седан“,
Estimated Amount: 800 000.00
|
Procedure 8 |
Subject to due process: „Закупуване и доставка на офис техника за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност”, по обособени позиции:
1. „Закупуване и доставка на принтери А4 и мобилни принтери“;
2. „Закупуване и доставка на мултифункционални устройства А4“;
3. „Закупуване и доставка на документни скенери и мобилни скенери“;
4. „Закупуване и доставка на шредери“;
5. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“ ,
Estimated Amount: 167 500.00
|
Procedure 9 |
Subject to due process: „Консултантска подкрепа и експертиза, свързана с текущи оценки по договори за безвъзмездна финансова помощ на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. (ОПИК) и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия" 2014-2020 г.",
Estimated Amount: 500 000.00
|
Procedure 10 |
Subject to due process: „Логистично и техническо обезпечаване на мероприятия/събития на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган“,
Estimated Amount: 700 000.00
|
Procedure 11 |
Subject to due process: „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж, хотелски резервации и настаняване при служебните пътувания във връзка с управление и изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия” 2014-2020 г.” по две обособени позиции: обособена позиция 1 „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж“; обособена позиция 2 „Осигуряване на хотелски резервации и настаняване в чужбина“ ,
Estimated Amount: 630 000.00
|
Procedure 12 |
Subject to due process: „Осигуряване на куриерски услуги за нуждите на Министерство на икономиката" по две обособени позиции: Позиция 1 "Осигуряване на куриерски услуги за нуждите на Министерство на икономиката", позиция 2 "Осигуряване на куриерски услуги във връзка с осъществяване дейността на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ ,
Estimated Amount: 60 000.00
|
Procedure 13 |
Subject to due process: „Периодична доставка на консумативи за принтери, копирни машини, скенери и мултифункционални устройства“ в три обособени позиции:
1. Обособена позиция 1 „Периодична доставка на тонер касети и касети с мастила за принтери, копирни машини и мултифункционални устройства за нуждите на Управляващия орган (УО) на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. (ОПИК) и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. (ОПИМСП)“,
2. Обособена позиция 2 „Периодична доставка и монтаж на други консумативи за принтери, копирни машини, скенери и мултифункционални устройства за нуждите на УО на ОПИК и ОПИМСП“ и
3. Обособена позиция 3 „Периодична доставка на тонер касети и касети с мастила за мултифункционални устройства за нуждите на Министерство на икономиката“
,
Estimated Amount: 190 000.00
|
Procedure 14 |
Subject to due process: „Предоставяне на експертна подкрепа на Управляващия орган при осъществяване на процесите на оценка и подбор на проектни предложения по процедури за предоставяне на безвъзмездна помощ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 чрез осигуряване на външни оценители“,
Estimated Amount: 800 000.00
|
Procedure 15 |
Subject to due process: „Предоставяне на специализирани юридически услуги в областта на държавните помощи за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност” на Министерството на икономиката - управляващ орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”,
Estimated Amount: 250 000.00
|
Procedure 16 |
Subject to due process: Укрепване на капацитета на служителите от Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. (УО на ОПИК) и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган, чрез организиране и провеждане на обучения, семинари и обмяна на опит.,
Estimated Amount: 800 000.00
|
Notes:
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN